💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش آلت کوین ها

ارز دیجیتال پپه چیست؟ راهنمای جامع برای سرمایه‌گذاری در PEPE

آموزش صرافی بینگ ایکس

ارز دیجیتال pepe : دنیای ارزهای دیجیتال هر روز شاهد معرفی رمزارزهای جدیدتری است که در بازار سروصدای زیادی به پا می‌کنند. در این بین مدتی است که ارز دیجیتال PEPE توانسته توجه بسیاری از تریدرها و سرمایه‌گذاران را به سمت خود جلب کند. از همین رو بد نیست که شما هم با این ارز آشنا شده و شرایط سرمایه‌‌گذاری یا معامله در آن را بررسی کنید. با توجه به اهمیت بالای این موضوع، در این مطلب از همیار کریپتو قصد داریم تا به‌طور کامل به معرفی ارز دیجیتال پپه بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال PEPE پپه چیست؟

پپه یک قورباغه معروف است که احتمالا شما هم این میم را در اینترنت زیاد دیده‌اید. با توجه به نماد معروف پپه، ایجاد یک ارز جدید با همین نام توانست رشد زیادی را در آن ایجاد کند. در حال حاضر PEPE COIN نیز از این نماد الهام گرفته شده است و به صورت یک ارز دیجیتال جدید در بازار حضور پیدا کرده است.  توکن‌های این ارز بر روی بلاکچین اتریوم قرار داشته و از الگوریتم Proof of Work استفاده می‌کنند.

در ابتدا ارز دیجیتال pepe به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اما با توجه به جمعیتی از طرفدارانی که برای این ارز شکل گرفتند به یک ارز دیجیتال جدی تبدیل شد.  ارز دیجیتال PEPE برای اولین بار در سال 2016 عرضه شد و هدف آن، ایجاد جامعه‌ای از پشتیبانان این نماد و ایجاد یک ارز دیجیتال با محدودیت سرمایه‌گذاری بود.

 

ارزدیجیتال pepe

تاریخچه ارز دیجیتال PEPE

ارز دیجیتال پپه pepe در سال ۲۰۱۶ به وجود آمد و برای اولین بار در جشنواره Burning Man معرفی شد. بر اساس اطلاعات موجود، ایده ساخت PEPE COIN توسط گروهی از فعالین جامعه Pepe the Frog مطرح شد. Pepe the Frog یک نوع شخصیت کارتونی است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ در یک کارتون به نام Boy’s Club معرفی شد. این شخصیت در سال‌های بعد به یکی از نمادهای فرهنگی اینترنت تبدیل شد و در برخی از جوامع آنلاین مورد استفاده قرار گرفت که همچنان محبوبیت دارد.

همین مورد سبب شده که ارز دیجیتال PEPE  به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در جوامع آنلاین به شمار می‌رود. این ارز دیجیتال با توجه به پشتیبانی قوی کاربران و جذابیت خاصی که دارد همچنان در حال رشد است. رشد‌های عجیب‌وغریب و چند برابر شدن قیمت آن در مدت کوتاه سبب شده است تا توجهات بسیاری از رسانه‌ها به سوی این ارز جذب شود.

آموزش خصوصی فارکس

نمودار لحظه ای ارز دیجیتال PEPE در تریدینگ ویو

در زیر چارت و نمودار ارز دیجیتال پپه را مستقیم از سایت تریدینگ ویو دریافت کنید:


بنیانگذاران ارز دیجیتال PEPE  چه کسانی هستند؟

در حال حاضر، بنیانگذاران PEPE ناشناس هستند، که در دنیای ارزهای دیجیتال خیلی هم غیر معمول نیست. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد تیم پشتیبانی این پروژه در دست نیست، اما افراد این تیم با استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر با موفقیت توانسته اند  توجهات را به خود جلب کنند و میم‌کوین خود را تبلیغ کنند و کامیونیتی یا جامعه ای بزرگی برای این میم کوین ایجاد کنند.

نقشه راه (Road map) ارز دیجیتال PEPE

برای اینکه بتوان به درستی یک ارز را شناخت، حتما باید به چشم‌انداز آن هم دقت کافی داشت. بر همین اساس تیم توسعه‌دهنده میم کوین پپه هم اهداف ویژه‌ای را دنبال می‌کنند. از همین رو در ادامه سعی می‌کنیم تا این رود مپ را با شما به اشتراک بگذاریم.

مرحله آغازین:

  1. ایجاد و شروع به کار ارز
  2. قرار گرفتن پپه در لیست‌های Coingecko ، CMC و Etcap
  3. ترند کردن ارز پپه در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر

مرحله دوم:

  1. برقراری خبرنامه دیجیتال با مشارکت جامعه رمزارز
  2. ایجاد دیسکورد
  3. لیست کردن ارز پپه در صرافی‌های متمرکز
  4. افزایش تعداد هولدرها به ۱۰ هزار نفر

مرحله پایانی:

  1. ایجاد آکادمی ارز pepe
  2. ایجاد ابزارهای ارز دیجیتال PEPE
  3. افزایش تعداد هولدرها به ۱۰۰ هزار نفر
  4. پیشی گرفتن از میم‌کوین‌های برتر بازار

همانطور که مشاهده می‌کنید یک رود مپ مشخص برای ارز دیجیتال پپه در نظر گرفته شده است. با این حال نباید فراموش کرد که این ارز هیچ پروژه‌ای ندارد و اعتبار آن صرفا به دلیل سرمایه‌گذاری انجام شده بر روی آن خواهد بود.

چه چیزی ارز دیجیتال PEPE را منحصر به فرد می کند؟

PEPE با زنده نگه داشتن میم قورباغه پپه که شخصیتی با سابقه طولانی و بحث برانگیزاست، یک پیشنهاد منحصر به فرد را در بازار میم کوین ارائه می دهد. تعهد پروژه به احترام به این شخصیت، آن را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می کند و جذابیت آن را در جامعه کریپتو تقویت می کند.

یکی دیگر از جنبه های منحصر به فرد PEPE سیستم توزیع مجدد است، به این دلیل که به سهامداران بلندمدت پاداش می دهد و کاربران را تشویق می کند که توکن را برای مدت زمان طولانی تری نگه دارند. هدف این پروژه از انجام این کار، ارتقای انگیزه ی هولدر های این ارز و افزایش شانس موفقیت پپه در بلندمدت است.

مکانیسم سوزاندن PEPE که به آن توکن سوزی گفته می‌شود تمایز آن را بیشتر برجسته می کند و هدف آن حفظ عرضه محدود در بازار است. در نهایت، سیاست عدم مالیات، PEPE را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می کند. با عدم تحمیل کارمزد تراکنش، پروژه می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کرده و پایگاه کاربران خود را گسترش دهد.

نحوه خرید ارز دیجیتال PEPE

در این بخش شما را با نحوه خرید این ارز آشنا میکنیم و مراحل آن را گام به گام به شما آموزش خواهیم داد:

آموزش خرید پپه در یک نگاه:

  1. یک کیف پول ایجاد کنید
  2. مقداری ETH در کیف داشته باشید
  3. به Uniswap بروید
  4. ETH را بدهید و در ازای آن PEPE دریافت کنید

یک کیف پول ایجاد کنید

متامسک یا کیف پول دلخواه خود را از اپ استور یا گوگل پلی استور به صورت رایگان دانلود کنید. کاربران دسکتاپ، افزونه  google chrome را با رفتن به metamask.io دانلود کنید.

مقداری ETH در کیف پول خود داشته باشید

ETH در کیف پول خود داشته باشید تا به $PEPE تغییر دهید. اگر ETH ندارید، می‌توانید مستقیماً از metamask خرید کنید، از کیف پول دیگری انتقال دهید یا در صرافی دیگری خرید کنید و آن را به کیف پول خود ارسال کنید.آموزش کیف پول متامسک در همیارکریپتو را میتوانید مطالعه کنید.

به Uniswap بروید

اکنون وقت آن است که به Uniswap متصل شوید. به سایت app.uniswap.org  ر در مرورگر کروم بروید یا در مرورگر داخل برنامه Metamask خود بروید. کیف پول خود را وصل کنید و سپس آدرس رمز $PEPE را در Uniswap قرار دهید، Pepe را انتخاب کنید و تایید کنید. وقتی Metamask از شما درخواست امضای کیف پول کرد، امضا کنید.

ETH را در ازای $PEPE بدهید یا به اصطلاح swap کنید

اتریوم بدهید و در ازای آن ارز پپه دریافت کنید. پپه از شما مالیات کم نمیکند، بنابراین لازم نیست نگران خرید با یک لغزش خاص باشید، اگرچه ممکن است در زمان نوسانات بازار نیاز به استفاده از لغزش(slippage) داشته باشید.

مزایای ارز دیجیتال pepe که باید بدانید.

ارز دیجیتال PEPE دارای مزایای بسیار زیادی است که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند.
Pepe the Frog یکی از پرطرفدارترین میم‌های اینترنتی است و این ارز دیجیتال به اعتبار و شهرت آن ربط دارد. این ارز دیجیتال به صورت خاص برای افرادی طراحی شده که علاقه مند به فعالیت در جامعه میم‌های اینترنتی هستند. همچنین Pepe Coin دارای سیستم ارزش‌گذاری خاصی است که بر پایه مجموعه‌ای از خصوصیات و ویژگی‌های قابل تبدیل به ارزش ساخته شده است.

این ارز دیجیتال با توجه به این ارزش‌گذاری می‌تواند یک ابزار روشن برای اطلاعات مورد نیاز جامعه میم‌های اینترنتی باشد. همچنین ارز دیجیتال PEPE به عنوان یک ارز حمایت از خیریه‌های مختلف را به راحتی مساعد می‌سازد. با استفاده از پلتفرم‌هایی مثل Tipestry، کاربران می‌توانند به خیریه‌های مختلف با استفاده از Pepe Coin کمک کنند.

چند ارز دیجیتال PEPE هم اکنون در گردش است؟

PEPE از یک سیستم توزیع مجدد استفاده می کند که به سهامداران بلندمدت پاداش می دهد و به آنها انگیزه هایی برای متعهد ماندن به پروژه ارائه می دهد. این رویکرد با پاداش دادن به کاربران برای نگه داشتن توکن به جای فروش سریع، ثبات این ارز را تشویق می کند. علاوه بر این، PEPE دارای مکانیزم سوزاندن است که به موجب آن بخشی از سکه ها به طور دائم از گردش خارج می شوند. هدف از این کار حفظ کمبود با وجود حداکثر عرضه 420,690,000,000,000 سکه است.

بررسی قیمت ارز PEPE

از فروردین ۱۴۰۲ شاهد افزایش قیمت‌های سرسام‌آور ارز دیجیتال پپه بودیم که توانست بسیاری از رکوردها را جابجا کند. ذکر این نکته ضروری است که عرضه این ارز محدود بوده و تعداد کل توکن‌های آن برابر با 420,690,000,000,000 خواهد بود. شاید برای شما جالب باشد که در زمان نگارش این مطلب حجم بازار این ارز به 519 میلیون دلار رسیده است.  همچنین در تاریخ 19 مرداد این ارز با قیمت 0.000001224 دلار در حال معامله است. این ارز از زمان عرضه تا امروز توانسته رشد ۱۰۰ هزار درصدی را تجربه کند. این عدد شگفت‌انگیز باعث شده است تا بسیاری از افراد بر روی ارز دیجیتال pepe تمرکز کرده و برای سرمایه‌گذاری و ترید بر روی آن حساب باز کنند.

در حال حاضر ارز دیجیتال PEPE موفق شده است که از نظر حجم بازار در رتبه 88 قرار بگیرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که روند رشد این ارز ممکن است تا جایی پیش برود که جایگزین‌های میم‌کوین‌های دیگری همچون شیبا اینو شود. با این حال به‌ نظر می‌رسد که این ارز تا رسیدن به آن نقطه راه زیادی در پیش دارد.

وضعیت فعلی بازار پپه(PEPE)

در جدول زیر می‌توانید وضعیت فعلی ارز دیجیتال پپه را در تاریخ نوشتن این مقاله مشاهده کنید.

ارز دیجیتال PEPE

سطوح مقاومت و پشتیبانی ارز دیجیتال PEPE

نمودار زیر سطوح مقاومت و حمایت احتمالی Pepe (PEPE) را در سال 2023 روشن می کند.

نمودار سطوح حمایت و مقاومت ارز دیجیتال pepe

از نمودار بالا می توان موارد زیر را به عنوان سطوح مقاومت و حمایت ارز دیجیتال PEPE برای سال 2023 تجزیه و تحلیل و شناسایی کرد.

جدول سطوح حمایت و مقاومت pepe

بهترین کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال PEPE

‌با توجه به اینکه ارز دیجیتال پپه بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد، باید از مدلی از کیف پول PEPE  استفاده کنید که از این شبکه پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه برای انتخاب کیف پول ارزدیجیتال گزینه‌های مختلفی پیش روی شما خواهد بود. در حال حاضر برای نگهداری PEPE COIN می‌توانید از کیف پول‌هایی مانند Trust Wallet، MetaMask و MyEtherWallet استفاده کنید.

بهترین سرمایه گذاری در جم کوین هاست که میتوانید انجام دهید اگر میخواهید با جم کوین ها آشنا شوید مقاله جم کوین چیست همیارکریپتو را بخوانید.

تراست ولت یک کیف پول تلفن همراه است که برای iOS و Android در دسترس بوده و با شبکه‌های Binance Smart Chain و Ethereum سازگاری کامل دارد. در نتیجه امکان نگهداری امن و آسان با این ولت ممکن خواهد بود. ناگفته نماند که MetaMask هم یک افزونه مرورگر است که در مرورگرهای Chrome، Firefox، Opera و Brave قابل استفاده بوده و شرایط امنیتی مناسبی هم دارد. به غیر از این موارد ولت MyEtherWallet هم برای وب توسعه داده شده و از تمامی توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند. در نهایت این شما هستید که باید با بررسی گزینه‌های مختلف بهترین مورد را برای خرید و نگهداری ارز دیجیتال PEPE انتخاب نمایید.

بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال PEPE

با توجه به اینکه Pepe Coin یک ارز دیجیتال جدید است، نمی‌توان به راحتی بگوییم کدام صرافی برای خرید و فروش آن بهترین است. مهم‌ترین نکته این است که صرافی انتخاب شده از لحاظ امنیتی و قانونی وضعیت خوبی داشته باشد. نوظهور بودن ارز دیجیتال پپه سبب شده است تا هنوز بسیاری از صرافی‌ها‌ آن را لیست نکنند. با این حال اگر شما قصد شروع معاملات این ارز را دارید می‌توانید از گزینه‌های مختلفی بهره ببرید. در همین راستا در لیست زیر تعدادی از این صرافی‌های شناخته شده را جهت خرید ارز دیجیتال pepe معرفی خواهیم کرد.

  • BingX
  • Uniswap
  • PancakeSwap
  • io
  • KuCoin
  • BitForex
  • Hotbit
  • MEXC Global

در همیارکریپتو میتوانید آموش صرافی مکسی و آموزش صرافی بینگ ایکس را ببینید.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال PEPE

نظر دادن درباره آینده ارز دیجیتال پپه به هیچ عنوان کار آسانی نیست و نمی‌توان با قطعیت نظری روی آن داشت. با توجه به اینکه ارز دیجیتال pepe یک میم کوین است، مسلما تغییرات قیمتی مربوط به آن بسیار بالا خواهد بود. برخی از تحلیلگران معتقدند که این ارز هم می‌تواند همانند دوج کوین و شیبا به موفقیت‌های زیادی دست یابد. با این حال در این میان تعداد منتقدان هم کم نیست. این افراد معتقدند که یک رمزارز بدون پشتوانه به هیچ عنوان نمی‌تواند به عنوان یک دارایی قابل اتکا شناخته شود.

نباید فراموش کردیم که نبود هیچ پروژه خاصی می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال PEPE را بیشتر کند. از همین رو به شما توصیه می‌کنیم که با یک نگاه ویژه به این مورد نگاه کنید و تحلیل کامل و جامعی از آن داشته باشید. آینده این ارز به گونه‌ای است که در دو حالت زیان بزرگ و سود بزرگ قرار دارد. با این حال ممکن است برخی از افراد به دلیل استراتژی معاملاتی خود بخواهند به این بازار ورود پیدا کنند که نباید آن را نادیده گرفت.

پپه (PEPE) در CoinMarketCap از نظر ارزش بازار در رتبه 88 قرار دارد. نمای کلی پیش بینی قیمت پپه برای سال 2023 در زیر با یک بازه زمانی روزانه توضیح داده شده است:

Pepe (PEPE) Price Prediction 2023 پیش بینی قیمت pepe

در نمودار بالا، پپه (PEPE) یک الگوی مثلث متقارن گذاشته است. الگوی مثلث متقارن توسط دو خط روند همگرا تشکیل می شود. در این الگو، خط روند بالایی مثلث، اوج ها را به هم متصل می کند. خط روند پایین مثلث پایین‌ها را به هم متصل می‌کند.

در زمان تجزیه و تحلیل، قیمت Pepe (PEPE) 0.000001284 دلار ثبت شد. اگر روند الگو ادامه یابد، ممکن است قیمت PEPE به سطوح مقاومت 0.0000014109 دلار، 0.0000015361 دلار و 0.0000018519 دلار برسد. اگر روند معکوس شود، ممکن است قیمت PEPE به حمایت 0.0000012251 دلار سقوط کند.

پیشنهاد ما برای شروع ارزهای دیجیتال آموزش ارزدیجیتال رایگان هست که در همیارکریپتو میتوانید شروع کنید.

سخن پایانی

چند وقتی است که رشد‌ قیمت ارز دیجیتال pepe باعث شده تا توجه بسیاری از فعالان بازار به سمت آن جلب شود. این ارز در حقیقت یک میم کوین به حساب می‌آید که بر روی شبکه اتریوم قرار گرفته است. با وجود اینکه این رمزارز فقط برای شوخی به وجود آمد، توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. در این مطلب سعی کردیم تا این ارز را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم. در صورتی که شما هم قصد سرمایه‌گذاری یا معامله در این ارز را دارید حتما تحلیل‌ تکنیکال درستی داشته باشید. از اینکه تا انتهای این مطلب در کنار ما بودید از شما سپاسگزاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا