آموزش ارز دیجیتال در مشهد

آموزش ارز دیجیتال در مشهد همیار کریپتو؛ فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری بهترین استراتژی‌های اختصاصی و سودساز، اصول و تکنیک‌های مورد نیاز معامله گری

آموزش ارز دیجیتال در مشهد

بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در مشهد

آیا به دنبال یک دوره ارز دیجیتال در مشهد به صورت صفر تا صد می‌گردید؟ از این‌که از این سایت به اون سایت و از این پیج به اون پیج رفته اید خسته شدید؟ کاملا طبیعیست، زیرا هیچ دوره ارز دیجیتالی که واقعاً آموزش محور و کاربردی باشد به رایگان در اختیار شما قرار داده نمی‌شود و با این کار تنها در حال از دست دادن زمانتان هستید!

محتوای آموزشی دوره ارز دیجیتال در مشهد همیار کریپتو، نتیجه مثبت خود را در بازار ارز دیجیتال نشان داده. رضایت و سوددهی دانشجویان ما، نشان دهنده جامع و کاربردی بودن محتوای دوره ارز دیجیتال همیار کریپتو است که تمامی نیازها و سوالات شما را در رابطه با سرمایه گذاری و ترید در بازار ارز دیجیتال جواب می‌دهد. در دوره ارز دیجیتال در مشهد همیار کریپتو، از صفره صفر تا صدِ صد بهت آموزش اصولی خواهید دید؛ یعنی از صفر مفاهیم پایه ارز دیجیتال (مثلا بیت‌کوین چیست؟) به شما آموزش داده می‌شود تا صدِ صد که همان ترید یا سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و کسب درآمد دلاری است.

دوست عزیز، هدف همه ما برای یادگیری ارز دیجیتال و گذراندن دوره ارز دیجیتال، کسب درآمد دلاری است. برای آن هم شما باید به صورت منسجم در یک مجموعه آموزشی معتبر مثل همیار کریپتو آموزش ببینید.

در دوره ارز دیجیتال در مشهد همیار کریپتو هر آن چه که لازم دارید، از مفاهیم تا تکنیکال، مدیریت سرمایه، روانشناسی بازار و حتی ترید لایو در کنار استاد، به صورت یک استراتژی کامل و سودده در اختیار شما قرار میگیرد.

بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در مشهد

مسیر آموزش ارز دیجیتال در مشهد

همیار کریپتو با ارائه یک مسیر آموزشی جامع و مدون، که به صورت صفر تا سود برنامه ریزی شده، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ پیش نیازی، دانش و مهارت‌های لازم برای ترید و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را کسب کنید.

در اولین گام، سطح دانش شما در زمینه ارز دیجیتال در یک جلسه مشاوره رایگان ارزیابی می‌شود. این جلسه فرصتی است تا با همیار کریپتو آشنا شوید و سؤالات خود را در مورد ارز دیجیتال بپرسید.
در دومین گام، برنامه آموزشی همیار کریپتو بر اساس سطح علمی شما، به صورت اختصاصی تدوین می‌شود. این برنامه شامل مباحث پایه‌ای و پیشرفته ارز دیجیتال است و شما را برای ورود به بازار ارز دیجیتال آماده می‌کند.
گام سوم شروع آموزش ارز دیجیتال توسط مدرس اختصاصی شماست. این آموزش به صورت آنلاین یا حضوری انجام می‌شود و شامل جلسات ویدئویی تکمیلی، فایل‌های آموزشی و تمرین‌های عملی در گروه اختصاصی شماست.
در نهایت، پشتیبان شما در طول دوره و پس از دوره آموزشی، تا زمانی که به کسب درآمد از ارز دیجیتال برسید، همواره در کنار شماست تا در اسرع وقت به درخواست‌های شما پاسخ دهد.

آشنایی با برگزاری کلاس ها در همیار کریپتو

آشنایی با مجموعه همیار کریپتو از 1396 تا اکنون…

آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد

آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد یک فرصت بی‌نظیر برای افرادی است که امکان حضور در مشهد را دارند؛ چراکه مجموعه همیار کریپتو فضایی گرم و صمیمی برای دانشجویان خود فراهم ساخته است تا بتوانند با خیال هر چه راحت‌تر در محیطی آرام، به آموزش حضوری ارز دیجیتال بپردازند.

با این آموزش حضوری می‌توانید با دیگر دانش‌آموخته‌ها هم ارتباط گرفته و تجربیات خود، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایتان را به اشتراک بگذارید. این امر در راه تبدیل شدن به یک تریدر حرفه‌ای به شما بسیار کمک خواهد کرد چرا که در صحبت‌هایتان با دیگر دانشجویان متوجه خواهید شد که در این راه تنها نیستید و دیگران نیز نگرانی‌های مشابه شما را داشته‌اند و توانسته‌اند با کمک همیار کریپتو از آن چالش‌ها عبور کنند.

آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد همیار کریپتو، به صورت کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می‌شود. در واقع استاد شما، محتوای آموزشی را مختص به شما (یعنی با توجه به دانش و نیاز شما) برایتان تدریس خواهد کرد. برای مثال اگر یک نفر با مفهوم تغییر نقش سطوح مشکل داشته باشه، انقدر در چارت قیمتی به صورت لایو از تغییر نقش سطح مثال زده خواهد و دانشجو خودش تمرین خواهد کرد تا به صورت صد درصد به مبحث مسلط شود.

آموزش ارز دیجیتال در مشهد

مباحث آموزشی نیز از پایه تا رسیدن به سود به صورت جامع و حضوری آموزش داده می‌شود و برای آن‌که امکان مرور داشته باشید، محتوای ویدیوییِ جلسات حضوری هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

در ادامه مباحث آموزش حضوری ارز دیجیتال، تکنیکال کلاسیک را هم از پایه آموزش می‌بینید و اگر از قبل این محتوا (یا محتوای هر بخش دیگه‌ای) را بلد باشید، ابتدا یک آزمون تعیین سطح از شما گرفته می‌شود تا نقاط ضعفتان را پیدا کنیم و  بر روی آن سرفصل‌ها تمرکز می‌کنیم.

در نهایت در دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد مجموعه همیار کریپتو، در کنار ما به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل خواهید شد و می‌توانید با استراتژی سودده خود شروع به معامله گری کنید. در کنار ما به صورت لایو (زنده) ترید خواهید کرد تا در اولین قدم‌های کسب درآمد دلاری در کنارتان باشیم تا از هیچ نظر نگرانی نداشته باشید.

آموزش ارز دیجیتال در مشهد

آموزش ارزدیجیتال

برگزاری دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد زیر نظر تریدرهای با تجربه بازار ارز دیحیتال با جدیدترین استراتژی معاملاتی 2024 با وین ریت بالا و لایو ترید با طرح حرفه ای شو

دوره برگزار شده:

350+ دوره برگزار شده

تعدا ساعات آموزش:

10000+ ساعت آموزش

تعداد دانش آموختگان:

2000+ دانش آموخته

آموزش ارز دیجیتال در مشهد

آموزش ارزدیجیتال

برگزاری دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد زیر نظر تریدرهای با تجربه بازار ارز دیحیتال با جدیدترین استراتژی معاملاتی 2024 با وین ریت بالا و لایو ترید با طرح حرفه ای شو

دوره برگزار شده:

350+ دوره برگزار شده

تعدا ساعات آموزش:

10000+ ساعت آموزش

تعداد دانش آموختگان:

2000+ دانش آموخته

ثبت نام دوره ارز دیجیتال در مشهد

اگر می‌خواهید در بازار ارز دیجیتال از طریق ترید یا سرمایه گذاری به درآمد دلاری برسید، همین امروز در دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد همیار کریپتو ثبت نام کنید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی برگزاری کلاس ها، اساتید، سرفصل ها و … به همراه مشاوره رایگان، فرم ثبت نام را پر کنید.

پس از تکمیل فرم، مشاوران همیار کریپتو با شما تماس خواهند گرفت و به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین، می‌توانید با شماره تلفن‌های همیار کریپتو تماس بگیرید و از این طریق با ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان دوره های آموزشی

شماره های تماس:

09309127474  –  05138943214

فرم درخواست مشاوره رایگان دوره های آموزشی همیار کریپتو: 

همین الان فرم رو تکمیل کن، تا مشاور همیار با شما تماس بگیره

مشاوره رایگان دوره های آموزشی

شماره های تماس: 09309127474  –  05138943214

فرم درخواست مشاوره رایگان دوره های آموزشی همیار کریپتو: 

همین الان فرم رو تکمیل کن، تا مشاور همیار با شما تماس بگیره

کلاس های آموزش ارز دیجیتال در مشهد

حال می‌خواهیم بیشتر راجع به خودِ کلاس های آموزش ارز دیجیتال در مشهد صحبت کنیم.

اول این‌که، تعداد افراد حاضر در هر کلاس آموزش ارز دیجیتال در مشهد از 2 نفر تا 5 الی 6 نفر خواهد بود، تا همه دانشجویان فرصت کافی برای پرسیدن سوالات خود داشته باشند.
دومین مورد این‌که، کلاس های آموزشی ارز دیجیتال به دو بخش اصلی تقسیم می‌شوند،
بخش اول مربوط به آموزش مفاهیم پایه (شامل اصطلاحات بازار ارز دیجیتال، تکنیکال، کار با صرافی های داخلی و خارجی ارز دیجیتال، کیف پول ها همچنین سایت های پرکاربرد در این حوزه) می‌شود. در کنار همه‌ی این موارد فیلم‌های آموزشی تحت عنوان دوره آوانگارد هم برای شما ارسال می‌شود، چرا؟ زیرا مباحث آموزش ارز دیجیتال بسیار زیاد است و به عنوان مثال اگرما بخواهیم فقط اصطلاحات ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم، حداقل به اندازه سه جلسه از کلاس شما زمان می‌برد که اصلا به نفع شما نیست…  به همین خاطر دوره ویدئویی فوق العادهِ آوانگارد را  به عنوان هدیه کلاس آموزش ارز دیجیتال در مشهد در اختیارتان قرار میدهیم. تا در هر جایی به محتوای آموزشی، دسترسی داشته باشید.
می‌رسیم به بخش پیشرفته کلاس های آموزش ارز دیجیتال در مشهد، که به جرات می‌توانیم بگوییم در این بخش همیار کریپتو هیج رقیبی ندارد. چرا؟ چون شما در هیچ آموزشگاهی، در کنار استاد ترید لایو انجام نمی دهید و استراتژی آموزشی اختصاصی برای ترید ارز دیجیتال و درآمد دلاری به شما آموطش داده نمی‌شود. در کنار همه این موارد، ما در بخش پیشرفته به شما ژورنال نویسی معاملاتی را آموزش میدهیم تا با ثبت صحیج معاملاتتان با هم بتوانیم عملکردتان را بررسی کرده و به نقاط ضعف و قوتتان پی ببریم.

بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در مشهد

هدایای دوره آموزش ارزدیجیتال در مشهد همیار کریپتو

دوره آموزشی  آوانگارد به صورت رایگان مختص دانشجویان ارز دیجیتال همیار کریپتو، در اختیار شما قرار خواهد گرفت، تا در کنار جلسات آموزشی حضوری و خصوصی، امکان مشاهده محتوای ویدئویی باکیفیت آموزش های ارز دیجیتال را نیز داشته باشید. شایان ذکر است این آموزش ها هم اکنون در بازار آموزش کشور با مبلغ متنوعی تا بعضا میلیون ها تومان عرضه می شود.

ما در همیار کریپتو همواره پشتیبان منافع شما برای کسب درآمد دلاری از بازار ارز دیجیتال هستیم.

کلاس های خصوصی ارزدیجیتال در مشهد

مشکل افراد زیادی برای شرکت در کلاس های حضوری ارز دیجیتال، هماهنگی زمان برگزاری کلاس ها یا داشتن دانش تئوری ارزهای دیجیتال است که فقط می‌خواهند استراتژی معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال را آموزش ببینند.

به همین دلیل ، همیار کریپتو، تدریس خصوصی ارز دیجیتال در مشهد را هم به خدمات خود اضافه کرده. در کلاس خصوصی ارز دیجیتال بعد از صحبت با اساتید حرفه‌ای ما و تعیین شدن سطح شما در ارزهای دیجیتال، مباحث آموزشی را گام به گام در کنار استاد اختصاصیتان پیش می‌برید.

قابل ذکر است که در آموزش خصوصی آموزش ارز دیجیتال در مشهد، زمان  برگزاری کلاس کاملاً متناسب با شرایط خاص شما تنظیم می‌شود و حتی اگر برنامه مشخصی ندارید، می‌توانید کلاس را در ساعت‌ها و روزهای مختلف هفته به صورت منعطف برگزار کنید. از طرفی مثل دوره نیمه خصوصی، دوره آوانگارد و ژورنال معاملاتی به شما هدیه داده می‌شود و گروه اختصاصی خودتان را خواهید داشت تا  بتوانید تمرین‌های کلاسی را ارسال کرده و زمان بیشتری برای تکرار و تمرین داشته باشید.

راستی! کلاس خصوصی ارز دیجیتال در مشهد، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در فضای اسکای روم برگزار می‌شود. راجع به کلاس حضوری آموزش ارز دیجیتال که مفصل توضیح دادیم اما شاید در رابطه با کلاس آنلاین خصوصی ارز دیجیتال سؤال داشته باشید.

آموزش ارز دیجیتال در مشهد

نحوه برگزاری کلاس های خصوصی ارزدیجیتال به صورت آنلاین

کلاس های خصوصی ارز دیجیتال به صورت آنلاین، در فضای اسکای روم برگزار خواهد شد و این اطمینان را به شما می دهیم که کیفیت برگزاری کاملا مانند کلاس های حضوری ارز دیجیتال ما خواهد بود. در این نوع برگزاری کلاس، صدای شما باز هست؛ یعنی همزمان با توضیحات استاد می‌تونید سؤال بپرسید و حتی امکان اشتراک گذاری صفحه سیستمتان هم وجود دارد و در حین کلاس استاد به صورت آنلاین از شما  سؤال می‌پرسد، مثلاً از شما خواسته می‌شود چارت قیمتی بیت کوین را باز کرده و تایم فریم یک ساعته روند بازار و سطوح مهم را مشخص کنید یا الگوهای عمومی قیمت را پیدا کنید و … 

به طور خلاصه، کلاس کاملاً به صورت عملی پیش خواهد رفت تا مطمئن شویم شما به مباحث مسلط شدید سپس وارد گام بعدی شویم.

آموزش خصوصی ارزدیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

1- کسانی که علاقه دارند درآمد به صورت دلاری داشته باشند.
2- افرای که از کارهای تکراری در محیط های تکراری خسته می شوند و دوست دارند با داشتن یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت در هرجایی بتوانند درآمد کسب کنند.
3- اشخاصی که زمان زیادی در دانشگاه درس خوانده اند ولی هنوز منبع درآمد مناسبی ندارند.
4- افرادی که به سرمایه گذاری علاقه مند هستند و قصد سرمایه گذاری در جایی آینده دار و دور زدن تورم را دارند. 
5- معامله‌گرانی که هنوز نتوانسته اند به کسب سود مستمر برسند و نمی دانند مشکل کار دقیقاً کجاست.
6- کسانی که فقط اسمی از بلاکچین و بیت کوین و ارزهای دیجیتال شنیده اند اما آشنایی کامل یا درآمدی از این دنیای عظیم ندارند!
7- بانوان خانه‌داری که تمایل دارند، بدون خارج شدن از منزل درآمد داشته باشند.
8- افرادی که شغل اول دارند ولی بازهم قصد دارند درآمد دلاری داشته باشند.
9- افرادی که به دنبال کار پاره وقت میگردند(مخصوصا دانشجویان)
10- افرادی که درآمد اینترنتی دارند و از مزایای کسب درآمد بدون وابستگی به زمان یا مکان خاص اطلاع دارند اما تا کنون درآمد دلاری نداشته اند.

سر فصل های دوره ارز دیجیتال

  1. مفهوم کامل ارز دیجیتال چیست؟
  2. پشتوانه ی ارزهای دیجیتال چه چیزی است؟
  3. با ویژگی های منحصر بفرد ارز های دیجیتال آشنا شوید
  4. معرفی کامل انواع ارز های دیجیتال: آلت کوین، میم کوین، شت کوین
  5. آموزش ابزار ها و اندیکاتور های سایت تریدینگ ویو
  1. کندل شناسی: آشنایی مقدماتی با انواع کندل ها
  2. آموزش ساخت کندل ها
  3. تحلیل کندل ها از لحاظ صعودی و نزولی بودن
  4. آموزش کامل تمام الگو های کندلی کاربردی
  5. تحلیل محدوده های قیمتی از روی نمودار ارزها
  6. آموزش شناخت کامل حمایت مقاومت ها
  7. نحوه رسم محدوده های حمایت و مقاومت  و ویژگی های آنها
  8. شناخت کامل خطوط روند و کانال های صعودی و نزولی
  1. شناخت انواع صرافی: خارجی و داخلی
  2. آموزش نصب و نحوه کار با صرافی نوبیتکس
  3. آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس و انواع پاداش ها در این صرافی
  4. مقایسه کارمزد صرافی ها و جزئیات مربوط به هر صرافی
  5. خرید واقعی از یک صرافی آنلاین برای یادگیری عملی
  1. آموزش معامله RTM در تایم فریم های مختلف
  2. شناخت کندل ها های مخصوص RTM
  3. آشنایی کامل با حرکات قیمت به سبک RTM
  1. شناخت انواع گره ها در معامله به سبک RTM
  2. نحوه معامله باز کردن با استفاده از گره ها در استراتژی RTM
  3. آموزش ریز نکات حیاتی در معامله به سبک پرایس اکشن RTM
  1. معرفی و آموزش ۳ الگوی اختصاصی در سبک RTM
  2. آموزش فلگ ها در سبک پرایس اکشن RTM
  3. آموزش گن ها برای معامله در RTM
  1. آموزش کامل 3Drive
  2. آموزش کامل QM
  3. معرفی استراتژی اختصاصی مجموعه همیارکریپتو
  1. رفع اشکال از تمامی بخش های تدریس شده
  2. تحلیل لایو بازار در کلاس و باز کردن معامله لایو
  3. مدیریت معامله ی باز دانشجو تا بستن ترید در کلاس
  1.  مقدمه و معرفی اساس پرایس اکشن RAP
  2. آشنایی با ترمینولوژی و آموزش اصطلاحات سبک RAP
  3. آموزش سطوح داینامیک در استراتژی پرایس اکشن RAP
  4. کندل شناسی در سبک RAP و تدریس تمایلات کندلی در این استراتژی
  1. آشنایی با ساختار بازار و مارکت سایکل ( چرخه های بازار)
  2. آموزش نحوه ی مدیریت ریسک در معاملات ارز دیجیتال
  3. آموزش جامع مدیریت سرمایه در بازارهای مالی به ویژه ارز دیجیتال
  4. آموزش استراتژی DCA به صورت اختصاصی و ایرانیزه شدن این استراتژی
  5. انجام لایو ترید در کلاس و مدیریت معامله باز
  1. آموزش پولبک کلاسیک و نحوه ی معامله در آن
  2. آموزش پولبک تلویحی و انجام معامله با این نوع خاص از پولبک
  3. آشنایی با یک نوع پولبک به نام پولبک پنجاه درصد
  4. نحوه ی معامله با پولبک رنجی و آموزش کامل این نوع پولبک
  5. انجام لایو ترید در کلاس به همراه استاد حسن زاده و مدیریت معامله باز
  1. آموزش پولبک عمیق و نحوه ی معامله در آن
  2. آموزش پولبک لگی و انجام معامله با این نوع خاص از پولبک
  3. آشنایی با یک نوع پولبک به نام پولبک پیچیده
  4. نحوه ی معامله با انواع ستاپ های پولبک
  5. انجام لایو ترید در کلاس و مدیریت معامله باز
  1. آموزش تحلیل تکنیکال با بورد چنل
  2. تحلیل بازار ارز دیجیتال با یادگیری تاید چنل
  3. آموزش نکات مربوط به قدرت و ضعف روندها
  4. انجام لایو ترید در کلاس و مدیریت معامله باز
  1. آشنایی با انواع ریورسال ها
  2. معرفی ستاپ های معاملاتی با ریورسال ها
  3. آموزش پیدا کردن نقاط ورود و خروج به معاملات
  4. انجام لایو ترید در کلاس و مدیریت معامله باز

اساتید دوره ارز دیجیتال در مشهد

همیار کریپتو از بابت حرفه ای بودن اساتید دوره ارز دیجیتال به شما تضمین میدهد. 

یک استاد حرفه ای در بازار ارز دیجیتال کسی است که خودش تریدر باشه. چرا؟ تا بتواند به درستی مهارت ترید ارز دیجیتال را به شما آموزش دهد؛ به عبارتی تجربه خود در ترید را هم به شما منتقل کند. کسی که فقط تحلیل گر بازار هست هیچ وقت مثل یک تریدر نمیتواند به شما کمک کند.

همچنین استاد باید توانایی انتقال مطالب یا فن بیان خوبی داشته باشد، تا بتواند با بیانی شیوا، صریح و به ساده ترین زبان ممکن تدریس کند.

در کنار همه این موارد یک مدرس حرفه ای دوره ارز دیجیتال باید صبور باشد. اساتید ما در همیار کریپتو به دانش آموز 14 ساله تا خانم خانه دار 65 ساله تدریس کرده اند و در نهایت هر دو رنج سنی توانسته اند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

 در نهایت مباحث آموزش کریپتوکارنسی در بخش پیشرفته توسط مدیر و موسس همیار کریپتو یعنی جناب محمد حسن زاده تدریس میشود، ایشان تریدر هستند و به سیگنال های کانال سیگنال نظارت دارند. ایشان با دلسوزی و صبر تجربیات خود را در اختیار دانشجوها قرار میدهند.

آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد

نظرات دانش آموختگان دوره های همیار کریپتو​

نظر دانشجویان همیار کریپتو از افغانستان

آموزش تضمینی ارز دیجیتال در مشهد

همیار کریپتو، مجموعه آموزشی پیشرو در زمینه آموزش ارز دیجیتال در مشهد، با افتخار اعلام می‌کند که آموزش ارز دیجیتال خود را به صورت تضمینی برگزار می‌کند.

چرا آموزش ارز دیجیتال همیار کریپتو تضمینی است؟

در پاسخ به این سؤال، باید بگوییم که ما به کیفیت آموزش خود اطمینان داریم. ما با بهره‌گیری از اساتید ماهر و با تجربه، سرفصل‌های آموزشی کامل و جامعی را برای شما تدوین کرده‌ایم. به همین دلیل معتقدیم که اگر شما با دقت و پشتکار در دوره آموزشی ارز دیجیتال در مشهد شرکت کنید، بدون شک در بازار ارزهای دیجیتال موفق خواهید شد و به درآمد دلاری می‌رسید.

در واقع همیار کریپتو، با آموزش تضمینی ارز دیجیتال در مشهد، قدم به قدم شما را به کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال می‌رساند. ما دو تضمین طلایی برای دانشجویان عزیزمان داریم:

1- تضمین ما، رضایت شماست: ما به قدری از کیفیت آموزش‌های خود مطمئن هستیم که تا پایان جلسه اول، اگر از آموزش‌ ارز دیجیتال راضی نبودید، کل مبلغ پرداختی شما را به طور صد در صد باز می‌گردانیم.

ما می‌دانیم که بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند برای افراد تازه‌کار چالش‌برانگیز باشد؛ بنابراین اگر تا پایان جلسه اول از آموزش‌های ما راضی نبودید، تمام مبلغ پرداختی شما را به طور کامل بازمی‌گردانیم. بله، درست شنیدید! حتی یک ریال هم از شما نمی‌گیریم.

2- تضمین دوم: امکان شرکت مجدد در دوره در صورت عدم سودآوری در پایان دوره، آن هم کاملا رایگان : ما به شما این اطمینان را می‌دیم که با آموزش ارز دیجیتال در همیار کریپتو، به سودآوری خواهید رسید؛ اما اگر به هر دلیلی، در پایان دوره و با شروع ترید در بازار ارز دیجیتال به سودآوری نرسیدید، می‌تونید دوباره در دوره شرکت کنید، آن هم به صورت رایگان!

به شما تضمین می‌دهیم که پس از اتمام دوره آموزشی همیار کریپتو، به دانش و مهارت‌های لازم برای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال دست خواهید یافت.

در نهایت، همیار کریپتو، یک تیم پشتیبانی قوی دارد که در طول دوره آموزش، پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود و به شما کمک می‌کند تا مطالب آموزش را به خوبی یاد بگیرید؛ بنابراین اگر به دنبال آموزش تضمینی ارز دیجیتال در مشهد هستید، همیار کریپتو بهترین گزینه برای شماست.

ضمانت بازگشت وجه

همه دوره‌های آموزشی در همیار کریپتو شامل ضمانت بازگشت وجه و گارانتی 100 درصدی تا پایان جلسه اول می‌باشد، یعنی چنانچه شما پس از شرکت در جلسه اول دوره به هر دلیلی درخواست انصراف از دوره را داشتید، وجه پرداختی شما به‌صورت کامل طی 24 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

از نظر ما این حق شماست که بتوانید آگاهانه دوره آموزشی خود را انتخاب کنید، و از آنجایی که به کامل و مفید بودن مطالب آموزشی این دوره اعتقاد داریم، تصمیم گرفتیم تا این حس خوب را با شما به اشتراک بگذاریم تا شما هم با خیالی آسوده از دوره‌های آموزشی ما استفاده کنید.

ضمانت بازگشت وجه

همه دوره‌های آموزشی در همیار کریپتو شامل ضمانت بازگشت وجه و گارانتی 100 درصدی تا پایان جلسه اول می‌باشد، یعنی چنانچه شما پس از شرکت در جلسه اول دوره به هر دلیلی درخواست انصراف از دوره را داشتید، وجه پرداختی شما به‌صورت کامل طی 24 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد. 

از نظر ما این حق شماست که بتوانید آگاهانه دوره آموزشی خود را انتخاب کنید، و از آنجایی که به کامل و مفید بودن مطالب آموزشی این دوره اعتقاد داریم، تصمیم گرفتیم تا این حس خوب را با شما به اشتراک بگذاریم تا شما هم با خیالی آسوده از دوره‌های آموزشی ما استفاده کنید.

ویژگی های دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد

اگر شما هم قصد دارید وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید، باید از یک آموزش معتبر و کاربردی استفاده کنید. دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد مجموعه همیار کریپتو، گزینه‌ای عالی برای شماست. این دوره با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دانش و مهارت‌های لازم برای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال را کسب کنید.

اساتید برجسته

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد، حضور اساتید برجسته و باتجربه در این دوره است. اساتید این دوره، افرادی هستند که سال‌ها در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده اند و تجربه و دانش ارزشمندی در این زمینه دارند. اساتید ارز دیجیتال همیار کریپتو، با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و تبحری که در انتقال تجربه و دانش دارند، مفاهیم پیچیده ارزهای دیجیتال را به‌صورت ساده و کاربردی به شما آموزش میدهند.

به‌روزرسانی رایگان مادام العمر

دنیای ارزهای دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است. به همین دلیل، مهم است که اطلاعات خود را در این زمینه به‌روز نگه دارید. دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد، به‌روزرسانی رایگان مادام العمر دارد. به این معنا که پس از شرکت در این دوره، می‌تونید به‌صورت رایگان از آخرین مطالب و آموزش‌های این دوره استفاده کنید. این ویژگی، به شما کمک می‌کند تا همواره دانش خود را در زمینه ارزهای دیجیتال به‌روز نگه دارید و از فرصت‌های جدید این بازار بهره‌مند شوید.

محتوا آموزشی کاربردی

محتوای آموزشی دوره ارز دیجیتال در مشهد، کاملاً کاربردی است. در این دوره، شما با صفر تا صد مفاهیم و ترید در ارزهای دیجیتال آشنا میشوید و یاد می‌گیرید که چگونه از آن ها در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید. اساتید این دوره، با استفاده از مثال‌های واقعی و کاربردی، همچنین ترید لایو در کلاس آموزشی به شما آموزش می دهند که از اولین قدم تحلیل تا آخرین قدم باز کردن یک معامله چگونه عمل کنید تا به درآمد دلاری از بازار ارز دیجیتال برسید.

کلاس VIP حضوری

کلاس‌های ارز دیجیتال در مشهد، به‌صورت VIP حضوری برگزار میشن. این بدان معناست که تعداد شرکت‌کنندگان در هر کلاس محدود است و شما فرصت بیشتری برای تعامل با اساتید و سایر شرکت‌کنندگان خواهید داشت.

پشتیبانی آنلاین

شما باید این تمرین‌هایی که به شما داده شده را انجام داده و در گروه اختصاصی ارز دیجیتال خود ارسال کنید. پس از آن استاد و پشتیبان تمرین‌ها را چک خواهند کرد و می‌توانید هر سؤالی که دارید بپرسید تا هیچ نقطه کور و مبهمی از محتوای آموزشی برایتان باقی نماند.

مشاوره و کوچینگ تخصصی

پس از شرکت در کلاس تدریس ارز دیجیتال در مشهد، می‌توانید از مشاوره و کوچینگ تخصصی اساتید دوره استفاده کنید. اساتید این دوره، با استفاده از دانش و تجربه خود، به شما کمک می‌کنند تا در بازار ارزهای دیجیتال موفق شوید.

مدرک فنی حرفه ای و گواهینامه پایان دوره در همیار کریپتو

دانشجویان پس از طی دوره های مختلف در آکادمی ارز دیجیتال همیار کریپتو، جهت دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای به سازمان معرفی شده و با موفقیت در آزمون گواهی بین المللی قابل ترجمه استاندارد مهارت مرتبط را دریافت می کنند.

مدرک فنی حرفه ای و گواهینامه پایان دوره در همیار کریپتو

دانشجویان پس از طی دوره های مختلف در آکادمی ارز دیجیتال همیار کریپتو، جهت دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای به سازمان معرفی شده و با موفقیت در آزمون گواهی بین المللی قابل ترجمه استاندارد مهارت مرتبط را دریافت می کنند.

مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد

دوره های آموزشی همیار کریپتو، با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود. داشتن مدرک فنی حرفه ای ارز دیجیتال در مشهد، مزایای زیر زیر را دارد:

اعتبار و ارزش بالای مدرک: مدرک فنی حرفه ای ارز دیجیتال یک مدرک معتبر بین‌المللی است که توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر میشود. به همین دلیل، ارزش زیادی داره.

قابلیت ترجمه و اعتبار در 176 کشور دنیا: مدرک فنی حرفه ای ارز دیجیتال در 176 کشور دنیا مورد قبول است؛ یعنی افرادی که این مدرک را دارند، می‌توانند در هر کشوری که به دنبال کار یا کسب درآمد هستند، از آن استفاده کنند.

افزایش شانس استخدام یا کسب درآمد بیشتر: مدرک فنی حرفه ای ارز دیجیتال می‌تونه به شما کمک کند تا در مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال مشغول به کار شوید. این مشاغل شامل معامله‌گری ارزهای دیجیتال، تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، توسعه نرم‌افزار ارزهای دیجیتال و … هستند.

ارتقای سطح دانش و مهارت شما در زمینه ارزهای دیجیتال: دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال که منجر به دریافت مدرک فنی حرفه ای میشوند، از آنجایی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت میکنند، باید توسط اساتید باتجربه و متخصص در زمینه ارزهای دیجیتال برگزار شوند. این دوره‌ها به دانشجو کمک می‌کنند تا دانش و مهارت خود را در زمینه کریپتوکارنسی ها به صورت جامع و کاربردی افزایش دهند. از طرفی حتما باید سرفصل آموزشی جامعی داشته باشند تا مورد قبول سازمان فنی حرفه ای شوند.

در نهایت شما به عنوان دانشجو اول باید مباحث را خوب یاد بگیرید تا بتوانید در آزمون فنی حرفه ای قبول شوید و همین مورد تضمین یادگیری قطعی شما خواهد بود.

پس از پایان آموزش ارز دیجیتال همیار کریپتو، شما می‌تونید در آزمون فنی حرفه ای ارز دیجیتال شرکت کنید. این آزمون توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار میشود و مدرک آن در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر معتبر است. پس اگر به دنبال یادگیری ارزهای دیجیتال به صورت حرفه‌ای و دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر هستید، دوره آموزش ارزهای دیجیتال همیار کریپتو را از دست ندهید.

مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد

دوره های آموزشی همیار کریپتو، با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود. داشتن مدرک فنی حرفه ای ارز دیجیتال در مشهد، مزایای زیر زیر را دارد:

اعتبار و ارزش بالای مدرک: مدرک فنی حرفه ای ارز دیجیتال یک مدرک معتبر بین‌المللی است که توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر میشود. به همین دلیل، ارزش زیادی داره.

قابلیت ترجمه و اعتبار در 176 کشور دنیا: مدرک فنی حرفه ای ارز دیجیتال در 176 کشور دنیا مورد قبول است؛ یعنی افرادی که این مدرک را دارند، می‌توانند در هر کشوری که به دنبال کار یا کسب درآمد هستند، از آن استفاده کنند.

افزایش شانس استخدام یا کسب درآمد بیشتر: مدرک فنی حرفه ای ارز دیجیتال می‌تونه به شما کمک کند تا در مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال مشغول به کار شوید. این مشاغل شامل معامله‌گری ارزهای دیجیتال، تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، توسعه نرم‌افزار ارزهای دیجیتال و … هستند.

ارتقای سطح دانش و مهارت شما در زمینه ارزهای دیجیتال: دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال که منجر به دریافت مدرک فنی حرفه ای میشوند، از آنجایی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت میکنند، باید توسط اساتید باتجربه و متخصص در زمینه ارزهای دیجیتال برگزار شوند. این دوره‌ها به دانشجو کمک می‌کنند تا دانش و مهارت خود را در زمینه کریپتوکارنسی ها به صورت جامع و کاربردی افزایش دهند. از طرفی حتما باید سرفصل آموزشی جامعی داشته باشند تا مورد قبول سازمان فنی حرفه ای شوند.

در نهایت شما به عنوان دانشجو اول باید مباحث را خوب یاد بگیرید تا بتوانید در آزمون فنی حرفه ای قبول شوید و همین مورد تضمین یادگیری قطعی شما خواهد بود.

پس از پایان آموزش ارز دیجیتال همیار کریپتو، شما می‌تونید در آزمون فنی حرفه ای ارز دیجیتال شرکت کنید. این آزمون توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار میشود و مدرک آن در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر معتبر است. پس اگر به دنبال یادگیری ارزهای دیجیتال به صورت حرفه‌ای و دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر هستید، دوره آموزش ارزهای دیجیتال همیار کریپتو را از دست ندهید.

مشاوره رایگان دوره های آموزشی

شماره های تماس:

09309127474  –  05138943214

فرم درخواست مشاوره رایگان دوره های آموزشی همیار کریپتو: 

همین الان فرم رو تکمیل کن، تا مشاور همیار با شما تماس بگیره

مشاوره رایگان دوره های آموزشی

شماره های تماس: 09309127474  –  05138943214

فرم درخواست مشاوره رایگان دوره های آموزشی همیار کریپتو: 

همین الان فرم رو تکمیل کن، تا مشاور همیار با شما تماس بگیره
آموزش ارز دیجیتال در مشهد

دوره حرفه ای شو ارز دیجیتال

  • نحوه برگزاری: به صورت خصوصی و نیمه خصوصی
  • کیفیت کلاس: متفاوت ترین و کاربردی ترین دوره ارز دیجیتال در ایران
  • تفاوت ما با دیگران: 14 جلسه خصوصی سفارشی شده به صورت عملی
  • تدریس توسط: معامله گران بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال ایران
  • مدرس : استاد محمد حسن زاده و گروه اساتید
  • رفع اشکال بعد از هر جلسه با پشتیبانی استادی
  • امکان پرداخت دوره به صورت اقساطی
  • امکان برگزاری دوره به صورت آنلاین و حضوری
  • هدیه: کاملترین و بروزترین دوره ارز دیجیتال آوانگارد (60 جلسه)
  • امکان برگزاری جلسات به صورت گروهی (دو نفره و بیشتر)
  • دسترسی دو ماه به کانال سیگنال فیوچرز و اسپات برای کسب درآمد و تمرین عملی در حین آموزش
آموزش ارز دیجیتال در مشهد

دوره حرفه ای شو ارز دیجیتال

نحوه برگزاری: به صورت خصوصی و نیمه خصوصیکیفیت کلاس: متفاوت ترین و کاربردی ترین دوره ارز دیجیتال در ایران
تفاوت ما با دیگران: 14 جلسه خصوصی سفارشی شده به صورت عملی
تدریس توسط: معامله گران بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال ایران
مدرس : استاد محمد حسن زاده و گروه اساتید
رفع اشکال بعد از هر جلسه با پشتیبانی استادی
امکان پرداخت دوره به صورت اقساطی
امکان برگزاری دوره به صورت آنلاین و حضوری
هدیه: کاملترین و بروزترین دوره ارز دیجیتال آوانگارد (60 جلسه)
امکان برگزاری جلسات به صورت گروهی (دو نفره و بیشتر)
دسترسی دو ماه به کانال سیگنال فیوچرز و اسپات برای کسب درآمد و تمرین عملی در حین آموزش

لینک کانال سیگنال ارز دیجیتال همیار کریپتو

لینک کانال سیگنال ارز دیجیتال همیار کریپتو

مفاهیم آموزش ارز دیجیتال

تاریخچه ارزهای دیجیتال

اولین بار از رمزنگاری در جنگ جهانی دوم برای منتقل کردن فرمان‌ نظامی استفاده‌شده است پس از آن دانشمندی آمریکایی به نام که در تحقیقات خود، از واژه ارزهای دیجیتال استفاده نمود. 

کریپتو کارنسی یک ارز مجازی است که از فناوری رمزنگاری در طراحی آن استفاده‌شده است ابزاری دیجیتالی مبادله‌ای است که توسط گروه‌های خصوصی ایجادشده و دولت در آن مداخله‌ای ندارد و معمولاً به‌صورت غیرمتمرکز اداره می‌شود. به دلیل نوظهور بودن ارزهای دیجیتال تعاریف آن‌ها نیز در مراجع مختلف متنوع ذکرشده است. 

کریپتو کارنسی چیست؟

کریپتو به معنی رمزنگاری و کارنسی به معنی ارز هست. ارز رمزنگاری‌شده نوعی ارز دیجیتال است که بر اساس الگوریتم‌های رمزنگاری به وجود می‌آیند، اولین و معروف‌ترین کریپتو کارنسی، بیت کوین هست. کریپتو کارنسی برای امنیت واحدهای مبادله خود از پروتکل‌های پیچیده که انتقال داده‌ها را رمزگذاری می‌کنند، استفاده می‌کنند. 

ارزهای دیجیتال از فناوری غیرمتمرکز استفاده می‌کنند و این امکان را می‌دهد که پرداخت امن و ذخیره پول را بدون نیاز به سازمان‌های واسطه انجام داد. برخی از ارزهای دیجیتال طی فرایندی به نام استخراج یا ماین کردن تولید می‌شوند. اکثر ارزهای دیجیتال روی پایگاه داده به نام بلاک چین توزیع‌شده‌اند و بر روی همین پایگاه اجرا می‌شوند.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین نخستین ارز دیجیتال است که توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو ساخته‌شده است. در مورد سازنده بیت کوین اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است که تراکنش‌های این شبکه به‌صورت همتا به همتا و بدون نیاز به‌واسطه ها انجام می‌شوند. 

این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش‌ها نیاز به نهادهای متمرکز مانند بانک یا مؤسسات دیگر نداریم. تفاوت اصلی بیت کوین با ارزهای سنتی غیرمتمرکز بودن آن است. بیت کوین روی یک پایگاه داده غیرمتمرکز به اسم بلاک چین فعالیت می‌کند.

در هر اشتراک‌گذاری کد فرستنده، کد گیرنده و مبلغ ارسالی مشخص می‌شود، در دفتر ثبت می‌گردد و تا ابد امکان رجوع به آن وجود دارد. حجم فعلی دفتر «Bitcoin» به بیش از ۳۲۰ گیگابایت رسیده است.

هر کیف پول یک سیستم امنیتی قوی دارد که از دو کد تشکیل‌شده است، یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی. هر تراکنشی که در شبکه‌ رمز ارزها انجام می‌شود با کلید خصوصی شما که بر اساس یک سیستم رمزنگاری خیلی قوی تولیدشده است، امضا می‌گردد.

توجه داشته باشید فقط شما به کلید خصوصی دسترسی دارید ولی هنگامی‌که تراکنش در دفتر مرکزی ثبت شود، افراد می‌توانند آن تراکنش را بر اساس کلید عمومی مشاهده کنند.

آیا استفاده از رمز ارزها غیر قانونی است؟

دادوستد رمزارز بیت کوین از فوریه سال 2020، در ایالات متحده امریکا، کانادا، انگلیس، ژاپن و سایر کشورهای پیشرفته قانونی شد. در بازارهای مالی مخصوصاً بازارهایی که نوظهور است، وضعیت حقوقی و معاملاتی بیت کوین متغیر بوده و هنوز وضعیت ثابتی ندارد. برای مثال کشور چین، معاملات بیت کوین را کنترل و محدوده کرده است؛ اما هیچ جریمه ای برای هولدینگ‌های بیت کوین مشخص نکرده است. در کشور هند وضعیت کلی رمز ارزها مشخص نیست و معاملات بانک‌ها با بیت کوین غیر قانونی است. به طور کلی، قوانین معاملات و تبادلات رمزارزها در هر کشور متفاوت بوده و باید جداگانه مورد بررسی قرار بگیرد. 

نکته قابل‌توجه این است در کشورهایی که مبادلات بیت کوین قانونی بوده و به‌عنوان یک دارایی شناخته می‌شود، قوانین مالی آن کشور در مورد بیت کوین نیز صدق می‌کند. درواقع  بیت کوین بیشتر به‌عنوان دارایی شناخته می‌شود تا پول و هر دولت پول رایج خودش را به بیت کوین ارجحیت می‌دهد.

سؤالات متداول دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال

بله، امکان پرداخت قسطی وجود دارد که باید با واحد آموزش همیار کریپتو هماهنگی لازم را انجام دهید.

بعد از ثبت نام تو دوره، از طریق پنل کاربری، ویدئوها در اختیارتون قرار میگیره و به راحتی قابل دانلود هست. 

بهره‌مندی از حضور استاد محمد حسن زاده که جزو تریدرهای حوزه ارز دیجیتال در مشهد و بازارهای مالی در ایران هستند.

دوستان زیادی تو زمینه آموزش ارز دیجیتال در مشهد زحمت می‌کشن که واقعا فعالیتشان قابل احترامه، ولی بحث اینه که آیا کسایی که این آموزش‌ها رو می‌دن واقعا به طور عملی و کاربردی روش‌ها رو تست کردن و نتیجه گرفتن؟ ما در همیار کریپتو بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایران را داریم که با روش‌هایی که در این دوره یاد میگیرین و همچنین استفاده از سیگنال های کانال به راحتی می تونید در ارزهای دیجیتال ترید کنید.

همچنین در این دوره ما علاوه بر تکنیکال از پرایس اکشن نوین و مباحث کاربردی فاندامنتال و سنتیمنتال ارز دیجیتال نیز برای آموزش استفاده می شود.

دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد حرفه ای شو، برای شما طراحی شده و به هیچ گونه دانش قبلی نیاز ندارید.

به هیچ عنوان به دوره دیگری احتیاج نخواهید داشت و آموزش‌ها به صورت خصوصی از سطح مقدماتی تا پیشرفته هستند و شما را به یک تریدر حرفه ای تبدیل می کند.

برای شرکت تو این دوره به هیچ پیش‌نیاز و اطلاعاتی احتیاج نداری، از صفر تا صد تا تبدیل شدن به یک تریدر حرفه‌ای بهت آموزش داده میشه، و یاد می‌گیری چطور معامله‌های پر سود انجام بدی و درآمد خودتو به ده‌ها برابر درآمد فعالیت برسونی.

بدون آموزش کاربردی و عملی نمی‌توان به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شد، دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد حرفه ای شو کاربردی زیر نظر اساتید خواهد بود و پس از اتمام دوره جهت تسلط بیشتر پشتیانی حرفه ای خواهید داشت.

این دوره شامل پشتیبانی مادام العمر در طول و پس از آموزش‌ها است. پشتیبانان آموزشی تمامی سوالات و اشکالات شما رو به دو شیوه حضوری و در تلگرام پاسخ خواهند داد. در طرح حرفه ای شو آموزش ارز دیجیتال در مشهد از پشتیبانی استادی حرفه ای استفاده خواهید کرد.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال 10 دلار است و پیشنهاد ما برای شروع سرمایه گذاری حداقل مبلغی است که شما برای آزمون و خطا از آن استفاده می‌کنید پس نیازی به سرمایه بالا برای شروع سرمایه‌گذاری نیست.

پس از تکمیل فرم ثبت نام همکاران ما در بخش ثبت نام مجموعه با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات ثبت نام را در اختیارتان قرار می‌دهند. همچنین می توانید با شماره 09309127474 و 02191691614 تماس بگیرید.

دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد شامل به‌روزرسانی رایگان مادام العمر برای دانش آموختگان آموزش ارز دیجیتال در طول و پس از آموزش‌ها است.

کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال حرفه ای شو به صورت VIP و با تعداد بسیار محدود و همچنین به صورت گفتگومحور طراحی شده است.

بهترین صرافی برای هموطنان عزیز داخل کشور بدون نیاز به وی پی ان دو صرافی بینگ ایکس، کوینکس و مکسی  است و برای افراد خارج از ایران یا عزیزانی که اقامت کشور دیگه ی را دارند بهترین صرافی بایینس است. صرافی بینگ ایکس که یک پلتفرم برای معاملات ارز دیجیتال است در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این صرافی تمام خدمات معاملاتی در بازار ارز دیجیتال شامل خدمات معاملاتی اسپات، مشتقات، فیوچرز و کپی تریدینگ را به بیش از ۱۰۰ کشور در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد.

87 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید