💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
همیار ترید

خرید و فروش بدون کارمزد شیبا با صرافی ارز دیجیتال والکس

آموزش صرافی بینگ ایکس

دوج و شیبا، دو ارز شناخته شده و پرمعامله بازار کریپتوکارنسی به شمار می‌روند. صرافی ارز دیجیتال والکس با حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا، یک فرصت استثنایی برای کسب سود از این دو رمز ارز معروف به وجود آورده است. این فرصت که از 12 مرداد آغاز شده، فقط تا پایان تابستان، یعنی تا 31 شهریور 1402 ادامه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، شما را به مطالعه ادامه این مطلب کوتاه دعوت می‌کنیم.

خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر

امکان خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر، فرصتی خارق‌العاده برای معامله‌گران این دو ارز رمزنگاری، به ویژه تریدرهای مبتدی است. در این طرح که حدود دو ماه یعنی فقط تا پایان تابستان امسال ادامه دارد، کارمزد معاملات دوج و شیبا به صورت صفر درصد محاسبه می‌شود. این فرصتی عالی برای کسب بیشترین سود از معاملات دو رمزارز دوج کوین و شیبا اینو است. کارمزد صفر صرافی ارز دیجیتال والکس در بخش‌های مختلف زیر فعال شده است.

  • بخش خرید و فروش آنی

  • بخش معاملات پیشرفته

  • بخش بات معامله‌گر

خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر، بابت خرید و فروش در تمام پایه‌بازارها، یعنی بازارهای دوج/تومان، دوج/تتر، شیبا/تومان و شیبا/تتر تعلق گرفته است. ارزش این کار در حجم معاملات بالا، بیشتر مشخص می‌شود؛ البته در تعداد معاملات پایین هم، پرداخت نکردن کارمزد سودمند است.

آموزش خصوصی فارکس

به طور کلی، این طرح به کاربران صرافی ارز دیجیتال والکس امکان می‌دهد تا بدون محدودیت در حجم معاملات از آپشن حذف کارمزد (کارمزد صفر درصد) بهره ببرند و معاملاتی سودآورتر را به برای خود رقم بزنند.

محصول بات یکی از بهترین محصولات صرافی والکس است. والکس اولین ارائه‌دهنده بات معامله‌گر مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران محسوب می‌شود. این صرافی امکان خرید شیبا و خرید دوج کوین با کارمزد صفر را به محصول بات خود نیز اضافه کرده است.

خرید دوج کوین و خرید شیبا با کارمزد صفر از طریق بات معامله‌گر صرافی والکس، به این معناست که حتی برای تریدرهای مبتدی که دانش و تجربه کافی برای معامله ارزهای دیجیتال دوج کوین و شیبا را نداشته باشند، امکان سودآوری از این ارزها فراهم شده است. تریدرهای تازه‌کار می‌توانند با فعال‌سازی یک یا چند بات با پیشنهاد خودکار هوش مصنوعی و نوسان‌گیری از این دو میم‌کوین، سودآوری مناسبی بدون پرداخت کارمزد داشته باشند.

چرا معامله دوج و شیبا جذاب است؟

کمی هم درباره دو ارز دیجیتال مشهور دوج کوین و شیبا اینو صحبت کنیم. گاها این دو میم کوین به دلیل شباهت‌هایی که به هم دارند، اشتباه گرفته می‌شوند. دوج و شیبا از نظر ارزش بازار یا مارکت‌کپ در صدر جدول میم‌کوین‌ها قرار دارند و به همین دلیل، ریسک معامله‌ آن‌ها پایین است.

همچنین به دلیل «جامعه محور» بودن ماهیت میم‌کوین‌ها، نوسان‌های قیمتی آن‌ها بیشتر از سایر رمزارزهاست. اگر اخبار ارز دیجیتال به ویژه اخبار دوج کوین را دنبال کرده باشید، از حمایت ایلان ماسک از این میم کوین مطلع هستید. با تحولات اخیر، توییتر و شرکت تسلا نیز شاهد تأثیرات قابل‌توجه این تحولات در معاملات و خرید و فروش دوج کوین و روند صعودی آن بوده‌ایم. شیبا هم که در سال 2020 معرفی شد، به نوعی دنباله دوج کوین بوده و با رشد دوج، این ارز هم رشد پیدا کرده است.

صرافی ارز دیجیتال والکس بستری امن برای معامله‌گران

صرافی والکس یکی از امن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که با استفاده از تمهیدات امنیتی مختلف، امنیت دارایی کاربران را تضمین می‌کند. یکی از این تمهیدات، ذخیره‌سازی سرد دارایی یا به بیانی بهتر، نگهداری دارایی‌های دیجیتال به صورت سخت‌افزاری و آفلاین است.

مورد بعدی در خصوص تمهیدات امنیتی صرافی ارز دیجیتال والکس، استفاده از دیواره‌های آتش چندلایه است. علاوه بر این‌ها، این صرافی از رمزنگاری داده‌های مهم و هویتی کاربران و بک‌آپ‌گیری مداوم از اطلاعات مهم سامانه برای محافظت از دارایی کاربران استفاده می‌کند. صرافی والکس با در نظر گرفتن نیازهای معامله‌گر ایرانی، اعم از مبتدی و حرفه‌ای، پکیج کاملی از ابزارهای کاربرپسند و آسان را برای معاملات ارزهای دیجیتال ارائه کرده است.

همانطوری که گفتیم، بات معامله‌گر یا ربات تریدر صرافی والکس با 4 استراتژی مختلف، یکی از بهترین ابزارهای این صرافی است که امکان معاملاتی کم‌ریسک و سودآور را فراهم می‌کند. اکنون هم که امکان خرید دوج کوین و خرید شیبا با کارمزد صفر را برای کاربران خود فراهم کرده است.

والکس۵ سال سابقه در کریپتوکارنسی

علی‌رغم جدید بودن صنعت ارزهای دیجیتال در ایران، والکس یکی از اولین‌ صرافی‌های این حوزه با 5 سال سابقه کار است. نوآوری‌های این صرافی را می‌توان دلیل پیشرو بودن و اثرگذاری آن در بازار داخلی ارزهای دیجیتال دانست.

از جمله ابداع‌گری‌های والکس می‌توان به بات‌های معامله‌گر و سکوی معامله آن اشاره کرد که موجب شده والکس در میان رقبا یکه‌تاز شده و تجربه معاملات در سطح جهانی را برای کاربران ایرانی به وجود بیاورد. همچنین طرح‌هایی همچون امکان خرید شیبا و خرید دوج کوین با کارمزد صفر را می‌توان به عنوان اقدامات نوآورانه این صرافی بیان کرد.

اولین بات معامله‌گر ایران در حوزه‌ رمزارزها

ربات‌های معامله‌گر برای تسهیل خرید و فروش ارزهای دیجیتال ساخته می‌شوند. نحوه عملکرد ربات تریدر ارز دیجیتال به این صورت است که با در نظر گرفتن قیمت‌های فعلی و سطح نوسانی، موقعیت‌های خرید یا فروش را باز و بسته می‌کند. این ربات‌ها به دلیل نداشتن احساسات و به تبع آن، عدم تأثیر چنین عاملی بر روند معاملات، کم‌تر دچار خطا می‌شوند و غالبا کارایی بهتری نسبت به انسان دارند.

اخیرا، ربات‌های معامله‌گر ارز دیجیتال، به یکی از ابزارهای مهم معاملات ارز دیجیتال تبدیل شده‌اند. این ربات‌ها برای تمام معامله‌گران در هر سطحی، چه مبتدی و چه حرفه‌ای کارآمد هستند. صرافی ارز دیجیتال والکس به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و فعال در حوزه‌ بلاک‌چین، موفق به ساخت اولین بات معامله‌گر هوشمند در ایران شده است. این بات به افراد کمک می‌کند با هر سطح از دانش در حوزه‌ رمزارزها و معامله‌گری، بتوانند سود کسب کنند. بات معامله‌گر یک دستیار هوشمند برای یادگیری استراتژی‌ها و همچنین تسهیل ورود به معاملات رمزارزهاست.

سکوی معامله رمزارزها، روشی برای تامین اعتبار

سکوی معامله رمزارزها یکی دیگر از نوآوری‌های صرافی ارز دیجیتال والکس است. این محصول، راهکاری تسهیل‌کننده برای کسانی است که اعتبار کافی برای ورود به معاملات و کسب سود را ندارند. این محصول، امکان به دست آوردن اعتبار از طریق طرح‌های گوناگون را برای کاربران فراهم کرده است. سکوی معامله در واقع تسهیل‌گر کسب سود در دنیای رمزارزهاست.

کلام پایانی

طرح جدید صرافی ارز دیجیتال والکس در خصوص خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر، فرصتی استثنایی برای تریدرهای حرفه‌ای و مبتدی است تا از ترید دوج و شیبا، سود قابل‌توجهی کسب کنند. این فرصت استثنایی فقط تا پایان تابستان امسال در اختیار کاربران این صرافی قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا