💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
همیار ترید

امکانات ویژه صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت با پشتیبانی بیش از 700 کوین و توکن

آموزش صرافی بینگ ایکس

کار کردن با صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال همواره دغدغه‌های زیادی را برای معامله‌گران ایرانی در پی داشته است. تجربه تلخ صرافی‌هایی مانند بیترکس که سرمایه بسیاری از کاربران از جمله معامله‌گران ایرانی را بلوکه کرد، هنوز فراموش نشده است. از طرفی دیگری خیلی از صرافی‌های معتبر و معروف خارجی مانند بایننس و کوکوین نیز با ایرانی‌ها کار نمی‌کنند و این موضوع باعث شده تا عملا ریسک کار کردن با پلتفرم‌های معاملاتی خارجی خیلی زیاد باشد.

ایرانیکارت برای پاسخ به این نیاز تریدرهای ایرانی، صرافی ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کرده است. در این صرافی بدون نیاز به پرداخت ارزی، می‌توانید بیش از 700 ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید. در این مطلب می‌توانید با گوشه‌ای از امکانات ویژه صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت آشنا شوید.

آشنایی با سرویس‌های مختلف صرافی ایرانیکارت برای معامله‌گران ارز دیجیتال

ایرانیکارت بیش از 10 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات پرداخت ارزی دارد. در تمام این سال‌ها ایجاد زیرساخت امن و مطمئن برای دسترسی سریع و بدون مشکل ایرانیان به خدمات ارزی، هدف اصلی فعالیت ایرانیکارت بوده است. در سال‌های اخیر همزمان با افزایش حضور ایرانیان در بازار رمزارزها، صرافی ایرانیکارت نیز با همان هدف اصلی فعالیت خود را آغاز کرده است. سرویس‌های مهم صرافی ایرانیکارت عبارت‌اند از:

1. سرویس خرید و فروش لحظه‌ای ارزهای دیجیتال

ایرانیکارت یک صرافی فروشگاهی (OTC) است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال مد نظر خود را در ایرانیکارت ثبت کنید. معامله رمزارزها با قیمت شفاف و در لحظه انجام می‌شود. هیچ‌گونه محدودیتی از نظر حجم سفارش خرید و فروش رمزارزها در ایرانیکارت وجود ندارد.

معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایرانیکارت، در هر ساعت از شبانه‌روز به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شوند.

تمام سفارش‌های خرید با پرداخت ریالی انجام می‌شود و پس از فروش رمزارزها نیز معادل ریالی به حساب بانکی شما واریز می‌گردد. تنها کافیست قبل از شروع به فعالیت در ایرانیکارت، کمتر از 15 دقیقه زمان بگذارید تا ثبت نام و احراز هویت را تکمیل کنید. پس از آن می‌توانید از خرید و فروش رمزارزها لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم خرید USDT در لحظه و بدون کارمزد را حتما در ایرانیکارت تجربه کنید.

آموزش خصوصی فارکس

2. سرویس تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

خرید و فروش رمزارزها بدون تحلیل بنیادی و تکنیکال یکی از اشتباهات بزرگی است که هر معامله‌گر ممکن است مرتکب شود. معامله بدون تحلیل تکنیکال به زبان ساده یعنی اینکه بدون توجه به شرایط بازار و قیمت ارز دیجیتال تصمیم به خرید یا فروش آن بگیرید. نتیجه چنین کاری تقریبا شبیه تیراندازی به سمت هدفی نامشخص، در اتاقی کاملا تاریک است.

ایرانیکارت برای پاسخ به نیاز معامله‌گران کم تجربه بازار رمزارزها، سرویس تحلیل ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرده است. در قالب این سرویس به‌صورت منظم گروهی برترین تحلیلگران تکنیکال ایران، تحلیل نمودار رمزارزهای مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند که بیت کوین و اتریوم پای ثابت تحلیل‌های ایرانیکارت هستند.علاوه بر این امکان آماده سازی تحلیل سایر رمزارزها به‌درخواست کاربران صرافی ایرانیکارت وجود دارد.

3. سرویس اخبار و مجله آموزشی ایرانیکارت

بازار کریپتوکارنسی کاملا با فناوری عجین شده است. به‌همین دلیل اساسا برای ورود و فعالیت در این بازار، دانسته‌های شما از بورس یا فارکس کفایت نمی‌کند. بلکه انبوهی از مفاهیم متنوع وجود دارند که شاید به‌طور مستقیم در معاملات به آن‌ها نیاز نداشته باشید، اما برای تحلیل بنیادی پروژه‌های مختلف با آن‌ها سروکار خواهید داشت.

مجله آموزشی صرافی ایرانیکارت با صدها مقاله آموزشی در سطوح مبتدی تا پیشرفته به‌صورت رایگان در اختیار معامله‌گران بازار رمزارزها قرار دارد.

از طرفی دیگری افراد با تجربه در بازار رمزارزها به‌خوبی می‌دانند که اخبار در این بازار خیلی سرنوشت ساز هستند. بی‌توجهی به آنچه در اخبار مرتبط با بازار کریپتوکارنسی می‌گذرد، بعضا به بهای سنگین از دست دادن تمام سرمایه معامله‌گران ختم می‌شود. سرویس اخبار صرافی ایرانیکارت نیز با هدف ارائه گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار این بازار فعالیت می‌کند. با رصد سرویس اخبار ایرانیکارت می‌توانید نبض بازار رمزارزها را به‌دست بگیرید.

4. سرویس خرید گیفت کارت ارز دیجیتال

ایرانیکارت یک سرویس جذاب دیگر برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از صرافی ایرانیکارت، گیفت کارت ارز دیجیتال خریداری کنید.

از این گیفت کارت‌ها می‌توانید برای پرداخت در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی پذیرنده رمزارزها استفاده کنید. همچنین گیفت کارت ارز دیجیتال در نوع خود هدیه‌ای جذاب و متفاوت برای علاقه‌مندان به بازار رمزارزها و دنیای تکنولوژی است.

گیفت کارت ارز دیجیتال، یکی از سرویس‌های ویژه صرافی ایرانیکارت برای کاربران ایرانی است.

خرید و فروش بیش از 700 رمزارز بدون کارمزد در صرافی ایرانیکارت

امکانات ویژه صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت با پشتیبانی بیش از 700 کوین و توکن را بررسی کردیم. ایرانیکارت بهترین ارزهای دیجیتال بازار رمزارزها را برای معامله در اختیار کاربران خود قرار داده است؛ حتی کاربران می‌توانند درخواست اضافه شدن توکن‌های جدید را از طریق واحد پشتیبانی صرافی مطرح کنند. تجربه نشان داده است که معمولا ایرانیکارت در مدت زمان کوتاهی به‌درخواست کاربران ترتیب اثر می‌دهد.

هر آنچه برای معامله رمزارزها در بستری امن، سریع، ساده و شفاف نیاز دارید، از طریق صرافی ایرانیکارت در اختیار شما قرار می‌گیرد. ویژگی جذاب و مهم صرافی ایرانیکارت، معامله رمزارزها بدون دریافت کارمزد است. در ضمن خرید و فروش با قیمت قطعی و بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه اضافی از معامله‌گران در ایرانیکارت انجام می‌گیرد. با عضویت در صرافی ایرانیکارت، معامله آسان و بدون دغدغه را در بازار رمزارزها تجربه خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا