💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
همیار ترید

ایده های جالب برای کسب درآمد از ارزهای‌دیجیتال

آموزش صرافی بینگ ایکس

بازار ارز دیجیتال امروزه به بازار داغی تبدیل‌شده که افرادی زیادی در آن درآمد کسب می‌کنند. شاید شما هم در مورد میلیونر شدن افراد مختلف در بازار کریپتو شنیده باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم روش‌های کسب درآمد از ارزهای‌دیجیتال رو معرفی کنیم، اما اینو یادتون باشه روش‌های کسب درآمد خیلی زیاده و شما میتونین از روشی که برای شما ساده‌تر و ریسک کمی داره از طرفی بازدهی بالایی داره استفاده کنید.

1. هولد کردن

هودل یا هولد به نگهداری طولانی‌مدت سرمایه در دنیای کریپتو می‌گویند. هولد درواقع از تلفظ اشتباه یک فرد نشات گرفته است.

رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد از ارزهای‌دیجیتال است که شما ارز دیجیتال می‌خرید و نگهداری می‌کنید تا قیمت افزایش یابد و بعد از افزایش قیمت و کسب سود ارزهای خود را می‌فروشید.

نکته مهم در این روش پیدا کردن ارزهای پر پتانسیل یا به‌اصطلاح جم کوین هاست.

اگر وقت پیدا کردن ارزهای پر پتانسیل را ندارید می‌توانید بر روی 10 ارز اول (BTC- ETH-LTC-BNB-EOS-XRP-ADA-TRX) سرمایه‌گذاری کنید.

2. ترید کردن

ترید کردن همان خریدوفروش ارزهای دیجیتال است، ترید کردن معمولاً در تایم فریم‌های کوتاه‌مدت انجام می‌شود.

تفاوت ترید کردن با هولد کردن در تایم فریم و میزان ریسک است. معمولاً ریسک ترید کردن بیشتر است و در تایم فریم کوتاه‌مدت معامله می‌شود اما هولد کردن در تایم فریم‌های بلندمدت انجام می‌شود و ریسک کمتری دارد.

آموزش خصوصی فارکس

3. ماینینگ

همیشه موقعی که به کسب درآمد از ارزهای دیجیتال فکر می‌کنیم ماینینگ یکی از اولین گزینه‌هایی هست که به ذهن ما می‌رسد. ماینینگ به روند کامپیوتری گفته‌شده که در آن اطلاعات مورد تائید قرارگرفته. بلاک جدید ساخته می‌شود و این اطلاعات در بلاکچین ذخیره می‌گردد. استخراج درواقع فرآیندی است که طی آن یکسری محاسبات ریاضی برای تأیید تراکنش‌ها و تولید رمز ارزها صورت می‌گیرد.

ماینینگ نیازمند دستگاه‌های استخراج است و با موبایل و سیستم های ساده قابل‌استخراج نیست.

قبل از ظهور نرم‌افزار جدید استخراج بیتکوین در سال 2013، استخراج بر روی رایانه‌های شخصی انجام می‌شد؛ اما معرفی تراشه‌های (ASIC) تا 100 میلیارد برابر توان دستگاه‌های شخصی قدیمی‌تر را افزایش داد و استفاده از دستگاه‌های شخصی برای استخراج بیتکوین را ناکارآمد و منسوخ کرد.

 

4. ایردراپ

آگاه کردن کاربران از پروژه، پاداش دادن به کاربران واقعی پروژه، توزیع عادلانه و تمرکززدایی رمز ارزهای جدید، شناخت دقیق‌تر جامعه کاربری خود از دلایل ایجاد ایردراپ است. ایردراپ یک استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی است که برخی از پروژه‌ها برای دیده شدن مقداری رمز ارز به کاربران هدیه می‌دهند تا اهداف تبلیغاتی خود را محقق کنند.

برای شرکت در ایردراپ ها باید مراحل خواسته‌شده را طی کنید. مثلاً توییتر و تلگرام را فالو کنید یا آخرین توئیت شرکت را ریتوییت کنید.

تیم همیار کریپتو شرکت در هر ایردراپی که منجر به انجام اقدامات مختلف و هدر رفت زمان و انرژی شود را به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌کند و مقالات صرفاً جنبه آموزشی دارد. ابتدا به بررسی پروژه و کارکرد آن بپردازید درصورتی‌که آینده‌ای برای پروژه متصور شدید آنگاه اقدامات مرتبط را انجام دهید.

برای پیدا کردن ایردراپ ها می‌توانید از سایت هایی که ایردراپ معرفی می‌کنند کمک بگیرید.

5. آربیتراژ

صرافی، پلتفرم‌های آنلاینی هستند که برای معاملات ارزهای دیجیتال داخل آن‌ها حساب باز می‌کنید. گاهی قیمت در صرافی‌های مختلف باهم متفاوت است با دنبال کردن و پیدا کردن این اختلاف قیمت‌ها شما می‌توانید سود کسب کنید.

در دنیای ارز دیجیتال به سودی که از تفاوت قیمت بین دو یا چند صرافی به دست میاید، آربیتراژ میگویند. این سود زمانی به وجود میاید که یک سرمایه در بازارهای مختلف قیمت متفاوتی داشته باشد.

برای مثال، ممکن است بیت کوین در یک صرافی به قیمت 20000 دلار و به‌طور هم‌زمان در یک صرافی دیگر به قیمت 19900 دلار معامله شود.

در این شرایط، معامله گران می‌توانند از یک صرافی بیت کوین را ارزان‌تر بخرند و همان بیت کوین را به قیمت بالاتر در صرافی دیگر به فروش برسانند. به این سود به‌دست‌آمده از این معامله که حاصل تفاوت در قیمت بیت کوین است، آربیتراژ میگویند.

البته آربیتراژ برای افراد مبتدی توصیه نمی‌شود چون در اولین معاملات باید مقدار زیادی هزینه بابت کارمزد انتقال در شبکه‌ها بپردازند.

6. استیکینگ

امنیت شبکه بلاک چین با استیکینگ تأمین می‌شود. استیکینگ به معنای دریافت سود درازای نگهداری یک ارز دیجیتال است. بعضی کاربران این کار را در مقابل ماینینگ رمز ارزها قرار می‌دهند.

نکته مهم در استیکینگ با نگهداری ارز دیجیتال به امنیت شبکه بلاک چین کمک می‌کنید به همین خاطر به شما سود داده می‎‌شود.

7. رفرال گیری

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از ارزهای‌دیجیتال بازاریابی وابسته است.

بازاریابی وابسته یعنی اینکه شما به کسی که از سایت شما روی لینک کمپانی دیگری کلیک کند یا محصولی از آن‌ها خریداری کند، کمیسیون دریافت می‌کنید. اگر آن کمپانی پیشنهاد پرداخت کمیسیون از طریق ارز دیجیتال داشته باشد می‌توانید از این روش پرداختی استفاده نمایید.

برای این کار کافی است یک رسانه پربازدید داشته باشید و بعد از عضویت در صرافی‌ها لینک اختصاصی معرفی دوستان را دریافت و در معرض دید مخاطبان قرار دهید.

8. بازی‌های بلاک چینی

بسیاری از مردم بر این باورند که بلاک چین یک فناوری پیشرفته است که می‌تواند مبادلات اقتصادی، مالی بین‌المللی، لجستیک و حتی صنایع هنری و سرگرمی را متحول کند، اما بلاکچین در ظاهر مفهومی دشوار است، زیرا همه‌چیز انتزاعی و ذهنی به نظر می‌رسد، برای اینکه بفهمید چگونه کار می‌کند، باید خود را برای شیرجه در این دنیای بزرگ آماده کنید، به همین دلیل است که بازی‌ها ابزار ایده آلی برای این کار هستند.

می‌توانید بازی کنید و درآمد کسب کنید چند بازی معروف و معتبر که این روزها درآمد نسبتاً بالایی هم دارد بازی‌های axie infinity، crypto blades, Worldopo,Splinter lands, Alien Run, Huntercoin, Storm… است.

9. خریدوفروش و ساخت NFT

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از ارزهای‌دیجیتال فروش هنر NFT  است. حتی مبتدیان می‌توانند از محتوایی که ایجاد می‌کنند یا دارایی‌های خود، از هنر دیجیتال گرفته تا نام‌های دامنه و آهنگ‌ها، کسب درآمد کنند. آثار هنری اصیل قابل‌توجهی که می‌توانند در فضای مجازی منتشر شوند و اقلام کمیاب از هنرمندان مشهور، در میان پرفروش‌ترین‌ها هستند.

NFT ها توکن های مجازی هستند که از فناوری بلاک چین برای ثبت اثبات مالکیت تقریباً هر چیزی منحصربه‌فرد یا کمیاب استفاده می‌کنند مانند کارت‌های بازی کلکسیونی تا آثار هنری دیجیتال.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره NFT و کسب درآمد از آن مقاله NFTچیست را مطالعه کنید، همچنین اگر می‌خواهید NFT بسازید از مقاله ساخت NFT کمک بگیرید.

10. لندینگ یا قرض دادن ارز دیجیتال

اگر شما ارز دیجیتالی را می‌خرید و ذخیره می‌کنید، این‌یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. با استفاده از شبکه‌های همتا به همتا، شما می‌توانید ارز دیجیتال خود را به کسی قرض دهید.

با انجام این کار می‌توانید از بیش از 10% بازده سرمایه‌گذاری برخوردار شوید. البته چون هیچ دولت یا موسسه‌ای بر ارزهای دیجیتال نظارت ندارد، موقع قرض دادن باید بسیار محتاط باشید که چه طور و به چه کسی پول قرض می‌دهید. برای این کار می‌توانید از صرافی‌های غیرمتمرکز و DAPPS ها هم استفاده کنید.

چنانچه قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال و شروع خرید و فروش را دارید، اما فرصت کافی یا تخصص لازم برای تحلیل بازار را ندارید، برای سرمایه گذاری موفق در ارزهای دیجیتال می‌توانید از دوره های آموزشی ارز دیجیتال همیار کریپتو استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا