💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس

آموزش صرافی بینگ ایکس

در ایران تعداد صرافی های کوچک کم نیست ولی این صرافی های کوچک نمی تواند نیازهای تریدرهای حرفه ای را برطرف کنند و لذا باید به دنبال یک صرافی بود که ضمن داشتن گردش مالی بالا، بتواند خدمات و امکاناتی را که صرافی هایی نظیر بایننس در اختیار کاربران قرار می دهند، در اختیار کاربران قرار دهند. نوبیتکس واجد شرایط ترین صرافی در ایران با مشخصات بالا است و اگر نگوییم که برترین صرافی (exchange) در ایران است، می‌توان با قاطعیت گفت که کمتر صرافی در ایران توان رقابت با آن را دارد. در ادامه آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس را برای شما طراحی کرده ایم.

[SHORTCODE_ELEMENTOR id=”10524″]

معرفی نوبیتکس

نوبیتکس که در سال 1396 فعالیت خود را شروع کرد، می تواند بستر مناسب و امنی را برای معاملان گران ایرانی برای تبادل بی واسطه ی ارزهای دیجیتال آن هم با ارز ملی (ريال) فراهم سازد که ضمن جلوگیری از بلوکه شدن اموال ایرانیان در خارج، از خروج ارز (رمز ارز) نیز جلوگیری می کند.پس کسب آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس ونحوه معامله در این صرافی الزامیست.

از قابلیت های این صرافی می توان به امکان معامله و پشتیبانی 24 ساعته و دارا بودن شبیه ساز اشاره کرد که کمتر صرافی چنین قابلیتی را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند.

علاوه بر این، می توان از امکان معامله در دو بخش مارکت اصلی (رمز ارز به ریال و برعکس) و مارکت حرفه ای (پول دیجیتال به پول دیجیتال) بهره جست.

همیار کریپتو  نحوه ثبت نام در صرافی نوبیتکس را جهت آموزش به شما طراحی کرده است.

آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس

  1. در سایت اصلی گزینه ی ثبت‌‌نام را انتخاب کنید.
  2. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را وارد کنید.
  3. حساب کاربری‌تان را با استفاده از کد و یا لینک ارسالی به ایمیل‌تان تایید کنید.
  4. به ایمیل خود مراجعه کنید و ‌روی لینک ارسالی نوبیتکس کلیک کرده تا ایمیل شما تایید شود.

آموزش خصوصی فارکس

احراز هویت سطح یک در نوبیتکس

احراز هویت یک امر اجتناب ناپذیر برای فعالیت در بازارهای مالی است. نوبیتکس نیز به عنوان بزرگترین بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال از این قاعده مستثنی نیست.

آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس و ثبت اطلاعات کاربری در نوبیتکس چهار مرحله دارد که عبارتند از:

  1. حساب ایمیل معتبر و فعال سازی آن
  2. شماره تلفن همراه و فعال سازی آن
  3. اطلاعات هویتی و ارسال تصویر کارت ملی
  4. اطلاعات حساب بانکی.

توجه داشته باشید که اطلاعات شما باید به دقت ثبت شود تا سیستم به صورت اتوماتیک، اطلاعات شما را تایید کند. برای استفاده از خدمات نوبیتکس باید اطلاعات خود را در حساب کاربری وارد کرده و فرآیند احراز هویت را تکمیل کنید. برای احراز هویت در نوبیتکس به کارت ملی و قبض حاوی آدرس درج شده در سایت، نیاز خواهید داشت. علاوه بر این اطلاعات کاربری‌ که می‌بایست تکمیل گردد شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، کارت بانکی و شماره شبا بانکی معتبر است. پس از اینکه با ایمیل معتبر ثبت نام کردید، از طریق منوی پروفایل من/ پروفایل یا با کلیک بر روی دکمه احراز هویت، فرآیند تکمیل اطلاعات کاربری را آغاز نمایید.

احراز هویت شماره تلفن

شماره تلفن همراه و کد تأیید پیامک شده به آن را وارد نمایید.

احراز هویت اطلاعات کارت ملی

اطلاعات کارت ملی خود را وارد کنید. نام، نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، کد ملی و تصویر کارت ملی، اطلاعات مورد نیاز در این مرحله هستند.

احراز هویت آدرس و تلفن

اطلاعات مربوط به کارت‌های بانکی که از آن قصد واریز ریالی را دارید، وارد نموده و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

احراز هویت کارت بانکی

نام بانک، شماره شبا را با دقت در جایگاه مربوطه وارد کرده و برروی دکمه ذخیره کلیک کنید. امکان وارد نمودن چند حساب همزمان نیز وجود دارد.

تایید شماره تلفن ثابت

شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید و روی ارسال کد کلیک کنید، با شماره تلفن وارد شده تماس گرفته می‌شود و کد اعلام شده در تماس را در قسمت مربوطه وارد کنید تا شماره ثابت شما تایید شود.

احراز هویت مدارک

مرحله پنجم، تصویر هویتی با در دست داشتن مدارک را بارگذاری کنید، تصویر را بر اساس راهنما تهیه کنید.

بعد از تکمیل اطلاعات منتظر تأیید آن توسط کارشناسان نوبیتکس بمانید. در صورت تأیید می‌توانید از  خدمات نوبیتکس استفاده کنید.

احراز هویت سطح دو

به صورت دستی انجام میشه و تک به تک بررسی میشه و علاوه بر اون داوطلبان زیادی داره. برای همین به سرعت احراز هویت سطح یک انجام نمیشه. مدارک مورد نیاز برای احراز هویت سطح دو آدرس محل سکونت، کدپستی، تلفن ثابت و عکس تایید می باشد.

همیار کریپتو به قصد کمک به شما علاقه مندان آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس را طراحی کرده است.

همیارکریپتو

جمع بندی

در مجموع صرافی نوبیتکس قدیمی ترین و معتبر ترین صرافی ایرانی بوده که دارای مجوز رسمی و اعتبار بالایی می باشد علاوه بر این امر این صرافی دارای یکی از بیشترین حجم معاملات در بین صرافی های دیگر ایرانی نیز هست که این امر باعث برابری قیمت ارز های موجود در این صرافی با قیمت های جهانی می باشد و نظر به این امر ارزش بسیاری برای معاملات کوتاه مدتی می باشد در کنار این امر نیز به دلیل اعتبار بالای این صرافی یکی از بهترین انتخاب ها برای هولدو نگهداری امن دارایی های دیجیتال می باشد چرا که حتی یک مورد سرقت و کلاهبردی نیز درمورد این صرافی در طی 9 سال گذشته مشاهده نشده است فلذا کسب دانش و آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس برای هر شخصی عال در دنیای ارز های دیجیتال ضروری است  و به عنوان کلام آخر در بیان ارزش این صرافی همین نکته کفایت امر می کند که تمامی اعضا مجموعه همیار کریپتو شخصا از این صرافی استفاده می کنند.

سوالات متداول

1_ اسپرد چیست و میزان آن در صرافی نوبیتکس چقدر است؟

اسپرد میزان تفاوت و اختلاف بین اولین خریدار و فروشنده در بازار می باشد و این امر باعث می شود که افراد همزمان با انجام معامله وارد ضرر شوند و یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد و در تمام معاملات و صرافی های سرتاسر دنیا موجود می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپرد پیشنهاد ما مطالعه مقاله اسپرد همیار کریپتو می باشد و لازم به ذکر است اسپرد در صرافی نوبیتکس بسیار کم بوده و باعث ایجاد ضرر خاصی برای معامله گران این صرافی نمی گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا