💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

جانشین کوین مارکت کپ | کوین گکو (coingecko)

آموزش صرافی بینگ ایکس

اگر قصد ورود به بازارهای مالی بازارهای مالی رادارید یا در این بازارها فعالیت می‌کنید می‌دانید برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت بازار ارز دیجیتال باید از ابزارها یا پلتفرم‌های خاصی استفاده کرد. کوین گکو  (coingecko) پلتفرمی است که با استفاده از ابزارهای کاربردی و اطلاع از قیمت‌ها امکان کسب سود را برای معامله گران فراهم می‌کند.

دقت کوین گکو و پشتیبانی از 20 زبان مختلف سبب شده تا نسبت به کوین مارکت کپ بازید بیشتری داشته باشد و به رقیب سرسخت آن تبدیل شود؛ اما هردو این پلتفرم‌ها با توجه به اطلاعات به‌روز و ابزارهای متفاوتی که دارند فعلاً در صدر جدول قرارگرفته‌اند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا نحوه کار با پلتفرم کوین گکو را یاد بگیرید.

در این مقاله، با معرفی وب‌سایت کوین گکو به عنوان مرجعی جامع و معتبر، شما را در مسیر پیدا کردن ارزهای دیجیتال پر پتانسیل برای رشد همراهی خواهیم کرد. کوین گکو با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز، ابزارهای تحلیلی قدرتمند و امکانات متنوع، به شما کمک می‌کند تا با دانش بیشتری در بازار ارز دیجیتال بازار گام بردارید و به اهداف خود در دنیای کریپتوکارنسی دست پیدا کنید.
در این مقاله به سؤالاتی مانند:

  • کوین گکو چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟
  • چه اطلاعاتی را می‌توان در کوین گکو یافت؟
  • چگونه از کوین گکو برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده کنیم؟
  • مزایای استفاده از کوین گکو چیست؟

پاسخ خواهیم داد.

کوین گکو چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

کوین گکو (coingecko)، پلتفرمی جامع و قدرتمند است که اطلاعات کاملی راجع به رمز ارزها، صرافی‌ها، بازارها و دیگر ابعاد دنیای کریپتوکارنسی ارائه می‌دهد. این وب‌سایت به عنوان مرجعی معتبر، مورد اعتماد فعالان و سرمایه‌گذاران این حوزه بوده و به عنوان ابزاری کارآمد، در مسیر موفقیت آن‌ها نقش‌آفرینی می‌کند.

برخی از خدمات کلیدی کوین گکو عبارت‌اند از:

1- قیمت لحظه‌ای رمز ارزها: کوین گکو قیمت لحظه‌ای حدود 13000 رمز ارز را به همراه نمودارهای تحلیلی و اطلاعات مربوط به حجم معاملات، ارزش بازار و تغییرات قیمتی ارائه می‌دهد.

آموزش خصوصی فارکس

2- اطلاعات جامع رمز ارزها: در پلتفرم coingecko می‌توانید به اطلاعات کاملی از هر رمز ارز مانند تاریخچه، وایت پیپر، تیم توسعه‌دهنده، فناوری بلاک چین و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

3- اخبار و رویدادها: کوین گکو به‌روزترین اخبار و رویدادهای دنیای رمزنگاری از منابع معتبر را ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا از آخرین تحولات این حوزه مطلع باشید.

4- پورتفویو: با استفاده از این ابزار می‌توانید پرتفویوی خود را ایجاد کنید و به رصد عملکرد رمز ارزهایتان بپردازید.

5- صرافی‌ها: لیست صرافی‌های معتبر رمز ارز به همراه اطلاعات مربوط به کارمزدها، حجم معاملات و جفت ارزهای قابل معامله.

6- مقایسه رمز ارزها: امکان مقایسه آسان رمز ارزها بر اساس معیارهای مختلف مانند قیمت، ارزش بازار، حجم معاملات و عملکرد تاریخی.

کوین گکو (coingecko)، چالشی برای کوین مارکت کپ

یکی از پلتفرم‌های معتبر در بازار ارز دیجیتال کوین گکو (coingecko) است که اطلاعات قیمتی و ابزارهای کاربردی برای معامله گران فراهم کرده است. وب‌سایت کوین گکو در سال 2014 توسط TM Lee و Bobby Ong در سنگاپور باهدف دسترسی آسان افراد به اطلاعات کاربردی در بازار ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شد. در سال‌های اولیه کوین گکو پیشرفت‌های خوبی داشت و سرانجام در سال 2018 توانست وارد رقابت با ابرقدرت ارزهای دیجیتال شود.

کوین مارکت کپ در سال 2013 توسط Brandon Chez در آمریکا راه‌اندازی شد، در بازار ارز دیجیتال راه پیشرفت خود را به‌راحتی پیدا کرد. اگرچه کوین مارکت کپ و کوین گکو هر دو یک هدف‌دارند اما همیشه اول بودن برای همه مهم است.

جانشین کوین مارکت کپ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در حال حاضر کوین گکو (coingecko) از 13615 رمز ارز و 596 صرافی پشتیبانی می‌کند. در این پلتفرم اطلاعات جامعی در مورد هر رمز ارز و آموزش‌های ویدیویی، صوتی و متنی ارائه‌شده است. دسته‌بندی صرافی ها به‌صورت متمرکز / غیرمتمرکز و نمره دهی به هرکدام انتخاب را برای ما آسان می‌کند و کمک می‌کند هوشمندانه تصمیم بگیریم.

کوین گکو با ابزارها و داده‌ها این امکان را فراهم کرده تا با صرف زمان کم اطلاعات موردنیازتان را به دست آورید. از دیگر ویژگی‌های کوین گکو می‌توان به امکان دنبال کردن پورتفو، وجود لغتنامه، دنبال کردن اخبار، مشاهده جدیدترین توکن های لیست شده، هشدار قیمت، بررسی هزینه گس، امکان پیدا کردن توکن های پرطرفدار و مشاهده صرافی‌هایی که توکن موردنظر شما در آن لیست شده اشاره کرد.

چگونه با کوین گکو کار کنیم؟

از آدرس www.coingecko.com وارد سایت کوین گکو (coingecko) شوید، در نوار بالای صفحه تعداد رمز ارزهای لیست شده، تعداد صرافی‌ها، حجم مارکت کپ، دامیننس بیت کوین و اتریوم و نرخ گس قابل‌مشاهده است.

در قسمت پایین رمز ارزها بر اساس رتبه‌بندی‌های مختلف قرار دارند و در جلوی هر رمز ارز اطلاعاتی نظیر قیمت، روند رشد در یک ساعت، یک روز و یک هفته، حجم بازار در روز گذشته، مارکت کپ و نمودار نوسانات ارز در 7 روز گذشته نشان داده می‌شود.

در قسمت سمت راست می‌توانید رمز ارز موردنظرتان را سرچ کنید در قسمت ترندینگ سرچ رمز ارزهایی که سرچ زیادی دارند را می‌توانید مشاهده کنید.
چگونه با کوین گکو کار کنیم؟

Exchanges

به دو بخش تقسیم می‌شود و به شما اطلاعاتی درباره صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز می‌دهد در این بخش شما می‌توانید نمره دهی به هر صرافی را هم مشاهده کنید و تصمیم هوشمندانه‌ای بگیرید.

NFT

تمامی ان اف تی ها را بر اساس رتبه‌بندی آن‌ها مشاهده می‌کنید.

Portfolio

با ثبت‌نام در سایت کوین گکو برای خود یک واچ لیست بسازید. با استفاده از واچ لیست می‌توانید ارزهایتان را زیر نظر داشته باشید.

Publications

مطالب آموزشی شامل ویدیو، پادکست و… در این بخش قرار دارد که می‌توان از محتوای این صفحه جهت آموزش استفاده کرد.

Resources

اطلاعاتی از قیبل حجم موجودی قفل‌شده در استخرهای ییلدفارمینگ جهت استیک ارز دیجیتال (Yield farming)، مقایسه کوین‌ها (Compare Coins)، جستجو و فیلتر پیشرفته (Explore All coins)، اطلاع از تاریخ وقوع هاوکینگ‌های بیت کوین (Bitcoin Halving)، لیست شرکت‌های معروف دنیا که با ارزهای دیجیتال تعامل دارند (Bitcoin Treasury) و آخرین اخبار را در این بخش می‌توان مشاهده کرد.

Products

اطلاعات نسخه پیشرفته کوین گکو و نسخه موبایل و فروشگاه را مشاهده کرد.

 

سایت کوین کگو

در صفحه رمز ارز اطلاعاتی مانند قیمت، ارزش بازار، بازارها، حجم بازار، رتبه‌بندی، نمودارهای قیمتی، تریدینگ ویو، مارکت کپ، اخبار ارز، امنیت، تاریخچه داده‌ها و بسیاری ابزار کاربردی دیگر قرار داده‌شده است.

مزایای استفاده از کوین گکو

 

مزایای استفاده از کوین گکو:

مزایای کار با سایت کوین گکو زیاد است و چه سرمایه‌گذار باتجربه‌ای باشید و چه در ابتدای مسیر ورود به دنیای کریپتوکارنسی قرار داشته باشید، سایت کوین گکو ابزاری مفید و کارآمد برای شما خواهد بود. با استفاده از این پلتفرم جامع، می‌توانید به اطلاعات دقیق و به‌روز دسترسی پیدا کنید، معاملات خود را بهینه‌سازی کنید و در مسیر موفقیت در دنیای بازار ارز دیجیتال گام بردارید.

جامعیت اطلاعات: دسترسی به انبوهی از اطلاعات موثق و به‌روز در یکجا

قابلیت مقایسه: مقایسه آسان رمز ارزها، صرافی‌ها و دیگر ابعاد دنیای کریپتو

رابط کاربری ساده: استفاده آسان از پلتفرم برای کاربران با سطوح مختلف دانش

قابلیت شخصی‌سازی: تنظیم پلتفرم مطابق با نیازها و علایق شخصی

آموزش رایگان: سایت کوین گکو در قالب ویدیو، پادکست و … به شما مفاهیم دنیای ارز دیجیتال را آموزش می‌دهد.

خرید اشتراک سایت کوین گکو توسط ارزهای دیجیتال

جمع بندی

سایت‌های مساری و کوین تیکر دیگر سایت‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان مرجع برای کسب اطلاعات از داده‌ها استفاده کرد، اما کوین گکو در صدر این جدول قرار دارد و اطلاعاتی که در اختیار کاربران می‌گذارد به‌روز و کامل است.

کوین گکو (coingecko)، کامل‌ترین پلتفرم اطلاعاتی است که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند، در این پلتفرم تغییرات قیمت و اطلاعات ارزها و… به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

با به‌روزرسانی‌های کوین گکو و رشد بیشتر زمانی نمی‌برد که کوین گکو جانشين کوین مارکت کپ شود. در این مقاله سعی کردیم کوین گکو را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده از آن را آموزش دهیم.

سوالات متداول

آیا کوین گکو (coingecko) می‌تواند جانشین کوین مارکت کپ شود؟

چراکه نه! ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که فنّاوری با آن آمیخته‌شده افراد به دنبال پکیجی کامل درعین‌حال ساده هستند. هر پلتفرمی که بتواند این نیاز را برطرف کند محبوب‌تر خواهد بود.

بخش My Candies چیست؟

کوین گکو روزانه آب‌نبات‌هایی را به‌عنوان پاداش به کاربران می‌دهد. این آب‌نبات‌ها برای خرید امکاناتی که در سایت قرار دارد، استفاده می‌شود. قسمتی جدید است که به سایت اضافه‌شده شیشه آب‌نبات قسمت بالا سمت راست قرار دارد.

قسمت Publications چیست؟

اطلاعاتی از قبیل حجم موجودی قفل‌شده در استخرهای ییلدفارمینگ جهت استیک کردن (Yield farming)، مقایسه کوین‌ها (Compare Coins)، جستجو و فیلتر پیشرفته (Explore All coins)، اطلاع از تاریخ وقوع هاوکینگ‌های بیت کوین (Bitcoin Halving)، لیست شرکت‌های معروف دنیا که با ارزهای دیجیتال تعامل دارند (Bitcoin Treasury) و آخرین اخبار را در این بخش می‌توان مشاهده کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا