💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش بروکرها

آموزش ثبت نام در بروکر یونیکورن + ساخت حساب فارکس در UNFXB

آموزش صرافی بینگ ایکس

آموزش ثبت نام در بروکر یونیکورن

در دنیای پرچالش و پویای بازار فارکس، انتخاب یک بروکر معتبر و کارآمد برای انجام معاملات، امری حیاتی برای موفقیت معامله‌گران است. یکی از بروکرهایی که در دنیای ارائه خدمات فارکس تفاوت ایجاد کرده، بروکر یونیکورن (Unicorn) است. این بروکر خدمات و امکانات مورد نیاز شما را به عنوان یک تریدر فارکس مانند انواع حساب‌های معاملاتی، اهرم مناسب، اسپرد پایین و … به بهترین شکل ارائه می‌دهد.

در این محتوا از تیم همیار کریپتو به معرفی بروکر یونیکورن، آموزش نحوه ثبت نام در بروکر یونیکورن، افتتاح حساب و معرفی سایت بروکر یونیکورن،نظرات در مورد بروکر یونیکورن ، اعتبار بروکر یونیکورن ،  بررسی رگولاسیون و … می‌پردازیم.

و در قسمت آموزش بروکرها میتوانید با تمامی بروکرها آشنا شوید و بهترین بروکر را انتخاب کنید.

معرفی بروکر یونیکورن Unicorn

بروکر یونیکورن فارکس با نام اختصاری UNFXB یک شرکت کارگزاری در بازار فارکس است. شرکت یونیکورن (Unicorn Brokerage Holdings Limited) در سال 2018 در سنت وینسنت و گرنادین‌ها تأسیس شد و زیرمجموعه کارگزاری Swiss Capital است. همچنین یکی از مالکان آن نیز ایرانی است.

ویژگی‌های یونیکورن فارکس

بروکر یونیکورن فارکس دارای ویژگی‌های زیر است که آن را به یک گزینه جذاب برای معامله‌گران تبدیل می‌کند:

مجوز معتبر ASIC

بروکر یونیکورن تحت رگولاتوری ASIC استرالیا قرار دارد. این رگولاتوری یکی از معتبرترین رگولاتوری‌های صنعت فارکس محسوب می‌شود.انواع حساب معاملاتی متنوع: بروکر Unicorn چهار نوع حساب معاملاتی مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این حساب‌ها با توجه به شرایط و نیازهای معامله‌گران مختلف طراحی شده‌اند.

ما به صورت کامل تر در آموزش فارکس در تهران و مشهد و …. و آموزش آنلاین شما آماده میکند تا ورود خوبی به بازار بزرگ فارکس (در حضور بانک و موسسات و شرکت ها و …..)باید دید بزرگی داشته باشید تا به موفقیت برسید. اما برای آشنایی آموزش فارکس رایگان مسیر فارکس به شما نشان میدهد.

آموزش خصوصی فارکس

اسپردهای رقابتی

بروکر یونیکورن دارای اسپردهای بسیار کم و حتی در بعضی حساب‌ها اسپرد صفر است. این موضوع به معامله‌گران کمک می‌کند تا سود بیشتری از معاملات خود کسب کنند.

پشتیبانی فارسی

یونیکورن فارکس برای مشتریان ایرانی یا فارسی زبان خود، پشتیبانی به زبان فارسی دارد. این امر برای ما معامله‌گران ایرانی بسیار مهم است، زیرا می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، از پشتیبانی فارسی این بروکر کمک بگیریم.

نحوه ثبت نام در بروکر یونیکورن

برای ثبت نام در بروکر یونیکورن Unicorn ابتدا وارد سایت یونیکورن شوید. می‌توانید با کلیک کردن روی English در بالا صفحه زبان سایت را به فارسی تغییر دهید. سپس روی گزینه آبی رنگ Open Acount یا در صورت فارسی بودن زبان، افتتاح حساب کلیک کنید.یک راه ساده‌تر آن است که مستقیماً روی لینک زیر کلیک کرده و با ثبت نام از طریق این لینک از تخفیف در کارمزد معاملاتی بهره‌مند شوید.

آموزش ثبت نام در بروکر یونیکورن به صورت تصویری 

لینک ثبت نام در بروکر یونیکورن

 

آموزش ثبت نام در بروکر یونیکورن

 

در مرحله بعدی اطلاعات خواسته شده را دقیقاً مطابق با شناسنامه و آدرس محل سکونت وارد کنید. تا در صورت نیاز به پیگیری معاملات خود و ارائه مدارک شناسایی با مشکل مواجه نشوید.

 

آموزش ثبت نام در بروکر یونیکورن

 

پس از پر کردن اطلاعات حساب، تیک موافقت را قوانین را علامت زده و روی گزینه «ادامه دادن» کلیک کنید.

در پایان این مرحله، مطابق با تصویر یک ایمیل به آدرس ایمیلی که وارد کردید فرستاده می‌شود. روی گزینه سبز رنگ « Confirm with a link» کلیک کنید تا ایمیل شما تائید شود.

 

ساخت حساب فارکس

وارد شدن به حساب معاملاتی بروکر یونیکورن

برای وارد شدن به حساب معاملاتی از صفحه اصلی روی گزینه «ورود» کلیک کنید. در کادر اول آدرس ایمیل و در کادر دوم رمز عبوری که هنگام ثبت نام وارد کرده‌اید را تایپ کنید

 

ساخت حساب فارکس

انواع حساب معاملاتی بروکر یونیکورن فارکس

بروکر یونیکورن فارکس دارای پنج نوع حساب معاملاتی مختلف، برای ترید در بازار فارکس است. این حساب‌ها با توجه به شرایط و نیازهای معامله‌گران مختلف طراحی شده‌اند. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های هر یک از این حساب‌های فارکس می‌پردازیم.

 

ساخت حساب فارکس

حساب استاندارد بروکر یونیکورن

حساب استاندارد، اولین و ساده‌ترین نوع حساب معاملاتی در یونیکورن فارکس است. حداقل مبلغ واریزی برای افتتاح این حساب ۱۰ دلار است و معامله‌گران می‌توانند از اهرم معاملاتی تا ۱:۵۰۰ استفاده کنند. البته اگر حساب استاندارد خود را تا مبلغ 2500 دلار شارژ کنید می‌توانید از اهرم 1000 استفاده کنید.

حساب استاندارد یونیکورن نسبت به حساب استاندارد سایر بروکرها کمترین مبلغ برای افتتاح حساب را دارد. این حساب بهره شبانه ندارد، اما اگر از ارزهای دیجیتال در آن معامله کنید، باید کمیسیون و بهره شبانه پرداخت کنید.

 

متاتریدر 5 پلتفرم معاملاتی
دلار آمریکا – یورو – پوند ارز برای افتتاح حساب
10 دلار حداقل سپرده شروع حساب
5000 دلار حداکثر سپرده شروع حساب
جفت ارزها (فارکس)، سهام، انواع شاخص بورسی، کامودیتی ها، فلزات گران‌بها، انرژی، ارزهای دیجیتال نمادهای معاملاتی
اسپرد شناور است اسپرد حساب
1:1000 (در صورت واریز 2500 دلار) حداکثر اهرم معاملاتی
ندارد کمیسیون معاملاتی
ندارد (به جز رمز ارزها) بهره شبانه / سواپ
کمتر از 4 پوینت فعال شدن سطوح حد
0.01 لات حداقل حجم معاملات در جفت ارزها
0.10 لات حداقل حجم معاملات در شاخص یا سهام
50 لات حداکثر حجم هر معامله
دارد امکان استفاده از ربات معامله‌گر
تا 3000 دلار جوایز معامله‌گری دارد بونوس (جوایز معاملاتی)

 

حساب ECN بروکر یونیکورن

حساب ECN بروکر یونیکورن با سپرده‌گذاری ۱۰۰ دلار قابل افتتاح است. این حساب دارای اهرم معاملاتی ۵۰۰ است. همچنین، این حساب بهره شبانه و کمیسیون ۵ دلاری نیز دارد؛ مانند حساب استاندارد، امکان معامله با ربات در این حساب نیز وجود دارد.

اهرم معاملاتی برای ارزهای دیجیتال 10 است.

حساب ECN PRO یونیکورن

حساب ECN PRO بروکر UNFXB با سپرده‌گذاری ۱۰۰۰ دلار قابل افتتاح است. در این حساب امکان ترید با ربات وجود ندارد و حداکثر اهرم آن ۴۰۰ است.

متاتریدر 5 پلتفرم معاملاتی
دلار آمریکا – یورو – پوند ارز برای افتتاح حساب
1000 دلار حداقل سپرده شروع حساب
محدودیتی ندارد حداکثر سپرده شروع حساب
جفت ارزها (فارکس)، سهام، انواع شاخص بورسی، کامودیتی ها، فلزات گران‌بها، انرژی، ارزهای دیجیتال نمادهای معاملاتی
در برخی نمادها صفر – اسپرد بسیار پایین اسپرد حساب
1:200 حداکثر اهرم معاملاتی
شروع 5 دلار به ازای هر لات کمیسیون معاملاتی
دارد بهره شبانه / سواپ
2 پوینت فعال شدن سطوح حد
0.01 لات حداقل حجم معاملات در جفت ارزها
0.10 لات حداقل حجم معاملات در شاخص یا سهام
محدودیتی وجود ندارد حداکثر حجم هر معامله
ندارد امکان استفاده از ربات معامله‌گر
تا 3000 دلار جوایز معامله‌گری دارد بونوس (جوایز معاملاتی)

حساب اسلامی بروکر یونیکورن

از آنجایی که پرداخت بهره شبانه (سواپ) در دین اسلام حرام است. بسیاری از معامله‌گران مسلمان امکان ترید در بازار فارکس را ندارند. به همین دلیل بروکر UNFXB حساب اسلامی را برای معامله‌گران مسلمان خود ایجاد کرده است.

در این حساب اگر معامله شما شب تا صبح باز باشد به آن بهره شبانه تعلق نمی‌گیرد. ولی این حساب‌ها اصولاً اسپرد یا کمیسیون بالاتری نسبت به سایر حساب‌ها دارند. نکته‌ای که در این مورد وجود دارد آن است که معامله‌گرانی که با استراتژی اسکلپینگ ترید می‌کنند یا معامله‌گر روزانه هستند و اصلاً معاملات آن‌ها به شب نمی‌رسد اصلاً نیازی به حساب اسلامی ندارند و باید با توجه به میزان اسپرد ه ر حساب معاملاتی یکی از سایر حساب‌های معاملاتی UNFXB را انتخاب کنند.

حساب مارتینگل در یونیکورن

حساب معاملاتی مارتینگل UNFXB یک حساب ویژه و جدید است که به شما امکان می‌دهد با ده برابر کردن سرمایه خود، سریع‌ترین سودآوری ممکن را داشته باشید. برای این کار، شما می‌توانید حساب‌های معاملاتی لایو با موجودی 1000، 2500، 5000 و 10000 دلاری را تنها با پرداخت 150، 375، 600 و 1200 دلار دریافت کنید.

ماهیت کلی حساب مارتینگل مانند حساب ECN است؛ یعنی همان نمادها، همان اسپرد و حتی امکان هجینگ (هج کردن) دارد اما و اما از آنجایی که بروکر در حال ده برابر کردن موجودی حساب مارتینگل است. زمان برداشت سود، مبلغ سود حاصل از معاملات، بین شما و بروکر یونیکورن نصف-نصف می‌شود.

برای مثال طبق تصویر زیر می‌توانید با پرداخت 600 دلار یک حساب معاملاتی با موجودی 5600 دلاری دریافت کنید و حداکثر ضرر مجاز در این حساب 500 دلار است. حال اگر شما مبلغ 300 دلار سود کسب کنید و بخواهید این 300 دلار را برداشت کنید. نصف آن یعنی 150 دلار متعلق به و 150 دلار متعاق به بروکر یونیکورن خواهد بود. حساب مارتینگل مانند حساب پراپ تریدینگ نیست؛ یعنی هیچ چالشی یا محدودیت زمانی در آن وجود ندارد.

 

ساخت حساب فارکس

 

پراپ تریدینگ بروکر یونیکورن

آیا استعداد و مهارت معامله‌گری دارید، اما سرمایه کافی برای شروع ندارید؟ بروکر یونیکورن با برنامه پراپ تریدینگ خود، این فرصت را به شما می‌دهد تا با سرمایه بروکر معامله کنید و درآمد کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پراپ تریدینگ مقاله « پراپ تریدینگ چیست؟ »

برای شرکت در پراپ تریدینگ بروکر یونیکورن، ابتدا باید دو دوره چالش (آموزش معامله گری) را با موفقیت پشت سر بگذارید. این چالش ها شرایط خاص خود را دارند که در ادامه توضیح می‌دهیم.

برای مثال در تصویر زیر مشاهده می‌کنیم برای دریافت سرمایه 10.000 دلاری نیاز است که ابتدا 65 دلار برای شرکت در چالش هزینه کنیم سپس دو مرحله را پشت سر بگذاریم.

در مرحله اول چالش باید با معاملات سوددهی که انجام می‌دهید بتوانید مقدار بازدهی حساب را به ده درصد برسانید یعنی 1000 دلار سود کنید. این سود در شرایطی قابل قبول است که 1- حداقل 6 روز معاملاتی از شروع ترید شما گذشته باشد و 2- حداکثر ضرر روزانه شما بیشتر از 5.5 درصد نباشد، 3- همچنین کل ضرر حساب هم کمتر از 11 باشد. هر کدام از این شروط را نتوانید رعایت کنید. چالش را باخته‌اید و مجدداً از ابتدا باید حساب خریداری کرده و مراحل را طی کنید.

اگر مرحله اول را با موفقیت پشت سر گذاشتید، وارد مرحله دوم می‌شوید. که مطابق با تصویر شرایط ویژه خود را دارد: 1- حداقل 6 روز معاملاتی باید از شروع معاملات در حساب شما گذشته باشد. 2- روزانه بیشتر از 6 درصد و به طور کلی بیشتر از 11 درصد نباید حساب وارد ضرر شود. 3- این بار تنها 7 درصد سودآوری کافی است.

اگر این مرحله را هم پشت سر بگذارید، مبلغ 65 دلار هزینه اولیه به شما بازگردانده شده و همین‌طور یک حساب 10.000 برای ترید واقعی خواهید داشت.

 

ساخت حساب فارکس

رگوله بروکر یونیکورن

بروکر یونیکورن در حال حاضر تحت رگولاتوری ASIC استرالیا قرار گرفته است. رگولاتوری ASIC یکی از معتبرترین رگولاتوری‌های صنعت فارکس محسوب می‌شود. این رگولاتوری به شدت بر بروکرهای تحت نظارت خود نظارت می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که این بروکرها از قوانین و مقررات مربوطه پیروی می‌کنند.

تصویر زیر از سایت یونیکورن بخش پایینی صفحه، مربوط به رگولاسیون برداشته شده است که نشان دهنده رگولاسیون یونیکورن از ASIC است.

 

رگوله بروکر یونیکورن

 

در صفحه مربوط به رگولاسیون، مجوزهای دیگری بروکر UNFXB نیز قابل مشاهده است. می‌توانید میزان اعتبار هر کدام را در اینترنت جست و جو کنید.

 

رگوله بروکر یونیکورن

راه های ارتباطی با بروکر یونیکورن

ارتباط از طریق چت زنده (Live Chat)

https://unfxb.com/contact-us-fa/?lang=fa

ارتباط از طریق تلگرام

https://t.me/unfxb_support_partnership

آدرس ایمیل بخش پشتیبانی

Support@unfxb.com

آدرس ایمیل شکایات و پیشنهادات

Complaints@unfxb.com

 

جمع بندی

بروکر یونیکورن یک شرکت کارگزاری مطمئن در بازار فارکس است که در سال 2018 تأسیس شده و تحت نظارت معتبرترین رگولاتور فارکس، ASIC استرالیا، فعالیت می‌کند. این بروکر از ویژگی‌هایی چون مجوز ASIC، انواع حساب‌های معاملاتی با شرایط متنوع، اسپردهای رقابتی و پشتیبانی به زبان فارسی برخوردار است.

حساب‌های متنوع این بروکر، از حساب استاندارد گرفته تا حساب ECN PRO، به معامله‌گران امکان ثبت نام حتی با مبلغ 10 دلار را می‌دهد. با توجه به رگولاسیون قوی و پیگیری استانداردهای امنیتی، یونیکورن به عنوان یک گزینه جذاب برای معامله‌گران حرفه‌ای مطرح می‌شود. همچنین به روش‌های مختلف، این بروکر امکان ارتباط با مشتریان را برای سؤالات، پشتیبانی و حتی شکایات فراهم کرده است.

 

امیدواریم از آموزش ثبت نام در بروکر یونیکورن لذت برده باشید …

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    از همیار کریپتو برای ارایه این مطالب مفید تشکر میکنم . در این مقاله آموزش ثبت نام در بروکر یونیکورن به صورت کامل وجود داشت و نکاتی که باید در ثبت نام رعایت کرد مطرح شده بود

  2. سلام
    من برای ثبت نام در بروکر یونیکورن نمیدونستم باید از کجا ثبت نام شروع کنم ولی با خوندن این مقاله کامل متوجه شدم باید از کجا ثبت نام شروع کنم و به چه نکاتی باید توجه کنم که مشکلی پیش نیاد . با تشکر از همیار کریپتو >>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا