💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

آموزش صرافی تبدیل + آموزش قدم به قدم ویدیویی

آموزش صرافی بینگ ایکس

صرافی تبدیل یکی از بهترین صرافی‌های معاملاتی ارز دیجیتال در ایران است که خدمات بسیار ارزنده‌ای در خصوص معاملات ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. ثبت نام در این صرافی بسیار آسان و سریع بوده که در کمتر از 2 ساعت احراز هویت شما انجام می‌شود از طرفی حجم معاملات بالایی برای معاملات دارد. تیم همیار کریپتو در این مقاله به آموزش گام به گام صرافی تبدیل به‌صورت تصویری و ویدئویی می‌پردازد.

مزایا ترید صرافی تبدیل

یکی از دغدغه‌های اصلی هر تریدر در بازار ارز دیجیتال انتخاب صرافی امن و مناسب برای ترید است. در ادامه مهم‌ترین مزایای ترید در صرافی تبدیل را به‌اختصار معرفی می‌کنیم.

1- کارمزد معاملات بسیار کم؛ مخصوصاً اگر با لینک معرفی شده ثبت نام کنید و هر چه حجم معاملاتتان بیشتر شود، کارمزد کمتری برای هر معامله در نظر گرفته می‌شود.

2- بیش از 200 رمز ارز برای ترید یا سرمایه‌گذاری را پشتیبانی می‌کند.

3- بیش از 500.000 تریدر و سرمایه‌گذار معاملات خود را با این صرافی انجام می‌دهند.

لینک ثبت نام صرافی تبدیل با تخفیف کارمزد معاملات

ثبت نام تبدیل

اپلیکشن صرافی تبدیل

این صرافی دارای اپلیکیشنی بسیار جامع است که کلیه خدمات داخل این صرافی را به طور کامل ارائه می دهد نکته قابل توجه این است که این اپلیکیشن امکان مدیریت معاملات را همه روزه بدون هیچگونه محدودیتی حتی در مهم ترین بخش ها همچون قراردادن Trailing stop به ما می دهد. لازم به ذکر است که حتما برای دانلود اپلیکیشن این صرافی از سایت این صرافی اقدام کنید. با استفاده از این اپلیکیشن ،بدون نیاز به لپتاپ و کامپیوتر نیز می‌توانید اقدام به معامله نمایید.

آموزش خصوصی فارکس

ثبت نام در صرافی تبدیل

ثبت نام در صرافی تبدیل بسیار ساده و سریع انجام می‌شود که در ادامه به صورت گام به گام مراحل ثبت نام در صرافی تبدیل توضیح داده شده است.

1- وارد سایت صرافی تبدیل شوید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

البته می‌توانید با کمک لینک ثبت نام در صرافی تبدیل مستقیماً وارد صفحه ثبت نام شوید. اگر با این لینک ثبت نام کنید در کارمزد معاملاتی تخفیف ویژه‌ای خواهید گرفت.

لینک ثبت نام صرافی تبدیل با تخفیف کارمزد معاملات

 

ثبت نام تبدیل

 

ثبت نام صرافی تبدیل

2- در صفحه ثبت نام، در کادر اول شماره تماس و در کادر دوم رمز عبور مناسبی که شامل حروف انگلیسی بزرگ، کوچک و اعداد و نشانه‌های *&^$#@ را وارد نمایید. سپس برای دریافت تخفیف در کارمزد معاملات در کادر کد معرف «hamyarcrypto» را بنویسید. نهایتاً روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی تبدیل

احراز هویت صرافی تبدیل

پس از ثبت نام در صرافی تبدیل برای ترید ارز دیجیتال و واریز و برداشت ریالی یا رمز ارزی باید احراز هویت کنید. احراز هویت صرافی تبدیل بسیار آسان و در چند دقیقه تکمیل می‌شود.

گام 1: مطابق با تصویر از طریق منوی کشویی «حساب کاربری» روی گزینه «داشبورد» کلیک کنید.

حساب کاربری صرافی تبدیل

گام 2: روی گزینه آبی رنگ «تکمیل احراز هویت» کلیک کنید.

احراز هویت صرافی تبدیل

گام 3: در اینجا مراحل احراز هویت به شما نمایش داده می‌شود. بازهم روی «تکمیل احراز هویت» کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

تکمیل احراز هویت صرافی تبدیل

گام 4: در این مرحله باید مشخصات فردی خود را دقیقاً مطابق با شناسنامه پر کنید.

مشخصات فردی در صرافی تبدیل

گام 5: ثبت اطلاعات کارت بانکی؛ در این مرحله باید یک کارت بانکی به نام خودتان است را وارد کنید. سپس صرافی تبدیل استعلام می‌گیرد و در صورت تائید شدن به شما پیامک تائید کارت بانکی را ارسال می‌کند. تمامی این پروسه کمتر از 1 دقیقه زمان می‌برد.

استعلام بانکی در صرافی تبدیل

گام 6: اگر از قبل در سامانه سجام ثبت نام کرده باشید، به صورت خودکار صرافی تبدیل به سامانه سجام متصل شده و اطلاعات هویتی شما را برمی‌دارد. در این مرحله فقط کافی است که تیک تعهدنامه را زده و سپس گزینه «ورود به پنل کاربری» را انتخاب کنید.

پنل کاربری صرافی تبدیل

آخرین مرحله احراز هویت در صرافی تبدیل به گرفتن یک عکس از خودتان در کنار کارت ملی و یک برگه تعهدنامه اختصاص دارد. در یک برگه ترجیحاً A4 متنی که در تصویر مشاهده می‌کنید را بنویسید و تاریخ بزنید، کارت ملی خود را در کنار آن گرفته و یک تصویر واضح از خودتان بگیرید و نهایتاً تصویر را آپلود کنید.

احراز هویت صرافی تبدیل

 

واریز و برداشت صرافی تبدیل

برای شروع ترید در صرافی تبدیل ابتدا باید به حساب کاربری خود مبلغی واریز کنیم. برای واریز دارایی به حساب کاربری می‌توانید از دو طریق اقدام کنید؛ 1- واریز ریالی از طریق کارت بانکی 2- واریز رمز ارزهای مختلف

 

واریز رمز ارزها در صرافی تبدیل

برای واریز ریالی یا رمز ارز به حساب کاربری خود باید مانند تصویر از قسمت داشبورد اقدام کرده و نام ارز مد نظر را انتخاب کنیم (یا سرچ کنیم) سپس روی گزینه “واریز” کلیک کنیم.

 

واریز رمز ارزها در صرافی تبدیل

در مرحله بعد باید شبکه انتقال وجه را انتخاب کنیم. دقت کنید شبکه برداشت و واریز وجه باید یکسان باشد در غیر این صورت رمز ارز انتقالی در بلاک چین گم می‌شود. کارمزد و سرعت انتقال وجه در هر شبکه متفاوت است و به زیر ساختار آن شبکه مربوط می‌شود. برای انتقال تتر (USDT) ازآنجایی‌که شبکه ترون سرعت خوب و کارمزد مناسبی دارد و در تمامی صرافی‌ها ساپورت می‌شود؛ بنابراین بهتر است شبکه TRC20 را انتخاب کنیم.

پس از انتخاب شبکه انتقال وجه، باید مقدار تتر برای واریز را تایپ کرده و روی “درخواست ولت جدید” کلیک کنیم تا آدرس واریز را به ما بدهد.

 

 

واریز تتر در صرافی تبدیل

اگر شخص دیگری قرار است به حساب ما واریزی داشته باشد این آدرس را می‌فرستیم یا اگر خودمان می‌خواهیم از کیف پول یا صرافی دیگری به صرافی تبدیل واریز وجه داشته باشیم باید از این آدرس استفاده کنیم.

ثبت نام تبدیل

نکته: زمان کپی کردن آدرس دقت کنید که کل آدرس کپی شده باشد و احیاناً حرفی از ابتدا یا انتهای آن‌ جا نماند!

معامله در صرافی تبدیل

صرافی تبدیل سه بازار مختلف برای ترید دارد؛

1- بازار تتری: در بازار تتری معاملات بر اساس تتر است.

2- بازار تومانی: در بازار تومانی معاملات بر اساس تومان است.

3- خرید آسان: در خرید آسان شما مستقیماً با صرافی در نرخ مشخصی به مبادله رمز ارز می‌پردازید.

 

بازار های ترید در صرافی تبدیل

بازار تتری صرافی تبدیل

اگر داراییِ کمتر از 1000 تتر دارید، بهتر است معاملات خود را در بازار تتری انجام دهید. برای انجام معامله در بازار تتری هر رمز ارز باید از قسمت داشبورد، رمز ارز مد نظر خود مثلاً در اینجا بیت کوین را انتخاب کنید. روی دکمه “معامله” و “بازار تتری” را کلیک کنید تا پلتفرم معاملات بازار تتری برای شما باز شود.

طبق تصویر می‌توانید نمای کلی بازار تتری صرافی تبدیل را مشاهده کنید. در وسط صفحه چارت تکنیکالی بیت کوین را مشاهده می‌کنید که اختلاف بسیار ناچیز قیمتی دارد بنابراین قابل استفاده است. در چارت تکنیکال به‌طور پیش‌فرض اندیکاتور حجم فعال است. این اندیکاتور حجم معاملات در صرافی تبدیل را نشان می‌دهد پس کاربردی برای ما نداشته و قابل استفاده نیست، بهتر است آن را حذف کنید.

بخش وضعیت همه بازارها: با استفاده از این بخش می‌توانید رمز ارز دیگری را برای ترید انتخاب کنید با بین دو بازار تومانی و تتری، بازار معاملاتی‌تان را تغییر دهید و دیگر نیازی به برگشت در صفحه اصلی نیست.

در قسمت معاملات اخیر نیز، معاملات انجام شده در صرافی تبدیل نشان داده می‌شود که بازهم قابل استناد نیست البته دقت کنید این بخش‌های هیچ‌کدام از صرافی‌های ایرانی به دلیل حجم پایین معاملات در آن‌ها قابل استناد نیست.

بخش حجم معاملات: اگر به حجم سفارش‌های خریداران و فروشندگان دقت کنید، متوجه می‌شوید که حجم معاملات در این صرافی بالا است و حتی می‌توان معاملات با حجم‌های بالا نیز در صرافی تبدیل انجام داد.

 

حجم معاملات در صرافی تبدیل

سفارش خرید صرافی تبدیل

برای انجام معاملات باید با استفاده از بخش خرید اقدام مد نظر خود را انجام دهید. ابتدا در کادر “قیمت واحد” قیمت خرید خود را وارد کنید سپس مقدار خرید رمز ارز را با توجه به تحلیل خود وارد نمایید نهایتاً دکمه “خرید” را انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل یک کادر برای شما نشان داده می‌شود تا جزئیات سفارش خود را مجدد چک نمایید اگر اطلاعات نمایش داده شده درست بود، خرید خود را ثبت نمایید. (این بخش از مقاله در دقیقه 17 الی 20 ویدئو به‌صورت عملی توضیح داده شده است.)

 

سفارش آنی: اگر می‌خواهید در قیمت لحظه‌ای بازار معامله خرید انجام دهید، سریع‌ترین روش استفاده از گزینه “سفارش آنی” است. زمانی که این گزینه را انتخاب می‌کنیم صرافی اولین سفارش فروش را به‌عنوان قیمت خرید انتخاب می‌کند حال اگر بازار در حال پامپ باشد ممکن است قیمت خرید شما خیلی بیشتر از قیمتی که مشاهده می‌کنید، انجام شود. با توجه به موارد توضیح داده شده اگر با حجم بالایی در حال خرید یا فروش رمز ارز هستید، بهتر است از سفارش آنی استفاده نکنید. (برای مشاهده مثال بیشتر دقیقه 20 ویدئو را مشاهده کنید.)

سفارش آنی در صرافی تبدیل

سفارش فروش صرافی تبدیل

برای فروش رمز ارز در صرافی تبدیل ابتدا روی دکمه “فروش” کلیک می‌کنیم تا اطلاعات مربوط به فروش رمز ارز نشان داده شود. دقت کنید از آنجایی که در بخش معاملات اسپات هستیم حتماً ابتدا باید یک دارایی مثلاً رمز ارز بیت کوین را بخریم تا موجودی داشته باشیم سپس دارایی خود را به فروش برسانیم.

در کادر “قیمت واحد” قیمت فروش مدنظر را برای رمز ارز وارد می‌کنیم و در کادر “مقدار” حجم رمز ارز برای فروش را وارد می‌کنیم برای واردکردن حجم فروش می‌توان از ابزار نمودار شکل استفاده کرد و مثلاً 50 درصد دارایی را به فروش رساند.

ثبت حد ضرر

یک معامله‌گر حرفه‌ای که قصد دارد مدت‌زمان زیادی در بازارهای مالی دوام بیاورد و کسب سود کنند همیشه برای معاملاتش حد ضرر قرار می‌دهد. برای ثبت حد ضرر سه کادر مشاهده می‌کنید که به ترتیب “قیمت فعال سازی”، “قیمت سفارش” و “مقدار” است همان‌طور که از نامشان پیداست زمانی که قیمت رمز ارز به “قیمت فعال سازی” در سفارش شما برسد، صرافی با توجه به “قیمت سفارش” سفارش فروش شما را فعال می‌کند.

به‌عبارت‌دیگر سفارش فروش شما در قیمت نوشته شده در کادر “قیمت سفارش” انجام خواهد شد و زیانتان بر اساس این قیمت محاسبه می‌شود.

توضیح بیشتر: در کادر “قیمت فعال سازی” باید عددی را بنویسید تا زمانی که قیمت رمز ارز به آن رسید، صرافی به‌طور خودکار، سفارش حد ضرر شما را با توجه به قیمتی که در کادر “قیمت سفارش” نوشته‌اید را برایتان ثبت نماید؛ بنابراین قیمت وارد شده در کادر اول همیشه باید بیشتر از قیمت وارد شده در کادر دوم برای ثبت حد ضرر باشد!

مراحل خرید و فروش به‌صورت واقعی

برای خرید آنی رمز ارز که در اینجا بیت کوین را به‌عنوان مثال انتخاب کرده‌ایم. وارد بخش خرید آنی شده و حجم خرید را وارد کرده می‌کنیم. طبق تصویر یک پنجره جدید برای چک کردن اطلاعات خرید نشان داده می‌شود پس از چک کردن اطلاعات و اطمینان از صحیح بودن آن‌ها تائید می‌کنیم تا سفارش ما انجام شود.

سفارش ما انجام شد و اکنون 0.000712 بیت کوین موجودی داریم.خرید در صرافی تبدیل

 

حال ببینیم چگونه سفارش حد ضرر را تنظیم کنیم. برای فعال‌سازی سفارش حد ضرر وارد قسمت فروش می‌شویم قیمت مد نظر ما برای فروش 16770 است یعنی می‌خواهیم در این قیمت دارای ما به فروش برسد. طبق توضیحات در بخش قبلی در کادر  “قیمت فعال سازی” قیمت بالاتر از قیمت مدنظر فروش را ثبت می‌کنیم مثلاً 16790.

 

فروش در صرافی تبدیل

بدین ترتیب اگر قیمت بیت کوین به 1690 برسد صرافی تبدیل یک سفارش فروش در قیمت 16770 با حجمی که تعیین کرده‌ایم، برای ما ثبت خواهد کرد.

 

خرید و فروش در صرافی تبدیل

ثبت سفارش OCO صرافی تبدیل

نحوه ثبت سفارش خرید و فروش در حد ضرر را توضیح دادیم اما اگر بخواهیم برای دارایی خود حد سود و حد ضرر قرار دهیم باید چگونه عمل کنیم؟ برای این امر باید از ثبت سفارش OCO صرافی تبدیل استفاده کنیم. زمان ثبت سفارش در کادر “قیمت هدف” تارگت خرید را ثبت می‌کنیم و در دو کادر بعدی طبق سفارش‌های حد ضرر عمل می‌کنیم.

امروز همان روزی است که شما با یک تصمیم‌گیری درست می‌توانید آینده‌تان را تضمین کنید. چگونه؟

آموزش ارزدیجیتال را شروع کنید و به‌طور حرفه‌ای در آن سرمایه‌گذاری کنید. مجموعه همیار کریپتو از صفر شروع آموزش تا صد آن یعنی تبدیل‌شدن به یک معامله‌گر یا سرمایه‌گذار حرفه‌ای در کنار شما خواهد بود.

آموزش بخش معامله اهرم دار

یکی از جدیدترین خدمات صرافی تبدیل امکان معامله اهرم دار بوده که همان ایجاد بازار فیوچرز و ترید دو طرفه در بازار ارز دیجیتال است.

ویژگی‌های بازار معامله اهرم دار

1- استفاده از اهرم: اهرم به شما امکان معامله با مبلغی بیش از دارایی که دارید را می‌دهد. برای مثال تصور کنید شما تنها 20 تتر برای معامله دارید، اگر از اهرم 5 استفاده کنید میزان موجودی شما برای ترید به 100 تتر افزایش خواهد یافت. (20 ضربدر 5 برابر می‌شود با 100)

2- امکان ترید دو طرفه در بازار؛ به این معنا که شما می‌توانید هم از رشد قیمت ارز دیجیتال با باز کردن معاملات لانگ – خرید (Long) سود بگیرید و هم از ریزش قیمت رمز ارزها با باز کردن معاملات شورت – فروش (Short) کسب درآمد کنید.

نکته مهم: ترید در بازار اهرم دار ریسک بسیار بالایی دارد؛ زیرا اهرم همان‌طور که مقدار سود را بیشتر می‌کند، میزان ضرر حاصل از معاملات را نیز بیشتر می‌کند.

ورود به بخش معامله اهرم دار صرافی تبدیل

برای ترید در بازار اهرم دار تبدیل کافی است:

1- از سربرگ «خرید و فروش» روی آیتم «معامله اهرم دار» کلیک کنید.

2- از بین نمادهای نشان داده شده، روی نماد مد نظر خود کلیک کنید یا از بخش جست‌وجو نماد مد نظر را سرچ کنید تا به صفحه مربوط به خرید و فروش اهرم دار منتقل شوید

معامله اهرم دار صرافی تبدیل

نکته: همان‌طور که مشاهده می‌کند در بخش «معامله اهرم دار» برای برخی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، فانتوم، شیبا و … امکان معامله اهرم دار هم در جفت ارزهای تتری یعنی BTC/USDT و هم در جفت ارزهای تومانی یعنی BTC/IRT وجود دارد.

3- معامله در بخش اهرم دار ریسک معاملاتی بالاتری نسبت به معامله در بخش اسپات تومانی و تتری دارد. به همین دلیل پس از ورود به صفحه معاملات اهرمی شما باید ابتدا امکان ترید اهرمی را فعال سازی کنید.

فعال سازی معامله اهرم دار

4- سپس تیک مربوط به خواندن پذیرفتن ریسک موجود را علامت بزنید. این اتفاق فقط در اولین ورود شما به این صفحه رخ خواهد داد.

پذیرفتن ریسک صرافی تبدیل

5- نمای کلی بخش «معامله اهرم دار» به صورت زیر است که اگر میزان زوم بودن صفحه مرورگر خود را کمتر کنید، تمام صفحه قابل مشاهده است.

بخش معامله اهرم دار صرافی تبدیل

نحوه ترید در بخش معامله اهرم دار

برای آن‌که بتوانید معامله‌هایی به صورت اهرم دار انجام دهید. مراحل زیر را دنبال کنید.

1- ابتدا طبق توضیحات داده شده وارد صفحه معامله اهرم دار صرافی تبدیل شوید.

2- نام نماد مد نظر برای ترید را از بالا سمت راست انتخاب کنید. برای مثال BTC/IRT

  • به ترتیب در سمت راست صفحه سفارش‌های خرید و فروش موجود را مشاهده می‌کنید.
  • در وسط صفحه تغییرات قیمت نماد انتخاب شده BTC/IRT را مشاهده می‌کنید. این نمودار تکنیکال بر اساس معاملات و حجم معاملات انجام شده در صرافی تبدیل به شما نمایش داده می‌شود.
  • در سمت چپ نوع بازار تومانی، تتری و اهرم دار همچنین نمادهای هر کدام از این بازارها نشان داده می‌شود.

نکته بسیار مهم طبق تجربه همیار کریپتو: چون تمامی بازارها در کنار هم آمده است. اگر مدام بین این بازارها در حالت تغییر باشید و نمادهای مختلف را انتخاب کنید. بالاخره ممکن است در نماد اشتباهی ترید کنید. برای همین قبل از انجام ترید حتماً و حتماً مجدد تمامی پارامترهای مهم مانند نام نماد، قیمت، مقدار اهرم و حجم معامله را بررسی کنید.

  • سمت چپ پایین صفحه آخرین معاملات انجام شده در بازار را می‌توانید مشاهده کنید.
  • در وسط صفحه پایین ابزار ترید اهرم دار برای شما نشان داده شده است که ما با کمک آن معاملات خود را انجام می‌دهیم.

برای مثال در تصویر زیر ما قصد باز کردن یک معامله لانگ – خرید با اهرم 5 را داریم. با استفاده از بخش «با تعیین قیمت» ابتدا قیمت مدنظر برای خرید را مشخص می‌کنیم. در کادر «مقدار» حجم معامله را مشخص کرده یا می‌توانیم مستقیماً در کادر «مبلغ کل سفارش» مبلغ نهایی سفارش را مشخص کنیم.

نهایتاً پس از بررسی تمامی فاکتورها روی گزینه سبز رنگ «خرید / لانگ» می‌فشاریم.

معامله لانگ در صرافی تبدیل

کارمزد صرافی تبدیل

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های صرافی تبدیل شفاف بودن این صرافی در کارمزد معاملات، واریز و برداشت است. در برخی از صرافی‌های ایرانی باید زمان زیادی برای پیدا کردن بخش کارمزد‌ها صرف کرد اما در این صرافی کافی است به بخش کارمزد صرافی تبدیل رفته و به صورت جدول و دسته‌بندی‌شده کارمزد‌ها را مشاهده کنید.

کارمزد خرید و فروش در بخش خرید آسان

ترید در بخش خرید آسان بدون کارمزد و رایگان است. در «خرید آسان» شما مستقیماً در حال ترید با صرافی تبدیل هستید به همین دلیل از شما کارمزدی دریافت نمی‌کند؛ اما دقت داشته باشید که هنگام خرید ارز دیجیتال از بخش «خرید آسان» باید آن ارز دیجیتال را در قیمتی بالاتر از قیمت لحظه‌ای بازار بخرید و هنگام فروش ارز دیجیتال در بخش «خرید آسان» باید آن ارز دیجیتال را در قیمتی پایین‌تر از قیمت لحظه‌ای بازار به صرافی تبدیل بفروشید.

تجربه همیار کریپتو در خرید تتر:

با این حال اگر تنها قصد خرید تتر از صرافی تبدیل را دارید که سپس به صرافی خارجی منتقل کنید، بهتر است هم به بخش «خرید آسان» و هم به «بازارهای معاملاتی» سری بزنید و مبلغ نهایی را حساب گنید. هر کدام که برایتان به‌صرفه‌تر بود، در همان بخش خرید تتر را انجام دهید.

کارمزد خرید و فروش در بخش بازارهای معاملاتی

صرافی تبدیل دارای دو بازار معاملاتی تومانی و تتری است. اولین نکته آن است که کارمزد معاملات در هر دو بازار تتری و تومانی باهم برابر است.

دومین نکته آن است که باتوجه به حجم معاملات شما در 30 روز گذشته و تیکر یا میکر بودنتان، کارمزد معاملاتی متفاوت خواهد بود. البته دقت کنید در سطح 1 کارمزد تیکر و میکر برابر است.

برای مثال اگر حجم معاملات شما در 30 روز گذشته کمتر از حدود 55 میلیون تومان باشد کارمزد تیکر و میکر برابر و 0.35 درصد است.

سومین مورد؛ صرافی تبدیل با سطح 15 VIP دارد که در این سطح باید حجم معاملاتتان باید بیشتر از 2 میلیون تتر باشد تا کارمزدی معادل 0.03 درصد برای میکر بودن پرداخت کنید.

سطح

ارزش کل ماهانه معاملات برحسب تتر

کارمزد تیکر

کارمزد میکر

سطح ۱

کمتر از 1,000 تتر

(برای به دست آورد مبلغ تومانی 1000 را در قیمت روز تتر ضرب کنید.)

0.35 درصد

0.35 درصد

سطح ۲

بیشتر از1,000 تتر

0.35 درصد

0.31 درصد

سطح ۳

بیشتر از 2,000 تتر

0.33 درصد

0.28 درصد

سطح ۴

بیشتر از 4,000 تتر

0.31 درصد

0.26 درصد

کارمزد واریز تومان به صرافی تبدیل

زمانی که شما مبلغی به حساب کاربری صرافی تبدیل واریز می‌کنید باید مبلغی را به عنوان کارمزد درگاه بانکی بپردازید، این کارمزد را صرافی تبدیل دریافت نمی‌کند و صراف هزینه انتقال وجه درگاه بانکی است.

با این حال میزان کارمزد واریز ریال صرافی تبدیل به شرح زیر است.

  • برای مبلغ کمتر از 600 هزار تومان، مقدار کارمزد مبلغ 120 تومان
  • برای مبلغ بین 600 هزار تومان تا 20 میلیون تومان، مقدار 0.02 درصد از مبلغ کل واریزی
  • برای مبلغ بیشتر از 20 میلیون تومان، مقدار 4000 تومان کارمزد واریز خواهد بود.

کارمزد واریز تومان به صرافی تبدیل

کارمزد برداشت ریال از صرافی تبدیل

کارمزد برداشت تومان از صرافی تبدیل بازهم به دلیل هزینه‌های پرداخت بانکی است. در واقع خود صرافی تبدیل هیچ کارمزدی برای برداشت تومان از کاربرانش نمی‌گیرد.

کارمزد برداشت تومان، برای برداشت مبالغ کمتر از ۵۵۰ هزار تومان، مقدار یک درصد از کل مبلغ برداشتی است.

کارمزد برداشت ریال از صرافی تبدیل، برای مبالغ کمتر بین ۵۵۰ هزار تومان تا 50 میلیون تومان، مبلغ 5500 تومان است.

نهایتاً کارمزد برداشت تومان برای مبالغ بیشتر از 50 میلیون تومان، مقدار 5500 تومان به ازای هر 50 میلیون است.

کارمزد برداشت ریال از صرافی تبدیل

کارمزد واریز ارز دیجیتال

کارمزد واریز ارز دیجیتال به صرافی تبدیل صفر است و این صرافی هیچ هزینه‌ای از شما نمی‌گیرد.

کارمزد برداشت ارز دیجیتال

کارمزد برداشت ارز دیجیتال از صرافی تبدیل وابسته به نوع ارز دیجیتال و شبکه انتخابی برای برداشت متفاوت است. البته بازهم این کارمزد برداشت ارز دیجیتال، در واقع هزینه خود شبکه ارز دیجیتال بوده و صرافی تبدیل کارمزدی دریافت نمی‌کند. برای مشاهده کارمزد برداشت ارز دیجیتال از صرافی تبدیل روی لینک کلیک کرده و سپس مطابق با تصویر می‌توانید نام رمز ارز مد نظر خود را سرچ کنید.

کارمزد برداشت ارز دیجیتال

سودآورترین کانال سیگنال ارزدیجیتال

تحلیل بازار ارز دیجیتال به معنی بررسی رفتار و حرکت‌های ارزهای دیجیتال بوده و تحلیل‌گر این بازار به شما می‌گوید که قیمت یک رمزارز به چه سمتی حرکت خواهد کرد. کانال سیگنال ارز دیجیتال همیار کریپتو با استفاده از تحلیل بهترین تحلیلگران و متخصصان  این بازار، تمامی توانایی خود را جمع‌آوری کرده تا شما به کمک سیگنال‌های این کانال کسب سود و درآمد دلاری از بازار ارز دیجیتال داشته باشید.

سطوح کاربردی در صرافی تبدیل

صرافی تبدیل برای کاربران خود سطوح کاربردی مختلف را در نظر گرفته است که بر اساس حجم معاملات ۳۰ روز گذشته تعیین می‌شوند. بر همین اساس در ادامه این سطوح کاربری را به دقت بررسی خواهیم کرد.

  • سطح پایه: سطح کاربری پایه برای کاربران جدید است که حجم معاملات آن‌ها کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان است. در این سطح، کارمزد معاملات تومانی ۰.۲۵ درصد و تتری ۰.۱۳ درصد است.
  • VIP1: این سطح برای کاربران با حجم معاملات بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. در این سطح کارمزد معاملات تومانی ۰.۲ درصد و تتری ۰.۱۲ درصد است.
  • VIP2: این سطح برای کاربران با حجم معاملات بین ۳۰۰ تا ۱ میلیارد تومان است. در این حالت کارمزد معاملات تومانی ۰.۱۹ درصد و تتری ۰.۱۱ درصد در نظر گرفته می‌شود.
  • VIP3: این سطح برای کاربران با حجم معاملات بین ۱ تا ۵ میلیارد تومان است. در این سطح کارمزد معاملات تومانی ۰.۱۷۵ درصد و تتری ۰.۱ درصد خواهد بود.
  • VIP4: چنین سطحی برای کاربران با حجم معاملات بین ۵ تا ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته می‌شود. در این شرایط کارمزد معاملات تومانی ۰.۱۵۵ درصد و تتری ۰.۱ درصد خواهد بود.
  • VIP5: این سطح برای کاربران با حجم معاملات بین ۲۰ تا ۸۰ میلیارد تومان است. در این شرایط کارمزد معاملات تومانی 0.145 درصد و تتري 0.095 تعیین می‌شود.
  • VIP6: سطح كاربری براي كاربران با حجم معاملات بالاتر از 80 ميليارد تومان است. در اين وضعیت كارمزد معاملات توماني 0.135 درصد و تتري 0.09 محاسبه خواهد شد.

سطوح كاربردي در صرافي تبديل به منظور جذب و حفظ كاربران فعال و بازدهي به آن‌ها طراحي شده‌اند. كاربران با افزايش حجم معاملات خود، به سطوح كاربردي بالاتر دست پيدا كرده و كارمزدهاي كمتري را پرداخت خواهند كرد. در واقع می‌توان گفت که این سطح بندی یک طرح تشویقی به حساب خواهد آمد.

جمع بندی

در مجموع صرافی تبدیل یکی از برترین صرافی های ایرانی در معاملات ارز های دیجیتال می باشد این صرافی به علت اینکه دارای ارز های لیست شده بسیاری می باشد و تقریبا هر ارز دیجیتال معتبری در این صرافی لیست شده است دارای ارزش  اعتبار بالایی می باشد علاوه بر این موضوع کارمزد های بسیار کمی داشته که با لینک عضویت اختصاصی همیار کریپتو بسیار کمتر نیز می گردد که در نتیجه با داشتن این صرافی از هرگونه صرافی خارجی برای معاملات اسپات بی نیاز می شویم و در کنار این امر قابلیت های معاملاتی بسیار زیادی در این صرافی قرار داده شده است

از جمله امکان معامله با قیمت بازار و قیمت دلخواه و همچنین قرار دادن حد سود و حد ضرر برای معاملات در حالت OCO و بسیاری قابلیت های جذاب دیگر که عملا هرگونه نیاز کاربران خود را پیش بینی و برطرف کرده است در آینده نیز با اپدیت های بسیاری که پیش رو دارد بسیار جذاب تر و کارآمد تر نیز خواهد گردید در کنار این موارد به دلیل امنیت و اعتبار بالایی که برای این صرافی وجود دارد یکی از بهترین محل ها برای خرید ارز های دیجیتال و نگهداری می باشد فلذا می توان از هر نظر این صرافی را یکی از کاملترین صرافی های ایرانی دانست.

سؤالات متداول

1. چگونه تخفیف کارمزد صرافی تبدیل بگیریم؟

از طریق لینک ثبت نام صرافی تبدیل می‌توانید زمان انجام معاملات تخفیف کارمزد بگیرید و باگذشت زمان هرچه بیشتر معامله انجام دهید و به سطح بالاتری بروید، کارمزد معاملاتی کمتری پرداخت خواهید کرد.

2. چگونه هم‌زمان سفارش حد سود و حد ضرر برای دارایی رمز ارز خود ثبت کنیم؟

از طریق گزینه OCO می‌توانید هم‌زمان تارگت و حد ضرر ثبت کنید در ویدئو به‌صورت عملی آموزش داده شده است.

3. تعداد کاربران و رمز ارز های فعال در  صرافی تبدیل چه مقدار است؟

این صرافی بیش از 500 هزار کاربر فعال و در حال ترید و علاوه بر آن بیش از 620 رمز ارز قابل معامله و نقل و انتقال دارد

4. معایب صرافی تبدیل چیست؟

با وجود قابلیت های بسیار این صرافی عدم وجود طراحی خاص و نبود تفاوت مشخص بین بخش داشبورد و کیف پول از معایب این صرافی محسوب می شود.

5. تفاوت oco با حد ضرر در صرافی تبدیل چیست؟

در حالت حد ضرر ما فقط قابلیت گذاشتن حد ضرر داریم اما در حالت oco ما امکان قرار دادن حد سود نیز داریم.

6. بخش های کم کاربرد در صرافی تبدی چیست؟

نمودار های موجود در این صرافی بدلیل تحریم بودن ایران و عدم وجود حجم مناسب معاملات در مقابل صرافی های جهانی کاربردی ندارند.

7. مهم ترین قابلیت صرافی تبدیل چیست؟

با وجود قابلیت های متعدد در بخش ترید قطعا قابلیت oco  و در سایر بخش ها نیز می‌توان قابلیت کسب درآمد رایگان این صرافی را نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا