💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

25 روش آسان برای کسب درآمد دلاری در ایران

آموزش صرافی بینگ ایکس

راه‌های زیادی برای درآمد دلاری در کشورمان ایران وجود دارد، با توجه به سطح بالای دانش عمومی جامعه، ایرانیان روش های متنوعی برای ایجاد درآمد دلاری دارند، در این مقاله ما به بررسی ایده های در دسترس درآمد دلاری در ایران می پردازیم.

با توجه به تغییرات اقتصادی جهانی و تحریم‌های متعدد علیه ایران، دستیابی به درآمد با ارز های خارجی، به ویژه دلار آمریکا، تبدیل به یک مسئله استراتژیک برای افراد و کسب‌وکارها در ایران شده است. دلار پایین‌ترین ریسک را در معاملات مالی دارد و این موضوع، اهمیت یادگیری و تسلط بر فرصت‌ها و چالش‌های مرتبط با کسب درآمد دلاری در ایران را بیش از پیش مورد تأکید قرار می‌دهد.

در این مقاله تقریبا به تمامی روش های کسب درآمد دلاری به شکل کاربردی و قابل استفاده برای ایرانیان اشاره شده است. احتمالا برخی از این روش ها را می‌شناسید یا درباره ی آنها شنیدید. ولی راه‌های مبتکرانه و جدیدی در ادامه به آن اشاره شده که حتی به گوشتان هم نخورده ولی در واقع به آسانی می‌توانستید با استفاده از تک تک آن‌ها وارد حرفه ای شوید که از طریق آن درآمد دلاری مطلوبی کسب کنید.

همچنین درآمد دلاری برای ایرانیان بسیار خوشایند و لذت بخش است زیرا ارزش بالاتری نسبت به درآمد ریالی دارد. اما در نظر داشته باشید که کسب درآمد دلار یک بخش است و نقد کردن درآمد دلاری بخش دیگر.
با وجود تحریم‌ها وعدم امکان استفاده ایرانیان از برخی سایت‌ها، فرآیند نقد کردن درآمد دلاری کمی سخت می‌شود اما نگران نباشید در مجموعه آریاپی شما می‌توانید به راحتی درآمد دلاری خود را به صورت آنی نقد کنید و دغدغه‌ای برای نقد کردن درآمد خود نداشته باشید زیرا هدف این مجموعه سهولت در خدمات ارزی و پرداخت بین الملل است.

کسب درآمد دلاری در ایران

با توجه به تورم روزافزون و کاهش ارزش پول ملی، کسب درآمد دلاری می‌تواند راه حلی برای آسودگی خاطر و ثبات اقتصادی باشد. خوشبختانه، این امکان برای تمام افراد جامعه با مهارت‌های مختلف وجود دارد.

انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد دلاری، نیازمند بررسی دقیق و انتخابی متناسب با مهارت‌ها و توانایی‌های شماست. خوشبختانه، اینترنت بستری وسیع برای فعالیت‌های مختلف در این زمینه فراهم کرده است.

همچنین باید انتظارات منطقی از میزان درآمد دلاری باتوجه به میزان مهارت خود داشته باشید و رعایت قوانین و نکات مهم در رابطه با روش کسب درآمد دلاری که انتخاب کرده اید را رعایت کنید. تسلط بر زبان انگلیسی نیز می‌تواند در این مسیر بسیار کمک‌کننده باشد.

آموزش خصوصی فارکس

روش‌های متنوعی برای کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت وجود دارد، از جمله: فریلنسری، ترجمه، تولید محتوا، فعالیت در یوتیوب، بازارهای مالی و خرید و فروش ارز دیجیتال. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند که باید قبل از انتخاب، به طور کامل بررسی شوند.

با وجود محدودیت‌ها و مشکلاتی مانند تحریم‌ها، کسب درآمد دلاری از سایت‌های خارجی هنوز هم امکان‌پذیر است. لازمه‌ی موفقیت در این مسیر، صبر، تلاش، و تعهد به قوانین و مقررات مربوط به درآمد ارزی است.

به یاد داشته باشید، کسب درآمد دلاری یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیازمند تلاش و پشتکار است. با انتخاب روش مناسب و تلاش مستمر، می‌توان از مزایای درآمد دلاری، مانند ثبات و قدرت خرید بیشتر، بهره‌مند شد و گامی مثبت در جهت بهبود کیفیت زندگی برداشت.

مزایای کسب درآمد دلاری در ایران

مزایای کسب درآمد دلاری در ایران

در شرایطی که تورم روزافزون و نوسانات ارزی، ثبات اقتصادی را به چالش می‌کشد، کسب درآمد دلاری می‌تواند مزایای متعددی برای ایرانیان به ارمغان بیاورد:

  1. ثبات و امنیت: با کسب درآمد دلاری، از نوسانات شدید و غیرقابل پیش‌بینی پول ملی در امان خواهید بود.
  2. فرصت‌های بیشتر: به واسطه دسترسی به بازارهای جهانی، می‌توانید از فرصت‌های شغلی و درآمدی متنوع‌تر بهره‌مند شوید. با شرکت‌های خارجی و بین‌المللی همکاری کنید و به درآمدهای قابل توجهی دست پیدا کنید.
  3. سهولت در انجام معاملات: کسب درآمد دلاری انجام معاملات بین‌المللی و خرید آنلاین از فروشگاه‌های خارجی را آسان‌تر می‌کند. بدون نیاز به تبدیل ارز، می‌توانید به راحتی هزینه‌های خود را در سایر کشورها پرداخت کنید.
  4. افزایش قدرت خرید: با کسب درآمد دلاری، قدرت خریدتان به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. می‌توانید به کالاها و خدمات باکیفیت‌تر و متنوع‌تر دسترسی داشته باشید.
  5. سرمایه‌گذاری: کسب درآمد دلاری فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی را برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید با سرمایه‌گذاری در سهام، ارز دیجیتال، یا سایر بازارها، ثروت خود را افزایش دهید.
  6. ایجاد شغل: این روش می‌تواند به شما در کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای دیگران نیز کمک کند.
  7. مهاجرت: داشتن درآمد دلاری می‌تواند مسیر مهاجرت به کشورهای دیگر را هموارتر کند.
  8. ارتقای سطح زندگی: ایجاد درآمد دلاری برای خود، به شما کمک می‌کند تا سطح زندگیتان را ارتقا دهید.

9- کمک به اقتصاد کشور: کسب درآمد دلاری، باعث ورود ارز به کشور کمک می‌شود و در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال نقش‌آفرین است.

توصیه همیار کریپتو و نکاتی برای انتخاب روش مناسب درآمد دلاری:

1- مهارت‌های خود را بشناسید: چه مهارت‌هایی دارید که می‌توانید از آنها برای کسب درآمد دلاری استفاده کنید؟

2- انتظارات واقع‌بینانه داشته باشید: به دنبال پول بادآورده نباشید و با صبر و حوصله تلاش کنید.

3- تحقیق کنید: اگر مهارت خاصی در رابطه با درآمد دلاری ندارید، درباره روش‌های مختلف کسب درآمد دلاری تحقیق کنید و بهترین گزینه را با توجه به علاقمندی و شرایط خود انتخاب کنید. سپس در آن راه مهارت های لازم برای کسب درآمد دلاری را آموزش ببینید.

4- از منابع معتبر استفاده کنید: برای آموزش و یادگیری مهارت‌های جدید، از منابع معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید.

با اتکا به توانمندی‌ها و تلاش خود، می‌توانید از کسب درآمد دلاری به عنوان راهی برای گذر از تورم و دستیابی به ثبات مالی استفاده کنید.

 

درآمد دلاری در ایران از یوتیوب

درآمد دلاری در ایران از یوتیوب

یوتیوب یک پلت فرم اشتراک‌گذاری ویدئو است که به یک منبع درآمد دلاری برای سازندگان محتوا در سراسر جهان تبدیل شده است. سایت YouTube دسترسی قابل‌توجهی را به تولیدکنندگان ارائه می‌دهد و از طریق درآمد تبلیغات و حمایت‌های مالی، امکان پرداخت بالقوه هنگفتی را برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند البته ایجاد محتوا به زمان و تلاش نیاز دارد.

سازندگان محتوا در ایران از استعدادهای خود برای ایجاد محتوای جذاب و آموزنده استفاده می‌کنند که مشترکین و بازدیدکنندگان را برای درآمد دلاری به دست می‌آورد.

بااین‌حال، ایجاد محتوا برای YouTube نیاز به تلاش، فداکاری و صبر دارد. رشد مخاطب و کسب درآمد قابل‌توجه از درآمد تبلیغات و حمایت مالی ممکن است زمان‌بر باشد. علاوه بر این، سازندگان باید از الگوریتم‌های همیشه در حال تغییر یوتیوب اطلاع داشته باشند که این امر می‌تواند به معنای تنظیم مکرر استراتژی‌های جدید کاری باشد تا محتوای شما در صدر قرار بگیرد.
برای کسب درآمد از یوتیوب بایستی کانال یوتیوب شما مانیتایز شود.

شرایط مانیتایز شدن کانال به صورت زیر می‌باشد:

کانال شما حداقل ۱۰۰۰ مشترک (سابسکرایبر) داشته باشد.
بازدید ویدئوهای کانال شما در یک سال اخیر حداقل ۴۰۰۰
کانال شما نباید Copyright Strike یا Community Strike گرفته باشد.

سپس با افزایش بازدید ویدیوهای شما می توانید در ازای نمایش ویدیوها کسب درآمد دلاری داشته باشید. این درآمد متغیر بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

درآمد دلاری با افیلیت مارکتینگ affiliate marketing

افیلیت مارکتینگ affiliate marketing سیستم همکاری در فروش (پرداخت به ازای هر فروش)

یکی از مهم ترین و امن ترین شیوه های کسب درآمد دلاری و اینترنتی شیوه ی افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش است.

این روش به عنوان passive income شناخته می شود چرا که شما در خواب هم کسب درآمد دارید و نیازی نیست به ازای هر مقدار درآمد، به صورت مستمر زمان و انرژی بگذارید.

شما با گذاشتن زمان و انرژی در زمان محدود، در بازه ی طولانی مدت درآمد مستمر خواهید داشت و می توانید این درآمد را با افزایش دنبال کنندگان خود در سایت یا شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

این روش مختص کسانی ست که محصول و یا سرمایه ای برای شروع کار ندارند و البته وب سایتی به زبان انگلیسی دارند.

10 راه‌ موفقیت‌آمیز در افیلیت مارکتینگ به سبک حرفه‌ای

  1.  انتخاب محصولات متناسب
  2. ارتقاء محتوا و اعتماد سازی
  3. استفاده از لینک‌های متنوع
  4. پیگیری نتایج آزمون و خطا
  5. ارتقاء مهارت‌ها
  6. ایجاد رابطه با مخاطبان
  7. مدیریت زمان
  8. پیش‌بینی و برنامه‌ریزی
  9. شناسایی رقبا
  10. رعایت قوانین و مقررات

افیلیت مارکتینگ به عنوان یکی از روش‌های موثر تبلیغات آنلاین، امکان فراگیری و ترویج محصولات و خدمات شما را به وسیله شبکه‌های همکاری و بازاریابان دیگر فراهم می‌کند. برای افزایش فروش و درآمد، می‌توانید با مدیریت باشگاه مشتریان، ارائه پاداش‌های جذاب به بازاریابان افیلیت، بهبود تجربه کاربری و ارائه محتوای جذاب برای مخاطبان، نقشه‌راه موفقیت خود را رسم کنید.

همچنین، نقشه‌راه دقیقی برای انجام تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و پادکست‌ها ایجاد کنید تا دسترسی بیشتری به مخاطبان داشته باشید و اثربخشی تبلیغات خود را بهبود بخشید. با بهره‌گیری از راهکارهای موثر افیلیت مارکتینگ، فروش و درآمد شما به شکل چشم‌گیری افزایش خواهد یافت.

استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای مدیریت افیلیت مارکتینگ نقشی بسیار مهم در موفقیت این روش دارد. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید کمپین‌های خود را بهینه‌سازی کرده، بازاریابان برتر را تشخیص داده و به آن‌ها پاداش‌های ویژه ارائه کنید.

بعلاوه، این ابزارها به شما امکان می‌دهند تا کارایی و اثربخشی تبلیغات خود را اندازه‌گیری و تحلیل کنید تا بتوانید استراتژی‌های بهتری برای افزایش فروش خود تدوین کنید. همچنین، از رصد رقبا و کسب اطلاعات از تجربیات موفق دیگران نیز بهره ببرید تا از بهترین روش‌ها و تکنیک‌های افیلیت مارکتینگ استفاده کنید و به نتیجه‌گیری سریع‌تر برسید. با پیاده‌سازی این تکنیک‌ها و راهکارهای موثر، به سرعت متوجه خواهید شد که فروش و درآمد شما به علت افیلیت مارکتینگ به شدت بهبود یافته است.

با رعایت این راهنمایی‌ها و تمرکز بر کیفیت کار، می‌توانید در بازاریابی افیلیت به سبک حرفه‌ای موفقیت‌آمیز باشید و درآمد آنلاین خود را افزایش دهید.

برای کسب این درآمد دلاری به سراغ سایت های فروشگاهی بزرگ همچون آمازون Amazon و یا ایبی ebay می رویم.

 

افیلیت مارگتینگ

از طریق لینک زیر به سایت آمازون لاگین کرده و حساب اختصاصی خود را بسازید.

لینک افیلیت سایت آمازون

سپس با انتخاب برخی از محصولات با لینک اختصاصی خود شروع به اشتراک گذاری آن در سایت و صفحات اجتماعی خود کنید.

پیشنهاد می شود محصولات را مرتبط با حوزه ی تخصصی سایت و یا صفحات اجتماعی خود انتخاب کنید.

نمونه این سرویس در سایت های ایرانی همچون سایت دیجی کالا موجود است. اما با توجه به درآمدهای ریالی در ایران و از سویی دیگر هزینه های دلاری، همچنین درصد کمیسیون پایین در سایت های ایرانی و البته تعداد کاربران بسیار بیشتر در سایت هایی همچون آمازون، فعالیت در سایت های فروشگاهی معروف خارجی پیشنهاد می شود.

بهترین برنامه‌های افیلیت برای کسب درآمد آنلاین

این برنامه ها می‌توانند به شدت بستگی به نیازها، علاقه‌ها و مهارت‌های هر فرد داشته باشند. با این حال، در زیر چند برنامه‌ افیلیت محبوب و معتبر که برای کسب درآمد آنلاین توصیه می‌شوند، آورده شده‌اند:

  • آمازون اسوشیتس (Amazon Associates) : این برنامه‌ افیلیت به شما امکان می‌دهد برای محصولات مختلفی که در امازون به فروش می‌روند، لینک‌های افیلیتی ایجاد کنید و اگر کسی از طریق لینک شما محصولی را خریداری کند، شما کمیسیونی از فروش دریافت خواهید کرد.
  • کلیک بانک (ClickBank) : یک بازاریابی افیلیت آنلاین است که به شما امکان می‌دهد محصولات اطلاعاتی و دیجیتال را برای فروش انتخاب کنید. این برنامه‌ افیلیت به معامله‌گران اجازه می‌دهد کمیسیون بالایی را از فروش‌های خود کسب کنند.
  • اشتراک گذاری فروش (ShareASale) : این یک شبکه افیلیتی است که به شما اجازه می‌دهد محصولات و خدمات مختلف را از شرکت‌ها و برند‌های معتبر انتخاب کنید و لینک‌های افیلیتی ایجاد کنید. با معرفی محصولات به مخاطبین خود و بازدید کنندگان وب‌سایت یا وبلاگ‌هایتان، کمیسیون از فروش به شما پرداخت می‌شود.
  • CJ Affiliate : قبلاً به عنوان Commission Junction شناخته می‌شد این یکی دیگر از بزرگترین شبکه‌های افیلیت است که به شما امکان می‌دهد از محصولات و خدمات برندهای مشهور و معتبر استفاده کنید و با معرفی آنها به مخاطبین خود کمیسیون کسب کنید.
  • وردپرس افیلیت (WordPress Affiliate): اگر شما یک وبسایت با وردپرس دارید، می‌توانید از افزونه‌ها و برنامه‌های افیلیت مختلف استفاده کنید که به شما اجازه می‌دهد محصولات و خدمات مختلف را به عنوان زنجیره افیلیتی معرفی کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که قبل از ثبت‌نام در هر برنامه افیلیت، بهتر است شرایط و قوانین آن را دقیق بررسی کنید و با شرایط کسب کمیسیون و پرداخت‌ها آشنا شوید. همچنین، انتخاب برنامه‌هایی که با موضوع وبسایت یا وبلاگ‌تان همخوانی داشته باشند، به شما در کسب موفقیت بهتر کمک خواهد کرد.

درآمد دلاری در ایران از توییتر

کسب درآمد دلاری از توییتر Monetization

 

به تازگی به پیشنهاد مالک جدید توییتر یعنی ایلان ماسک و روش کسب درآمد دلاری جذاب از توییتر ایجاد شده است. این روش درآمد دلاری از توییتر کاملا مشابه به یوتیوب می باشد بدین صورت که افرادی که دارای ویو و فالوور بسیاری در توییتر هستند در اطراف توییت های آن‌ها تبلیغاتی نمایش داده می شود و به ازای این نمایش توییتر و به تعداد بازدیدی که هر تبلیغات کسب می کند به افراد امکان کسب درامد دلاری را می دهد.

 

کسب درآمد دلاری از توییتر

نکته قابل توجه این است که این روش کسب درآمد دلاری از توییتر هیچگونه محدودیتی برای افراد ندارد و هرشخصی امکان این کسب درآمد دلاری ر ا دارد و محدودیتی برای افراد به علت ایرانی بودن و… ندارد. چرا که به پیشنهاد مالک توییتر ایلان ماسک این روش کسب درآمد دلاری از توییتر پرداخت خود را با ارز دیجیتال دوج کوین انجام خواهد داد و این موضوع باعث رفع محدودیت ها خواهد شد. البته در حال حاضر توئیتر برای پرداخت پول کاربران به سراغ سرویس استرایپ stripe رفته است.

ویژگی «Monetization» به تولیدکنندگان محتوا در توییتر این امکان را می‌دهد تا از فالوئرهای خود برای دسترسی به محتوای انحصاری که برای عموم قابل مشاهده نیست، اشتراک ماهانه دریافت کنند. به این ترتیب افرادی که پس از سال‌ها تولید محتوا اعتبار و فالوئرهای زیادی به دست آورده‌اند، می‌توانند با استفاده از این ویژگی درآمد قابل توجهی به دست آورند.

برای ثبت نام در این قسمت بایستی

  • تیک آبی توئیتر را داشته باشید. (در قوانین جدید توئیتر تیک آبی بصورت ماهانه یا سالانه قابل خرید می باشد. که بعد از خرید تیک آبی موارد جدیدی همچون افزایش تعداد کلمه در توئیت به 10000 کلمه و همچنین قابلیت ادیت تا 5 بارو نمایش NFT در پروفایل اشاره کرد.)
  • بیش از 500 فالور داشته باشید.
  • در 30 روز گذشته فعال بوده باشید.
  • حداقل سن 18 سال را داشته باشید.

 

تولیدکنندگان محتوا در توییتر تا زمان کسب 50 هزار دلار درآمد می توانند 97 درصد از پول به دست آمده از این شبکه های اجتماعی را نگه دارند، یعنی تنها 3 درصد کارمزد به توئیتر پرداخت می کنند. اما پس از عبور از مبلغ 50 هزار دلار، میزان این کارمزد به 20 درصد می رسد.

هرچند این روش کسب درآمد دلاری از توییتر هنوز در ابتدای راه است اما بهتر است از هم اکنون به فکر ساخت یک حساب توییتر قوی با بیشترین بازدید ممکن باشیم!

شاید برای شما جالب باشد:

  • چه کسی در هر توییت بیشترین دستمزد را دارد؟

طبق گزارش Opendorse، کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس، پردرآمدترین چهره مشهور ورزشی در توییتر است. رونالدو برای توییتی که در شبکه اجتماعی توئیتر پست می‌کند در حدود ۸۶۸,۶۰۶ دلار درآمد دارد و پس از آن آندرس اینیستا (۵۹۰,۸۲۵ دلار) و نیمار (۴۷۸,۱۳۸ دلار) قرار دارند.

  • شماره 1 توییتر کیست؟

بیشترین اکانت های دنبال شده در توییتر

رتبه نام کاربری فالوور (میلیون ها)
1 @ElonMusk 139.9
2 @BarackObama 132.6
3 @justinbieber 112.8
4 @Cristiano 108.5
  • بیشترین ریتوییت متعلق به چه کسی است؟

از می 2023، توییت برتر بیش از 4 میلیون بازتوییت داشت و توسط میلیاردر ژاپنی یوساکو مائزاوا توییت شد.

  • توییتر در سال 2021 توسط ایلان ماسک به مبلغ 44 میلیارد دلار با شعار آزادی بیان خریداری شد.

درآمد دلاری در ایران از فارکس

ترید در بازار فارکس یا ترید ارز خارجی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به بیان ساده‌تر، ترید در بازار فارکس یعنی فروش و خرید ارزهای رایج کشورهای توسعه‌یافته.

یکی از مزیت‌های ترید در بازار فارکس این است که موانع ورود نسبتاً کمی دارد، به این معنی که هرکسی که کمی پس‌انداز و دانش فنی داشته باشد می‌تواند معامله در این بازار را شروع کرده و درآمد دلاری داشته باشد. همچنین بازار فارکس، یک بازار 24 ساعته است؛ بنابراین معامله‌گران می‌توانند در هر زمانی که برای آن ها مناسب است، کار کنند.

درحالی‌که معامله در بازار فارکس می‌تواند به سود قابل‌توجهی منجر شود، یک سرمایه‌گذاری پر ریسک نیز هست. ارزش ارزها می‌تواند به طور غیر قابل پیش‌بینی نوسان داشته باشد که منجر به ضررهای ناگهانی برای معامله‌گران بی‌تجربه شود؛ بنابراین کسب مهارت معامله‌گری تنها تضمین‌کننده سودآوری و کسب درآمد دلاری شما در بازار فارکس خواهد بود.

بازار فارکس بسیار منظم تر و با ثبات تر از بازار ارز دیجیتال است ولی همچنان کسب درامد از این بازار سخت تر است نسبت به بازار کریپتو. به چه دلیل؟ به دلیل اینکه افرادی حرفه ای در این بازار حضور دارند و احتمال اینکه معاملات شانسی با سودهای 50 برابری مشابه پامپ های بی بنیاد برخی شت کوین های بازار ارز دیجیتال پیش بیاید وجود ندارد و میتوانید در آموزش ارز دیجیتال رایگان با روش های مختلف آن اشنا شوید.

مدرس این بازار هم ویژگی های خاصی باید داشته باشد تا موفقیت شما از پشتوانه ی بهتری برخوردار باشد. وآن اینکه خودش تریدر باشد و با سابقه ای درخشان برایند معاملاتش سود ده باشد. پس تنها راه کسب درامد از بازار فارکس این است که به روش حضوری یا آنلاین آموزش ببینید و نه به شکل پراکنده از منابع مختلف و کم ارزش.

درآمد دلاری در ایران از بازار ارزهای دیجیتال

مشابه معاملات فارکس، بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است؛ زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت بر روند ارز دیجیتال هستند. رمز ارزها دارایی‌های دیجیتالی هستند که از تکنولوژی رمزگذاری برای ایجاد یک کوین و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند. محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال شامل بیت کوین، اتریوم و لایت کوین است.

 

مزیت معامله در بازار ارزهای دیجیتال این است که هنوز یک بازار نسبتاً جدید است، به این معنی که کاربران می‌توانند از بازده قابل‌توجهی بهره‌مند شوند. علاوه بر این، چرخه معاملاتی هفت روز هفته و 24 ساعته به این معنی است که تریدرها می‌توانند با خیال راحت به فعالیت خود در ساعاتی که برای ایشان بهتر است، بپردازند.

معامله‌گران ایرانی علاقه‌مند به بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند از صرافی‌های خارج از کشور برای انجام معاملات خود در بازار ارز دیجیتال استفاده کنند. بااین‌حال، مانند معاملات فارکس، معاملات ارزهای دیجیتال بسیار پر ریسک است و باید همراه با دانش و مهارت و با داشتن استراتژی معاملاتی و مدیریت سرمایه فعالیت در این بازار انجام شود.

روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال 2024

برای کسب درآمد از طریق ارز‌های دیجیتال راه‏‌های ساده و بسیاری وجود دارد که پیروی تخصصی و علمی از هرکدام، می‌‏تواند به کسب درآمد سرشار منجر شود. در وهله اول باید توجه داشته باشید که روش های کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال، به طور کلی مبتنی بر سه مکانیسیم هستند:

1. سرمایه‏‌گذاری در بازار ارز دیجیتال (هولد HODL)

اکثر سرمایه‏ گذاران، کوین‏‌هایی مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، ریپل و غیره را خریداری می‌‏کنند و منتظر می‌‏مانند تا ارزش آن‌ها افزایش یابد. هنگامی که قیمت ارز دیجیتال خریداری شده افزایش پیدا می‏‌کند، آن‌ها را با سود می‌‏فروشند.

2. کسب سود از استیکینگ

اگر کوین ‏‌های خود را ذخیره کرده‌‏اید و آن‌ها را خرج نمی‌‏‌کنید، در واقع آنها را استیک کرده اید یعنی می‌‏توانید کوین ها را در کیف پول دیجیتال خود قفل کرده و از این طریق موفق به کسب درآمد شوید. در این شیوه، پس از قفل شدن ارز دیجیتال شما در کیف پول دیجیتال، شبکه سهام از کوین ‏‌های شما برای تأیید معاملات استفاده می‌‏کند و برای این کار به شما پاداش می‌‏دهد.

کوین‏‌هایی که برای استیکینگ ارزهای دیجیتال در 2024 مناسب هستند عبارتند از:

  1. بایننس کوین (BNB)
  2. چین لینک (LINK)
  3. پولکادات (DOT)
  4. اتریوم (ETH)
  5. سوایپ (Swipe)
  6. مکادی (MCADE)

3. ترید روزانه

معامله‌گری و ترید یکی از روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در سال 2024، از ارزهای دیجیتال است. با توجه به نوسانات قیمت قابل توجه ارزهای دیجیتال، این بازارها به یک منبع عالی برای کسب سود تبدیل شده‌اند. معامله‌گران می‌توانند از روش‌های مختلفی مانند معاملات روزانه، خرید و نگهداری بلندمدت و تحلیل تکنیکال برای پیش‌بینی حرکت قیمت استفاده کنند. اما لازم به ذکر است که معامله‌گری در این بازارها نیازمند دانش و تجربه کافی است و همراه با ریکوینای قابل توجهی می‌باشد

4. استخراج ارز دیجیتال

استخراج ارزهای دیجیتال به عنوان فرآیند تولید ارزهای دیجیتال در ازای انجام محاسبات رمزنگاری شده، به افراد امکان می‌دهد درآمدی پایدار کسب کنند. برای استخراج ارزها، نیاز به تجهیزات قدرتمندی مانند دستگاه‌های ASIC یا کامپیوترهای با توانایی محاسباتی بالا است. همچنین، انتخاب صحیح ارزهایی که قابلیت استخراج دارند و محاسبه هزینه‌ها و سودآوری معاملات استخراج نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 

5. استفاده از استراتژی معروف DCA

برای سرمایه گذاری در این ارزهای دیجیتال یک استراتژی قدرتمند و کم ریسک که می‌توانیم از مجموعه همیار کریپتو به شما معرفی کنیم استراتژی DCA هست به این صورت که در دوره های زمانی ثابت مثل هفتگی یا ماهانه یا حتی فصلی قرار است شما به میزان حجم ثابتی از یک دارایی را به دید سرمایه گذاری خریداری کنید. مثلا هر ماه مقدار 0.01 اتریوم بخرید یا هر فصل 0.005 بیتکوین بخرید و هولد کنید.

یادگیری این استراتژی آسان ولی عمل کردن به آن دشوار است. پس باید منظم و ربات گونه به انجام اون بپردازید. ما برای شما این استراتژی رو ایرانیزه کردیم تا راحت بتوانید در بازارهای مالی موجود در کشور از آن استفاده کنید. مثلا کسانی که 10 میلیون تومان درامد دارند هر هفته به میزان 10 دلار اتریوم بخرند. از نظر زمانی به طور منظم (روزهای دوشنبه یا جمعه) و در هر قیمتی. اگر 20 میلیون تومان در ماه درامد دارند، هفته ای به معادل 20 دلار اتریوم بخرد و اگر مثلا درآمد ماهیانه 30 میلیون تومانی دارد هفته ای 20 دلار اتریوم بخرد و 10 دلار هم BNB .

کسب درآمد ارزدییجیتال

درآمد دلاری از طریق پراپ تریدینگ

مفهوم پراپ تریدینگ به‌عنوان یک روش سرمایه‌گذاری محبوب در اکثر کشورهای دنیا شناخته شده و کاربرد دارد و به‌تازگی وارد دنیای سرمایه‌گذاری در جامعه ایرانی شده است. اگر تاکنون نمیدانستید پراپ تریدینگ چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

پراپ تریدینگ به‌طور خلاصه به این معنا است که «یک شرکت سرمایه‌گذاری بخشی از سرمایه خود را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما بتوانید با استفاده از آن در بازار فارکس و یا ارزهای دیجیتال معامله کنید و سود آن را با شرکت پراپ طبق قراردادهای از پیش تعیین شده سهیم شوید”.

معامله‌گری در بازارهای مالی جهانی به علت تحریم‌های ایران و محدودیت‌های متعدد، برای اکثر ایرانیان به‌صورت مستقیم با چالش‌های فراوانی همراه است. با این وجود، اکنون برخی شرکت‌های داخلی به شرکت‌های خارجی متصل شده‌اند و این اتصال‌ها به افراد ایرانی این امکان را می‌دهند که به‌راحتی از مزایای سرمایه‌گذاری در پراپ تریدینگ و کسب درآمد دلاری بهره‌مند شوند.

استفاده از سایت‌های پراپ تریدینگ فارکس ایرانی به‌همراه مزایای زیادی می‌آید. به‌عنوان مثال، نیازی به تهیه VPN یا VPS برای تغییر آدرس IP ندارید. نیازی نیست درگیر تبدیل ریال به دلار و برعکس شوید، زیرا شرکت یا وب‌سایت ایرانی که با آن همکاری می‌کنید، این‌کار را برای شما انجام می‌دهد.

این مزایا باعث شده تا بسیاری از کاربران تمایل به استفاده از پراپ تریدینگ فارکس ایرانی داشته باشند. شرکت‌هایی همچون سرمایه‌گذار برتر، پراپ ترید فاند و پراپی، از جمله بهترین وب‌سایت‌های پراپ تریدینگ در فارکس هستند که با ارائه خدمات با کیفیت، برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای، پیشنهاد مناسبی برای شروع فعالیت در این حوزه به‌شمار می‌آیند.

در ادامه فهرستی از سایت های پراپ تریدینگ را معرفی می‌کنیم که ایرانیان در آن‌ها تحریم نشده‌اند.

بهترین سایت های پراپ تریدینگ برای ایرانیان

  • سایت پراپ تریدینگ Fidelcrest
  • سایت پراپ تریدینگ FXFINANCER
  • سایت پراپ تریدینگ Luxtrading
  • سایت پراپ تریدینگ Citytradersimperium

درآمد دلاری از فریلنسینگ

فریلنسینگ (کار آزاد) از دیرباز روشی شناخته‌شده برای کسب درآمد افراد بوده است و بسیاری از ایرانی‌ها از آن بهره برده‌اند.

فریلنسرها خدماتی مانند نوشتن، طراحی گرافیک، مهندسی نرم‌افزار و بسیاری خدمات دیجیتال دیگر را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می‌دهند.

 

21 روش آسان برای کسب درآمد دلاری در ایران

اقتصاد فریلنسری در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است و بسیاری از کسب‌وکارها این مدل را به دلیل انعطاف‌پذیری و ماهیت مقرون‌به‌صرفه آن ترجیح می‌دهند.

مزیت اصلی فریلنسری انعطاف‌پذیری آن است. فریلنسرها می‌توانند از هرکجا و در هر زمان کار کنند و پروژه‌هایی را که می‌خواهند روی آن‌ها کار کنند انتخاب کنند. آن‌ها می‌توانند برنامه‌ها و هزینه‌های خود را مدیریت کنند، به این معنی که کنترل کاملی بر درآمد خود دارند.

البته بزرگ‌ترین چالش فریلنسرهای ایرانی آن است که در یک کشور تحریم شده زندگی می‌کنند و دسترسی به کسب‌وکارهای خارجی و دریافت دستمزد خود با مشکل مواجه هستند. در این راستا باید از یکسری سایت‌ها برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنند که گاهی حتی نصف درآمد آن‌ها تا رسیدن به دستشان صرف هزینه این قبیل واسطه‌ها می‌شود.

معروف ترین سایت های فریلنسری خارجی:

  • سایت فریلنسری Upwork
  • سایت فریلنسری PeoplePerHour
  • سایت فریلنسری Guru
  • سایت فریلنسری Freelancer
  • سایت فریلنسری Fiverr
  • سایت فریلنسری فلکس جاب FlexJobs
  • سایت فریلسنری We Work Remotely

درآمد دلاری از ایجاد یک ربات در chatgpt

همان‌طور که قبلاً گفته شد، راه‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری در ایران وجود دارد، ازجمله ترید در بازار فارکس، بازار ارزهای دیجیتال، تولید محتوا در یوتیوب و مشاغل آزاد. بااین‌حال، این روش‌ها ممکن است برای همه مناسب نباشد و می‌توان راه‌های دیگری برای کسب دلار جستجو کرد. یکی از این روش‌ها ایجاد یک ربات چت با استفاده از GPT برای شبیه‌سازی گفتگو با کاربران به طور طبیعی است.

GPT مخفف Generative Pre-training Transformer است که یک مدل هوش مصنوعی بوده و زبان انسان را پردازش می‌کند. چت بات یک نرم‌افزار پیام و راهنمایی با هوشمندی مصنوعی است که می‌تواند مکالمه با کاربران انسانی را به طور طبیعی شبیه‌سازی کند. با استفاده از GPT، هر کسی می‌تواند یک ربات چت ایجاد کند که به طور مؤثر با کاربران در طیف گسترده‌ای از موضوعات و خدمات، ازجمله خدمات مشتری، دستیاران مجازی و پلتفرم‌های بازی تعامل داشته باشد.
از این هوش مصنوعی به طرق مختلف می توان کسب درآمد نمود:
استفاده از چت gpt جهت تولید محتوا: 

ChatGPT این قابلیت را دارد که یک محتوای منحصر به فرد و یونیک را در خصوص موضوعات مختلف ایجاد کند.

کسب درآمد دلاری از طریق گوگل ادسنس adsense.google.com

گوگل ادسنس یکی از روش‌های محبوب برای کسب درآمد دلاری و اینترنتی برای ایرانیان و سایر مردم جهان است که توسط گوگل ارائه شده است.
با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید به عنوان یک صاحب سایت غیرفارسی، تبلیغات گوگل را در وب‌سایت خود نمایش داده و درآمد کسب کنید.

 

برای شروع کار با گوگل ادسنس، ابتدا باید یک حساب کاربری در این سرویس ایجاد کنید. برای این کار، به وب‌سایت گوگل ادسنس مراجعه کنید و به کمک اطلاعات خود، یک حساب کاربری جدید بسازید. سپس باید وب‌سایت خود را به حساب کاربری گوگل ادسنس خود متصل کنید و کد تبلیغاتی که توسط گوگل ارائه می‌شود را در وب‌سایت خود قرار دهید.

هنگامی که تبلیغات در وب‌سایت شما نمایش داده شوند و کاربران روی آنها کلیک کنند، شما درآمد کسب خواهید کرد. میزان درآمدی که شما می‌توانید از گوگل ادسنس کسب کنید، بستگی به میزان ترافیک و کلیک‌هایی دارد که توسط کاربران بر روی تبلیغات نمایش داده شده در وب‌سایت شما صورت می‌گیرد.

برای افزایش درآمد خود از گوگل ادسنس، می‌توانید از راهکارهایی مانند سئو وب‌سایت خود و افزایش ترافیک آن استفاده کنید. همچنین، انتخاب نیچ مناسب و تبلیغاتی با کیفیت و مرتبط با محتوای وب‌سایت شما نیز می‌تواند به افزایش درآمد شما کمک کند.

 

نظرسنجی های آنلاین Online survey

در نظرسنجی‌های آنلاین survey شرکت کنید و برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود پول دریافت کنید.

درآمد دلاری در نظر سنجی آنلاین

برای کسب درآمد دلاری از طریق شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین، ابتدا باید در سایت‌های معتبر نظرسنجی آنلاین ثبت‌نام کنید. اطلاعات شخصی و نظرسنجی‌های مورد علاقه‌تان را وارد کنید تا سایت‌ها بتوانند نظرسنجی‌های مرتبط با شما را ارائه کنند.

پس از ثبت‌نام، نظرسنجی‌هایی را که برایتان فعال شده‌اند، تکمیل کنید.

به مرور زمان، شما می‌توانید از تجربیات خود در این زمینه برای انتخاب نظرسنجی‌هایی با پاداش بیشتر استفاده کنید.

با تکمیل نظرسنجی‌ها و پرداخت هزینه‌ها، شما پاداش‌هایی مثل وجه نقد، کارت‌هدیه، امتیازات یا جوایز دیگر دریافت خواهید کرد. این پاداش‌ها را می‌توانید به صورت دلاری دریافت کنید.

برای افزایش فرصت‌های کسب درآمد، بهتر است به چندین سایت نظرسنجی مختلف بپیوندید و نظرسنجی‌های متنوعی را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که شرکت در نظرسنجی‌ها ممکن است زمان‌بر و نیازمند صبر و استمرار باشد. با تلاش و پیوستن به نظرسنجی‌های مختلف، می‌توانید به کسب درآمد دلاری از طریق این روش برسید.

نتایج و میزان کسب درآمد شما به فاکتورهای مختلفی از جمله تعداد نظرسنجی‌ها، زمان صرف شده و جزییات دیگر وابسته است. در نتیجه، ممکن است مقدار درآمد شما نسبت به دیگران متفاوت باشد. چند نمونه از سایت هایی که می‌توانید از آن‌ها برای کسب درآمد دلاری استفاده کنید را در زیر به شما معرفی می‌کنیم:

  1. سایت Swagbucks
  2. سایت Survey Junkie
  3. سایت PrizeRebel

سواگباکس، سروی جانکی و پرایزربل از سایت‌های محبوب و قابل اعتمادی هستند که امکان کسب درآمد از طریق نظرسنجی‌ها، مشاهده ویدئوها و تکمیل فعالیت‌های مختلف را به شما می‌دهند. با جمع آوری امتیازات (پوینت‌ها)، می‌توانید آن‌ها را به دلار، یورو یا کارت‌هدیه‌های مختلف تبدیل کنید. این سایت ها از افراد خارجی نیز عضو می‌پذیرند و شما از ایران نیز می‌توانید در آن‌ها ثبت‌نام کنید.

با توجه به اینکه میزان کسب درآمد شما بستگی به فعالیت و همکاری شما با سایت‌های نظرسنجی دارد، می‌توانید با شرکت فعال و پیوسته در نظرسنجی‌ها از این وبسایت‌ها به عنوان یک راه معتبر برای کسب درآمد از طریق نظرسنجی‌های آنلاین استفاده کنید.

همچنین بهتر است همواره از سایت‌های معتبر و با سابقه در این زمینه استفاده کنید و از اشتراک اطلاعات شخصی خود در سایت‌های ناشناخته خودداری کنید.

مراحل ثبت نام در سایت نظرسنجی آنلاین Upwork به صورت گام به گام

  1. وارد وب‌سایت Upwork شوید (upwork.com).
  2. روی گزینه “ثبت‌نام” (Sign Up) کلیک کنید.
  3. اطلاعات خواسته‌شده مانند نام، ایمیل، و رمز عبور را وارد کنید.
  4. نقش کاربری خود را انتخاب کنید، اگر به عنوان فریلنسر (کارفرما) هستید.
  5. اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید، شامل مهارت‌ها، سابقه کاری و نمونه کارها.
  6. حساب کاربری خود را تأیید کنید، احتمالاً از طریق ایمیل یا شماره تماس.
  7. با زدن دکمه ی Get started از حساب کاربری خود استفاده کنید.
  8. ابتدا سوالات شخصی راجع به مهارت‌های شما پرسیده می شود که پاسخ تصویری و سه گزینه ای آسانی دارد و Upwork بهتر می‌تواند در پیدا کردن شغل مورد نظرتان به شما کمک کند.

نمونه سوالات را در زیر ببینید:

 

همین‌طور می‌توانید درخواست‌هایی برای پروژه‌ها ارسال کنید و یا اگر به عنوان فریلنسر ثبت‌نام کرده‌اید، پروژه‌های خود را به اشتراک بگذارید و پیشنهاداتی از کارفرماها دریافت کنید. با تکمیل پروژه‌ها و دریافت پرداخت‌ها، می‌توانید تجربه‌های کاری خود را ارتقا داده و به مشتریان جدیدی دسترسی پیدا کنید.

درآمد دلاری با خدمات ترجمه

ارائه خدمات ترجمه به‌صورت آنلاین یا به مشاغل محلی یکی دیگر از روش های کسب درآمد دلاری می باشد.

کسب درآمد از خدمات ترجمه به صورت آنلاین می‌تواند یک فرصت بسیار مفید و پربار برای کسب درآمد دلاری باشد.

برای انجام این کار ابتدا باید در پلتفرم‌های آنلاین ثبت نام کنید. برخی از پلتفرم‌های معتبر مانند Upwork، Freelancer، Fiverr و Gengo به مترجمان اجازه می‌دهند تا خدمات ترجمه خود را به صورت آنلاین ارائه دهند. بنابراین، شما می‌توانید در این پلتفرم‌ها ثبت نام کنید. این بازارها به شما امکان می‌دهند تا پروژه‌های ترجمه را پیدا کنید و با مشتریانی از سراسر جهان همکاری کنید.

در خصوص موارد ترجمه ی غیرتخصصی می توانید از چت gpt4 نیز برای ترجمه استفاده کنید. فقط در انتهای متن خود بطورمثال بنویسید به زبان X (بطور مثال ژاپنی) تبدیل شود.

اگر تخصص خاصی در زمینه ترجمه دارید مانند ترجمه علمی، پزشکی، حقوقی، تجاری و غیره، ارائه این خدمات تخصصی به بازارهای مخصوص به آن‌ها مانند ProZ می‌تواند به شما در کسب درآمد دلاری کمک کند.

بعد از آن نوبت به ارائه نمونه کارها می‌رسد. معمولاً مشتریان نیاز به مشاهده نمونه‌هایی از کارهای ترجمه شما دارند تا کیفیت و توانایی شما را ارزیابی کنند. بنابراین، بهتر است نمونه‌های کارهای ترجمه‌تان را در پروفایل خود قرار دهید.

سپس نرخ و مدت زمان انجام پروژه‌های خود را تنظیم کنید؛ تعیین نرخ و مدت زمان انجام پروژه‌ها بر اساس سطح پیچیدگی و حجم کار می‌تواند موثر باشد. همچنین، بهتر است مطمئن شوید که نرخ‌هایتان با نرخ‌های بازار منطقه مورد نظرتان سازگار است.

بهتر است در هر مرحله ای از تبحر در ترجمه هستید مهارت‌های خود را ارتقاء دهید. بهبود مهارت‌های ترجمه‌تان از طریق آموزش و یادگیری مداوم می‌تواند به کسب درآمد بیشتر کمک کند. با گذراندن دوره‌های تخصصی ترجمه و آشنایی با ابزارهای مدرن ترجمه، می‌توانید به عنوان یک مترجم حرفه‌ای برتری داشته باشید.

از اهمیت ارائه خدمات با کیفیت و حفظ رضایت مشتریان نباید غافل شوید. این موضوع می‌تواند به ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای و افزایش تعداد مشتریان مداوم کمک کند.

همچنین، ایجاد وب‌سایت یا وبلاگ خود به عنوان مترجم مستقل می‌تواند به نمایش قدرت‌ها و تخصص‌های شما کمک کند و باعث جلب مشتریان جدید شود.

در نهایت، تبلیغ خدمات ترجمه‌تان در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد شما کمک کند. بنابراین برای جذب مشتریان جدید، می‌توانید خدمات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی معرفی کنید، مقالات تخصصی درباره ترجمه منتشر کنید یا ایمیل‌های تبلیغاتی به مخاطبان ارسال کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که برای کسب موفقیت در این زمینه، مهارت‌های ترجمه قوی و توانایی ارائه خدمات با کیفیت و به موقع ضروری است. همچنین، بهتر است قبل از شروع هر پروژه، هزینه‌ها و مدت زمان مورد نیاز برای انجام ترجمه را به دقت بررسی کنید تا از تعهدات مطلوبی نسبت به مشتریان خود پیروی کنید و به نتیجه مطلوب دست یابید.

Dropshipping یا فروش محصولات بازرگانی

ایجاد یک فروشگاه آنلاین و فروش محصولات بدون نیاز به نگه‌داشتن موجودی.

دراپ‌شیپینگ یک روش تجارت الکترونیکی است که در آن شما کالاها را به مشتریان بدون نیاز به داشتن موجودی فیزیکی ارائه می‌دهید. به عبارت دیگر، شما کالاها را مستقیماً از تامین‌کنندگان یا تولید‌کنندگان خارجی خریداری کرده و به مشتریان خود فروخته، و سپس درآمد می‌گیرید.

فرآیند کار در داپ‌شیپینگ به این صورت است که شما ابتدا بازار مورد نظر خود را مشخص کنید و نیازها و محصولاتی که مشتریان در آن بازار دنبال می‌کنند را بررسی ‌کنید. سپس تامین‌کنندگان یا تولید‌کنندگانی را که محصولات مورد نظر شما را عرضه می‌کنند را پیدا کنید و قیمت‌ها و شرایط همکاری آنها را با هم مقایسه کنید.

هنگامی که سفارشی از مشتری دریافت می‌شود، شما آن را به تامین‌کنندگان خود ارسال کنید تا محصول را برای مشتری ارسال کنند.

و بعد از آن تامین‌کنندگان محصول را برای مشتری ارسال می‌کنند و شما هیچ نیازی به داشتن محصول در انبار ندارید.

زمانی که محصول به دست مشتری رسید و معامله به پایان رسید، شما درآمد خود را کسب می‌کنید. تفاوت قیمتی که شما از مشتری دریافت می‌کنید و هزینه‌ای که به تامین‌کننده می‌دهید، سود شما خواهد بود.

برای کسب درآمد دلاری از طریق دراپ‌شیپینگ، می‌توانید با یک فروشگاه آنلاین شروع کنید. انتخاب محصولات مورد نیاز بازار هدف و همچنین تبلیغات موثر برای جذب مشتریان از مهمترین عوامل موفقیت در این حوزه است. همچنین می‌توانید از پلتفرم‌های معتبر دراپ‌شیپینگ مثل AliExpress، Oberlo و Dropified استفاده کنید که شما را در فرآیند سفارش و ارسال کمک می‌کنند. بدیهی است که انتخاب تامین‌کنندگان معتبر و قابل اعتماد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه در ایران زندگی می‌کنیم، مطمئن شوید که از روش‌های معتبر برای انتقال و دریافت پول در تجارت آنلاین استفاده می‌کنید. همچنین حتماً در مورد قوانین و مقررات صادرات و واردات به دقت آگاهی پیدا کنید تا از بوجود آمدن مشکلات حقوقی پیشگیری کنید.

چگونه یک سازنده Dropshipping پیدا کنیم؟

فروش کوله‌پشتی را به‌عنوان یک وسیله حمل‌ونقل کوچک در نظر بگیرید، این یکی از بهترین مشاغل آنلاین است

پیدا کردن یک سازنده یکی از سخت ترین کارها خواهد بود.

صرف تایپ کردن “drop shippers” در گوگل نتایج خیلی خوبی به شما نمی دهد زیرا تنها تولید کنندگان بزرگ dropshipping که با دراپ شیپرهای بزرگ تجارت می کنند، پول سرمایه گذاری در سئو SEO (بهینه سازی موتور جستجو) را خواهند داشت، که به وب سایت آنها اجازه می دهد تا در نتایج ابتدایی گوگل دیده شوند.

شما تولیدکنندگان کوچکتری را می خواهید که مایل باشند با تجارت جدید و کوچک/متوسط شما سر و کار داشته باشند. برای به دست آوردن بهترین نتایج، جستجوی Google خود را گسترش دهید تا شامل عبارات مختلفی از جمله «توزیع کننده»، «عمده فروشی»، «فله»، «فروشنده»، «انبار» و «تامین کننده» باشد.

شما همچنین می توانید این شرایط را با کالاها یا انواع خاصی از کالاهایی که می خواهید بفروشید ترکیب کنید.

به عنوان مثال: اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ راه‌اندازی کنید که کوله‌پشتی و چمدان می‌فروشد، «چمدان‌های کوله‌پشتی انبار توزیع‌کننده Dropshipping» ممکن است اصطلاح خوبی برای سرچ در گوگل باشد.

وب سایتی به نام www.abetterlemonadestand.com این لیست عالی از تامین کنندگان dropshipping را گردآوری کرده است که می تواند به شما در شروع کار کمک کند.

چگونه از طریق dropshipping در لپ تاپ به صورت آنلاین درآمد کسب کنیم؟

در مرحله بعد، باید محصولات خود را تبلیغ کنید. به طور خلاصه، بدون پرداختن به جزئیات در اینجا، می توانید به راحتی مقداری پول را برای تبلیغات فیس بوک خرج کنید تا مردم را به فروشگاه آمازون یا وب سایت خود هدایت کنید.

ترجیحاً، صفحه وب شما دارای یک آهنربای اصلی (محصولی رایگان برای تقدیم در ازای ایمیل) باشد تا بتوانید با مشتریان احتمالی خود حتی پس از خروج از سایت خود از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید.

شما می خواهید به آنها ارزش و اطلاعات زیادی در مورد جایگاه محصول خود بدهید و سپس گزینه خرید را در ایمیل به آنها پیشنهاد دهید.

شما باید محصولات خود را بازاریابی کنید، یک وب سایت ایجاد کنید و استراتژی های SEO و اجتماعی را یاد بگیرید تا ترافیک صفحات فروش خود را افزایش دهید. به همین دلیل خوب است که برای شروع مقداری پول تبلیغات داشته باشید.

در کسب درآمد دلاری از طریق دراپ شیپینگ، این طور نیست که در عرض 6 هفته، سود 6 رقمی برای شما به ارمغان بیاورد، اما به مرور زمان می تواند راهی عالی برای کسب درآمد دلاری آنلاین باشد.

فروش عکس های استوک

عکس‌های خود را به وب‌سایت‌ها و مشاغلی که نیاز به محتوای بصری دارند بفروشید.

می‌توانید از طریق فروش عکس‌های استوک در اینترنت و به صورت آنلاین کسب درآمد دلاری داشته باشید، حتی برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم. سایت‌های مختلفی وجود دارند که به عنوان بازارچه‌های استوک عکس عمل می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند عکس‌های خود را بفروشید.

 

سایت های فروش عکس استوک

برخی از معروف‌ترین وب‌سایت‌های فروش عکس استوک عبارت‌اند از:

  • Shutterstock (www.shutterstock.com)
  • Adobe Stock (stock.adobe.com)
  • Getty Images (www.gettyimages.com)
  • iStock (www.istockphoto.com)
  • Dreamstime (www.dreamstime.com)
  • 123RF (www.123rf.com)

برای شروع، شما نیاز به ثبت‌نام در یک یا چند از این وب‌سایت‌ها دارید. سپس عکس‌های خود را بارگذاری کنید و در انتظار تأیید آنها برای فروش باشید. هنگامی که عکس‌های شما به عنوان محصولات استوک توسط خریداران خریداری می‌شوند، شما درآمد کسب خواهید کرد. شما می‌توانید قیمت عکس‌های خود را مشخص کنید یا از قیمت‌های استاندارد سایت استفاده کنید.

میزان درآمد حاصل از فروش عکس‌ها وابسته به میزان تقاضا برای عکس‌های شما و کیفیت آن‌ها است. با ارائه عکس‌های با کیفیت و موضوعات متنوع، می‌توانید فرصت‌های بیشتری برای کسب درآمد داشته باشید. همچنین می‌توانید از سایر منابع درآمدی آنلاین نیز استفاده کنید تا در کنار فروش عکس‌های استوک، درآمد خود را افزایش دهید.

اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی شوید

در رسانه‌های اجتماعی فالوورهای خود را افزایش دهید و از طریق مشارکت و حمایت‌های مالی برند کسب درآمد کنید.

  1. برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی و کسب درآمد دلاری در ایران، می‌توانید از راه‌های کاربردی و موثر زیر استفاده کنید:
  2. انتخاب نیچ منحصر به فرد: ابتدا باید یک نیچ یا حوزه‌ی خاص را برای فعالیت‌هایتان انتخاب کنید. انتخاب نیچی که مورد علاقه شماست و به آن علاقه‌مندید، باعث می‌شود تا با انگیزه‌ی بیشتری در این کار فعالیت کنید و محتوای خاصی را ارائه دهید.
  3. ایجاد محتوا اصیل و جذاب: ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب برای جمهور هدف از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه‌ریزی دقیق برای ساخت محتوا و انتشار آن در زمان‌های مناسب، می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب و نگه‌داری دنبال‌کنندگان داشته باشد.
  4. افزایش تعامل با دنبال‌کنندگان: ایجاد ارتباط نزدیک با دنبال‌کنندگان خود از طریق پاسخ به نظرات، پرسش‌ها و پیام‌ها، به شما کمک می‌کند تا جمهور شما را احساس کند و به شما اعتماد کند.
  5. همکاری با برندها و شرکت‌ها: با رسیدن به یک تعداد مناسب دنبال‌کننده، شما می‌توانید با برندها و شرکت‌ها همکاری کنید و با ارائه محتوای تبلیغاتی مختص به آنها، درآمد دلاری کسب کنید.
  6. استفاده از تبلیغات: برای افزایش رشد و دست‌یابی به مخاطبان بیشتر، می‌توانید از تبلیغات پرداخت به‌ازای کلیک (CPC) یا هزینه‌هرهزار نمایش (CPM) در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.
  7. ایجاد محصولات و خدمات خود: با افزایش شناخته شدن شما به عنوان یک اینفلوئنسر، می‌توانید محصولات یا خدمات خود را برای دنبال‌کنندگان عرضه کنید و از فروش آنها نیز درآمد دلاری کسب کنید.

با توجه به اینکه کار تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی به یک پروسه‌ی طولانی‌تر است، صبر و پشتکار در این مسیر بسیار ارزشمند است. همچنین موفقیت شما نیازمند کیفیت بالا در محتوا و اصالت در ارتباط با دنبال‌کنندگانتان است.

اینفلوئنسرها در چه رسانه های اجتماعی بیشترین درآمد دلاری را دارند؟

به عنوان یک شهروند ایرانی که می‌خواهید به عنوان اینفلوئنسر فعالیت کنید و درآمد دلاری کسب کنید، می‌توانید به رسانه‌های اجتماعی زیر توجه کنید که بیشترین درآمد برای اینفلوئنسرها ارائه می‌دهند:

  • Instagram (اینستاگرام)
  • YouTube (یوتیوب)
  • TikTok (تیک‌تاک)
  • Twitter (توییتر)
  • Facebook (فیسبوک)

به‌طورکلی، اینفلوئنسرها در تمام رسانه‌های اجتماعی می‌توانند درآمد داشته باشند، اما موفقیت بیشتری برای کسب درآمد دلاری ممکن است در رسانه‌هایی با بازار و جمعیت بزرگ‌تر به دست بیاید. مهم‌ترین نکته این است که محتوای خود را با دقت و حرفه‌ایترین شکل ممکن تولید کنید و ارتباط قوی‌تری با جمهور خود برقرار کنید.

فروش محصولات دیجیتال در پلتفرم های آنلاین

ایجاد و فروش محصولات دیجیتال مانند کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌ها یا الگوها

برای کسب درآمد از طریق ایجاد و فروش محصولات دیجیتال مثل کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌ها و الگوها، ابتدا تخصص خود را تعیین کنید و موضوع محصولاتتان را به‌خوبی مشخص کنید. محتواهای ارزشمند و مفید در زمینه‌ای که تخصص دارید، جذابیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

سپس محصولات دیجیتال خود را ایجاد کنید. کتاب‌های الکترونیکی با محتوای اصیل و دوره‌ها با مطالب آموزشی متمایز و الگوها با طرح‌ها و قالب‌های خاص و کاربردی، به مخاطبان جذابیت می‌بخشند.

انتخاب پلتفرم‌های آنلاین مناسب برای فروش محصولاتتان را درنظر بگیرید. برخی از پلتفرم‌های محبوب شامل آمازون (Amazon Kindle Direct Publishing) برای کتاب‌های الکترونیکی و Udemy یا Teachable برای دوره‌ها مناسب هستند.

قیمت‌گذاری مناسب برای محصولاتتان را تعیین کنید. این قیمت‌گذاری باید با ارزش ارائه شده در محتوا و نیاز مخاطبان همخوانی داشته باشد.

برای بازاریابی محصولاتتان، از روش‌های مختلف آنلاین مانند بازاریابی محتوا، ایمیل‌مارکتینگ، و شبکه‌های اجتماعی بهره ببرید. توجه به محتواهای جذاب و ارتباط نزدیک با مخاطبان، باعث افزایش تعداد خریداران و افزایش درآمدتان می‌شود.

پس از فروش محصولات، به ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود توجه کنید. این امر نشان‌دهنده مهم بودن نظر و ارتباط با مشتریان و توجه به رضایت آن‌هاست.

نظارت مداوم بر عملکرد محصولات و بازخوردهای مشتریان، به شما کمک می‌کند تا محتوا و بازاریابی‌تان را بهبود دهید و با افزایش تعداد خریداران، به صورت دلاری درآمد بیشتری به‌دست آورید. با کیفیت بالا و نوآوری می‌توانید در دنیای دیجیتال به عنوان یک تولید کننده محتوا موفق شوید و کسب درآمد دلاری مستمر داشته باشید.

کسب درآمد دلاری از پادکست و کار صوتی

ایجاد یک پادکست و کسب درآمد از طریق حمایت مالی یا تبلیغات. در این روش کسب درآمد دلاری

 

درآمد دلاری از طریق پادکست و کار صوتی

کسب درآمد دلاری از پادکست به میزان درآمد شما از اسپانسر و به تعداد بارگیری قسمت های مختلف بستگی دارد. حامیان مالی بر اساس هزینه پرداخت می کنند. معمولا قیمت ها از 18 دلار تا 50 دلار هستند، اگرچه پادکست های بسیار محبوب بسیار بیشتر می توانند جذب کنند.

بسته به جایی که پادکست خود قرار می دهید، می توانید قیمت آگهی های خود را تغییر دهید.

نحوه درآمدزایی از پادکست:

یکی از راههای کسب درآمد دلاری از تولید پادکست و کار صوتی، می‌تواند تبلیغات و سپانسری باشد. با تولید پادکست‌هایی با محتوای مفید و جذاب، می‌توانید تعداد زیادی از شنوندگان را جذب کنید و سپس با همکاری با اسپانسرها و تبلیغات در پادکست‌هایتان، به درآمد دلاری دست پیدا کنید.

راه دیگر این است که با ارائه بخش‌های اختصاصی و محتوای ویژه برای مشترکین ویژه‌تان، از طریق عضویت و پشتیبانی مالی از شنوندگان، درآمد دلاری کسب کنید.

همچنین پادکست یا کار صوتی خود را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود استفاده کنید و از طریق فروش آنها درآمد دلاری کسب کنید.

شما می‌توانید ازطریق پلتفرم‌های حمایتی معتبر مانند:

برای جذب حامیان و حمایت مالی از فعالیت‌های صوتی‌تان استفاده کنید.

ویا با انتشار پادکست‌هایتان در پلتفرم‌های معروفی مانند:

  • Spotify
  • Apple Podcasts
  • Google Podcast
  • SoundCloud

می‌توانید به شنوندگان بین‌المللی دسترسی داشته باشید و از طریق تبلیغات و محتوای ویژه درآمد دلاری کسب کنید.

با استفاده از این راه‌ها و انتشار محتواهای با کیفیت و جذاب، می‌توانید در دنیای پادکست و کار صوتی به عنوان یک شخص موفق شناخته شوید و از کسب درآمد دلاری به‌عنوان یک تولیدکننده محتوای صوتی لذت ببرید.

درآمد دلاری با تدریس خصوصی آنلاین

ارائه خدمات تدریس خصوصی آنلاین در موضوعاتی مانند انگلیسی، ریاضی و …. و حتی آموزش خصوصی ارز دیجیتال.
با توجه به گسترش بیش از پیش آموزش های مجازی این روش نیز روش بسیار مناسبی برای کسب درآمد دلاری می باشد.

ایجاد یک دوره آنلاین برای کسب درآمد دلاری

یک دوره آنلاین ایجاد کنید، درآمد دلاری کسب کنید و به دیگران کمک کنید. مهم نیست که چه مهارتی دارید، افرادی هستند که خوشحال می شوند برای آموزش دیدن هزینه پرداخت کنند.

 

درآمد دلاری با ساخت دوره آنلاین

از قبولی در امتحانات و ایجاد پادکست گرفته تا پخت کیک و تسلط بر عکاسی، دوره‌هایی برای تقریباً هر رشته وجود دارد. اگر در یک موضوع خاص آگاه هستید، این یکی از بهترین مشاغل آنلاین است.

واقعیت این است که دانش قدرت است. همه ما می‌خواهیم تا حد امکان مهارت‌های بیشتری را به دست آوریم و اینترنت بستر مناسبی برای این کار ایجاد کرده است. افرادی هستند که از فروش دوره های آنلاین 6 رقمی در ماه (7 رقمی در سال) درآمد دارند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که دوره های شما مفید هستند، به راحتی قابل پیگیری هستند، و در واقع به نتایج مفیدی برای دانش آموزان شما منجر می شوند، اما می توان در این عرصه پیشرفت کرد.

چگونه دوره های آنلاین خود را بفروشیم

وب سایت هایی مانند Teachable، Skillshare و Udemy منابع عالی برای کسانی هستند که می خواهند دوره های آموزشی را به صورت آنلاین بفروشند.

هنگامی که فهمیدید می‌خواهید چه دانشی را به دنیا بفروشید، می‌توانید به یکی از این وب‌سایت‌ها مراجعه کنید و مراحل تبدیل مهارت‌های خود را به دوره‌ای گام به گام انجام دهید که دیگران می‌توانند آن را خریداری کرده و دنبال کنند.

این وب‌سایت‌ها شامل برنامه درسی، ویدیو، یادداشت‌ها و وظایفی هستند که باید تکمیل شوند، و به دست آوردن نتایج مورد نظر برای دانش‌آموزان آسان‌تر می‌شود. آنها همچنین دارای یک بازار هستند که در آن می توانید دوره خود را لیست کرده و در جهان تبلیغ کنید.

اگر قصد فروش دوره‌ها را دارید، توصیه می‌کنم یک وب‌سایت یا وبلاگ ایجاد کنید تا بتوانید دوره‌ها را تبلیغ کنید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، یک حساب تبلیغاتی فیس بوک یا یوتیوب باز کنید و شروع به پرداخت مقداری ترافیک به وب سایت خود کنید و صفحات فرود مختلف را آزمایش کنید تا ببینید کجا بهترین نتایج را می گیرید.

اگر فکر می کنید بازار یادگیری آنلاین بسیار پر شده است، دوباره فکر کنید. مردم به سمت دوره های آموزشی برای معلم کشیده می شوند. شاگردان بالقوه شما ممکن است افرادی را که پشت دوره های موجود در حال حاضر هستند دوست نداشته باشند، اما ممکن است شما را دوست داشته باشند.

زمانی که به این فکر می کنید که کدام مشاغل آنلاین را می توانید انجام دهید، هر مهارتی را که دارید در نظر بگیرید و دانش خود را در قالب یک دوره آموزشی با دنیا به اشتراک بگذارید.

بلاگر: برترین انتخاب ما برای مشاغل آنلاین پردرآمد

ما معتقدیم که همه باید یک وبلاگ داشته باشند. چه در مورد فرزندپروری، حیوانات خانگی، ساخت و ساز، آشپزی، مسافرت یا رانندگی با Snapp . باید یک وبلاگ داشته باشید و در مورد آن بنویسید. و اگر هر نوع صاحب کسب و کاری هستید، قطعا باید یک وب سایت داشته باشید.

وبلاگ نویسی یکی از بهترین مشاغل سفر است.

درآمد دلاری از طریق بلاگری

چرا باید یک وبلاگ راه اندازی کنیم؟

وقتی وبلاگ ها به درستی ایجاد شوند، می توانند درآمد خوبی کسب کنند. ما تصمیم گرفتیم پس از خواندن یک پست وبلاگ نوشته شده توسط یک وبلاگ نویس مسافرتی یاد بگیریم که چگونه یک وبلاگ سفر راه اندازی کنیم.

در آن پست، این وبلاگ نویس اعلام کرد که ماهانه 2500 دلار از وبلاگ نویسی درآمد داشته است. ما به باد رفته بودیم!

این عدد خاص ما را به طور کامل الهام بخش کرد تا وبلاگ خود را راه اندازی کنیم که اکنون بیش از 10000 دلار در هر ماه کمتر از 20 ساعت در هفته کار می کنیم.

ما اکنون همیشه در مورد کسب و کار وبلاگ نویسی و درآمد آن صادق هستیم، زیرا از آن پست وبلاگ بسیار الهام گرفته ایم، و به ویژه اینکه آن وبلاگ نویس چقدر در مورد درآمد خود شفاف بوده است.

وبلاگ نویسی در سفر، به نظر ما، بهترین راه برای کسب درآمد برای سفر است و بهترین شغل آنلاین است. بهترین بخش این است که دارای مزایای باورنکردنی مانند سفرهای سرگرم کننده و سفرهای مطبوعاتی، پروازهای درجه یک رایگان، هتل های رایگان، سفرهای با تمام هزینه و تجهیزات مسابقه است.

اگرچه آسان نیست. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد وبلاگ نویسی سفر بدانید تا بتوانید آن را به یک تجارت تبدیل کنید.

تفاوت زیادی بین نوشتن یک وبلاگ برای دوستان و خانواده و ایجاد یک منبع آنلاین وجود دارد که می تواند روزی در خواب برای شما درآمد کسب کند.

وبلاگ ها چگونه کسب درآمد می کنند؟

وبلاگ ها از راه های مختلف کسب درآمد می کنند. اولین پولی که احتمالاً از وبلاگ جدید خود به دست خواهید آورد می تواند تنها در چند ماه آینده باشد. تبلیغ کنندگان وب سایت شما را به صورت آنلاین پیدا می کنند و از طریق ایمیل با شما تماس می گیرند و از شما می پرسند که آیا می توانند در سایت شما تبلیغ کنند یا خیر.

معمولاً این به صورت مقاله یا بررسی محصول آنها می آید. این پست ها می توانند به وبلاگ نویسان جدید در هر جایی بین 50 تا 200 دلار و وبلاگ های ثبت شده بیش از 1000 دلار پرداخت کنند.

یکی دیگر از راه های کسب درآمد وبلاگ ها از طریق تبلیغات محتوایی است. این تبلیغات کوچکی که در محتوای این وبلاگ می بینید در حال حاضر حدود 4000 دلار در ماه پرداخت می کنند.

انتظار می رود هزینه های تبلیغاتی ایالات متحده در سال جاری به بیش از 297.4 دلار برسد و بخش بزرگی از آن مربوط به سفر خواهد بود. قطعا برای گشت و گذار و سفر کافی است

به نظر ما بهترین راه برای کسب درآمد از وبلاگ افیلیت مارکتینگ یا همکاری در بازاریابی است. اساساً شما محصول یا خدماتی را در وبلاگ خود توصیه می کنید که از آن استفاده می کنید و دوست دارید.

شما به یک آدرس لینک افیلیت که به محصول/خدمات مذکور لینک می‌دهید، به این معنی که اگر یکی از خوانندگان شما روی آن لینک کلیک کند و خریدی انجام دهد (مثلاً در آمازون)، شما به طور خودکار کمیسیون دریافت خواهید کرد.

یکی دیگر از مزایای وبلاگ نویسی در سفر (یا هر نوع وبلاگ نویسی)، حمایت های مالی و مشارکت هایی است که می توانید ایجاد کنید. از شما خواسته می شود محصولات، هتل ها، تورها، وسایل نقلیه، مارک ها، مقاصد و غیره را در وب سایت خود بررسی کنید.

در ازای آن، شما این سرویس را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد و زمانی که تثبیت شدید، پولی نیز دریافت خواهید کرد.

اساسا، شما باید درآمد وبلاگ خود را به 5 یا 6 جریان جداگانه متنوع کنید تا آن را به یک تجارت تمام وقت و مقیاس پذیر تبدیل کنید.

چقدر طول می کشد تا با وبلاگ نویسی کسب درآمد کنم؟

اکثر وبلاگ ها حداقل 6 ماه طول می کشد تا شروع به کسب درآمد کنند و حدود یک سال طول می کشد تا به اندازه کافی برای پرداخت هزینه سفر درآمد کسب کنند.

با این حال، بسیاری از وبلاگ‌های با رشد سریع توانسته‌اند اقامت رایگان هتل، پرواز و سفر را در کمتر از 3 ماه دریافت کنند، در حالی که برخی دیگر پس از تنها 6 ماه شروع به کسب درآمد تمام وقت کرده‌اند.

راه‌اندازی یک وبلاگ کار سختی نیست، اما تبدیل آن به یک ماشین پول‌ساز برای پشتیبانی از سفر زمان و تلاش قابل توجهی می‌برد. رشد یک وبلاگ مانند یک فرمول است و می توان آن را تکرار کرد، اما باید بدانید که چگونه آن را به درستی انجام دهید.

مشابه الگوریتم‌های گوگل که بر میزان ترافیک وبلاگ شما نظارت می‌کنند، الگوریتم‌های رشد و استراتژی‌های درآمد غیرفعال را می‌توان به منظور کمک به رشد سریع آن‌ها کپی و در هر طرح وبلاگ جدید جایگذاری کرد.

البته، وبلاگ نویسی برای همه نیست.اگر از نوشتن در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، عکس گرفتن و رسانه های اجتماعی لذت نمی برید، این کار بدیهی است. برای تو نیست

در این صورت، ما بسیاری از مشاغل آنلاین دیگر را در این مطلب قرار داده ایم که به شما کمک می کند از راه دور درآمد کسب کنید.

درآمد دلاری با گرافیک وچگونه طرح های گرافیکی خود را بفروشیم.

ارائه خدمات طراحی گرافیک مانند طراحی لوگو یا طراحی وب‌سایت. اگر گرافیست هستید و به فتوشاپ، ایلاستریتور وپریمیر و سایر نرم افزارهای گرافیکی مسلط هستید می توانید کسب درآمد دلاری داشته باشید.

 

درآمد دلاری با طراحی گرافیکی

سایت های زیادی در این زمینه فعال هستند که در زیر به چند مورد اشاره می کنیم.
سایت behance.net : در این سایت می توانید رزومه خود را به همراه نمونه کارهایتان بگذارید. سپس همچون دیگر سایت های فریلنسری به جذب پروژه بپردازید.
سایت freepik و یا سایت GraphicRiver و…: در این نمونه سایت ها می توانید محصولات خود مانند: وکتور، فایل های psd، تصاویر وکتور، لوگو… را به فروش برسانید.
از مهم ترین قوانین این سایت ها این است که آثار به هیچ عنوان نباید کپی باشد و اینکه حداقل فعالیت هایی را برای معرفی بهتر خود در این سایت انجام دهید.
در این پلتفرم ها فروش محصولات شما به دو صورت فروشنده exclusive و یا Non-exclusive خواهد بود که

  • فروشنده exclusive: به فروشنده ای گفته می‌‎شود که محصولاتش را تنها به یک شخص خواهد فروخت و پس از اولین خرید، فروش آن محصول به دیگران متوقف خواهد شد.
  • فروشنده non-exclusive: به فروشنده ای گفته می‌شود که فروش محصولاتش به صورت نامحدود است، برای مثال یک طرح گرافیکی برای صدها نفر برای خرید در دسترس خواهد بود.

مسلما در روش exclusive شما می توانید محصول خود را به قیمت بالاتری بفروشید اما تنها برای یک نفر. ولی در روش non-exclusive شما محصول خود را به قیمت پایین تر اما به تعدا افراد بیشتری میتوانید بفروشید.
روش های پرداخت در سایت گرافیک ریور به سه روش بانکی سوئیفت SWIFT، حساب پایونیر payoneer و حساب پی پال PayPal انجام می‌شود.
حداقل مبلغ برداشت برای حساب بانکی سوئفیت 500 دلار و برای پی‌پال و پایونیر 50 دلا ر به بالاست.

سایت RedBubble ، Gumroad ، Etsy ، Patreon و … از دیگر سایت هایی هستند که می توانید در آن ها کسب درآمد دلاری از طریق فروش فایل های لایه باز و گرافیکی خود داشته باشید.

نویسندگی آزاد و کسب درآمد دلاری

به دلایلی، نوشتن آزاد با این انگ همراه است که کسب درآمد واقعی از آن دشوار است.

به طور سنتی بله. نویسندگان و فریلنسرهای مشتاق قبل از ظهور اینترنت درآمد چندانی نداشتند، و این یک شغل آنلاین برتر محسوب نمی شد، اما این روزها فرصت های بسیار بیشتری برای دریافت حقوق برای نوشتن آنلاین وجود دارد.

 

درآمد دلاری از طریق نویسندگی

افرادی را می‌شناسیم که فقط از فریلنسینگ بیش از 3500 دلار در ماه درآمد داشته اند و فکر می کنیم این یکی از بهترین مشاغل آنلاین است. پرداخت واقعا بستگی به این دارد که برای چه کسی بنویسید.

برخی از مشاغل که برای شروع به ازای هر مقاله فقط 35 دلار پرداخت کرده اند، در حالی که برخی دیگر برای یک پست 700 کلمه ای بیش از 450 دلار پرداخت کرده اند.

هنگامی که چند وب سایت مشتری دارید که برای نوشتن مقاله به شما پول می دهند، توصیه می کنم از آنها بپرسید که آیا می توانید تعداد مشخصی در ماه بنویسید. ارائه تخفیف به آنها برای چندین مقاله به شما در انجام این امر کمک می کند.

بعد از اینکه چند مشتری ماهانه داشتید، واقعاً می‌توانید از نویسندگی مستقل شروع به کسب درآمد کنید. به علاوه می‌توانید از این پست‌ها برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های دیگر و دریافت کنسرت‌های بیشتر استفاده کنید. گزینه دیگر این است که Upwork را امتحان کنید، که یک پلتفرم عالی برای فریلنسرها برای ارتباط با مشتریان است، و FlexJobs که بسیاری از مشاغل راه دور در دسترس است.

علیرغم این واقعیت که فرصت های آنلاین بیشتر از نسخه های چاپی وجود دارد، نشریات چاپی همچنان تمایل به پرداخت بیشتر دارند. سعی کنید با روزنامه ها و مجلات محلی خود تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانید در آنجا شغل نویسندگی دریافت کنید یا خیر.

دستیار مجازی

ما می دانیم که این شغل برای پرداخت هزینه سفر به اندازه کافی درآمد دارد. برای تبدیل شدن به یک دستیار مجازی، باید در برخی از جنبه های کار آنلاین ماهر باشید.

اگر در بازاریابی فیس بوک، رشد توییتر، توسعه وب، ویرایش ویدیو، طراحی لوگو، تعامل با فالوورهای اینستاگرام، ویرایش پست های وبلاگ، پینترست یا ترجمه مقاله مهارت دارید، باید بتوانید کار پیدا کنید.

اگر مهارت هایی دارید که می تواند برای مشاغل آنلاین مفید باشد، توصیه می کنیم ابتدا مستقیماً با آنها تماس بگیرید. به 10 وب سایت مورد علاقه خود سر بزنید و زمینه هایی را پیدا کنید که می توانند در آنها پیشرفت کنند.

شاید صفحه فیس بوک آنها درگیر نشده باشد، شاید عکس های وحشتناکی می گیرند یا اشتباهات گرامری در مقالاتشان وجود دارد.

هنگامی که چند نقطه را که نیاز به بهبود دارند پیدا کردید، یک ایمیل به صاحب وب سایت ارسال کنید. مطمئن باشید که به نظر شما اهل تحقیر نیستید و به آنها بگویید که می توانید به آنها کمک کنید تا این جنبه های تجارت خود را بهبود بخشند.

اگر این کار جواب نداد، می توانید به وب سایت هایی مانند FlexJobs، Upwork و Fiverr نیز بپیوندید و پروفایل خود را به پایگاه داده های آن‌ها اضافه کنید و امیدوار باشید که در آنجا شغل پیدا کنید.

گزینه دیگر این است که گروه های فیس بوک را در قسمتی که می خواهید در آن کار کنید جستجو کنید.

برخی از گروه هایی که پیدا می کنید ممکن است گروه های بسته باشند، به این معنی که باید درخواست دسترسی داشته باشید. هنگامی که وارد شدید، اگر ادمین‌ها به شما اجازه می‌دهند در گروه «تبلیغ» کنید، می‌توانید با ارسال پستی بنویسید که به دنبال شغل دستیار مجازی هستید. تمام مهارت های خود را فهرست کنید و به احتمال زیاد برخی از افراد علاقه مند را به دست خواهید آورد.

یک دستیار مجازی شوید، مهارت‌های جدید بیاموزید و از هر کجا کار کنید – این یکی از بهترین مشاغل آنلاین است که ساعتی به شما دلار پرداخت می‌شود.

درآمد دلاری از طریق بازی کردن

همه ما تا به حال درمورد گیم های مختلفی که باعث کسب درآمد ما می شوند شنیده ایم و از آن اطلاعات پراکنده ای داریم اما لازم است بدانیم در ذات کلیه این بازی ها مربوط به دنیای متاورس هستند و این نوآوری برای کسب درآمد دلاری از بازی متعلق به متاورس می باشد که باتوجه به نرخ دلار در کشور ما درآمد های حتی ناچیز این بازی ها دارای ارزش جذابی هستند.

 

درآمد دلاری از طریق بازی کردن

قطعا به فکر اینکه این بازی ها چطور هستند و چگونه انجام می شوند افتاده ایم در این مقاله می پردازیم به مفهوم کلی بازی کن درآمد دلاری کسب کن و راه های این روش کسب درآمد جذاب را در بخش های مختلف و همچنین گیم های مختلف از جمله بازی وان تو 11 بررسی می کنیم. علاوه بر این امر ویدیو های آموزشی و بازی مختلف بروز و جدیدی که در دنیا معرفی می شوند را با آموزش جامع کسب درآمد از آنها معرفی می کنیم پس حتما در این مقاله با ما همراه باشید و در آینده نیز برای اپدیت های جذاب این صفحه را مجدد بررسی کنید.

دو بازی که سود مستمر آنها قطعی ست را در این ویدئو معرفی کرده و جزئیات آنها را دراختیار شما قرار دادیم. اولی بازی Ssndbox هست و دومی بازی World Of Warcraft (WOW) هست که با یک هزینه ی اولیه و ساخت اکانت میتوانید کسب درامد خوبی داشته باشید.

دو بازی دیگر هم درامد مستمر دلاری ندارد ولی درامد آن شانسی است در این ویدئو معرفی شدند. بازی Counter Strike و بازی PUBG که میتوانید سود جزئی از آنها بدست آورید.

آموزش درآمد دلاری در بازی سندباکس (SANDBOX)

بازی متاورسی سند باکس (SANDBOX) یکی از قدیمی ترین و معتبرترین بازی ها با قابلیت کسب درآمد در حوزه های مختلف می باشد این پروژه یکی از جذاب ترین گیم ها با سبک پیکسلی می باشد که تقریبا شبیه به بازی معروف mine craft می باشد و در دنیای پیکسلی سیر می کند هرچند بازی سند باکس (SANDBOX) هرگز قصد ندارد که به یک دنیای متاورسی برای زندگی انسان ها تبدیل شود و تا همیشه بصورت گیم باقی می ماند اما یکی از برترین گیم های جهان است چراکه قابلیت درآمد زایی بسیاری را ارائه می دهد.

درآمد دلاری در بازی وان تو 11 (OneTo11)

نمونه‌ای از گیم های پول‌ساز در دنیای متاورسی، با موضوعیت گیم ورزشی فانتزی بازی وان تو 11 بوده که امکان قرار دادن بر روی گوشی همراه را دارد. این گیم این توانایی را به پلیر های خود می‌دهد که در جهت سرگرمی، دلار کسب کنند. گیم OneTo11 به جهت روشی است که در آن عاشقان ورزش و گیمرها انگیزه دار را در یک اکوسیستم انقلاب آفرین دورهم جمع کند. این پلیرها هم می‌توانند روابط اجتماعی داشته باشند، بلکه به روشی واضح و غیرمتمرکز با همدیگر به مبارزه می‌پردازند.

بازی وان تو 11 چیست؟

یک اکوسیستم گیم است که به گیمرها اجازه می‌دهد با گیم های متاورسی با دوستان خود درآمد بی‌حدوحصری کسب نمایند. با بازی وان تو 11 (OneTo11)، می‌توانید مانند شغل روزانه‌تان، به‌طور دائم و مستمر درآمد کسب کنید. اکوسیستم بازی وان تو 11 با همراهی NON FUNGIBLE TOKENS ها، این توانایی را به گیمرها می‌دهد تا میلیون‌ها دلار کسب درآمد داشته باشند.

در عمل با ایجاد NON FUNGIBLE TOKENS، می‌توان در گیم خریدوفروش کرد. با استفاده از ارزهای دیجیتال، گسترش‌دهندگان این امکان را خواهند داشت که هر NON FUNGIBLE TOKENS مخصوص درون گیمی را ارائه کنند که می‌توان آن‌ها را مثل هر کالای فیزیکی دیگر کسب و جمع‌آوری و خرید فروش کنند. به این نوع دارایی‌های دیجیتال، توکن های غیرقابل تعویض یا NON FUNGIBLE TOKENS گفته می‌شود.

 

بازی وان تو 11 | one to 11

یک اکوسیستم گیم رایگان برای کسب درآمد

سرمایه ابتدایی ورود به گیم، به‌عنوان مشکلی برای بسیاری از گیمرها برای حضور در گیم های کریپتویی شده است، بااین‌وجود بازی وان تو 11 (OneTo11) که حوزه اصلی آن در هند است اولین اکوسیستم گیم بلاک چین در دنیا است که گیم های تماماً رایگان برای کسب دلار دارد. این بدان معناست که گیمرها می‌توانند به‌صورت مجانی عضو شوند و از زمان و قابلیت‌های خود در گیم برای کسب درآمد استفاده کنند.

مفهوم پایه بلاک چین و کریپتو، تمرکززدایی در کلیه امور است، پس درنتیجه گیم‌هایی که مشکلی برای ورود به مارکت دارند، در عمل به حجم بالای پلیر ها اجازه ورود به گیم را نمی‌دهد. ما عمداً یک اکوسیستم بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای برای ورود به گیم ایجاد کرده‌ایم تا بیشترین تعامل را از طرف پلیران گیم‌ها فراهم کنیم و ساختار Play-To-Earn به‌طور غیرمتمرکز بازده پولی به آن‌ها جایزه می‌دهد.

تیرات شارما CTO و بنیان‌گذاران گیم این‌گونه صحبت می‌کند که: علت اینکه OneTo11 یک اکوسیستم گیم است و نه یک گیم، به خاطر وجود علل زیر است:

  1. یک گیم متاورسی ورزشی
  2. یک اپلیکیشن گیم عمومی با تعداد زیادی گیم مانند لودو (ludo)، تکه میوه و غیره
  3. یک اپلیکیشن آموزشی gamefi شده
  4. یک گیم نقش‌آفرینی بر اساس ورزش کریکت
  5. یک گیم RPG در دنیای متاورس
  6. یک والت پول دیجیتالی یکپارچه برای درامد دیجیتال کسب‌شده
  7. یک مارکت معامله NON FUNGIBLE TOKENS
  8. یک اکوسیستم گیم رایگان برای کسب دلار

بااین‌حال، در وان تو 11 تمرکز بر این است که چگونه گیم‌ها را برای گیمرها سودآور کنیم. علاوه بر این هزینه تراکنش‌ها پایین‌ترین حد ممکن را دارند زیرا همه تراکنش‌ها در اکوسیستم داخلی انجام می‌شوند.

 

بازی وان تو 11 (OneTo11)

Ravindra Kumar مدیرعامل و فاندر OneTo11 این‌گونه بین می‌کند:

OneTo11 قبلاً اپلیکیشن متاورسی ورزشی و اپلیکیشن گیم های نرمال را راه‌اندازی کرده است و طی 11 ماه گذشته از وقت استارت و راه‌اندازی، این اکوسیستم بیش از 1.3 میلیون پلیر جمع‌آوری کرده و 14 میلیون معامله را تکمیل کرده است.

ما به 500,000 MAU حکومت می‌کنیم و جامعه‌ای در حال رشد بسیار بزرگ از گیمران وجود دارد که می‌خواهند به اکوسیستم Play-To-Earn بپیوندند. با گسترش مجموعه گیم‌های خود با گیم‌های نقش‌آفرینی، به دلیل توانایی زیاد و خاص ایجاد NON FUNGIBLE TOKENS در این گیم‌ها، انتظار می‌رود توقعات پلیر ده‌ها برابر بیشتر شود.

مناسوی سینگ (Manasvi Singh) CMO و یکی از فاندران OneTo11 اعلام کرد که:

در ماه های آینده وان تو 11 گیم های نقش‌آفرینی و مارکت NON FUNGIBLE TOKENS را به گروه جهانی گیم معرفی می‌کند. ازآنجایی‌که تمام اکوسیستم در دسترس همه مردم قرار می‌گیرد، عملکرد ما به دلیل محبوبیت گیم همراه با ساختار Play-To-Earn در OneTo11، محبوبیت گسترده‌ای را پیش‌بینی می‌کند.

به‌طورکلی در کشورهای درحال‌توسعه، بااتصال به اینترنت بهتر و دستگاه‌های ساده، افرادی که گیم‌های کریپتویی انجام می‌دهند، می‌توانند درآمد خود را با کسب دلار از گیم‌ها جایگزین کنند و گیم OneTo11 محل مناسبی را برای جامعه گیم در این کشورها فراهم می‌کند تا از قابلیت و مهارت خود کسب دلار کنند.

 

بازی وان تو 11 (OneTo11)

انیربان چاترجی COO و یکی دیگر از فاندر های پروژه OneTo11 اظهار داشت که:

سازندگان اصلی گیم‌ها هرساله میلیاردها دلار از گیمرانی که مایل‌اند پول فیات که به‌زحمت به دست آورده‌اند خرج کنند، به دست می‌آورند تا بتوانند در یک گیم پیشرفت کنند یا به‌راحتی تمام بازی کنند. بازی وان تو 11 مدلی را معرفی کرده است که نه‌تنها طرز عقیده مردم را در مورد گیم تغییر می‌دهد، بلکه نحوه عمل گیمرها از گیم را به‌عنوان محلی برای کسب درآمد ثابت نیز تغییر می‌دهد.

هدف و آپدیت بازی وان تو 11 (OneTo11)

اکوسیستم گیم در حال حاضر درزمینهٔ خود اولین است و دیدگاهی عالی برای پیشرفت دارد. دیدن پیشرفت آن واقعاً یک مسابقه هیجان‌انگیز خواهد بود. تابه‌حال، OneTo11 تمام آپدیت خود را به‌صورت ارگانیک، با سرمایه خود بر پایه نوآوری تولید و فرآیند، به دست آورده است.

سیستم جایزه ارائه دارایی دلاری «گیم برای کسب دلار» برای گیمرها عملکرد فوق‌العاده‌ای را با سه گیم اولیه ایجاد کرد. کریکت، Ludo و Fruit Slice، در میان جامعه گیم‌ های کاپیوتری که به نظر می‌رسد کاملاً پذیرای مدل ساختاری «گیم برای درآمد دلاری» از OneTo11 هستند، در آینده منتشر می‌شوند. این در تعداد مقبولیت و تراکنش افزایشی برای برنامه‌های آن‌ها مشهود خواهد بود.

بازی وان تو 11 زمانی فرصت را دید که متوجه شد چه مقدار از گیمرها کریپتویی از کمپانی‌هایی رنج می‌برند که وعده پول می‌دهند اما این عمل را به یک کابوس کامل تبدیل می‌کنند. تارگت افراد OneTo11 تغییر آن با پیاده‌سازی ساختارِ شبکه کند و قرار دادن علاقه گیمرها و کسب سود به اولویت اول» است.

سؤالات متداول در مورد درآمد دلاری

سبک بازی وان تو 11 به چه صورت است؟

این بازی دارای مجموعه گیم بوده و چندین سبک مختلف دارد از فانتزی گرفته تا ورزشی

هزینه اولیه ورود به بازی چقدر است؟

این بازی تماماً رایگان بوده اما برای پیشرفت سریع‌تر آپشن های پولی در دسترس می‌باشند

 میزان درآمد دلاری این گیم چطور است؟

بسته به نوع گیم و سطح پلیر متفاوت اما با توجه به نرخ دلار در کشور ما درآمد دلاری به هر حال جذاب و ارزشمند است.

بازی world of warcraft (wow) چگونه بازی ای می باشد و میزان درامد آن چقدر است؟

این بازی هرچند دارای درآمد دلاری جذابی می باشد اما در زمینه بازی های متاورسی نیست همچنین مشکل اصلی این بازی نیازمند کسب مهارت سال ها در این بازی است و در غی این صوت امکان کسب درآمد معقول روزانه نیست ما در همیار کریپتو امکان اموزش جامع این بازی به علاقه مندان از صفر تا صد را داریم.

بازی جدید world one که امکان کسب درآمد دلاری را دارد چگونه بازی ای می باشد و میزان درآمد ان چقدر است؟

این بازی هرچند امکان کسب درآمد دلاری دداشته و بازی بسیار مشکلی نمی باشد اما بدلیل درآمد دلاری پایین و کم ارزش آن ارزش فعالیت نداشته و مناسب نمی باشد

کدام بازی ها بهترین بازی ها برای کسب درآمد مداوم می باشند؟

بهترین بازی ها بازی هایی بر اساس متاورس بوده که هویت افراد ایرانی دارای اهمیت نبوده و با ازادی خیال امکان کسب درآمد دلاری در آن را داشته باشیم.

میزان درآمد دلاری بازار ارز دیجیتال چقدر است؟

این بازار هرگز امکان ارائه درآمد دلاری ثابت را نداشته و متغییر می باشد و میزان درآمد دلاری در سطح حرفه ای به عنوان یک تریدر بین 10 الی 20 درصد ماهیانه بر روی اصل سرمایه ما می باشد که نیاز به سرمایه گذاری روی خودتان دارد و با آموزش های اصولی و حرفه ی می توانید مسیر حرفه ی شدن سریع تر طی کنید

کدام بازار برای فعالیت مناسب تر است فارکس یا ارز دیجیتال؟

برای افرادی که تمایل به شروع فعالیت دارند بازار ارز دیجیتال مناسب تر و اسان تر می باشد و بازار فارکس دارای پیچیدگی های بسیاری می باشد که نیازمند تجربه است پس علاقه مندان به بازار های مالی بهتر است از بازار ارز دیجیتال شروع و در اینده به بازار فارکس روی آورند

بهترین صرافی برای ایرانی ها برای درآمد دلاری در دنیای ارز دیجیتال کدام صرافی است؟

بهترین صرافی برای درآمد دلاری هموطنان عزیز داخل کشور صرافی بینگ ایکس و کوینکس است و برای افراد خارج از ایران یا عزیزانی که اقامت کشور دیگه ی را دارند بهترین صرافی بایینس است.

صرافی بینگ ایکس که یک پلتفرم برای معاملات ارز دیجیتال است در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این صرافی تمام خدمات معاملاتی در بازار ارز دیجیتال شامل خدمات معاملاتی اسپات، مشتقات، فیوچرز و کپی تریدینگ را به بیش از ۱۰۰ کشور در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد.

آیا می تونیم در آمد های دلاری به راحتی به داخل ایران بیاوریم ؟

اگر در حوزه ارز دیجیتال یا فارکس در آمد دلاری داشته باشید بله با استفاده ازصرافی ها بروگر می توانید براحتی برداشت ریالی داشته باشید و برای درآمد دلاری از طریق یوتوپ وسایت های فیریلنسر شما می توانید از قابلیت های ایرانکارت استفاده کنید

آیا می شود با سرمایه گذاری درآمد دلاری داشت ؟

بله می توانید از طریق استراتژی DCA بله درآمد دلاری رسید که مستلزم آموزش در زمینه ارز دیجیتال است

با چقدر سرمایه می توانیم در ارز دیجیتال و فارکس ترید کنیم؟

یکی از مهم ترین نکات در این مورد این است که شکا نباید بدون آموزش شروع به ترید کردن بکنید و بعد آموزش هم نباید در ماه اول بیشتر صد دلار هزینه کنید

آیا بازی سند باکس نسخه موبایلی دارد؟

با وجود وعده های بسیار درمورد این موضوع در حال حاضر هیچ نسخه موبایلی برای این بازی وجود نداشته و تنها راه درآمد دلاری از این بازی از طریق کامپیوتر می باشد.

این روش‌های بیان شده مهارت‌ها و علایق مختلف را می طلبد و می‌توانید بهترین روشی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید. با بهره‌گیری از فناوری و خلاقیت، هر کسی در ایران می‌تواند به طور مستقل درآمد دلاری داشته باشد و اهداف مالی خود را پیش ببرد.

نوشته های مشابه

‫35 دیدگاه ها

  1. مرسی از معرفی این بازی
    حتما به پسرم که تو این زمینه فعالیت میکنه ، معرفیش میکنم

    1. دوستانی که به کسب درآمد آنلاین و ارزهای دیجیتال علاقه دارند در تلگرام به ***** پیام بدن
      راهنمایی شون میکنم به درآمد برسن 🙂

  2. خوبه که میشه بازی کرد پول در آورد اونم به دلار، درآمدی ریالی دیگه جوابگو نیست

  3. بنظرم بازی خوبیه اما مخصوص حرفه ای هاست و حرفه ای نباشی درآمدش نمیصرفه

  4. با سلام دوستانی که کسب درآمد دلاری علاقه دارند به mr_fokr در تلگرام پیام بدن .
    با تشکر.

  5. سلام من این بازی رو نصب کردم و اولش شماره تلفن میخواد اما متاسفانه برای من شماره تلفنی که وارد میکنم رو باید بدون کد کشور وارد کنم و نمیتونم عضو بشم اگر امکانش هست در موردثبت نام در بازی توضیح بدید

  6. سلام استاد خسته نباشید من بازی oneto11 رو دانلود کردم برای ثبت نام شماره تلفن میخواد شماره رو وارد میکنم ولی کد برام ارسال نمیشه راهنمایی کنید ممنون میشم

  7. 4. کریپتال گلوبالو حتما تست کنین. سود 20% روی تتر میده. هرموقعم بخوای میتونی سودتو برداری اصلا ادا اصول در نمیارن

  8. بادرود
    من یک نویسنده ،شاعر،بازیگرتئاتر،نمایشنامه نویس ،گوبنده،و…. هستم ،ممنون میشم اگه راهنمایی کنید ازکجا وباچه سایت‌هایی شروع به صحبت و درنهایت فعالیت مستمر داشته باشم ،مخصوصاترانه سرایی و گرفتن ایرادهایی زیادی که بسیاری از ترانه های ایرانی و شعرهای آهنگهای جدید و حتی قدیمی دارند ،
    سپاس گزاری می‌کنم اگر فرصت این فعالیت مخصوصاً در نویسندگی وشعر و…. سایتهای خارجی را معرفی یافراهم نمایید 🙏

  9. بادرود
    من یک نویسنده ،شاعر،بازیگرتئاتر،نمایشنامه نویس ،گوبنده،و…. هستم ،ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  10. سلام وقتتون به خير ميخوام درامد دلاري داشته باشم ،ارز ديجيتال بهتره يا فاركس ؟

    1. سلام؛ اگر در زمینه بازارهای مالی سابقه ندارید میتوانید در ابتدا از دنیای ارزدیجیتال شروع کنید

  11. سلام با کدوم یک از روش های کسب در امد دلاری میتونیم سریع تر ب درامد برسیم؟

    1. سلام وقتتون بخیر؛
      روش های زیادی برای کسب درآمد دلاری میباشد. اگر علاقه مند به بازار های مالی هستید پیشنهاد میکنم از دوتا دوره ” دوره آموزش فارکس” و “دوره آموزش ارز دیجیتال” مجموعه همیارکریپتو مشاهده بفرمایید.
      همچنین اگر به هر دلیلی توانایی ثبت نام دوره هارو ندارید میتوانید از صفحه “سیگنال ارز دیجیتال” و “سیگنال فارکس” دیدن فرمایید.

  12. سلام مرسی برای معرفی این بازی خیلی مفید و کامل بود دیگه میتونن درآمد دلاری داشته باشم ❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا