💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
همیار ترید

لپ تاپ گیم و ترید ارزدیجیتال در مشهد

آموزش صرافی بینگ ایکس

لپ تاپ گیم و ترید باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

لپ تاپ گیم و ترید باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ با همیارکریپتو همراه باشید تا به این سوال پاسخ بدهیم.

در چند سال اخیر بازارهای سرمایه سودآوری و بازدهی مناسبی داشته‌اند. تا جایی که این روزها تقریبا در هر خانه‌ای یک معامله گر بورس و بازار‌های سرمایه جهانی پیدا می‌شود که معاملات خود را آنلاین و از طریق لپ تاپ انجام می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا بخش زیادی از سود و زیان یک سرمایه دار به ابزارهای دیجیتالی نظیر لپ تاپ و بستر اینترنت وابسته باشد.

در ادامه با همیارکریپتو همراه باشید تا ویژگی های مختلف لپ تاپ های تریدر و گیمر را بررسی کنیم در انتهای این بحث اطلاعاتی درباره لپ تاپ گیم و ترید ارزدیجتال کسب خواهید کرد و می توانید خرید هوشمندانه تری داشته باشید.

برخی از لپ تاپ‌های بازار با قابلیت‌های پردازشی قوی‌تر به عنوان لپ تاپ مناسب برای ترید به فروش می‌رسند.

اگر به صورت حرفه‌ای وارد بازارهای مالی شده‌اید هر لحظه این بازار برای شما سرنوشت ساز است. شما هم مثل یک گیمر واقعی به لپ تاپی قدرتمند با پردازنده، کارت گرافیک و فن قوی احتیاج دارید که جوابگو ساعت‌ها معامله آنلاین باشد.

لپ تاپ ترید ارزدیجیتال

دست راست هر معامله گر و تریدر

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که در خرید لپ تاپ ممکن است مرتکب شویم انتخاب محصولی است که با نیازهای ما زمین تا آسمان تفاوت دارد. این روزها که قیمت لپ تاپ از قیمت ارز هم سبقت گرفته نمی‌توانید نسبت به خرید یک لپ تاپ و امکاناتی که در ازای پرداخت مبلغ آن دریافت می‌کنید بی تفاوت باشید.

آموزش خصوصی فارکس

برای یک تریدر یا کسی که به صورت روزانه بازار را زیر نظر می‌گیرد و یا معامله می‌کند هیچ چیز به اندازه یک سیستم سرحال که به صورت مداوم به روزرسانی می‌شود ارزشمند نیست.

از وقتی که معاملات در بازارهای مالی دنیا به صورت برخط انجام می‌شود مشکلات زیادی نظیر قطعی سیستم، کندی سیستم عامل یا پردازش اطلاعات سود و سرمایه کاربران را تهدید می‌کند.

راهکار قطعی برای یک تریدر واقعی انتخاب لپ تاپی با پردازنده کافی، صفحه نمایش مناسب، خنک کننده قوی و عمر باتری قابل قبول برای زیر نظر گرفتن وضعیت بازار در شرایط مختلف است.

لپ تاپ ترید ارزدیجیتال

پردازنده و رم؛ دو رکن اصلی هر لپ تاپ مناسب ترید

هیچ لپ تاپی در بازار با برچسب ترید یا خاص تریدرها تولید نمی‌شود. این پردازنده یا مغز کامپیوتر شما است که تعیین می‌کند از لپ تاپ برای معاملات استفاده کنید یا ممکن است این حجم از فعالیت آنلاین به سیستم آسیب برساند.

امروزه اکثر پردازنده ها ساخت دو شرکت اینتل (Intel) و ای‌ام‌دی (AMD) هستند. پردازنده‌های شرکت ای‌ام‌دی با قیمت پایین‌تری روانه بازار می‌شوند اما پردازنده‌های شرکت اینتل از محبوبیت بیشتری بین کاربران برخوردارند.پردازنده‌های سری Celeron و core i3 شرکت اینتل هست زیرا هم از قیمت مناسبی برخوردارند و هم از پس کارهایی نظیر وبگردی و محاسبات مربوط به تحلیل نمودار ها و داده‌ها به خوبی برخواهند آمد. البته بر کسی پوشیده نیست که هرچه سرعت پردازنده بیشتر باشد کارها با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرند.

با توجه به افزایش قیمت روز لپ تاپ‌ همه چیز از جمله پردازنده و انتخاب آن به شما و نیازهای شما بستگی دارد. اگر بودجه کافی داشته باشید می‌توانید از پردازنده‌های قوی اینتل استفاده کنید که در خیلی از لپ تاپ‌های مخصوص گیمینگ هم به کار می‌روند.

از آن جایی که قدرت خرید اکثر مردم در شرایط فعلی با افت زیادی روبرو بوده است پردازنده‌های AMD هم می‌توانند عملکرد مناسبی برای لپ تاپ مناسب ترید داشته باشند.

برای عملیات مرتبط با ترید به حداقل 8 گیگابایت رم نیاز دارید تا اجرای نرم افزارهای مختلف آنلاین و غیرآنلاین معاملاتی روی سیستم به خوبی صورت بگیرد. اگر بودجه کافی دارید حتی بد نیست این رم را به 16 گیگابایت ارتقا دهید و در عوض از سایر فاکتورها مثل حافظه داخلی سیستم و قدرت باتری دستگاه چشم پوشی کنید.

cpu

کارت گرافیک

مهم­ترین پارامتر انتخاب یک کارت گرافیک پردازنده گرافیکی آن است که در مشخصات اکثر لپ تاپ‌ها ذکر می‌شود. Nvidia و AMD همچنان بهترین کارت‌های گرافیک بازار را تولید و در هر نسل تکنولوژی‌های بهتری برای رفاه حال گیمرها و معامله گران معرفی می‌کنند.

یکی از فاکتورهای مهمی که در خرید لپ تاپ استوک یا صفر مناسب ترید مطرح می‌شود سرعت حافظه کارت گرافیک است. سرعت حافظه هم به صورت مشخص و با واحد مگاهرتز معرفی می‌شود که در فراخوانی داده‌ها و ذخیره سازی آن‌ها اثرگذار است.

اگر از نرم افزارهای معاملاتی استفاده می‌کنید این فاکتور نقش مهمی در بارگیری اطلاعات شما دارد. به علاوه ممکن است در هر لحظه اطلاعات خود را در قالب فایل‌های مختلف ذخیره سازی کنید و بعدها بدان رجوع کنید.

لپ تاپ گیم و ترید

حافظه هارد دیسک

امروزه حافظه‌های هارد دیسک به دو شکل دیسک حالت جامد یا همان SSD و دیسک سخت یا همان HDD مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حال حاضر اکثر لپ‌تاپ‌های موجود، از هاردی با ظرفیت بیشتر از 500 گیگابایت بهره‌مند شده اند که حجم مناسبی برای استفاده‌‌های معمولی است.

ولی در شرایطی که کارایی و البته بارگذاری سریع رایانه یکی از اولویت‌های شماست پیشنهاد ما به شما این است که به‌دنبال خرید حافظه هارد دیسک SSD باشید زیرا در ترید سرعت عمل یکی از فاکتور‌های مهم و تعیین کننده است. اما اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه خود هستید یک حافظه HDD با ظرفیت 500 گیگابایت هم کارتان را راه خواهد انداخت.

سایز و تکنولوژی صفحه نمایش لپ تاپ

صفحه نمایش روی قیمت نهایی لپ تاپ تاثیر زیادی ندارد؛ اما تکنولوژی به کار رفته در مانیتور، امکانات لمسی و … از عوامل اثرگذار هستند که می‌توانید از آن‌ها فاکتور بگیرید.

لپ تاپ گیم و ترید

سیستم خنک سازی در انواع لپ تاپ مناسب ترید

در لپ تاپ‌های نسل نو جایگذاری فن‌ها تغییر کرده و این تعداد بین فن و کارت گرافیک دستگاه پخش شده‌اند. اطلاعات دیجیتالی که به صورت آنلاین یا از طریق نرم افزارهای نصب شده دانلود می‌شوند باید روی هارد درایو دستگاه ذخیره شوند.

این ذخیره سازی و هر عملیاتی که روی سیستم صورت می‌گیرد حرارت تولید می‌کند. از طرفی ممکن است ساعت‌ها مجبور باشید سیستم را روشن بگذارید تا از تغییرات لحظه‌ای بازار آگاه شوید. بنابراین نقش خنک کننده‌ها در لپ تاپ بسیار حساس و اثرگذار است.

بهترین سیستم برای ترید

هرگز سعی نکنید سیستمی را انتخاب کنید که شناختی از آن ندارید و با هدف این که ره صد ساله را یک شبه طی کنید کار با آن را شروع کنید. پیدا کردن سیستم مناسب ترید تلاش و زحمت زیادی می‌خواهد و روش‌های مختلفی باید آزمایش گردد. هر چقدر سیستم شما بیشتر تست شده و اطمینان و موفقیت بیشتری کسب کرده باشد، قابل اطمینان‌تر است.

تازه کارها در زمینه ترید کردن، اقدام به خرید جدیدترین نرم‌افزارها می‌کنند و اخبارها را دنبال می‌کنند تا هرچه بهتر معرفی شد همان را استفاده کنند بدون آن که بدانند مناسب‌ترین روش برای آن‌ها کدام است.

لپ تاپ گیم و ترید

اکثر تریدرها كمتر از ۶ ماه دوام میاورند. تجربه نشان داده است کسي که بتواند دست کم ۲ سال در این بازار دوام بیاورد احتمال موفقیت و تبدیل شدن به يك حرفه‌‌اي را به شدت افزایش می‌دهد.

به این دلیل که در این مدت بارها شکست می‌خورد و سیستم خود را تصحیح می‌کند و قواعد کار را یاد می‌گیرد و مي‌آموزد که تريد راه يك شبه ثروتمند شدن نیست.

در واقع ويژگي‌هاي يك سيستم خوب این هست که نقطه ورود مشخص داشته باشد، نقطه خروج مشخص باشد، میزان ريسك معلوم باشد براي مدیریت پول سیاست معلومي داشته باشد.

وقتي همه این‌ها از قبل معلوم باشد دیگر هیچ نگراني و استرسي براي تريد وجود نخواهد داشت.

مراکز خرید لپ تاپ ترید ارز دیجیتال در مشهد

اگرقصد خرید لپ تاپ مناسب ترید در مشهد را دارید می توانید از خیابان استقلال و احمدآباد یا مجتمع تک و مجتمع تابان خرید کنید.

مجتمع کامپیوتر تک، بزرگترین مرکز خدمات و فروش کامپیوتر شرق کشور می باشد که در مرکز شهر مشهد و در تقاطع بلوار خیام و سجاد مشهد واقع شده است.

وب سایت: http://tak-complex.ir/

مجتمع کامپیوتر تابان، یکی دیگر از مراکز ارائه تجهیزات کامپیوتری و ماشینهای اداری در 3 طبقه واحدهای تجاری فروشگاهی و 2 طبقه سوئیت های اداری در بلوار شهید صادقی (سازمان آب) مشهد می باشد. در این مجتمع تجاری انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، موبایل و لوازم جانبی به فروش میرسد.

نتیجه گیری

باید در نظر داشت که یک کامپیوتر مخصوص ترید به خودی خود شما را به یک معامله‌گر بزرگ تبدیل نمی‌کند اما کیفیت لپ‌تاپی که شما با آن تجارت می‌کنید در عملکرد شما به عنوان یک معامله‌گر اثرگذار است.

پس توصیه می‌کنیم لپ‌تاپی انتخاب کنید که بتواند انتظارات شما را در زمینه‌ی مذکور به جا آورد.

بهترین لپ تاپ برای تریدر باید علاوه بر یک پردازنده مناسب از حافظه گرافیکی کافی و حافظه رم مناسبی برخوردار باشد.

در خرید لپ تاپ مناسب ترید زیبایی دستگاه، سایز صفحه نمایش و تکنولوژی به کار رفته در آن و حافظه داخلی هم از اهمیت خاصی برخوردار است.

بهتر است بسته به بودجه از لپ تاپ‌هایی با رم بالای 8 گیگابایت و پردازنده‌های قوی استفاده کنید.

این مقاله به قصد کمک جهت خرید هوشمندانه تر لپ تاپ گیم و ترید ارزدیجیتال طراحی شد.

همیارکرپتو بهترین یاری کننده شما در سفر طولانی کریپتو می باشد با برگزاری دوره های آموزشی ارزدیجیتال در مشهد و آموزش از پایه تا پیشرفته افراد علاقه مند به این حوزه را به تریدری حرفه ای تبدیل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا