💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش بروکرها

وریفای بروکر کوتکس چگونه انجام می شود؟

آموزش صرافی بینگ ایکس

بروکرها، کارگزاری های بازارهای مالی یا نوعی شرکت مالی هستند که سرمایه گذاران از طریق آنها اقدام به انجام معاملات، می کنند. بازارهای مالی نظیر فارکس، بروکرهای مختلفی دارند. بروکرها، نرخ های متفاوت بازارهای مختلف را به کاربران خود نمایش می دهند و سفارش های آنها را انجام می دهند. بروکر کوتکس یکی از بروکرهای بازار فارکس است که در ادامه احراز هویت، اعتبار و ویژگی های این بروکر را بررسی خواهیم کرد.

وریفای بروکر کوتکس

بررسی اعتبار بروکر کوتکس

پیش از آنکه به مسئله وریفای بروکر کوتکس بپردازیم لازم است در مورد اعتبار بروکر کوتکس اطلاعاتی ارائه دهیم. اولین گام برای اطمینان از بروکر بررسی رگولاتوری و سابقه آن بروکر می باشد. سابقه بروکر کوتکس به سال 2019 بر میگردد. سایت کاربرپسندی دارد که کار در آن راحت است. یک بروکر باینری آپشن به شمار می آید.

این بروکر به شرکت MaxbitLLC تعلق دارد و در سنت وینسنت گرنادین است. از کشورهای ایران، تایلند، استرالیا دانمارک و .. معامله گر می پذیرد. معامله گران نمی توانند ساکنین ایالات متحده، کانادا، هنگ کنگ و … باشند. واریز و برداشت سریعی دارد و بیش از 400 ابزار رایگان در اختیار معامله گران قرار می دهد.

ثبت نام در بروکر کوتکس

برای استفاده از هر کدام از این بروکرها و کسب درآمد از آیتم های دیجیتالی، نیاز به یک حساب کاربری می باشد. باز کردن حساب کاربری در بروکرها نظیر ثبت نام در تاپ چنج و کوتکس به شما امکان انجام معاملات در آن را می دهد. برای ثبت نام در بروکر کوتکس باید به وب سایت آن مراجعه کنید. اینکار ساده است و زمان زیادی طول نمی کشد. در مرحله اول باید یک فرم را با اطلاعات خود باید پر کنید. این فرم شامل نام، آدرس ایمیل، رمز عبور است. پس از آن هویت شما باید احراز شود.

احراز هویت بروکر کوتکس

برای اطمینان بروکر از اینکه کاربر مورد نظر یک فرد واقعی و حقیقی است، آن فرد را طی روندی احراز هویت یا وریفای می کند. این روند با اسکن مدارک شناسایی از صفحه اول پاسپورت یا کارت ملی یا گواهینامه می باشد. در صورت نیاز، یک عکس سلفی هم درخواست خواهد شد.

در صفحه حساب کاربری یک قسمت به نام Account هست که احراز هویت از آن قسمت انجام می شود. پس از وارد کردن اطلاعات امکان تغییر آنها وجود نخواهد داشت. حداکثر 5 روز کاری طول خواهد کشید، که بروکر کوتکس مدارک شناسایی را تایید یا آنها را رد کند. در مرحله اول آدرس ایمیل شما وریفای می گردد.

آموزش خصوصی فارکس

وریفای ایمیل توسط بروکر کوتکس

بعد از ثبت ایمیلی که در فرم اطلاعات خود وارد کردید، یک لینک تایید از طرف کوتکس به ایمیل شما ارسال می گردد. پس از ورود به ایمیل مربوطه لینک را کلیک می کنید و دکمه ایمیل تایید می شود را بزنید.

تکمیل فرم وریفای بروکر کوتکس

در منوی عمودی سمت چپ، گزینه مشخصات را می بینید. پس از کلیک بر روی آن لازم است تا نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد را وارد کنید. آدرس ایمیل هم به صورت اتوماتیک وارد می شود. کشور را نیز انتخاب می کنید. نشانی محل سکونت را حتما به درستی وارد کنید و دکمه نهایی “اطلاعات هویت را تغییر دهید” را کلیک کنید.

مرحله سوم وریفای بروکر کوتکس

بارگزاری مدارک در این مرحله انجام می شود. مدارک شناسایی شامل کارت ملی، پاسپورت، مجوز اقامت، گواهینامه رانندگی، اسکن عکس رنگی می شود که باید آنها را بارگزاری کنید. تصاویر مدارک ارائه شده، باید بطور کامل واضح، روشن و شفاف باشند. توجه کنید، گوشه این مدارک نباید برش داشته باشند. تاریخ اعتبار آنها نگذشته باشد. حتما متعلق به شخص خودتان باشد.

دکمه بعدی را بفشارید. در صورتیکه مدارک ارسالی شما توسط کارشناسان کوتکس بررسی شود، پیام تایید نمایش داده می شود. مدت زمانی که طول می کشد تا وریفای بروکر کوتکس انجام شود از زمان تکمیل فرم آن، از 24 ساعت تا 72 ساعت طول می کشد.

خصوصیات کلیدی بروکر کوتکس

اطلاع از ویژگی های کلیدی به شما انگیزه ثبت نام و وریفای بروکر کوتکس را می دهد. حداقل مبلغ برای شارژ سپرده در Quotex ، 10 دلار می باشد. حداکثر پرداخت در این بروکر، 98درصد است. حساب آزمایشی 10000 دلار بوده و در مورد ریگولیشن آن باید بگوییم، عضوی از IFMRRC است.

یک خبر خوب اینکه پاداش یا بونوس هم دارد. معاملات اوراق بهادار، فارکس یا بازار جفت ارزها، کالاهای اولیه و بعضی از شاخص های مهم در این بروکر انجام می شود. سرعت تنظیم و به روزرسانی نمودارها در این پلت فرم بسیار بالاست و ابزارهای تحلیلی ساده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای ثبت نام در این بروکر تنها مراجعه به سایت رسمی آن و وارد کردن اطلاعات هویتی شخص مورد نظر کافی می باشد.

توجه به این نکته بسیار ضروری است که در زمان ثبت نام به هیچ وجه از ایمیل های نامعتبر که از آنها استفاده نمی شود، نام نبرید. نکته جالب توجه اینکه این سایت رسمی بروکر کوتکس امکان فارسی شدن دارد.

پشتیبانی بروکر کوتکس

در همان پنجره حساب کاربری، یک گزینه به شکل علامت سوال است که سوالات پرتکرار در آن قرار داده شده است. با ارسال تیکت نیز می توانید در مورد سوالات خاص خود، اطلاعات کسب کنید. پس از واریز سرمایه اولیه، حساب واقعی کاربر، فعال می گردد.

در این موقع می تواند معاملات باینری آپشن را بر روی ازها و دارایی ها انجام دهد. این حساب کاربری در بروکر کوتکس، یک حساب دمو یا آزمایشی هم دارد. هر زمان نیاز به انجام روش جدیدی دارید، می توانید در این حساب دمو، کار خود را با 10000 دلار مجازی و بدون ریسک انجام دهید، تا از روند آن مطمئن شوید.

در بخش تظیمات نیز، اسم و مشخصات و آدرس و عکس خود را وارد می کنید. تغییر زبان نیز در اینجا انجام می شود. البته می توانید ورود خود را نیز دو مرحله ای کنید.

در بخش مالی نیز انواع روش های واریز و برداشت با پاداش های مختلف بروکر قرار داده شده اند. جالب است بدانید، بروکر کوتکس بابت واریز و برداشت هزینه ای از شما دریافت نمی کند. کارت های بانکی، ارزهای دیجیتالی، کیف های پول الکترونیکی، وب مانی و پرفکت مانی در این بروکر امکان واریز و برداشت را فراهم می کنند. با مراجعه به وبسایت رسمی این بروکر می توانید تمامی این اطلاعات را مشاهده کنید.

منبع:

اسکالپ فارکس لایو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا