💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

معرفی صرافی مون ایکس بیتی+ کپی ترید و مزایا MoonXBT

آموزش صرافی بینگ ایکس

دنیای ارزهای دیجیتال تا امروز راه طولانی را برای به تکامل رسیدن، طی کرده است. امروزه معامله گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند مبادلات بسیاری را به روش‌های مختلف معاملاتی مانند اسپات، فیوچرز، کپی ترید و … انجام دهند. صنعت تجارت ارز دیجیتال در ابتدا عمدتاً مستلزم معاملات اسپات بود. از سال 2018 معاملات مشتقه شروع شد و گسترش یافت و تا سال 2020، حجم بازار معاملات با معاملات اسپات یکسان شده و بعداً حتی از آن نیز فراتر رفته است.

در این راستا انجام معامله در یک صرافی که انواع مختلف معاملات را پوشش دهد علاوه بر آن نقدینگی بالا در معاملات و امنیت بالا حساب کاربری را تضمین کند، بسیار حائز اهمیت است. صرافی مون ایکس بیتی یک پلتفرم معاملاتی جدید است که تمامی خواسته‌های معامله گران را به بهترین شکل ممکن پوشش می‌دهد.

تیم تحقیقاتی همیار کریپتو در این مقاله به معرفی و بررسی صرافی مون ایکس بیتی همچنین مزایای این صرافی و دلایل انتخاب آن می‌پردازد.

معرفی و بررسی صرافی MoonXBT

MoonXBT یک پلتفرم معاملاتی است که هدف آن رساندن سرمایه شما تا به ماه (Trade to the Moon) با ابزارهای نوآورانه مانند معاملات اجتماعی (social trading) است. صرافی مون ایکس بیتی در جزایر کیمن مستقر است و دفاتری در سراسر آسیای شرقی و سایر نقاط جهان دارد. صرافی مون ایکس بیتی همچنین تیم حرفه‌ای شامل کارشناسان سیستم‌های معاملاتی امن و کارشناسان بازاریابی خارج از کشور دارد. این صرافی خدمات مشتریان و پشتیبانی 24 ساعته را نیز ارائه می‌دهند.

این صرافی انواع مختلفی از معاملات و سرمایه‌گذاری؛ مانند معاملات اسپات، معاملات فیوچرز، معاملات مشتقه، کپی ترید، ویژگی‌های پیشرفته و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است تمام موارد گفته شده با نقدینگی بالاتر از حد متوسط پشتیبانی می‌شوند عملاً در مقایسه با سایر صرافی‌های تجاری ارز دیجیتال، صرافی MoonXBT دارای ویژگی‌های متنوعی است و از زمان آغاز به کار خود در سال 2021 مزایای متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است.

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت نام صرافی MoonXBT

در صرافی مون ایکس بیتی معامله گران با تجربه و حرفه‌ای می‌توانند تا اهرم 150 برابری استفاده کنند و برای معامله‌گران تازه‌کار که تجربه زیادی در معامله ارز دیجیتال ندارند می‌توانند کپی ترید این صرافی امتحان کنند.

آموزش خصوصی فارکس

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد صرافی MoonXBT، پلتفرم معاملاتی مرتبط با تخفیف در شرایط خاص است. این صرافی دارای یک برنامه وابسته است که به شرکت‌های وابسته اجازه می‌دهد تا 50٪ کمیسیون دریافت کنند و کاربران عمومی می‌توانند تا 30٪ تخفیف دریافت کنند.

آموزش صرافی مون ایکس بیتی

مزایای صرافی مون ایکس بیتی

صرافی مون ایکس بیتی با آنکه یک صرافی تازه تأسیس اما در همین مدت کم توانسته با خدمات ارزنده‌ای که مشتریان خود ارائه می‌دهد از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد. در ادامه مهم‌ترین مزایای معامله‌گری در این صرافی را توضیح می‌دهیم.

برای مطالعه بیشتر صرافی های ارزدیجیتال در مشهد مقالات صرافی های آنلاین و صرافی های فیات را مطالعه کنید.

معاملات اجتماعی (social trading) صرافی مون ایکس بیتی

اصلی‌ترین ویژگی صرافی مون ایکس بیتی ارائه خدمات معاملات اجتماعی است که در چند آیتم مختلف کاربران تازه وارد نیز امکان استفاده از این خدمت منحصربه‌فرد را خواهند داشت.

تجارت و معامله بین انسان‌ها چند هزار سال است که وجود داشته است. امروزه یکی از داغ‌ترین روندها بین انواع معاملات در بازار ارزهای دیجیتال، معاملات اجتماعی است و هسته اصلی آن عملکرد بر مبنای کپی ترید است که به کاربران این امکان را می‌دهد که استراتژی‌های معامله گران حرفه‌ای را کپی کرده و سفارش‌ها آن‌ها را به‌صورت خودکار اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی مکسی

صرافی مون ایکس بیتی به‌طور کامل از “معاملات اجتماعی” پشتیبانی می‌کند. در واقع، درحال‌توسعه طیف گسترده‌ای از عملکردهای معاملات اجتماعی مانند ویژگی «کپی ترید» است.

صرافی MoonXBT همچنین دارای یک برنامه پاداش بسیار رقابتی و تبلیغات مختلف، مانند مبارزات تجاری و انجمن‌های تجاری است که تجربه معاملات اجتماعی را برای بسیاری جذاب می‌کند.

معاملات کپی ترید صرافی مون ایکس بیتی

در سال‌های گذشته نسلی از مبادلات تجاری بر مبنای کپی ترید رشد کرده‌اند که به گفته صرافی Bybit، یکی از آن‌ها MoonXBT است که “یک پلت فرم عالی برای کپی نتایج معاملاتی معامله گران باتجربه سودآور است.” در ادامه Bybit توضیح داد: باوجوداینکه صرافی مون ایکس بیتی نسبتاً جدید است؛ اما در حال حاضر به دلیل معاملات عالی و قابلیت‌های بی‌نهایت خود در کپی ترید نامی دست‌وپا کرده است.

سیستم کپی ترید به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا از اقدامات تجاری (همان معاملات) دیگر کاربران «کپی» کنند، به‌عنوان مثال، سفارش‌هایشان به‌طور خودکار بر اساس استراتژی معامله‌گری که دنبال می‌کنند، اجرا می‌شود.

کپی ترید علاوه باعث صرفه‌جویی در زمان و افزایش نرخ برد برای معامله گران عادی می‌شود و ممکن است نتایج معاملاتی بهتری را برای افرادی که از کپی ترید استفاده می‌کنند، به همراه داشته باشد. مزایای معاملات کپی ترید، هم شامل افراد کپی کننده و هم معامله گران حرفه‌ای می‌شود. معامله‌گران حرفه‌ای که معاملات آن‌ها توسط دیگران کپی می‌شود، می‌توانند 10 درصد سود از درآمدهای ایجاد شده برای کپی کنندگان (فالوور) را دریافت کنند. جالب است بدانید که فقط برای چند صرافی این ویژگی معاملات کپی ترید برقرار است.

صرافی مون ایکس بیتی

نبرد معاملاتی (battle) در صرافی مون ایکس بیتی

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب معامله کردن در صرافی مون ایکس بیتی ، نبرد معاملاتی (battle) است. کاربرانی که از تحت نسخه وب این صرافی ترید می‌کنند، می‌توانند در نبردهای معاملاتی شرکت کنند که در آن در مقابل سایر تریدران قرار می‌گیرند. این نبرد معاملاتی بدین صورت است که یک استخر پاداش ارز دیجیتال با بودجه افراد شرکت‌کننده ایجاد شده و به فعال‌ترین تریداران تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: آموزش اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس

تریدری که ایجادکننده نبرد معاملاتی است ۵٪ از کل جایزه را دریافت می‌کند که برای تولید آن کافی است 5 USDT  هزینه کند. توجه داشته باشید هرچه پول بیشتری به دست آورید، جایگاه شما در توزیع پاداش بالاتر خواهد بود.

نقدینگی بالا و تسویه سریع معاملات

صرافی مون ایکس بیتی با تمرکز بر قراردادهای آتی شروع به کارکرد که همین امر باعث می‌شود به‌سرعت از سایر پلتفرم‌های کپی ترید متمایز شود. در حال حاضر سری کاملی از انواع پلتفرم‌های معاملاتی شامل قراردادهای آتی (معاملات فیوچرز)، اختیار معامله، معاملات اسپات و معاملات OTC است که حجم معاملات و نقدینگی بازار در تمامی موارد ذکر شده بالاتر از حد استاندارد است.

تعداد کاربران فعال روزانه MoonXBT از 6 هزار نفر فراتر رفته است که در این میان بیش از 2 هزار نفر معامله گران فعال روزانه هستند. مجموع حجم معاملات روزانه همه کاربران MoonXBT به طور میانگین به بیش از 200 میلیون USDT رسیده است. کاربران MoonXBT طیف گسترده‌ای از کشورها و مناطق در سراسر جهان را پوشش می‌دهند که کاربران نهایی آن از آسیای جنوب شرقی – عمدتاً ویتنام، اندونزی، و مالزی، ترکیه، آمریکای لاتین و روسیه هستند.

امنیت حساب معاملاتی در صرافی MoonXBT

همه صرافی‌های کریپتو، بزرگ یا کوچک، متمرکز یا غیرمتمرکز با چالش‌های امنیتی روبرو هستند اگر یک صرافی کریپتو خواهان رشد پایدار باشد باید امنیت پلتفرم را تضمین کند. صرافی مون ایکس بیتی ، پلتفرم مبتکرانه معاملات اجتماعی (social trading) سومین صرافی رمزنگاری در ویتنام، اخیراً با Fireblocks و Certik همکاری کرده است تا امنیت خود را به ترتیب در جنبه‌های مدیریت دارایی و امنیت کد افزایش دهد.

قابل‌ذکر است صرافی مون ایکس بیتی برای محافظت هر چه بیشتر حساب کاربران، از احراز هویت دو مرحله‌ای برای هر تراکنش استفاده می‌کند.

Fireblocks یکی از برترین پلتفرم‌های نگهداری، انتقال و تسویه دارایی‌های دیجیتال است که امنیت سرمایه در سطح سازمانی را برای شرکای خود فراهم می‌کند. از سوی دیگر، Certik، پلتفرم پیشرو ممیزی کد و نظارت بر پروتکل است که ایمنی عملیاتی برنامه‌های کریپتو آنلاین را تضمین می‌کند. صرافی مون ایکس بیتی به طور هم‌زمان با هر دو طرف کار می‌کند تا امنیت صرافی را از ابعاد مختلف بهبود بخشد همچنین امنیت پلتفرم را به طور کارآمدتر و جامع‌تر ارتقا دهد.

صرافی‌های رمزنگاری مانند بازاری هستند که مردم در آن دارایی‌های کریپتو خریدوفروش می‌کنند. از طرفی Fireblocks مطمئن می‌شود که این بازار مکانی قابل‌اطمینان برای ذخیره دارایی‌ها دارد و Certik مطمئن می‌شود که خود بازار به‌خوبی ساخته شده است تا مهاجمان مخرب نتوانند وارد شوند.

امکان استفاده از اهرم بالا

صرافی مون ایکس بیتی از بیش از 30 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند که می‌توان آنها را با اهرمی تا 100 برابر برای آلت‌کوین‌ها و تا 150 برابر برای بیت کوین معامله کر

با ثبت نام در مون ایکس بیتی ۳۵ دلار جایزه بگیرید

در صرافی مون ایکس بیتی برای معامله گران جدید جایزه کمپین خوشامدگویی 35 تتر وجود دارد. نکته جالب دیگر این صرافی آن است که در اولین واریز خود 100٪ وجه واریزی را پس خواهید گرفت. برای مثال، 200 تتر را به‌حساب کاربری خود واریز کنید و اولین تراکنش خود را انجام دهید. پس از تکمیل تراکنش، یک پاداش معاملاتی 200 تتر به‌عنوان بازپرداخت دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که این وجه قابل برداشت نیست و فقط امکان معامله با آن وجود دارد.

برنامه رفرال و معرفی افراد

در صرافی مون ایکس بیتی یک سیستم پاداش برای معرفی کاربران جدید وجود دارد. شما می‌توانید تا 50 درصد از کارمزدهای معاملاتی MoonXBT که توسط کاربران معرفی شده توسط شما انجام می‌شود، کمیسیون بگیرید. در مقایسه با سایر صرافی‌ها، میزان سود رفرال 50٪ بسیار جذاب بوده و قابل رقابت است.

ثبت نام صرافی

جمع بندی

در این مقاله به معرفی صرافی MoonXBT و مزایای آن پرداختیم که با کوشش تیم تحقیقاتی همیار کریپتو نوشته شده است. صرافی MoonXBT اولین پلتفرم معامله‌گری اجتماعی (Social trading) در جهان برای ارزهای دیجیتال است. مون ایکس بیتی طیف گسترده‌ای از محصولات معامله‌گری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا هر شخص با توجه ‌به میزان ریسک‌پذیری و مهارت معامله‌گری بتواند حداکثر سود ممکن را کسب کند. اگر هرگونه سؤال دیگری دارد با ما در ارتباط باشید.

سؤالات متداول

چگونه از تخفیف کارمزد صرافی MoonXBT بهره‌مند شویم؟

زمان ثبت نام در صرافی MoonXBT کد zje98o را وارد کنید یا از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.

ثبت نام صرافی

آیا صرافی MoonXBT پشتیبانی فارسی دارد؟

بله صرافی MoonXBT در تلگرام و اینستاگرام پشتیبانی و گروه فارسی به آدرس‌های زیر دارند

گروه فارسی زبانان صرافی MoonXBT:
https://t.me/moonxbt_persian
اینستاگرام فارسی صرافی MoonXBT:
https://instagram.com/moonxbt_persian
توییتر فارسی صرافی MoonXBT:
https://twitter.com/MoonXBT_Persian

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا