💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

آموزش صرافی کوینکس + به صورت تصویری و ویدئویی

آموزش صرافی بینگ ایکس

صرافی کوینکس دارای یک پلتفرم ساده برای معاملات ارز دیجیتال به شکلی راحت و امن است. این صرافی رمز ارزهای زیادی برای مبادله دارد. ارزهای شناخته شده‌ای؛ مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و تتر و دیگر رمز ارزها برای مبادله در این صرافی پشتیبانی می‌شوند. در مجموع بیش از 600 ارز دیجیتال در این صرافی لیست شده و در بخش های مختلف برای معامله قراردارد که این لیست بسیار کامل این صرافی را یکی از معتبرترین صرافی ها برای معاملات در فیوچرز کرده و صرافی مناسبی برای معامله سیگنال های ارائه شده مجموعه همیار کریپتو می باشد

نکته دارای اهمیت این است که صرافی کوینکس دارای امنیت بالایی بوده و با فعالیت کاربران ایرانی نیز هیچگونه مشکلی ندارد و حتی 1 مورد کلاهبرداری و بلوکه کردن دارایی در این صرافی تا به حال مشاهده نشده پس برای شناخت این صرافی امن و معتبر با ما همراه باشید

در کنار این مقاله جامع مجموعه همیار کریپتو اقدام به ارائه ویدیو آموزش جامع کار با این صرافی نموده و لینک ثبت نام با تخفیف ویژه کارمزد نیز برای شما همراهان عزیز همیارکریپتو ارائه شده است.

همیار کریپتو یکی از منابع معتبر برای آموزش بازارهای مالی در این مقاله به‌صورت ویدئویی و تصویری به آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس می‌پردازد.

روند ثبت نام صرافی کوینکس

برای شروع معامله در صرافی کوینکس باید ابتدا در این صرافی ثبت نام کنید. برای ثبت نام صرافی کوینکس وارد لینک https://www.coinex.com شده و چون هنوز ثبت نام نکرده‌اید Log in  را از بالای صفحه انتخاب کنید.

لینک ثبت نام کوینکس

نکته: اگر نتوانستید وارد سایت صرافی کوینکس شوید فیلتر شکن خود را روشن کنید.

آموزش صرافی کوینکس

آموزش خصوصی فارکس

پس از انتخاب کردن Log in باید اطلاعات خواسته شده را به‌دقت پر کنید.

  • ۱- در کادر اول Email خود را وارد کنید. ترجیحاً بهتر است از یک ایمیل امن استفاده کنید. نحوه ساخت ایمیل امن در این مقاله توضیح داده شده است. پس از واردکردن ایمیل روی Send code بزنید.
  • ۲- کد تأییدی که به ایمیل وارد شده، فرستاده شده است را در قسمت Email verification code وارد کنید.
  • ۳- در قسمت Password یک پسورد قوی (رمز عبور) وارد کنید. پسورد خود برای اطمینان از درست بودن مجدد تکرار کنید.
  • نکته: در دنیای ارز دیجیتال استفاده از پسورد قوی همچنین نگهداری پسورد در یک جای امن بسیار ضرری است. سعی کنید از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی همراه با کاراکترهای مختلف (*^$#@و …) در پسورد استفاده کنید.
  • ۴- تیک موافقت با شرایط کوینکس (…I’ve read and) را علامت بزنید.
  • ۵- روی دکمه Sing Up بزنید.

اپلیکیشن صرافی Coinex

این صرافی دارای یک اپلیکیشن بسیار جامع و کامل می باشد که کلیه قابلیت های صرافی منجمله معاملات در بخش اسپات و فیوچرز و تعیین حد سودو حد ضرر و.. را بطور کامل در خود جای داده است و از قابلیت های این اپلیکیشن می توان به امکان استفاده در هر زمانی بدون نیاز به سایت و کامپیوتر اشاره کرد

شما تنها با این اپلیکیشن و یک گوشی ساده و با استفاده از سیگنال های مجموعه همیار کریپتو می توانید به راحتی در حین اشتغال به مشاغل روزانه خود تنها با این اپلیکیشن و ویدیو آموزشی کاملی که برای شما درمورد نحوه کار با این اپلیکیشن ارائه شده درآمد و شغل دوم خود را بدون هیچگونه صرف زمانی داشته و کسب درآمد نمایید.

علاوه بر موضوع فوق نکته دیگر اینکه این صرافی نیازی به هیچگونه فیلترشکن ایپی ثابت برای ورود به اپلیکیشن ندارد و با یک فیلتر شکن ساده می توانید اقدام به ثبت نام و فعالیت نموده و هیچگونه مشکلی با تغییرات ایپی و.. ندارد و تا به حال حتی 1 مورد گزارش مبنی بر بلوک کردن دارایی یا توقیف دارایی نداشته که یکی از حسن های مهم این صرافی محسوب می گردد.

لینک ثبت نام کوینکس

شرط استفاده از حساب کاربری صرافی Coinex

مراحل ثبت نام تا اینجا تمام شد. در ادامه باید یکسری اقدامات برای ایمن‌سازی حساب خود انجام دهیم تا بتوانیم در صرافی Coinex معامله کنیم و آن احراز هویت است. برای ایمن‌سازی حساب کاربری دو راه وجود دارد. ۱- استفاده از شماره موبایل ۲- استفاده از Google Authenticator

از آنجایی که در شرایط تحریم به سر می‌بریم ترجیحاً بهتر است از  Google Authenticator استفاده کنیم؛ بنابراین برای استفاده از حساب کاربری صرافی ابتدا باید آتنتیکیتور صرافی کوینکس را فعال کنیم.

فعال سازی گوگل آتنتیکیتور صرافی کوینکس

برای فعال سازی آتنتیکیتور صرافی کوینکس، طبق عکس TOTP را انتخاب می‌کنیم. قبل از ادامه مراحل باید اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور را در گوشی موبایل دانلود کنیم. اپلیکیشن Google Authenticator را می‌توانید از «بازار» یا «گوگل پلی» دانلود کنید (اگر از قبل این نرم افزار را دارید نیاز به دانلود مجدد نبوده و کافی است نرم افزار را باز کنید). پس از باز کردن گوگل آتنتیکیتور روی دکمه مثبت انتخاب کنید چرا که یک حساب جدید می‌خواهیم به نرم افزار اضافه کنیم.

آموزش جامع صرافی کوینکس

مجدد به صفحه باز کردن حساب برمی‌گردیم. بارکد نمایش داده شده در صفحه را با استفاده از گوگل آتنتیکیتور اسکن کنید.

نکته: رمزی که در قسمت Private key نوشته شده بسیار حائز اهمیت است. اگر به هر دلیلی مثلاً گم شدن گوشی یا از دست رفتن حافظه و … دیگر به گوگل آتنتیکیتور دسترسی نداشته باشید. برای بازیابی گوگل آتنتیکیتور به این رمز احتیاج خواهید داشت پس از یادداشت روی گزینه Next کلیک کنید.

آموزش ثبت نام صرافی کوینکس

در مرحله بعدی باید گزینه Send code را انتخاب کرده تا یک رمز ۶ رقمی برای ایمیلی که در ابتدای ثبت نام دارد کرده بودید، ارسال شود. رمز را در قسمت مشخص شده در عکس وارد کنید. رمز بعدی که باید وارد کنید. در قسمت بعدی باید رمز دو مرحله‌ای که در اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور، روی گوشی موبایل شما قابل رؤیت است را وارد کنید نهایتاً گزینه Submit را بزنید.

آموزش جامع صرافی کوینکس

تبریک می‌گوییم شما تمامی مراحل را با موفقیت انجام داده و می‌توانید معاملات خود را در حساب کاربری صرافی کوینکس شروع کنید.

لینک ثبت نام کوینکس

مزایای استفاده از صرافی coinex چیست؟

استفاده از صرافی کوینکس مزایا خاص خودش را دارد که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

کارمزد کم معاملات: کارمزد معاملات در این صرافی ۰٫۱ درصد است و اگر از توکن CET استفاده کنید کارمزد معاملات نصف می‌شود.

امنیت: استفاده از پروتکل‌های مختلف و سیستم امنیتی full dimension protection باعث شده کاربران با خیال راحتی در این صرافی معامله کنند.

رابط کاربری ساده: فضای کار با صرافی کوینکس راحت است و تقریباً فضایی شبیه به بایننس دارد.

درصد معرفی: صرافی کوینکس به کاربرانی که دوستان خود را به استفاده از این صرافی دعوت کنند، در کارمزد معاملات به دو طرف تخفیف می‌دهد.

روش‌های پرداخت: پرداخت با ویزاکارت و مسترکارت یکی از مزایای بزرگ این صرافی است.

امکان واریز و برداشت بدون احراز هویت: بدون احراز خویت تا سقف ده‌هزار دلار در روز از حساب خود می‌توانید برداشت داشته باشید؛ اما با احراز هویت و ارسال مدارک شخصی تا سقف تا یک میلیون دلار در روز می‌توانید برداشت داشته باشید.

اپلیکیشن موبایل: صرافی کوینکس از نسخه اندروید و IOS برای کاربران موبایل پشتیبانی می‌کند که کار با اپلیکیشن موبایل کوینکس نیز بسیار راحت است.

لینک ثبت نام کوینکس

توکن اختصاصی :

صرافی Coinex یک توکن رمزنگاری شده به نام CoinEx Chain دارد که در 28 ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شده است. سازندگان CoinEx Chain ادعا می‌کنند که اولین زنجیره عمومی جهان است که به‌ویژه برای DEXها طراحی شده است.

آموزش فیوچرز صرافی کوینکس

در صرافی کوینکس امکانات متنوعی برای معاملات فیوچرز بطور کامل قرار گرفته است که افراد برای معامله در صرافی کوینکس دیگر هیچگونه کمبودی احساس نکنند از جمله حالات مختلف سفارش گذاری و تعیین حد سود و حد ضرر در کنار این موارد لیست کامل اهرم ها برای معاملات قرارگرفته است وافراد می توانند از اهرم های معاملاتی در دو حالت کراس و isolated استفاده کنند اما تفاوت اصلی این دو حالت در این است که در حالت isolated اگر دارایی در سفارش ما با ضرر زیاد صفر شود معامله بسته می شود

اما در حالت کراس نه تنها معامله پس از 100 درصد ضرر بسته نمی شود بلکه به همان میزان پوزیشن مجدد از دارایی حساب ما کسر شده و مجدد در پوزیشن قرار می گیرد برای اینکه معامله بسته نشو وریسک معاملات در حالت کراس بسیار زیاد بوده و عامل اصلی ضرر های سنگین به حساب های معاملاتی در زمان پامپ و دامپ بازار کریپتو است و پیشنهاد ما دوری از این نوع معاملات می باشد.

معاملات اسپات در صرافی کوینکس

معاملات اسپات در صرافی کوینکس

این صرافی امکان معاملات اسپات و بدون اهرم را نیز با کارمزد بسیار پایین برای افراد فراهم نموده که شما عزیزان می توانید با ثبت نام با لینک همیار کریپتو تخفیف بیشتری روی کارمزد معاملات خود دریافت کنید علاوه بر این موضوع در این صرافی امکان معاملات با لیست بسیار جامع و کاملی از ارز های دیجیتال را برای افراد جهت معاملات قرارداده و علاوه بر این امکان مخصوص به خود برای قراردادن حد سود و حد ضرر در معاملات اسپات را نیز قرارداده که از طریق بخش stop market قابل قرار گرفتن بر روی معاملات می باشد که برای آموزش کامل نحوه انجام آن به ویدیو آموزش جامع کوینکس مراجعه کنید.

نکته دیگری که درمورد معاملات اسپات این صرافی می باشد نزدیکی بسیار زیاد قیمت این صرافی با بزرگترین صرافی دنیا یعنی بایننس باعث اعتبار و ارزش بسیار زیادتر برای ما ایرانیان می باشد.

لینک ثبت نام کوینکس

جمع بندی

یکی از مهم‌ترین مراحل شروع معامله در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی مناسب و امن برای معامله است. صرافی های زیادی هستند که می‌توان معاملات ارز دیجیتال خود را در آن انجام داد؛ اما خب به دلیل شرایط تحریمی برای داشتن حساب کاربری در صرافی های خارجی احتیاج به VPN آی پی ثابت است.

یکی از صرافی های خارجی ارز دیجیتال که حتی از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند، صرافی کوینکس است. همیار کریپتو در این مقاله به‌صورت ویدئویی و در متن مقاله به‌صورت تصویری گام به گام مراحل ثبت نام صرافی کوینکس را آموزش می‌دهد. ما در همیار کریپتو آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به‌صورت حضوری و برای دیگر شهرها به‌صورت آنلاین در فضای اسکای روم برگزار می‌کنیم.

سؤالات متداول

لینک ورود به صرافی کوینکس چیست؟

برای ورود به صرافی و ثبت نام صرافی کوینکس می‌توانید مستقیماً از لینک زیر استفاده کنید.

لینک ثبت نام کوینکس

آیا صرافی کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

بله می‌تواند از قسمت تنظیمات زبان حساب کاربری خود را فارسی کنید.

زمان ثبت نام صرافی کوینکس کدام روش ایمن سازی بهتر است؟

زمان ثبت نام صرافی کوینکس بهتر است از Google Authenticator برای ایمن سازی استفاده کنیم. در قسمت «فعال سازی گوگل آتنتیکیتور صرافی کوینکس» به‌صورت تصویری این امر توضیح داده شده است.

تعداد ارز های لیست شده در این صرافی چندتاست و در چه بخش هایی قابلیت معامله دارند؟

این صرافی درمجموع بیش از 600 ارز لیست شده داشته و در بخش های اسپات ، فیوچرز و AMM قابلیت معامله داشته و امکان کسب سود را برای افراد فراهم می کنند و همین موضوع این صرافی را یکی از بهترین صرافی ها برای معامله سیگنال های کانال سیگنال همیار کریپتو کرده و با استفاده از این صرافی و کانال سیگنال همیار کریپتو می توانید اقدام به کسب سود مداوم از بازار ارز های دیجیتال نمایید

با وجود کارمزد معاملات کم صرافی کوینکس چه عاملی باعث افزایش کارمزد معاملات گاه و بی گاه در این صرافی است؟

کارمزد معاملات صرافی کوینکس ثابت است و تغییری ندارد انچه باعث افزایش ضرر ما می شود اسپرد می باشد که متغیر بوده و پیشنهاد ما مطالعه مقاله مربوط به آن در سایت همیار کریپتو برای اشنایی کامل تر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا