💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش متاورس

اولین همایش متاورس در دانشگاه‌های کشور باحضور چهره‌های برجسته

آموزش صرافی بینگ ایکس

برای اولین بار همایش متاورسی در دانشگاه‌های کشور برگزار شد این همایش در دانشگاه آزاد مشهد به همت تیم همیارکریپتو و انجمن علمی دانشگاه آزاد برگزار شد.

سرفصل‌ها

در این رویداد سرفصل های سرمایه گذاری در متاورس، ان اف تی، مفاهیم سرمایه گذاری، املاک آینده و وکالت و تأثیر آن در متاورس بررسی شد.

در این مراسم محمد حسن زاده بنیان گذار موسسه همیارکریپتو مراسم را این‌گونه آغاز کرد:

متاورس از دو واژه متا و ورس تشکیل شده و به معنای جهان برتر است، در دنیای متاورس افراد به صورت آنلاین و مجازی به نقش آفرینی می‌پردازند. این دنیای مجازی جنبه های مختلف شبکه های اجتماعی، بازی های ویدیویی، فناوری واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و درنهایت بلاک چین را با یکدیگر ادغام می‌کند به همین دلیل متاورس را می‌توان به دنیایی که توسط واقعیت های مجازی و واقعیت های افزوده ساخته می‌شود نیز، نسبت داد.

وی همچنین به معرفی فضاهای گرافیکی متاورس، لندها و بازی های متاورسی پرداخته و از کنسرت ها و محافل های مختلفی که در متاورس باکیفیت سه بعدی و حس زیادی که به افراد در این فضا داده می‌شود و از چگونگی محیط های کاری و چگونگی سفر و حذف فاصله ها در این فضا صحبت کرد.

ایشان نیز برای مهمانان از بلاک چین و لزوم شناخت این بستر صحبت کرد. طبق صحبت های ایشان، بلاک چین یک دفتر کل توزیع شده است که تحت نظر هیچ نهاد یا سازمان خاصی نیست و اطلاعات روی آن قابل تغییر، هک و حذف شدن نیست. در این مراسم درباره NFT و انواع آن صحبت شد.

آموزش خصوصی فارکس

هدف از برگزاری این رویداد آینده حقوق و تأثیر آن در متاورس و زندگی روزمره است که شما بتوانید از همه توانایی های خود و کسب و کارتان برای رشد، افزایش درآمد و ارتباطات خود در آینده استفاده کنید.

اگر تمایل دارید در همایش های دیگر همیارکریپتو شرکت کنید اینستاگرام ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا