💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

راهنمای دریافت وام فوری با ارز دیجیتال | بهترین پلتفرم دریافت وام کریپتویی

آموزش صرافی بینگ ایکس

ارزهای دیجیتال یکی از نخستین و بزرگ‌ترین نمادهای انقلاب مالی در دنیا هستند و با ظهور ارزهای مبتنی بر بلاک چین مانند بیتکوین و اتریوم، روش‌های متعددی برای انتقال ارز و دسترسی به سرویس‌های مالی به وجود آمده است؛ اما آیا تا به حال به فکر این افتاده‌اید که چگونه می‌توانید از ارزهای دیجیتال خود به عنوان منبع دریافت وام فوری استفاده کنید؟

در این مقاله، ما به بررسی راه‌ها و نحوه دریافت وام فوری با استفاده از ارزهای دیجیتال می‌پردازیم و در ادامه بهترین پلتفرم دریافت وام فوری کریپتویی یعنی بیت پین را معرفی می‌کنیم. جالب است بدانید بیت پین امکان دریافت وام ریالی تا مبلغ 100 میلیون تومان را به سادگی فراهم کرده است و در نهایتاً راهنمای تصویری کار با این پلتفرم و روش دریافت وام کریپتویی را توضیح خواهیم داد.

وام کریپتو چیست؟

وام کریپتویی یا وام ارز دیجیتالی “Crypto Lending” یک فرآیند در بازار کریپتوکارنسی است که به افراد اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را به عنوان وام به دیگران بدهند و به عنوان پاداش، درآمدی از وام دادن ارز دیجیتال خود دریافت کنند. از طرفی افرادی هم که نیاز به وجه نقد دارند می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را به عنوان وثیقه در یک پلتفرم یا صرافی ارز دیجیتال قرار دهند و به ازای آن‌ها وام دریافت کنند.

بهترین صرافی دریافت وام با ارز دیجیتال کدام است؟

پلتفرم‌های زیادی مانند بیت پین، ونسی، دیجی‌پی، کامپوند و … وجود دارند که امکان وام دادن و وام گرفتن ارز دیجیتال را فراهم کرده‌اند اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های جهانی که هستیم شرایط کار کردن با پلتفرم‌های خارجی دشوار و نحوه واریز ریالی وجود ندارد. به همین دلیل استفاده از صرافی بیت پین بهترین گزینه برای دریافت وام ارز دیجیتال است.

بیت لون؛ سرویس وام‌‌دهی ارز دیجیتال در صرافی بیت پین

صرافی بیت پین برای اولین بار در ایران امکان دریافت وام آنی با استفاده از ارز دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کرده است. در واقع این صرافی یک سرویس وام دهی ارز دیجیتال به نام بیت لون (BitLoan ایجاد کرده است که در آن به صورت آنی با وثیقه گذاشتن ارزهای دیجیتال خود می‌توانید تا سقف 100.000.000 تومان به صورت آنلاین، وام دریافت کنید.

شما اگر هولدر رمزارزهایی مانند بیت کوین، تتر یا اتر هستید و نیاز به پول دارید دیگر لزومی برای فروش این دارایی‌های دیجیتالی نداشته و کافی است این ارزهای دیجیتال خود را در صرافی بیت پین به عنوان وثیقه قرار داده و بدون نیاز به ضامن و کارهای اداری دشوار و … وام دریافت کنید.

شرایط دریافت وام از بیت لون بیت پین

دریافت وام از صرافی بیت پین بسیار ساده است و کافی است شرایط زیر را داشته باشید.

آموزش خصوصی فارکس

1- یک حساب کاربری در بیت پین ایجاد کرده و احراز هویت خود را حداقل تا سطح 3 تکمیل کنید.

2- ارزهای دیجیتالی که بیت پین به عنوان وثیقه قبول می‌کند را در کیف پول بیت پین خود داشته باشید.

(در حال حاضر بیت پین ارزهای دیجیتال شامل؛ بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، یو اس دی کوین (USDC)، بی یو اس دی (BUSD)، دای (DAI)، کاردانو (ADA)، ترون (TRX) و دوج کوین (DOGE) و چندین رمز ارز محبوب دیگر را به عنوان وثیقه برای دریافت وام قبول می‌کند.)

راهنمای گام به گام دریافت وام از بیت پین

در ادامه به صورت تصویری و گام به گام شرایط دریافت وام از طریق ارز دیجیتال در صرافی بیت پین را توضیح می‌دهیم.

گام اول: همان‌طور که پیش‌تر بیان شد در اولین مرحله باید در صرافی بیت پین ثبت نام و حداقل تا سطح سوم احراز هویت خود را تکمیل کنید.

گام دوم: اگر در کیف پول یا صرافی‌های دیگر ارز دیجیتال مد نظر را دارید آن را به کیف پول بیت پین خود منتقل کنید و اگر موجودی خاصی ندارید. می‌توانید مستقیماً حساب بیت پین خود را شارژ کرده و به مقدار مورد نیاز به سادگی رمز ارز بخرید.

گام سوم: حال که مقدمات را انجام داده‌اید. برای دریافت وام باید وارد صفحه بیت‌ لون شده و روی گزینه «وام آنی» کلیک کنید.

وام آنی

حال با باز شدن پنجره جدید، روی گزینه «درخواست وام» در وسط صفحه کلیک کنید.

وام کریپتو چیست

گام چهارم: انتخاب وام بیت لون

در این مرحله باید میزان وامی که قصد دریافت را دارید و شرایط آن را مشخص کنید.

مقدار وام مد نظر را تایپ کنید یا با کمک نوار مشخص کنید.

مقدار وام درخواستی

ارز دیجیتال مد نظر خود را برای وثیقه گذاشتن مشخص کنید.

مدت زمان دریافت وام را مشخص کنید. بازه زمانی می‌تواند 3 ماهه، 6 ماهه یا 9 ماهه باشد.

وام فوری با ارز دیجیتال

در نهایتاً با مشخص کردن تمامی فاکتورها، در کادر آخر می‌توانید شرایط باز پرداخت را مشاهده منید. در این مثال شما 25.000.000 تومان وام به مدت 6 ماه دریافت خواهید کرد که به عنوان وثیقه باید 714.5 تتر در کیف پول خود داشته باشید و نهایتاً مبلغی که باز پرداخت خواهید کرد 28.177.082 خواهد بود.

 

مبلغ وام درخواستی سود وام ارز دیجیتال به عنوان وثیقه مبلع باز پرداختی
25.000.000 تومان 23 درصد 714.5 تتر 28.177.082 تومان

برای دیدن جزئیات باز پرداخت روی گزینه «نمایش لیست اقساط» کلیک کنید و برای ادامه دادن روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.

گام پنجم: دریافت تایید از سمت بیت پین

پس از آنکه تمامی شرایط را مطالعه کرده و درخواست خود را ثبت کردید، در لیست انتظار برای دریافت وام قرار می‌گیرید. در این مرحله صرافی بیت پین اطلاعات شمارا بررسی کرده و در صورت تایید شدن به مرحله بعدی که «ارائه ضمانت» است، منتقل می‌شوید.

گام ششم: ارائه ضمانت

در این مرحله لازم است متن قرارداد مبتنی بر دریافت وام را مطالعه کنید. اگر مورد تایید بود برای اطمینان بیشتر یک کد برایتان ایمیل و پیامک می‌شود که آن را وارد می‌کنید و نهایتاً گزینه «امضای قرارداد» را انتخاب کنید.

وام کریپتویی که درخواست آن را داده‌اید در سریع‌ترین زمان مستقیماً به حساب بانکی شما در زمان احراز هویت واریز خواهد شد.

شرایط باز پرداخت وام ارز دیجیتال

شما برای پرداخت اقساط وام ارز دیجیتال می‌توانید از طریق همین پنل وام آنی بیت پین واریز ریالی یا درصورت تمایل باز پرداخت به صورت ارز دیجیتال داشته باشید.

از طرفی در هرلحظه امکان دارد که تمامی اقساط وام خود را به صورت یکجا پرداخت و تسویه کنید.

جمع بندی

در این محتوا به معرفی سرویس بیت لون در صرافی بیت پین که بهترین سرویس دریافت وام از طریق ارز دیجیتال است، پرداختیم. برای افرادی که قصد فروش دارایی ارز دیجیتال خود را ندارند از طرفی به پول نیاز دارند، دریافت وام با ارز دیجیتال شرایط بسیار مناسبی است. کافی است در صرافی بیت پین احراز هویت کرده و طبق شرایط خود می‌توانید تا 100 میلیون تومان را وام کریپتویی با وثیقه گذاشتن ارز دیجیتال خود دریافت کنید.

باز پرداخت این وام ارز دیجیتال نیز بسیار ساده است و می‌توانید به صورت ریالی یا با موجودی کیف پول خود در موعد مقرر اقساط خود را پرداخت کرده یا حتی در صورت تمایل به صورت یکجا وام خود را تسویه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا