💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش بروکرها

اوتت‌مارکتس، دروازه ورود ایرانی‌ها به بازارهای مالی جهانی

آموزش صرافی بینگ ایکس

وقتی اقتصاد بحرانی باشد؛ حفظ ارزش اموال مشکل می‌شود. از این رو در چنین شرایطی همه به دنبال آن هستند تا به هر طریق ممکن ارزش اموال‌شان را حفظ کنند.

با خرید طلا و دلار می‌توان به این مقصود رسید اما سودی از جانب آنها نصیب ما نخواهد شد. در نتیجه، پیدا کردن راهی که علاوه بر حفظ ارزش بتواند آن را چند برابر کند؛ ایده‌آل‌ترین شکل نگهداری از آنهاست.

وارد شوید و از لایو پت 24 ساعته ی فارسی زبان آموزش های لازم را دریافت کنید

کلیک کنید

سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی جهانی بهترین راه رسیدن به چنین مقصودی محسوب می‌شود. برای این کار باید یک کارگزاری مطمئن، با کاربری آسان پیدا کنیم. راحت بودن کاربری در این مورد خاص می‌تواند شامل امکان استفاده از ریال در سرمایه‌گذاری شود.

اوتت‌مارکتس، دروازه ورود ایرانی‌ها به بازارهای مالی جهانی

ممکن است در نگاه اول دست‌یابی به یک کارگزاری که چنین ویژگی‌هایی را داشته باشد غیر ممکن به نظر برسد، اما «کارگزاری اوتت‌مارکتس» نشان داد که این کار شدنی است و شرایط را برای ورود ایرانی‌ها به بازارهای مالی در راحت‌ترین شکل ممکن فراهم کرده‌است.

آموزش خصوصی فارکس

اوتت‌مارکتس با ۱۰ سال تجربه، دارای مجوزهای تایید شده جهانی است که بخش زبان فارسی را برای سرمایه‌گذاری مردم ایران فراهم کرده‌است. در کنار این‌ها، طرح‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری تدارک دیده که می‌تواند رسیدن به سود را تضمین کند.

اوتت‌مارکتس کارگزاری مورد تایید رگوله‌های جهانی

هنگام انتخاب یک کارگزاری در قدم اول باید به مجوزهای آن توجه کنیم و ببینیم که از جانب کدام نهادهای مالی تایید شده و از چه طریقی فعالیت‌های مالی در آن تحت نظر قرار دارد.

اوتت مارکتس با یک تجربه ۱۰ ساله توانست در سال ۲۰۲۳ تایید و مجوز سه رگوله جهانی را به دست بیاورد و به صورت رسمی خودش را به عنوان کارگزاری بازارهای فارکس، CFD و ارزهای دیجیتال معرفی کند.

سه رگوله جهانی

کارگزاری Otet Markets در حال حاضر در جمهوری جزایر مارشال با شماره ثبت ۱۱۸۹۲۲ ثبت و توسط اتحادیه کوموروس به شماره‌ مجوز T2023304 و شماره ثبت HY00523012 رگوله شده است.

رگولاتور اتحادیه کوموروس یکی از نهادهای نظارتی معتبر جهانی است که به‌طور منظم فعالیت‌های کارگزاری‌های معاملاتی را تحت نظارت قرار می‌دهد. این امر تضمین می‌کند که بروکر اوتت از استانداردهای بالایی در زمینه‌ی شفافیت، امنیت و محافظت از سرمایه‌های معامله‌گران، برخوردار است.

جزیره سن‌لوسیا سومین رگولاتوری است که فعالیت‌های اوتت را تایید کرده است. این مجوز از طرف سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی (FSRA) صادر شده است. این سازمان مسئول صدور مجوز برای شرکت‌های تجاری بین‌المللی فعال در حوزه‌های مالی (IBC) است و مطابق دستورالعمل‌ها و مقررات از پیش تعیین شده، مجوزهای خود را تحت قوانین بسیار سخت‌گیرانه با بالاترین استاداردهای نظارتی بین‌المللی صادر می‌کند.

جایزه بهترین بروکر آسیا در ۲۰۲۳

کسب یک جایزه خاص در سال ۲۰۲۳ موجب شد تا فهرست افتخارات اوتت مارکتس، در مدت زمانی کوتاه، پر بارتر شود. این جایزه مربوط به کسب جایگاه «بهترین بروکر معاملات رمز ارز آسیا» است که از سوی «فارکس اواردز» اهدا می‌شود.

«فارکس اواردز»، سازمانی است که فعالیت کارگزاری‌های فارکس را بر اساس خدمات باکیفیت، متنوع و خلاقانه به مشتریان مورد بررسی قرار می‌دهد. بر همین اساس، اوتت توانست از میان ۳۰ نامزد منتخب چنین جایزه معتبری را کسب کند.

وارد شدن به لیست بلومبرگ و MyFXBook 

بلومبرگ به عنوان منبعی معتبر در زمینه تجزیه و تحلیل اقتصادی و مالی شناخته می‌شود. به همین خاطر دریافت نشان اعتبار اوتت مارکتس از بلومبرگ نشان می‌دهد که این کارگزاری تحت نظارت و تایید یک مجموعه معتبر و شناخته شده قرار دارد.

از سوی دیگر، وارد شدن نام اوتت مارکتس در سایت MyFXBook  و قرار گرفتن آن در کنار سایر کارگزاری‌های مشهور و معتبر دنیا افتخار دیگری برای این بروکر است که مهر تاییدی بر اعتبار آن نیز محسوب می‌شود.

بروکر اوتت‌مارکتس

خدمات بروگر اوتت مارکتس برای ایرانی‌ها

تمامی تراکنش‌ها و تبادلات مالی در کارگزاری اوتت از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین، ارزهای دیجیتال، انتقال بانکی و کارت اعتباری بانکی انجام می‌شود. جذابیت کار با اوتت مارکتس برای ایرانی‌ها در این است که واریز وجه (دیپوزیت) بدون کمیسیون انجام می‌شود و این ویژگی برای کاربرانی که می‌خواهند سرمایه‌ی خود را به حساب معاملاتی دیگر منتقل کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت ورود کلیک کنید

  • اهمیت زبان فارسی در اوتت‌مارکتس

علاوه بر کسب مجوزها، ایرانی‌ها زمانی اطمینان و راحتی کار با اوتت‌مارکتس را تجربه می‌کنند که بتوانند از خدمات مختلف این بروکر به زبان فارسی بهره‌مند شوند.

به همین منظور، اوتت فایل‌های آموزشی را تهیه کرده که در تمامی آنها به به زبان فارسی و البته ساده‌ترین روش مراحل مختلف افتتاح حساب، واریز، برداشت، احراز هویت و… توضیح داده‌است.

«پشتیبانی» دومین بخشی است که در آن خدمات به زبان فارسی هم ارائه می‌شود. به طور کلی پشتیبانی در اوتت‌مارکتس به زبان‌های مختلفی انجام می‌شود. اما در دل این تیم گروهی از کارشناسان خبره، با تجربه و مطلع از بازارهای مالی قرار گرفته‌اند تا به زبان فارسی مشکلات کاربران ایرانی را بشوند و آنها را رفع کنند.

ویژگی دیگر تیم پشتیبانی اوتت این است که خدمات را به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته ارائه می‌کند. از این رو برای رفع مشکل کافی است از  طریق چت آنلاین، واتس‌اپ، تلگرام، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی در هر ساعت از شبانه‌روز با کارشناسان پشتیبانی ارتباط بگیریم و مشکل‌مان را مطرح کنیم.

خدمات مالی اوتت مارکتس در کدام پلتفرم‌ها ارائه می‌شود؟

بروکر Otet Markets با استفاده از دو پلتفرم به نام‌های متاتریدر (MT5)  و سی‌تریدر (cTrader) به معامله‌گرها این امکان را می‌دهد تا در بازارهای مختلف با اطمینان بالا معاملات خود را انجام دهند. این پلتفرم‌ها در نسخه‌های دسکتاپ و موبایل قابل دسترسی هستند.

  • ویژگی متاتریدرMT5

متاتریدر ۵ یا MT5 یکی از پرکاربردترین و پیشرفته‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی در دنیای امروز است. ابزارهای گسترده‌ از قبیل نمودارهای پیشرفته، ابزارهای تحلیلی متنوع و حتی دسترسی به معامله‌گران برای ایجاد و اجرای سیستم‌های معاملاتی در این پلتفرم موجب می‌شود تا کاربران بتوانند بهترین تصمیمات ممکن را بگیرند.

  • ویژگی سی‌تریدر CTrader

مهم‌ترین ویژگی سی‌تریدر مدرن و سریع بودن آن است.به این ترتییب کاربر می‌تواند معامله در بازارهای مختلف را به صورت سریع و دقیق  اجرا کند. این پلتفرم دارای ویژگی‌هایی مانند نمودارهای پیشرفته، ابزارهای تحلیلی و مدیریت ریسک قوی است.

همچنین cTrader  از اجرای STP (Straight Through Processing) استفاده می‌کند که به معامله‌گران امکان دسترسی مستقیم به بازارها را می‌دهد.

چگونه با اوتت‌مارکتس به سود تضمینی برسیم؟

در گذشته دست یافتن به سود از طریق معامله‌گری مشکل بود. چرا که در کنار سرمایه کلان نیاز بود  تا تجربه و دانش کافی در این زمینه داشته باشیم. اما در دنیای معاصر و در عصر پیشرفت تکنولوژی دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. چرا که با هر میزان سرمایه و با استفاد از طرح‌های مختلف ورود به بازارهای مالی می‌توان از معامله‌گران حرفه‌ای تقلید کرد و به سود رسید.

بروکر اوتت‌مارکتس برای رساندن کاربران به چنین هدفی از دو برنامه «کپی‌تریدینگ» و «پراپ‌تریدینگ» استفاده می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این برنامه می‌توانید ویژگی مربوط به هر یک از آنها را در ادامه بخوانید.

  • کپی‌تریدینگ، بازی تجارت و درآمد به سبک بزرگان

دریافت اطلاعات کپی ترید از پشتیبانی 24 ساعته ی فارسی

کپی تریدینگ (Copy Trading)، به معنی کپی کردن معاملات یک معامله‌گر حرفه‌ای است که از سه ضلع ارائه‌‌دهنده (Master)، سرمایه‌گذار (Investor) و کارگزاری (Brokerage) تشکیل شده ‌است.

در این شیوه ما می‌توانیم به عنوان «سرمایه‌گذار» (Investor) با معامله‌گر حرفه‌ای موردنظرمان به عنوان «مستر» (Master) توافق کنیم تا بر اساس اصول معین و پرداخت کارمزد، تمام استراتژی‌های او را کپی و همگام با او معامله را انجام بدهیم.

در اوتت، یک لیدربورد وجود دارد که در واقع داشبورد کپی تریدینگ این کارگزاری است و فهرست کاملی از ارائه‌دهنده‌ها را نمایش می‌دهد. در این قسمت، مستر یا ارائه‌کننده، شرایط و پیش نیازهای ارائه‌ی استراتژی‌های خود را اعلام می‌کند. کپی‌کننده پس از انتخاب مستر موردنظر خود از لیدربورد، به حساب او وصل می‌شود.

پس از آنکه حساب‌ کپی‌کننده به حساب ارائه‌دهنده وصل شد این امکان را دارد تا علاوه بر نام حساب، تمام معاملات باز، استراتژی‌ها و تاریخچه‌ی فعالیت‌های مستر را به طور کامل ببیند. این طرح در واقع نوعی استراتژی معاملاتی و یک روش معامله‌گری غیرمستقیم است که به موجب آن تمام معاملات ارائه‌دهنده در حساب سرمایه‌گذار رونویسی می‌شود.

خلاصه نحوه کار کپی تریدینگ در اوتت به این ترتیب است:

  • معامله‌گری که می‌خواهید معاملات او را دنبال کنید، انتخاب می‌کنید.
  • یک مبلغ مشخص را به عنوان سرمایه کپی تریدینگ واریز می‌کنید.
  • مبلغ به طور خودکار به حساب شما (معامله‌گر) واریز و معاملات شما به همان نسبت و شکل انجام می‌شود.
  • کپی‌تریدینگ مناسب چه کسانی است؟

سرمایه‌گذاران تازه کار: اگر به عنوان یک تازه وارد اخیرا وارد تجارت یا دنیای معامله‌گری شده‌اید و فاقد تجربه‌ی کافی برای تصمیم‌گیری آگاهانه در دنیای پیچیده بازارهای مالی هستید؛ کپی‌تریدینگ می‌تواند روش مناسب شما برای ورود به بازارهای مالی باشد.

حرفه‌ای‌های پرمشغله: اگر برنامه کاری شما فشرده است و برای مدیریت فعال سرمایه‌گذاری‌های خود به اندازه کافی وقت ندارید اما همچنان خواهان حضور در بازار هستید بهتر است از کپی‌تریدینگ استفاده کنید.

سرمایه‌گذاران ریسک گریز: در صورتی که رویکرد غیرمستقیم را در زمینه معامله‌گری ترجیح می‌دهید و به دنبال استراتژی‌هایی با ریسک کمتر هستید، کپی‌تریدینگ اوتت مناسب‌ترین برنامه‌ برای وضعیت شما محسوب می‌شود.

متقاضیان یادگیری و تنوع:  اگر از جمله سرمایه‌گذارانی هستید که می‌خواهند از معامله‌گران با تجربه بیاموزند و در عین حال هم سبد سرمایه‌گذاری متنوعی داشته باشند؛ می‌توانید از رویکرد کپی‌تریدینگ در زمینه معامله‌گری استفاده کنید.

نکته‌ای که در این زمینه باید در نظر داشت این است که  برای آغاز کپی‌تریدینگ در اوتت لازم است حتماً در این کارگزاری ثبت نام و حداقل یک حساب معاملاتی افتتاح کنید. اگر فقط ثبت‌نام کرده‌‌اید و هنوز حساب ندارید، باید حتماً یک حساب معاملاتی در اوتت داشته باشید. همچنین، حداقل واریزی در این کارگزاری ۱۰۰ دلار است. اگر از قبل حساب دارید، به واریز وجه دوباره نیاز نیست و می‌توانید با مبلغی که مستر تعیین کرده، رونویسی از معاملات او را شروع کنید.

  • پراپ‌تریدینگ، سود تضمینی در مدت زمان مشخص

یکی از روش‌های محبوب، کم‌هزینه و کم‌ریسک برای سرمایه‌گذاری در اوتت‌مارکتس استفاده از  پراپ تریدینگ است. در این روش کارگزاری‌ها یا سازمان‌های مالی بزرگ، بخشی از سرمایه‌ی خود را در اختیار معامله‌گران با صلاحیت قرار می‌دهند.

با این روش تریدرها می‌توانند بدون به خطر انداختن سرمایه‌ی شخصی، روی دارائی‌های بسیار متنوع با حجم‌های زیاد معامله کنند و میزان موفقیت و البته بهره‌وری خود را افزایش دهند.

در مقابل، کارگزاری‌ها هم از تخصص تریدرها استفاده می‌کنند و بدون فعالیت در بازارهای مالی، از سود معامله‌گران بهره‌مند می‌شوند. در نهایت هم سود حاصل از معاملات بین هر دو طرف طبق توافقات اولیه بین کارگزاری و معامله‌گر تقسیم می‌شود.

در اوتت‌مارکتس، سه طرح یک ماهه‌ی پراپ تریدینگ با مشخصات متفاوت به شرح زیر وجود دارد:

  • پراپ ۱۰ هزار دلاری: حداقل دپوزیت ۳ هزار دلار، ویژه ۳ نفر
  • پراپ ۵ هزار دلاری: حداقل دپوزیت یک‌هزار دلار، ویژه ۱۰ نفر
  • پراپ ۲ هزار دلاری: حداقل دپوزیت ۵۰۰ دلار، ویژه ۲۰ نفر

ثبت‌نام در این طرح‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود. حداقل وجوه هر کدام از طرح‌ها (۵۰۰، یک‌هزار یا سه هزار دلار)، مبالغی است که فرد برای ساخت حساب معاملاتی و آغاز معاملات خود واریز می‌کند. یعنی در پایان طرح یک ماهه، اگر فرد شرکت‌کننده در طرح پراپ‌تریدینگ، جزو نفرات منتخب هم نباشد باز همچنان می‌تواند با حساب‌های خود به معاملات‌ ادامه دهد.

اگر هم در قرعه‌کشی برنده شده باشد؛ این امکان را دارد تا از کمک هزینه‌های معاملاتی (۲ هزار، ۵ هزار یا ۱۰ هزار دلاری ) استفاده کند.

صرافی اوتت‌مارکتس

خلاصه‌‌ای درباره اوتت‌مارکتس

اوتت‌مارکتس توانسته است ویژگی‌های یک کارگزاری معیار برای سرمایه‌گذاری و معامله‌گری را در مدتی کوتاه فراهم کند. به این ترتیب افرادی که خواهان ورود به بازارهای مالی هستند و می‌خواهند با کارگزاری مطمئنی که طرح‌های مختلف و تضمین شده‌ دارند، کارشان را شروع کنند؛ می‌توانند با خیال راحت از اوتت مارکتس بهره ببرند. این بروکر علاوه بر مجوزهای لازم و طرح‌های مختلف، بخشی برای فارسی زبان‌ها دارد که کار کردن با آن را برای ایرانی‌ها خاص کرده‌است.

برای آشنایی بیشتر با این بروکر می‌توانید به سایت فارسی‌زبان OtetMarkets به این ادرس مراجعه کنید. دیگر راه‌های ارتباطی اوتت‌مارکتس شامل ارسال پیام به تلگرام به شماره‌ی 7443945786 (44+) و  واتس‌اپ به شماره‌ی 7443945788 (44+) است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قشنگ مطلب اوتت مارکتس تو ذهنم جا افتاد و یک خلاصه خوبی از این مقاله به دست آوردم . علاوه بر مطالب نکات مهمی درباره اوتت مارکتس در این مقاله بود که خوندنش برای آگاهیت بیشتر خوبه .من بیشتر نسبت به قبل به این نکات توجه میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا