آموزش ارز دیجیتال در افغانستان

آموزش ارز دیجیتال در افغانستان

برگزاری کلاس آموزش ارز دیجیتال زیر نظر تریدرهای با تجربه بازار کریپتو با جدیدترین استراتژی معاملاتی 2024 با نرخ برد بالا و تضمینی با طرح حرفه ای شو

بازار ارزهای دیجیتال یکی از پر نوسان‌ترین و جذاب‌ترین بازارهای مالی در جهان است. این بازار در چند سال اخیر رشدی بی‌سابقه داشته است و بسیاری از افراد را به سرمایه‌گذاری و ترید در آن ترغیب کرده است.

با این حال، ورود به بازار ارزهای دیجیتال بدون دانش و مهارت کافی می‌تواند منجر به ضرر و زیان‌های مالی زیادی شود. به همین دلیل، شرکت در دوره‌های آموزشی معتبر ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید قبل از ورود به این بازار انجام دهید.

آموزش حضوری ارز دیجیتال در افغانستان

اگر می‌خواهید در بازار ارز دیجیتال به درآمد دلاری برسید، باید آموزش ارز دیجیتال را از یک آموزشگاه معتبر و باتجربه ببینید. شاید با خود بگویید در حال حاضر در افغانستان آموزشگاه مناسبی برای تدریس ارز دیجیتال وجود ندارد. خب مجموعه آموزشی همیار کریپتو با دفتر مرکزی در شهر مشهد، شهری مجاور و همسایه با افغانستان این مشکل را رفع کرده است.

همیار کریپتو، بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در افغانستان، دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال را به صورت حضوری برگزار می‌کند. حتی اگر امکان شرکت در آموزش حضوری ارز دیجیتال را ندارید می‌توانید در کلاس آنلاین آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید.

در دوره آموزش ارز دیجیتال چه به صورت آنلاین یا حضوری، شما تمامی سرفصل‌هایی که یک شخص برای تریدر شدن نیاز دارد را آموزش خواهید دید مانند اصطلاحات مهم ارزهای دیجیتال، نحوه تحلیل تکنیکال و بنیادی، تحلیل تکنوفاند، مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار آشنا خواهید شد.

علاوه بر این، در کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال، شما در کنار استاد خود امکان لایو ترید را خواهید داشت تا بتوانید نحوه تحلیل بازار ارز دیجیتال تا ترید کردن در آن را در کنار یک شخص با تجربه بگذرانید و در اولین تجربه‌های معاملاتی خود تنها نباشید.

آموزش ارز دیجیتال در افغانستان

مزایای دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال در افغانستان

  • برگزاری در شهر مدرن مشهد
  • آموزش توسط اساتیدی که خود تریدر هستند
  • استفاده از جدیدترین و بروزترین متدهای آموزشی (آموزش تکنوفاند ارز دیجیتال)
  • آموزش کاربردی و کارگاه‌های لایو ترید
  • امکان شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال به صورت حضوری و آنلاین
  • پشتیبانی کامل در طول دوره
  • تمرین و رفع اشکال توسط پشتیبان
  • ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای
  • امکان لایو ترید در کنار استاد

اگر می‌خواهید در بازار ارز دیجیتال به درآمد دلاری برسید، همین امروز با همیار کریپتو تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

مشاوره رایگان دوره های آموزشی

شماره های تماس: 09309127474  –  05138943214

فرم درخواست مشاوره رایگان دوره های آموزشی همیار کریپتو: 

همین الان فرم رو تکمیل کن، تا مشاور همیار با شما تماس بگیره

آموزش خصوصی ترید ارز دیجیتال در افغانستان

علاوه بر آموزش حضوری، همیار کریپتو دوره خصوصی ترید ارز دیجیتال را نیز برگزار می‌کند. در این دوره‌ها، شما به صورت کاملاً اختصاصی و با توجه به نیاز و سطح دانش خود آموزش خواهید دید. دوره آموزش خصوصی ارز دیجیتال نیز هم به صورت آنلاین و هم حضوری تشکیل می‌شود.

آموزش خصوصی ترید ارز دیجیتال در افغانستان علاوه بر مزایای آموزش حضوری ارز دیجیتال دارای مزایای زیر است:

  1. تعیین سطح اولیه
  2. برگزاری کلاس‌ها در زمان دلخواه شما

اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درآمد دلاری برسید، آموزش خصوصی ترید ارز دیجیتال در همیار کریپتو بهترین گزینه برای شماست.

مدرک فنی و حرفه ای ارز دیجیتال در افغانستان

همیار کریپتو به عنوان بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در افغانستان، کلاس های آموزش ارز دیجیتال خود را زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می‌کند. به این ترتیب شما پس از گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال در همیار کریپتو و قبولی در آزمون فنی و حرفه ای می‌توانید به مدرک فنی و حرفه ای ارز دیجیتال دست یابید.

مدرک فنی و حرفه ای ارز دیجیتال، یک مدرک بین‌المللی است که در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا نیز معتبر است. در واقع اگر قصد پیدا کردن شغل در حوزه ارز دیجیتال را دارید، داشتن مدرک فنی و حرفه ای به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. حتی اگر قصد مهاجرت به کشورهای جهان اول را دارید، بازهم داشتن مدرک فنی و حرفه ای ارز دیجیتال یک مزیت رقابتی برای شما ایجاد می‌کند؛ بنابراین فرصت بی‌نظیر شرکت در کلاس آموزش ارز دیجیتال همیار کریپتو را از دست ندهید.

مدرک فنی حرفه ای و گواهینامه پایان دوره در همیار کریپتو

دانشجویان پس از طی دوره های مختلف در آکادمی ارز دیجیتال همیار کریپتو، جهت دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای به سازمان معرفی شده و با موفقیت در آزمون گواهی بین المللی قابل ترجمه استاندارد مهارت مرتبط را دریافت می کنند.

روش های شرکت در کلاس ارز دیجیتال

روش اول

شرکت در دوره بصورت آموزش حضوری و VIP

روش دوم

شرکت در دوره بصورت آنلاین و غیر حضوری

اطلاعات کلاس های آموزش ارز دیجیتال در افغانستان

  • نحوه برگزاری: به صورت خصوصی و نیمه خصوصی
  • کیفیت کلاس: متفاوت ترین و کاربردی ترین دوره ارز دیجیتال در ایران
  • تفاوت ما با دیگران: 15 جلسه خصوصی سفارشی شده به صورت عملی
  • تدریس توسط: معامله گران بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال ایران
  • مدرس : استاد محمد حسن زاده و گروه اساتید
  • رفع اشکال بعد از هر جلسه با پشتیبانی استادی
  • امکان پرداخت شهریه دوره به صورت اقساطی
  • امکان برگزاری دوره به صورت آنلاین و حضوری
  • هدیه: کامل ترین و به روزترین دوره ارز دیجیتال آوانگارد (60 جلسه)
  • امکان برگزاری جلسات به صورت گروهی (دو نفره و بیشتر)
  • دسترسی دو ماه به کانال سیگنال فیوچرز و اسپات برای کسب درآمد و تمرین عملی در حین آموزش

چرا آموزش خصوصی ارز دیجیتال در افغانستان همیار کریپتو ؟

ادعای ما آن است که تخصصی‌ترین محتوا در تدریس خصوصی ارز دیجیتال را داریم، چراکه قبل از شروع آموزش، جلسه‌ی مشاوره‌ای توسط استاد برگزار می‌شود و طبق نتایج گفت‌وگوها و داده‌های دانشجو، بر اساس شرایط ایشان، دوره شخصی‌سازی خواهد شد. این شخصی‌سازی محتوا بر اساس اطلاعات موردنیاز دانشجو، برترین مزیت تدریس خصوصی ارز دیجیتال همیار کریپتو است.

نهایتاً بعضی از افراد فقط به 1 یا 2 جلسه آموزش خصوصی نیاز دارند تا سؤالات و گره‌های ذهنی‌شان را بپرسند. ما امکان اینکه را هم برای رفاه حال شما فراهم ساختیم.

آشنایی با برگزاری کلاس ها در همیار کریپتو

آشنایی با مجموعه همیار کریپتو از 1396 تا اکنون…

تدریس خصوصی آموزش ارز دیجیتال در افغانستان برای چه کسانی مناسب است؟

  1. کسانی که تصمیم گرفتن حتماً درآمد دلاری داشته باشند.
  2. افرادی که از کارهای تکراری در محیط‌های تکراری خسته می‌شوند و دوست دارند با داشتن یک لپ‌تاپ و اتصال به اینترنت در هرجایی بتونن درآمد کسب کنند.
  3. برای اشخاصی که زمان زیادی در دانشگاه درس خوانده‌اند ولی هنوز یک منبع درآمدی مناسب ندارند.
  4. افرادی که به سرمایه گذاری علاقه‌مند هستند و قصد دارند با سرمایه گذاری درجایی آینده دار، تورم دور بزنند.
  5. معامله‌گرانی که هنوز نتوانستند به کسب سود مستمر برسند و نمی دانند دقیقاً کجای کار مشکل دارند.
  6. کسانی که فقط اسمی از بلاک چین و بیت کوین و ارزهای دیجیتال شنیده‌اند اما هنوز درآمدی از این دنیای عظیم ندارند.
  7. بانوان خانه‌داری که تمایل دارند، بدون خارج شدن از منزل، درآمد داشته باشند.
  8. افرادی که شغل اول دارند ولی بازهم قصد دارند درآمد دلاری داشته باشند.
  9. افرادی که به دنبال کار پاره وقت می‌گردند مخصوص دانشجویان عزیز
  10. افرادی که درآمد اینترنتی دارند و از مزایای کسب درآمد بدون وابستگی به زمان یا مکان خاص اطلاع دارند اما تاکنون درآمد دلاری نداشتند.

چرا آموزش ارز دیجیتال؟

حدود یک دهه قبل هر بیت کوین معادل ده دلار ارزش داشت اتریوم آن زمان اصلاً وجود نداشت و الآن قیمت چند هزاردلاری دارد. تصور کنید (واقعاً قبل ادامه متن تصور کنید و با ماشین‌حساب، بررسی کنید) اگر فقط پس‌انداز یک ماه خود را در بازار ارز دیجیتال همراه بادانش و مهارت سرمایه‌گذاری می‌کردید الآن چند دلار سرمایه داشتید؟ مبلغ ریالی آن چقدر خواهد بود؟

کارشناسان بازار ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند که ارزش اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۵ به ده هزار دلار و تا پایان سال ۲۰۳۰ به پنجاه هزار دلار برسد. دراین‌بین رمز ارزهایی هستند که حتی رشدی چندین برابر اتریوم و بیت کوین خواهند داشت. چرا شما سهمی از این دنیای روبه‌رشد نداشته باشید؟ و کسب درآمد دلاری نکنید.

تاریخچه ارزهای دیجیتال

اولین بار از رمزنگاری در جنگ جهانی دوم منتقل کردن فرمان‌ نظامی استفاده‌شده است پس از آن دانشمندی آمریکایی به نام که در تحقیقات خود، از واژه ارزهای دیجیتال استفاده نمود.

کریپتو کارنسی یک ارز مجازی است که از فناوری رمزنگاری در طراحی آن استفاده‌شده است ابزاری دیجیتالی مبادله‌ای است که توسط گروه‌های خصوصی ایجادشده و دولت در آن مداخله‌ای ندارد و معمولاً به‌صورت غیرمتمرکز اداره می‌شود. به دلیل نوظهور بودن ارزهای دیجیتال تعاریف آن‌ها نیز در مراجع مختلف متنوع ذکرشده است. 

کریپتو کارنسی چیست؟

کریپتو به معنی رمزنگاری و کارنسی به معنی ارز هست. ارز رمزنگاری‌شده نوعی ارز دیجیتال است که بر اساس الگوریتم‌های رمزنگاری به وجود می‌آیند، اولین و معروف‌ترین کریپتو کارنسی، بیت کوین هست. کریپتو کارنسی برای امنیت واحدهای مبادله خود از پروتکل‌های پیچیده که انتقال داده‌ها را رمزگذاری می‌کنند، استفاده می‌کنند.

ارزهای دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز استفاده می‌کنند و این امکان را می‌دهد که پرداخت امن و ذخیره پول را بدون نیاز به سازمان‌های واسطه انجام داد. برخی از ارزهای دیجیتال طی فرایندی به نام استخراج یا ماین کردن تولید می‌شوند. اکثر ارزهای دیجیتال روی پایگاه داده به نام بلاک چین توزیع‌شده‌اند و بر روی همین پایگاه اجرا می‌شوند.

بیت کوین چیست؟

 بیت کوین نخستین ارز دیجیتال است که توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو ساخته‌شده است. در مورد سازنده بیت کوین اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است که تراکنش‌های این شبکه به‌صورت همتا به همتا و بدون نیاز به‌واسطه ها انجام می‌شوند.

این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش‌ها نیاز به نهادهای متمرکز مانند بانک یا مؤسسات دیگر نداریم. تفاوت اصلی بیت کوین با ارزهای سنتی غیرمتمرکز بودن آن است. بیت کوین روی یک پایگاه داده غیرمتمرکز به اسم بلاک چین فعالیت می‌کند.

در هر اشتراک‌گذاری کد فرستنده، کد گیرنده و مبلغ ارسالی مشخص می‌شود، در دفتر ثبت می‌گردد و تا ابد امکان رجوع به آن وجود دارد. حجم فعلی دفتر «Bitcoin» به بیش از ۳۲۰ گیگابایت رسیده است.

هر کیف پول یک سیستم امنیتی قوی دارد که از دو کد تشکیل‌شده است، یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی. هر تراکنشی که در شبکه‌ رمز ارزها انجام می‌شود با کلید خصوصی شما که بر اساس یک سیستم رمزنگاری خیلی قوی تولیدشده است، امضا می‌گردد.

توجه داشته باشید فقط شما به کلید خصوصی دسترسی دارید ولی هنگامی‌که تراکنش در دفتر مرکزی ثبت شود، افراد می‌توانند آن تراکنش را بر اساس کلید عمومی مشاهده کنند.

کیف پول چیست؟

کیف پول، نرم‌افزار یا سخت‌افزاری است که برای ذخیره، ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌شود. کیف پول مشابه حساب بانکی است. برای هر ارز دیجیتال کیف پول‌های مختلفی وجود دارد. کیف پول‌ها به‌طورکلی در انواع، دسکتاپ، موبایل، تحت وب و یا سخت‌افزاری وجود دارند.

ویژگی های کریپتو کارنسی

1) دیجیتالی بودن

رمز ارزها ماهیت فیزیکی ندارند و کدهایی هستند که در شبکه ثبت می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر کریپتو کارنسی وجود واقعی ندارد و فقط در فضای مجازی در دسترس است.

2) غیرمتمرکز بودن

از ویژگی‌های مهم ارزهای دیجیتال، تمرکززدایی است، دولت یا نهاد خاصی بر رمز ارزها تسلط ندارد.

3) مبادله شخص با شخص

سیستم مبادله ارزهای دیجیتال مستقیم است و افراد می‌توانند بدون واسطه به خریدوفروش بپردازند.

4) حفظ هویت و ناشناس بودن

تنها چیزی که در هنگام نقل‌وانتقال رمز ارز از شما فاش می‌شود، آدرس کیف پول شما است و نیازی به شناسایی هویت کاربر نیست.

5) کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت تراکنش‌ها

با توجه به مستقیم بودن سیستم مبادله هزینه‌های اضافی از بین می‌رود.

6) سادگی و شفافیت معاملات

به دلیل مستقیم بودن فرایند، امکان مشاهده همه تراکنش‌ها در شبکه وجود دارد و این روند به گردش مالی ساده‌تر و شفاف‌تر کمک کند.

7) کنترل تورم و جلوگیری از تولید بی‌رویه اسکناس

دولت یا ارگان خاصی وجود ندارد که رمز ارز روانه بازار کند درنتیجه رمز ارزها بی‌رویه تولید نمی‌شوند و تورم ایجاد نمی‌شود.

8) فراگیر بودن و تسهیل در جهانی‌شدن کسب‌و‌کارها

رمز ارز یک پدیده جهانی است که هیچ‌کس قادر به کنترل آن نیست و هیچ نهادی نمی‌تواند آن را تحریم کند. بدون نیاز به‌واسطه، می‌توان این نوع ارزها را از نقطه‌ای در جهان به هرکسی و در هرکجای دنیا، انتقال داد.

معایب کریپتو کارنسی

  1. اغلب نمی‌توان آن را با ارز فیات مبادله نمود.
  2. هیچ امکانی برای عودت وجه و بازپرداخت وجود ندارد.
  3. قیمت‌ها نوسان زیادی دارد و احتمال دست‌کاری آن وجود دارد.
  4. تانسیل‌هایی برای فرار از مالیات دارد.
  5. احتمال از دست دادن پول به دلیل از دست دادن داده‌ها وجود دارد.
  6. عملیات استخراج کریپتو کارنسی اثرات نامطلوب محیطی ایجاد می‌کند.
  7. عدم وجود مقررات، فعالیت بازار سیاه را تسهیل می‌کند.

مزایا کریپتو کارنسی

  1. منجر به کم کردن انحصار ارزی دولت می‌شود.
  2. عرضه محدود باعث حفظ ارزش کریپتو کارنسی است.
  3. کار دولت‌ها را برای مجازات مالی دقیق، سخت می‌کند.
  4. به‌طورکلی از معاملات الکترونیکی سنتی ارزان‌تر است.
  5. موانع و هزینه‌های معاملات بین‌المللی آن کمتر است.
  6. به‌شدت از حریم خصوصی محافظت می‌کنند.

خدمات همیار کریپتو

کانال سینگال ارز دیجیتال

کانال سیگنال ارز دیجیتال برای تمامی علاقمندان ترید ارز دیجیتال

کوچینگ معامله گری

پشتیبانی و برگزاری جلسات خصوصی حضوری و آنلاین انجام ترید لایو

مشاوره سرمایه گذاری تضمینی

مشاوره خصوصی و اختصاصی برای افرادی که فقط تمایل به سرمایه گذاری در تمامی بازارهای مالی دارند از جمله بورس، طلا، سکه، سبدهای سرمایه گذاری و ارزهای دیجیتال

منتورینگ


مخصوصی افرادی حرفه ای که نیاز به یک منتور باتجربه دارند که آنها را در مسیر تریدر حرفه ای شدن همراهی کند.

سبدگردانی ارز دیجیتال

سبد گردانی ارز دیجیتال، به شما امکان می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در چندین ارز دیجیتال، ریسک خود را کاهش دهید و همزمان سود بالایی را کسب کنید.

نظرات دانش آموختگان دوره های همیار کریپتو​

نظر دانشجویان همیار کریپتو از افغانستان

دیدگاهتان را بنویسید