💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

آموزش کپی ترید صرافی BingX به صورت تصویری

آموزش صرافی بینگ ایکس

بازار ارز دیجیتال یک بازار مالی تخصصی است که برای کسب سود و درآمد دلاری از آن احتیاج به دانش و مهارت معامله‌گری داریم؛ اما افراد زیادی هستند که وقت کافی برای تحلیل بازار ندارند ولی می‌خواهند از فرصت‌های سود ساز بازار ارز دیجیتال استفاده کنند. از طرفی افراد با تجربه‌ای هستند که مهارت بالایی در معامله‌گری دارند و تمایل دارند علاوه بر کسب سود از معاملات خود، با دادن سیگنال معاملاتی نیز کسب سود کنند. صرافی BingX هر دو امکان بالا را در بخش کپی ترید خود فراهم ساخته است.

شما می توانید با فعال سازی بخش کپی ترید صرافی BingX سودی بین 8 تا 15 درصد از آن دسته از معاملات شما که کپی می شود، دریافت کنید. تیم تحلیل گری مجموعه همیار کریپتو در این مقاله به معرفی و نحوه ثبت نام در بخش کپی ترید صرافی BingX می‌پردازد.

معرفی صرافی Bingx

صرافی Bingx در سال 2018 تأسیس شد و پس از دریافت مجوزهای لازم در تعداد زیادی از کشورهای مختلف شعبه ایجاد کرد. این صرافی خارجی با ایرانیان نیز همکاری دارد و جتی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. این صرافی خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند که می‌توان به فضای کاربری ساده و راحت، ابزارهای مناسب برای ترید، تیم پشتیبانی به زبان فارسی، اتصال به تریدینگ ویو و کپی ترید اشاره کرد.

لینک ثبت نام در کمپین جدید صرافی بینگ ایکس  

⚠️ قبل از زدن بر روی لینک فیلترشکن (vpn) خود را روشن کنید.⚠️

✅ پاداش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس: ۶۰ دلار بونوس بدون نیاز به احراز هویت (در صورت احراز هویت 10 دلار اضافه می شود.)

1. 30 دلار با اهرم 5X – بدون پیش‌نیاز، واریز تا 72 ساعت بعد از ثبت نام
2. 30 دلار با اهرم 5X – نیاز به حجم معاملات 1000 دلار (مارجین * اهرم)، واریز تا 72 ساعت بعد از ثبت نام
3. 5125 دلار – جوایز کاربر جدید

✅ پاداش واریز و انجام معامله در صرافی بینگ ایکس:

1. 20 دلار با اهرم 5X – با واریز 100 دلار و بلافاصله واریز خواهد شد.
2. 20 دلار با اهرم 5X – نیاز به حجم معاملات 5000 دلار (مارجین * اهرم) و بلافاصله بونس واریز خواهد شد.
3. 100 دلار با اهرم 5X – نیاز به حجم معاملات 5000 دلار (مارجین * اهرم) و بلافاصله بونس واریز خواهد شد.

✅ پاداش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس: (احراز هویت اجباری نبوده)

10 دلار با اهرم 5X – احراز هویت را کامل کنید و بلافاصله بونس واریز خواهد شد.

آموزش خصوصی فارکس

❌ دلیل عدم دریافت پاداش (بونوس) برای بعضی از افراد:

افرادی که در بینگ ایکس حساب داشته اند و از طریق IP یکسان  مجددا حساب باز می کنند و یا احراز هویت تکراری داشته باشند.

برای دریافت موارد مذکور یا از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و یا در قسمت معرف Hamyarcrypto را در هنگام ثبت نام وارد نمایید.

لینک ثبت نام در کمپین جدید صرافی بینگ ایکس  

⚠️قبل از زدن بر روی لینک فیلترشکن (vpn) خود را روشن کنید.⚠️

رویداد صرافی bingx بینگ ایکس

کپی ترید صرافی BingX برای ایرانیان

مهم‌ترین هدف هر شخصی از وارد شدن به بازار مالی افزایش سرمایه و کسب سود است و همین کسب سود باعث می‌شود در خیلی از موارد افراد متمایل به سوء برداشت از امکانات موجود شوند در فعالیت کپی ترید هم افراد سودجو وجود دارند؛ بنابراین بسیار حائز اهمیت است که یکسری نکات مهم را در کپی ترید هم رعایت کنیم تا در دام این افراد سودجو نیافتیم.

اگر میخواهید از معاملات کاربران دیگر در صرافی Bingx کپی کنید، بهتر است زمان کافی برای پیدا کردن بهترین تریدر را بگذارید و آن شخص را دنبال کنید. نکته بسیار مهم و حیاتی در این حالت آن است که حتما در ابتدا سرمایه کمی را در قسمت کپی ترید قرار دهید که اگر زیان قابل توجهی به سرمایه شما وارد شد مثلا 50 درصد یا بیشتر سرمایه شما ازبین رفت، بازهم نگران نباشید.

باید این امر را هم در نظر گرفت که همیشه افراد با عملکرد صحیح و سالم نیز وجود دارند و سعی ما به‌عنوان تریدر باید آن باشد که ریسک معاملاتمان را کنترل کرده و بدانیم دقیقاً در حال انجام چه کاری با چه هدفی هستیم. در ادامه دو نوع کپی ترید صرافی bingx را توضیح می‌دهیم.

انواع کپی ترید صرافی BingX

در صرافی Bing x دو نوع حساب کپی ترید برای کاربران در نظر گرفته شده است که شامل؛ 1- کپی ترید استاندارد و 2- کپی ترید حرفه‌ای است.

1- کپی ترید استاندارد

زمانی که صحبت از کپی ترید است؛ یعنی یک شخص دیگر تحلیل تکنیکال، فاندامنتال یا هر تحلیل دیگری انجام داده است و الان قصد باز کردن معامله BUY یا SELL را دارد و ربات‌های فعال در پلتفرم کپی ترید آن معامله را در حساب ما هم کپی می‌کنند با این حساب فقط یک عمل دیگر در معامله باقی‌مانده که آن مدیریت سرمایه است.

مدیریت سرمایه در حساب کپی ترید استاندارد به عهده خود کاربر است. بدین صورت که کاربر (یعنی شما) به حجم معاملات حساب خود دسترسی دارد و مبلغی مدنظر ایشان برای تمام پوزیشن‌ها به‌صورت یکسان اعمال می‌شود. در حساب کپی ترید استاندارد شما می‌توانید حد سود (TP) و حد ضرر (SL) معاملات را نیز شخصاً مشخص کنید. برای مشخص‌کردن اهرم هر معامله (Leverage) باید این امر را در نظر بگیرید که نوع معاملات فقط ایزوله (Isolated) است.

2- کپی ترید حرفه‌ای

مدیریت سرمایه در حساب کپی ترید حرفه‌ای، صددرصد طبق دیدگاه تریدر اصلی مشخص می‌شود. در یک مثال کامل توضیح می دهیم. فرض کنید، شما مبلغ 1000 دلار سرمایه اولیه دارید؛ ولی تریدر اصلی که از روی معاملات آن معاملات حساب شما انجام می‌شود 10.000 دلار دارد و تصمیم می‌گیرد در اولین معامله 20 درصد حساب خود یعنی 2000 دلار را ریسک کند و ربات کپی ترید هم 20 درصد حساب شما یعنی 200 دلار را وارد اولین پوزیشن می‌کند و بدین ترتیب مدیریت سرمایه لحاظ می‌شود.

در این حالت شما هیچ دسترسی به معاملات کپی شده روی حسابتان را ندارید. گاهی ممکن است تریدر اصلی بخواهد با لوریج بالا وارد معامله شود یا ریسک بالایی انجام دهد این حالت دقیقاً برای حساب شما هم انجام می‌شود. اگر برای کپی ترید خواستید این روش را انتخاب کنید حتماً دقت کنید که معاملات ترید اصلی بسیار با اصول انجام شده باشد و در طولانی مدت سودآور باشد.

فعال کردن حساب کپی ترید در صرافی Bingx

اولین قدم ثبت نام صرافی Bingx است اگر تا کنون در این صرافی ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید. در مقاله «آموزش صرافی BingX + همراه با ویدئو » به‌صورت تصویری و ویدئویی ثبت نام در این صرافی آموزش داده شده است.

پس از ثبت نام در صرافی بینگ ایکس، می‌توانید بخش کردن کپی ترید حسابتان را فعال کنید و معاملات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این حالت سودی بین 8 تا 15 درصد از افرادی که معاملات شما را کپی می‌کنند دریافت می‌کنید.

مراحل فعال سازی حساب کپی ترید شخصی

1- اولین مرحله فعال سازی حساب کپی ترید صرافی BingX: نخست از صفحه اصلی، قسمت (بالا وسط صفحه) copy trading را انتخاب کرده و از منو کشویی وارد قسمت copy trading شوید.

کپی ترید صرافی بینگ ایکس

کپی ترید صرافی bingX

2- دومین مرحله فعال سازی حساب کپی ترید صرافی BingX: زمانی که صفحه جدید باز شد روی Apply to be a copy trader کلیک کنید.

صرافی bingX

3- سومین مرحله فعال سازی حساب کپی ترید صرافی BingX: در صفحه باز شده سه کادر قابل مشاهده است که داده‌های مختلفی از اطلاعات معاملات گذشته‌تان می‌خواهد که با جزئیات به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

در اولین بخش، اسکرین‌شات از تاریخچه معاملاتت در 30 روز گذشته را می‌خواهد. (Screenshot of your trading data in the last 30 days (Up to 3 image)) فرقی نمی‌کند در کدام صرافی باشد. حداقل 1 عکس و حداکثر 3 عکس را می‌توانید بارگذاری کنید.

دانلود صرافی bingx

در دومین بخش اطلاعات آیدی تلگرام یا ایمیل را وارد کنید. (Telegram ID/Email)

پاداش صرافی bingx

در ادامه اطلاعات سه اکانت شما در شبکه‌های اجتماعی (Social Media Account) مختلف را بارگذاری کنید. دقت کنید اگر هویتتان را جعلی ثبت کنید برای همیشه از استفاده از بخش کپی تریدینگ محروم می‌شوید.

در آخرین بخش هم باید از قسمت دنبال‌کننده‌های خود اسکرین‌شات گرفته و بارگذاری کنید. دقت کنید مهم نیست که تعداد دنبال شوندگان شما صفر باشد. (در تمامی مراحل حتماً اطلاعات واقعی را وارد کنید.)

در این قسمت باید اسکرین‌شاتی از تعداد دنبال کننده‌های خود وارد کنید. Screenshot of your social media followers (Up to 3 images) (حداکثر 3 تصویر، یک مورد هم کافی است.)

 اعتبار صرافی bingx

پس از انجام تمام مراحل، گزینه submit را زده و بعد از گذشت 1 الی 3 روز نتیجه درخواست به جیمیل شما ارسال خواهد شد. برای تأیید حساب کپی ترید باید مشخصات پروفایل خود را تکمیل کنید و عکس پروفایل را بارگذاری کرده باشید.

چگونه بهترین معامله گران صرافی بینگ ایکس را برای کپی ترید پیدا کنیم؟

در صرافی BingX دو بخش متفاوت برای کپی ترید وجود دارد. 1- بخش اسپات و 2- بخش فیوچرز. در ادامه مطلب به آموزش و چگونگی بررسی عملکرد و پیداکردن معامله گران محبوب در صرافی BingX در دو بخش اسپات و فیوچرز می‌پردازیم.

 آموزش صرافی bingx

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید در وسط صفحه دو بخش Grid List ( معاملات اسپات و Futures (معاملات فیوچرز برای بررسی معامله گران وجود دارد.

در ادامه به بررسی تریدها در گزینه فیوچرز می پردازیم؛

 کپی ترید معاملات فیوچرز

در این قسمت معامله گرانی که در بخش فیوچرز صرافی BingX ترید می‌کنند را مشاهد می‌کنید. اگر علاقه‌مند به کپی ترید از فیوچرز هستید عملکرد معامله گران این قسمت را بررسی کرده و تریدر مناسب را انتخاب کنید. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهد می‌کنید در اولین نگاه اطلاعات کلی راجع به میزان ریسک هر معامله، اعداد دنبال‌کنندگان و بازدهی هر تریدر در 30 روز گذشته (ROI 30) را می‌توان بررسی کرد. میزان سودآوری و نحوه عملکرد به‌صورت یک نمودار سبز رنگ نشان داده شده است.

همان‌طور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم سودجویانی هستند که هدف آن‌ها صرفاً گرفتن درصد سود از دنبال‌کنندگان است و اصلاً برایشان سودآوری یا زیان دهی حساب دنبال‌کننده‌ها اهمیتی ندارد؛ بنابراین سعی کنید معامله گرانی را انتخاب کنید که ریسک معاملاتی پایینی در هر معامله دارند سعی کنید به دنبال معامله گرانی باشید که محافظه‌کار هستند و به‌نوعی می‌توان گفت با ریسک کنترل شده معامله می‌کنند.

 آموزش فیوچرز صرافی bingx

زمانی که روی اسم هر تریدر کلیک کنید اطلاعات جزئی‌تری از معاملات ایشان نمایش داده می‌شود. توصیه می‌کنیم بادقت تمامی موارد را بررسی کنید و بعد یک تریدر را انتخاب کنید.

کپی ترید صرافی bingX

  • (Last 30D ROI) میزان سود هی 30 روز اخیر
  • (Cumulative Earnings) درآمد انباشته؛ کل P&L دارایی‌های USDT در حساب آتی استاندارد، بدون احتساب هزینه‌های تأمین مالی و سود حاصل از سفارش‌های پاداش. داده‌ها هر 30 دقیقه به روز می‌شوند.
  • (Account Assets) دارایی‌های حساب؛ دارایی USDT در حساب آتی استاندارد؛ داده‌ها هر 15 دقیقه به‌روز می‌شوند.
  • (Follower Profit) سود فالوور؛ درآمد حاصل از معاملات دنبال‌کننده‌ها
  • (Followers) دنبال‌کننده‌ها؛ تعداد دنبال‌کننده‌ها زیر حساب‌جاری معامله‌گر.
  • (Risk) ریسک؛ امتیاز ریسک 1~9 بر اساس نوسان P&L معامله‌گر در 30 روز گذشته رتبه‌بندی می‌شود. هر چه امتیاز بالاتر باشد، ریسک بالاتر است.
  • (Followers) دنبال کنندگان؛ تعداد کل دنبال‌کنندگان زیر حساب معاملاتی فعلی سهام معامله‌گر، از جمله کاربرانی که دنبال‌کردن را متوقف می‌کنند.
  • (Win Ratio) نسبت برد؛ نسبت برد = سود خالص/تعداد سفارش‌ها. سود خالص پس از کسر کارمزد معاملات و کارمزد.
  • (Total Transactions) کل معاملات؛ تعداد کل سفارش‌ها بسته شده در حساب‌جاری معاملات معامله‌گر.
  • (No. of Winning Trades) تعداد معاملات برنده؛ تعداد سفارش‌های بسته‌شده که در حساب‌جاری معاملات معامله‌گران متحمل ضرر نشده‌اند.
  • (No. of Losing Trades) تعداد معاملات زیان‌ده؛ تعداد سفارش‌های بسته‌شده که در حساب‌جاری معاملات معامله‌گران متحمل ضرر می‌شوند
  • (Average Profit) سود متوسط؛ میانگین سود = کل سود خالص از تمام سفارش‌ها سودآور / شماره. از معاملات برنده
  • (Average Losses) میانگین تلفات؛ میانگین زیان = مجموع زیان خالص از تمام سفارش‌ها زیان‌ده / شماره. از معاملات باخت
  • (P&L Ratio) نسبت P&L؛ نسبت P&L = میانگین سود / میانگین زیان. میانگین سود: میانگین سود خالص حاصل از سفارش‌ها سودآور. میانگین ضرر: میانگین زیان خالص از تمام سفارش‌ها بی سود.
  • (Average Holding Time) میانگین زمان نگهداری؛ زمان برگزاری معاملات تا بستن سفارش بر اساس سفارش فردی است.
  • (Trading Frequency (Weekly)) فرکانس معاملات (هفتگی)؛ میانگین تعداد معاملات هفتگی بر اساس موقعیت‌های که بسته شده‌اند.
  • (Trade Days) روزهای تجارت؛ تعداد روزهایی که این معامله‌گر معامله کرده است.
  • (Last Trading Time) آخرین زمان معامله؛ آخرین تراکنش بسته‌شدن حساب‌جاری معامله‌گر.
  • (Weekly Profit) سود هفتگی؛ درآمد هفتگی (شامل P&L محقق نشده) پس از کسر کارمزد معاملات و تأمین مالی. بر اساس UTC+8 (دوشنبه تا یکشنبه).
  • (Risk Assessment) ارزیابی ریسک؛ نسبت حداکثر زیان روزانه بر اساس تغییرات نسبت P&L معامله‌گر در هر هفته محاسبه می‌شود که رتبه ریسک را پس از آن تعیین می‌کند.
  • (Favorite) موردعلاقه؛ بر اساس بازارهای که سفارش‌ها بسته معامله‌گر در یک زمان مشخص محاسبه می‌شود.

نکات مهم در کپی ترید

اولین نکته مهم آن است که حتماً پس از یک بررسی دقیق تریدر را انتخاب کنید.

دومین توصیه ما آن است که حتماً در شروع کار حجم اندکی را درگیر کپی ترید کنید و پس از کسب اطمینان از تریدر کم‌کم در صورت تمایل سرمایه بخش کپی ترید را افزایش دهید.

سومین نکته مهم آن است که عملاً شما در حال بررسی عملکرد گذشته یک تریدر هستید و هیچ تضمینی برای ادامه عملکرد مناسب شخص در آینده وجود ندارد؛ بنابراین حسابتان را رها نکنید و حداقل دو بار در روز حسابتان و تغییرات و معاملات انجام شده را چک کنید.

فالو کردن تریدرهای حرفه ای برای کپی ترید

پس از آنکه از تمامی جهات بررسی‌های لازم را انجام دادید حال زمان انتخاب یک نفر برای کپی ترید در صرافی BingX است. برای این کار کافی است طبق تصویر روی گزینه «Copy» کلیک کرده و طبق میزان ریسک‌پذیری‌تان آیتم‌های خواسته شده را پر کنید.

 اعتبار صرافی bingx

 اعتبار صرافی bingx

نکاتی که درکپی ترید صرافی BingX باید رعایت شوند.

•  انواع کپی ترید صرافی BingX

صرافی BingX دارای دو نوع حساب کپی ترید استاندارد و حرفه ای (بایننس و پرپچوال) است.
–  در کپی ترید صرافی BingX در قسمت استاندارد مبلغی که کاربر مشخص میکند برای هر تریدی و کاربر به معاملات دسترسی دارد و میتواند برای معاملات حد سود و حد ضرر تعیین کنید که در نتیجه مدیریت سرمایه به عهده خود کاربر است؛ در این نوع تریدر محدودیت هایی در لورج نوع معاملات(فقط ایزوله) دارد.
–  در کپی ترید حرفه ای مبلغی که کاربر تعیین میکند بصورت کلی هست و تریدر با هر درصدی از سرمایه خود وارد پوزیشن شود برای کاربر هم به همان نسبت وارد خواهد شد، که در این نوع کپی ترید هیچگونه دسترسی به پوزیشن ها ندارد و مدیریت سرمایه کاملا به عهده خود تریدر است؛ در کپی ترید حرفه ای تریدر قادر به باز کردن پوزیشن های با لورج های بالا و قابلیت میانگین کم کردن است.

•  حد ضرر

اولین و مهم ترین نکته ای که در کپی ترید باید رعایت شود حد ضرر است که در بخش Advance Setting در دسترس هست.
–  در کپی ترید BingX حد ضرر شما روی هر پوزیشن تریدر اعمال می‌شود، و همیشه حتما حد ضرر را تعیین کنید که به درصد است و بهتر است بر حسب سود دهی تریدر تعیین شود.(برای مثال برای تریدری که درصد سود های پایین دارد بهتر است که درصد حد ضرری پایین قرار دهید و بلعکس)
–  در کپی ترید حرفه ای (بایننس و پرپچوال) حد ضرر شما روی کل سرمایه اعمال می‌شود و برای هر پوزیشن و به درصد نیست و حتما این حد ضرر رعایت شود. (بدین شکل که اگر 100$ برای تریدر قرار داده اید اگر این کادر را 70$ قرار دهید وقتی که تریدر روی کل سرمایه شما 30$ ضرر کند کل کپی ترید متوقف خواهد شد.)
البته نکته بسیار مهمی که در انتخاب تریدر باید در نظر گرفته شود حد ضرر گذاشتن خود تریدر است که بسیاری از تریدر های که حد ضرر را رعایت نمی‌کنند در نهایت متحمل ضرر های سنگین می‌شوند، در تاریخچه معاملات تریدر و در مدت زمان تست تریدر این مورد مشخص خواهد شد.

•  مارجین هر پوزیشن

در کپی ترید استاندار کاربر مقدار هر پوزیشن را تعیین میکند در حالت منطقی این عدد باید کمتر از 5% از سرمایه شما باشد، توجه کنید که ممکن است تریدر در روز چندین پوزیشن باز کند و به خاطر پر ریسک بودن این بازار شرایط باید به شکلی باشد که روزانه فقط قسمتی محدودی از سرمایه شما درگیر پوزیشن ها باشد تا در حرکات شارپ بازار دچار ضرر های سنگین نشوید.
البته اگر چندین تریدر را کپی کرده اید بهتر است درصد های پایین تری را قرار دهید.(البته این مورد بر حسب استراتژی تریدر میتواند متفاوت باشد یعنی برای تریدر های با تعداد پوزیشن های بالا، درصد کمتر و… )

•  مقدار دارایی درگیر معاملات

در کپی ترید استاندارد کاربر قادر به تعیین محدودیت هایی در تعداد پوزیشن های که تریدر در روز میتواند باز کند و تعداد پوزیشن های همزمان باز تریدر قرار دهد؛ که بر حسب استراتژی تریدر که بهتر است فقط یکی از این موارد را پر کنید ولی اگر تریدر مدیریت سرمایه دارد و تعداد مشخص و معقولی در روز پوزیشن باز میکند نیازی به پر کردن این دو کادر نیست.

•  تست تریدر در کپی ترید صرافی BingX

در کپی ترید استاندارد قابلیت کپی کردن تریدر با پول مجازی Vst وجود دارد و بهتر است هر تریدر را حداقل یک یا دو هفته با این پول تحت نظر داشته باشید و بعد اقدام به کپی با Usdt کنید و حتما محدودیت های که در پول واقعی برای تریدر قرار میدهید را در اینجا رعایت کنید.(حداقل مقدار برای کپی ترید با Vst برابر 100 و با Usdt برابر 2$ هست.)

•  دارایی و تعداد فالور در کپی ترید صرافی BingX

معمولا تریدر های که  سرمایه ای بیشتری دارند ارزش بیشتری هم برای سرمایه ی خود قائل هستند و برای کپی ترید می‌توانند گزینه بهتری باشند و همچنین تریدر هایی که تعداد کپی کننده بیشتری دارند نشان دهنده این است که در کپی ترید توانسته اند موفق تر باشند و می‌توانند انتخاب بهتری باشند.(توجه کنید صرفا اینکه تریدر دارای این دو فاکتور باشد بدین معنی نیست که این تریدر می‌تواند گزینه خوب و بدون ضرری باشد.)

ریسک های کپی ترید در صرافی بینگ ایکس

اکنون به طور کامل با کپی ترید و نحوه انجام آن در صرافی بینگ ایکس آشنا شدید، حتما باید با ریسک‌هایی که در این بخش وجود دارد هم آشنایی لازم را پیدا کنید. در چند وقت اخیر تبلیغات زیادی توسط برخی از تریدرها صورت گرفته و وعده‌های سودهای چند صد درصدی داده می‌شود. همین موضوع باعث شده تا از روی ناآگاهی بسیاری از افراد به این سمت کشیده شوند. واقعیت امر این است که هیچ کس نمی‌تواند به شما تضمین سود بالا را بدهد. بازار ارز دیجیتال ذاتا ریسک بالایی دارد و خطر از دست رفتن سرمایه در آن وجود دارد. در بسیاری از موارد دیده شده است که این تریدرها با لیکویید کردن افراد به سود هم می‌رسند.

در نتیجه باید به این نکته توجه داشته باشید تا از این نظر دچار ضرر و زیان نشوید. فراموش نکنید سودهای بالای ماهانه در بازار پرنوسان کریپتوکارنسی به هیچ وجه جنبه عقلانی ندارد. از همین رو معمولا برخی از افراد با ادعا کردن در این مورد سعی می‌کنند تا اعتماد افراد را به دست آورده و به کسب سود بپردازند. در نتیجه اگر از صرافی بینگ ایکس استفاده می‌کنید، حتما به این موارد هم توجه کافی داشته باشید تا مشکلی به وجود نیاید. بدون شک دنیای ارز دیجیتال در کنار فرصت‌های خود ممکن است ریسک‌هایی هم داشته باشد که باید با آگاهی کامل در این راستا قدم برداشت.

کپی تریدینگ در بینگ ایکس؛ آری یا خیر؟

با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز داده شد، یک سوال مهم برای افراد به وجود می‌آید. کپی تریدینگ خوب است یا خیر؟ به‌طور کلی به شما پیشنهاد می‌دهیم که در این روش حتما یک تریدر و تحلیلگر مطمئن پیدا کنید. همچنین حتما مدیریت ریسک و سرمایه را در اولویت قرار داده و فقط درصد پایینی از سرمایه خود را در صورت تمایل به این شیوه وارد بازار کنید. با این حال این راه‌حل‌ها موقتی است و برای حضور دائم در بازار شما باید دانش این بازار را به دست آورید. همچنین اگر شما کانال سیگنال معتبری را بشناسید می‌توانید از اطلاعات آن بهره ببرید.

خوشبختانه همیار کریپتو دوره آموزشی ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. در نتیجه شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی عالی این دوره را آغاز کرده و شروع  به فعالیت در بازار کنید. همچنین مجموعه همیار کریپتو افتخار دارد که بهترین کانال سیگنال را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. خوشبختانه گزارش‌های عملکرد ماهیانه به خوبی نشان‌دهنده بازخورد مثبت کانال بوده است. در نتیجه شما می‌توانید علاوه بر کپی تریدینگ خود هم دست به کار شده  و در صرافی بینگ ایکس به کسب سود بپردازید.

جمع بندی

صرافی BingX یکی از صرافی‌های معتبر و دارای امکانات کم‌نظیر برای ترید ما ایرانیان در بازار دیجیتال است. اگر شخصی هستید که مهارت بالایی در ترید دارید و سودآور هستید می‌توانید با پرکردن فرم کپی ترید صرافی BingX علاوه بر کسب سود مستقیم از معاملات خود از 8 تا 15 درصد معاملات دیگران که از روی حساب شما کپی می‌کنند سود کسب کنید.

اگر هم شخصی هستید که مهارت کافی تحلیل و ترید یا زمان کافی برای آن ندارید می‌توانید پس از انجام بررسی‌های دقیق، یک تریدر را انتخاب کرده و از معاملات آن شخص در حساب خود کپی کنید.

همیار کریپتو بهترین مرجع آموزش بازارهای مالی در کشور تمام خدمات موردنیاز شما برای تبدیل‌شدن به یک معامله‌گر حرفه ای را ارائه می‌دهد.

همچنین شما می‌توانید با استفاده ا کانال سیگنال بهترین معاملات موجود در بازار را شکار کرده و به سودهای بالایی دست پیدا کنید. آموزش‌های همیار کریپتو به شما کمک می‌کند تا در مسیر درست رشد در ارزهای دیجیتال قدم بردارید.

سوالات متداول

1. نکات مهمی که باید در انتخاب تریدر برای کپی ترید دقت شود کدام است؟

اولین و مهم ترین نکته میزان سود سازی ماهیانه می باشد اما در کنار آن باید به سطح ریسک نیز دقت شود که بیش از 5 ترجیحا نباشد و علاوه بر این موضوع تریدر مورد نظر ما باید حتما وین ریت بالای 70 را ارائه دهد تا بطور کلی مناسب کپی ترید باشد و با توجه به سوال دوم لازم است حداکثر سختگیری در انتخاب تریدر اعمال شود.

2.  میزان کارمزد و سود متعلق به تریدر در بخش کپی ترید به چه صورت می باشد؟

میزان سود تعلق گرفته به تریدر بین 8 تا 15 درصد از سود خالص می باشد که بسته به نظر هر تریدر متفاوت می باشد و اشخاص خود این امر را تعیین نمی‌کنند و تریدر ها برای حساب های کپی ترید درصد مشخص می نمایند و این موضوع قابل تغییر نیست. همچنین صرافی bingX نیز حدود 15 درصد از سود حاصل را به عنوان کارمزد کپی ترید دریافت می کند و در مجموع اگر شخصی 100 دلار سود کند حدود 70 دلار به حساب او واریز می شود و اگر تریدر مورد نظر ما تریدر خوبی نباشد و پس از 100 دلار سود 75 دلار ضرر کند هرچند نتایج او سود ساز بوده است اما در مجموع ما بدلیل کارمزد و هزینه های تریدر ضرر کرده ایم بنابراین سختگیری در انتخاب تریدر بسیار مهم می باشد.

3. چه میزان از دارایی خود را در کپی ترید صرافی BingX قرار دهیم؟

حتی با وجود سود سازی تریدر ها و کسب سود مداوم از بازار های مالی از طریق کپی ترید بهتر است هرگز بیش از 30 درصد دارایی خود را در بخش کپی ترید قرار نداده و هرگز ریسک خود را در این امر با قرا دادن سرمایه زیاد بیشتر از حد معقول نکنیم.

4. پس از کسب سود در کپی ترید صرافی BingX چه کنیم؟

بهترین کار این است که سود های کسب شده را مجدد بر روی کپی ترید همان تریدر قبلی قرار نداده و این سود ها را روی کپی ترید تریدر دیگری قرار دهیم و بدین طریق مقداری ریسک دارایی های خود در بخش کپی ترید را کاهش دهیم.

نوشته های مشابه

‫46 دیدگاه ها

  1. این مقاله بسیار عالی هست و اطلاعات خوبی در اختیار کاربر قرار میدهد.
    ممنون و خدا قوت به تیم همیار کریپتو در مشهد

    1. اه یک روز گپی رو زدم همش میرم نگاه میگنم زده در انتظار باز شدن پوزیش ها توسط معامله گران لطفا کمکم گنید که پویزش اخه انجام میشه ۲ دلار گپی کردم رو فوچیرز

  2. وقت بخیر تشکر از توضیحاتتون, سوالم این هست که آیا میشه همزمان از دو یا سه نفر کپی ترید انجام داد?

      1. سلام ممنون از مطلب مفیدتون
        من یک ترید انتخاب کردم کپی ترید زدم ۱۰ دلار سرمایه زدم ولی معامله رو با ۴ سنت باز میکنه ممنون میشم شفاف راهنمایی کنید که متوجه بشیم با تشکر ؟؟؟

    1. سلام در پاسخ به سوال شما میخواستم بگم که . قبل از کپی بهتره از خودتون بپرسید که چقدر از سرمایه خودتون رو حاضرین روی تصمیم دیگران ریسک کنید . و چقدر سرمایه دارین که میخواین چند نفر رو کپی کنید.
      برای مثال برای اینکه من ۳۰ تتر به یه تریدر تخصیص بدم باید ۱۰۰ تتر موجودی داشته باشم و برای نفر دوم و سوم هم به همین ترتیب . پس اگر من ۳۰۰ تتر دارایی داشته باشم فقط میتونم ۳ نفر رو با حجم ۳۰ درصدی کپی کنم

  3. باسلام درابتداوصل شدم ولی بالب تاب نمی توانم بینگ ایکس بازکنم ارورمیدهدلطفا راهنمایی بفرمایید

  4. سلام خسته نباشید
    سود رفرال گیری این صرافی چجوریه ؟
    بعد این ۱۵ درصد رو از حساب من که کپی کردم کم میکنه ؟

    1. سود رفرال گیری بر اساس تعداد رفرال و میزان مشخص بین شما ورفرال هاتون بین 0 تا 30 درصد تقسیم میشه و 15 درصد رو از سود حاصل از حسابتون در اخر کسر می کند و همچنین مبلغ اضافه ای رو به عنوان کارمزد نیز کسر خواهد کرد.

    1. سلام
      اگر مثلا ۳ هزار دلار داشته باشیم و مثلا سه تریدر انتخاب گنبم باید اون ۳ هزار را بین هر کدام هزار دلار کپی کنیم یا می توانبم که جداگانه ۳ هرار دلار روی هر سه تریدر سفارش بذاریم

  5. سلام
    وقتی گزینه “توقف کپی ترید” را بزنیم
    پوزیشن های جاری هم بسته میشه؟!
    (چه تو سود باشه یا ضرر)

  6. سلام روش کپی ترید در معاملات اسپات را توضیح ندادید.لطفا در این مورد هم شرح دهید ممنونم

    1. سلام دوست عزیز امکان کپی ترید معاملات اسپات نمی باشد در این صرافی

  7. سلام روش کپی ترید در معاملات اسپات را توضیح ندادید.لطفا در این مورد هم شرح دهید ممنونم

    1. سلام دوست عزیز امکان کپی ترید معاملات اسپات نمی باشد در این صرافی

    1. سلام وقت بخیر از اپلیکیشن برنامه استفاده کنین بدون هیچگونه فیلتر و محدودیت

  8. سلام سلام قربان، شب بخیر، سوالاتی در مورد کپی ترید بینگ ايکس دارم، خودتون امکان داره راهنمایی بفرمایید یا مرجعی معرفي کنید،
    راستش برای کپی ترید ۲۰۰ دلار برای تریدر پرپچوال اختصاص دادم ، ولی با ۴ یا پنج سنت معامله می کنه و سودش میشه مثلا ده درصد که میشه صفر سنت.
    میخواستم با مثلا بیست یا پنجاه دلاری انجام بشه، ممنون شب خوش.

    1. سلام در زمان کپی ترید اقدام به بیشتر کردن حجم معاملات نمایید.

  9. سلام.درقسمت اطلاعات تریدر نوشته شده ۱۲۰% سود ماهانه.یعنی اگر من 100 دلار کپی می کردم بعد از 30 روز میشد 220دلار که پس از کسر دستمزد و کارمزد نهایتا حساب من میشد 180دلار؟

    1. سلام . بشرطی این اتفاق می‌افته که شما موجودی کافی برای تمام پوزیشن های تریدر داشته باشن و مدیریت سرمایتون کامل باشه .

  10. سلام.درادان تریدرو از کجا میشه فهمید؟ریسک به کل سرمایه چند درصده؟

  11. سلام.از کجا میشه فهمید که تریدر تو کپی ترید کراس کار میکنه یا ایزولیت. کال مارجینمون نکنه.البته حد ضرر 20 در صدی کل مارجین رو فعال کردیم.

    1. مشخص نمیشه و ابتدا پول کم بذارین پس از اعتماد کردن مبلغ رو بیشتر کنین

  12. من کپی ترید های فیوچرز کار میکنن انتخاب میکنم برام ترید انجام میشه، ولی از تریدرهای پروفیشوال انتخاب میکنم اصلا چیزهایی که انها سیگنال میگیرند برای من نمیشه کجا اشتباه کردم

  13. درود
    با تشکر از سایت و مطالب خوبتون
    همیار کریپتو در بینگ ایکس اکانتی نداره که بشه کپی ترید از روی اون انجام داد؟؟

  14. سلام
    مطالبتون بسیار دقیق بود فقط یه سوال ، من میخوام حساب کپی تریدم رو خالی کنم اما نمی دونم چطور؟

    1. موجودی حساب رو به حساب سرمایه اصلی انتقال بدین و بعدش میتونید از اونجا برداشت کنید .

  15. مقاله خوبی بود ولی در کل کپی ترید بینگ ایکس برایند یکه ماه به بالاش منفی میشه و تریدرهای تاپ بعد از یک مدتی ضرر های هنگفتی متحمل میشن و تنها یک ربات کپی ترید واقعا سود میده به نام جنی که عکس دختر چینی هست و اون هم در ماه حدود 2 تا 5 درصد هست که در کل برایند حدود 1 درصد در ماه بصورت واقعی هست که به صرفه نیست و توصیه میکنم که ابتدا برای تست یک تریدر از ارز دموی وی اس تی خود صرافی استفاده کنید و از مارجین واقعی برای تست تریدرها استفاده نکنید که به فنا میرید . در کل کپی ترید بینگ ایکس ضرره همین و بس . من دو ماه کامل روی کپی ترید بینگ ایکس وقت گذاشتم بصورت شباه روزی و حرفه ای اما در کل توی یک روز میای می بینی کلی ضرر شده

  16. مقاله خوبی بود ولی در کل کپی ترید بینگ ایکس برایند یکه ماه به بالاش منفی میشه و تریدرهای تاپ بعد از یک مدتی ضرر های هنگفتی متحمل میشن و تنها یک ربات کپی ترید واقعا سود میده به نام جنی که عکس دختر چینی هست و اون هم در ماه حدود 2 تا 5 درصد هست که در کل برایند حدود 1 درصد در ماه بصورت واقعی هست

    1. انتظار داری یکی دیگه ترید کنه و کپی کننده سود ببره؟
      توی کپی ترید . سود اصلی برای تریدر و صرافیه . کپی کننده ۳۰ درصد سود حاصل از کپی رو هزینه می‌کنه پس اگر یک کپی کننده کمتر از ۳۰ درصد در ماه سود کنه عملا ضرر کرده .
      مدیریت سرمایه واسه همین خیلی مهمه و تاکید میشه که با مدیریت سرمایه و دقت کامل تریدر انتخاب بشه. برای مثال اگر شما ۱۰۰ دلار داشته باشی و برای هر معامله ۵ دلار اختصاص بدی یعنی شما میتونی ۲۰ پوزیشن رو کپی کنی همزمان و اگر اون روز کمتر از ۳۰ درصد سود کسب کرده باشی عملا منفی هستی و کسر سرمایه خواهی داشت چون با کمتر شدن سرمایه ریسک شما بیشتر میشه و مقدار ضرر هر روز بیشتر .

  17. سلام وقت بخیر.
    من امروز از یکی از کاربرهای کپی ترید،کپی معامله کردم که سود +۱۶ بود اما معامله من با یک درصد سود بسته شده. بنظرتون علت چیست؟

    1. بله میزان کارمزد زیاد است و سود شما بین کسی که ترید می کنید تقسیم میشود

  18. سلام،چجوری میشه یه اکانت استاندارد فیوچرز رو ک قبلا کپی ترید کردم الان کپی کردنش رو متوقف کنیم؟

  19. سلام خسته نباشید ، یک سوال داشتم زمانی که گزینه ی کپی ترید رو میزنیم و کپی ترید فعال میشه ، پوزیشن هایی که اون تریدر فعال هست و باز هستند هم برا من فعال میشه
    چون ممکنه پوریشن تو ضرر باشه
    میخاستم بدونم پوزیشن های باز تریدر هم برای کپی کننده فعال میشه یا نه
    مممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا