💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

آموزش استفاده و خرید ارز از صرافی کیف پول من

آموزش صرافی بینگ ایکس

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که روزانه با مطالب زیادی در ارتباط با سودهای کلانی که تریدرها و معامله‌گران رمزارزی از بازار ارزهای دیجیتال به دست می‌آورند، روبه‌رو می‌شوید؛ با توجه به وضعیت تورمی اقتصاد کشور و نوسانات شدید ارزی که موجب کاهش قابل توجه ارزش پول ملی در چند سال اخیر و به ویژه در سال 1401 شده، کسب درآمد دلاری برای ایرانیان به یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است.

یکی از راه‌هایی که می‌توان از آن برای کسب درآمد دلاری کمک گرفت، ورود به دنیای کریپتوکارنسی و انجام معاملات صحیح در بازار ارزهای رمزنگاری شده است. شاید با خواندن این مطالب چنین تصور کنید که به دلیل وجود تحریم‌های مالی عملا امکان ورود به چنین بازاری از کاربران ایرانی سلب شده است؛

اما چنین تصوری درست نبوده و امروزه بسیاری از صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی نظیر صرافی کیف پول من، این محدودیت را برطرف کرده‌اند. صرافی کیف پول من یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که حجم قابل توجهی از معاملات رمزارزی معامله‌گران ایرانی را به خود اختصاص داده‌ است و به همین علت ما در این مطلب قصد داریم تا به آموزش استفاده و همچنین خرید ارز از این صرافی محبوب و معتبر بپردازیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب، با ما همراه باشید.

معرفی صرافی رمزارزی کیف پول من

قبل از آن که به آموزش استفاده و همچنین نحوه خرید ارز از صرافی کیف پول من بپردازیم، ضرورت دارد تا نگاهی به خود ماهیت این صرافی داشته باشیم تا با دید روشن‌تری بتوانید در ارتباط با استفاده از این صرافی معتبر ایرانی تصمیم‌گیری نمایید.

صرافی کیف پول من که در میان تریدرهای ایرانی به شهرت خوبی دست یافته است، این محبوبیت خویش را وام‌دار هدفی است که از ابتدا دنبال می‌کرد؛ بنابر ادعای تیم توسعه‌دهنده این پلتفرم معاملاتی، هدف اصلی و اولیه آن بر برطرف کردن نیاز تریدرهای ایرانی و همچنین به حداقل رساندن آثار تحریمی است که بر معاملات رمزارزی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی سایه انداخته بود.

متاسفانه بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی نظیر صرافی بایننس با تبعیت از تحریم‌های مالی موجود بر علیه کاربران ایرانی، در سال‌های اخیر اقدام به مسدودسازی حساب کاربران ایرانی و بلوکه کردن دارایی‌های موجود در این حساب‌ها کرده، امری که ضررهای مالی قابل توجهی را به تریدرهای ایرانی تحمیل نموده است.

ناگفته نماند مشکلات پرداخت ارزی و عدم ارائه خدمات به کاربران ایرانی از سوی پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی‌پال نیز از مشکلات دیگری بود که تریدرهای ایرانی با آن دست و پنجه نرم میکردند.

آموزش خصوصی فارکس

خوشبختانه با ورود صرافی کیف پول من به این عرصه این مشکلات برطرف شده و همان طور که از نام این صرافی پیداست، تیم توسعه دهنده این پلتفرم معاملاتی، توجه ویژه‌ای به ایجاد کیف پول اختصاصی امن و قوی نیز داشته‌اند. این صرافی به دلیل پشتیبانی از بیش از 1500 ارز دیجیتال در میان ده صرافی برتر جهانی قرار گرفته است.

بنابر ادعای تیم مدیریتی این صرافی، روزانه بر تعداد ارزهای دیجیتال مورد پشتیبانی صرافی کیف پول من افزوده می‌شود تا کاربران ایرانی بتوانند متناسب با تحلیل‌های خود رمزارزهای مورد نظر خویش را بدون وجود هیچگونه محدودیت خاصی خریداری نمایند.

نحوه ثبت نام در صرافی کیف پول من

برای استفاده از صرافی کیف پول من، در قدم اول باید یک حساب کاربری داشته باشید. برای ایجاد حساب کاربری در مجموعه کیف پول من، فقط کافی است پس از ورود به وب‌سایت این صرافی، در قسمت بالا سمت چپ، گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید. پس از انجام این کار، شما به صفحه مربوط به ثبت نام هدایت خواهید شد که در این صفحه باید اطلاعات خواسته شده را در فرم مربوطه به درستی وارد نمائید. این اطلاعات شامل مواردی نظیر نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل و اطلاعات مربوط به هویت شماست.

لازم به ذکر است که شماره موبایلی که آن را در این فرم وارد کرده‌اید، حتما باید در دسترس شما باشد تا کد فعالسازی حساب کاربری را دریافت کنید. پس از تکمیل فرم مربوطه باید یک رمز عبور برای حساب کاربری خود انتخاب نمائید، البته ناگفته نماند با توجه به ماهیت مهم حساب کاربری شما در صرافی کیف پول من، رمز انتخابی شما باید به گونه‌ای باشد که امنیت حساب کاربری‌تان را به خوبی تامین نماید. بعد از انتخاب کلمه عبور، باید بر روی گزینه تکمیل ثبت نام کلیک نمائید تا فرآیند ثبت نام حساب کاربری شما با موفقیت تمام شود.

لازم به ذکر است که اگر قصد شما از ایجاد حساب کاربری در صرافی کیف پول من، معامله رمزارزهاست، در این حالت باید مراحل احراز هویت که فرایندی کاملا مجازی دارد را پشت سر بگذارید. با توجه به فعالیت کاملا قانونی این صرافی و پیروی از قوانین ضد پولشویی، احراز هویت در این صرافی همانند بسیاری از صرافی‌های بین‌المللی دیگر، الزامی است.

مراحلی که این صرافی برای احراز هویت در نظر گرفته است، مراحل بسیار ساده‌ای است که نهایتا در طول 20 دقیقه تکمیل می‌شود. البته جالب است بدانید که این صرافی برای احراز هویت کاربران خویش، رمزارزهایی را به عنوان پاداش در نظر گرفته است و این ارزهای دیجیتالی را به طور رایگان به آن دسته از کاربرانی که احراز هویت می‌کنند، هدیه می‌دهد. پس از تکمیل فرآیند احراز هویت، حساب کاربری شما هیچگونه محدودیت خاصی در خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مختلف نخواهد داشت و پس از آن قادر خواهید بود با شارژ حساب خود، به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مختلف متناسب با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال خویش اقدام کنید.

آموزش خرید ارز از صرافی کیف پول من

برخورداری از رابط کاربری ساده و کاربرپسند را می‌توان یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم استفاده از صرافی کیف پول من به شمار آورد، خوشبختانه کلیه بخش‌های این صرافی به زبان فارسی طراحی شده و برای استفاده از آن نیازی به تسلط به زبان انگلیسی نخواهید داشت. در بخش منوی کامل با انتخاب صفحه مارکت شما با لیستی از انواع ارزهای دیجیتال مواجه خواهید شد که در دسته‌های جدیدترین، محبوب‌ترین و پرسودترین قرار گرفته‌اند. در مقابل هر کدام از ارزهای دیجیتالی قیمت دلاری و همچنین تومانی آن درج شده است. کلیه قیمت‌های درج شده در این بخش کاملا منطبق با قیمت‌ بازارهای جهانی بوده و به صورت لحظه‌ای به‌روز می‌شوند. شما با انتخاب گزینه شروع معامله که در مقابل هر ارز دیجیتال تعبیه شده است، می‌توانید معاملات رمزارزی خود را شروع کنید.

آموزش خرید ارز از صرافی کیف پول من

پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و احراز هویت حساب کاربری، حتما باید شماره کارت بانکی خود را در حساب کاربری خود وارد کرده و آن را تائید نمایید. برای این منظور به بخش ثبت کارت جدید مراجعه کنید و شماره کارت، شماره شبا و نام دارنده کارت را وارد نمایید. لازم به ذکر است که نام مالک کارت بانکی وارد شده حتما باید با نام مالک حساب کاربری در صرافی کیف پول من یکسان باشد؛ در غیر این صورت کارت بانکی در حساب کاربری شما ثبت نخواهد شد. از امکانات خوبی که صرافی کیف پول من برای کاربران خویش فراهم کرده است، امکان ثبت کارت‌های بانکی متعدد است. با وجود چنین امکانی شما می‌توانید واریزی‌ها را با یک کارت بانکی و برداشت‌ها را با کارت بانکی دیگری انجام دهید.

برای خرید ارز دیجیتال در صرافی کیف پول من حتما باید موجودی تومانی حساب کاربری خود را افزایش دهید، برای چنین کاری فقط کافی است بر روی گزینه واریز کلیک کرده و مبلغ مورد نظر خود برای خرید ارز دیجیتال را به تومان وارد نمایید و سپس کارت بانکی که قصد واریز از طریق آن را دارید و در حساب کاربری خود اضافه کرده‌اید را انتخاب کنید. پس از شارژ حساب خود فقط کافی است از طریق گزینه بازار رمزارز مورد نظر خویش را انتخاب کرده و بر روی گزینه معامله کلیک نمایید تا به صفحه خرید و فروش آن ارز هدایت شوید.

حال کافی است مبلغ مورد نظر خود که حساب کاربری‌تان را به آن میزان شارژ کرده‌اید را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه خرید کلیک کنید تا ارز دیجیتال خریداری شده به کیف پول شما منتقل گردد. اگر به هنگام انجام معاملات و خرید ارز با اشکال خاصی مواجه شدید، می‌توانید با مراجعه به بخش تیکت پشتیبانی، مشکل خود را با تیم پشتیبانی این مجموعه که به صورت 24 ساعته فعال است در میان بگذارید تا مشکل پیش آمده در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف گردد. با این روش به راحتی می توانید اقدام به خرید هرگونه ارز از خرید دوج کوین گرفته تا خرید بیت کوین بپردازید!

مزایای استفاده از خدمات صرافی کیف پول من

حال که با نحوه استفاده و خرید ارز از صرافی کیف پول من آشنا شدید، بهتر است نگاهی به مزایای استفاده از خدمات این صرافی معتبر نیز داشته باشیم تا تصمیم‌گیری درباره انتخاب یا عدم انتخاب این صرافی ایرانی برای مخاطبان راحت‌تر گردد. شاید به طور کلی برخورداری از تیم پشتیبانی قدرتمند، سرعت بسیار بالای نقل و انتقال ارزهای دیجیتال در این صرافی را بتوان از مهم‌ترین مزایای بهره‌مندی از خدمات آن به شمار آورد؛ اما جالب است بدانید که این صرافی علاوه بر این مزایا، از مزایای دیگری نیز برخوردار است که در ادامه به بررسی تفصیلی آن‌ها می‌پردازیم:

برخورداری از جامعه آماری بالا

وجود تعداد بالای کاربران همواره دلیلی بر عملکرد خوب و باکیفیت یک صرافی محسوب می‌شود و صرافی کیف پول من نیز اولین صرافی ایرانی است که توانسته است بیش از 1 میلیون تریدر فعال را به سمت خویش جذب نماید و عنوان اولین صرافی معتبر رمزارز ایرانی را به خود اختصاص دهد. وجود این تعداد بالای کاربران سبب شده تا حجم معاملات روزانه در این صرافی افزایش یافته و در نتیجه متناسب با آن سرعت نقل و انتقال ارزهای دیجیتال نیز بالا رود.

پشتیبانی از تعداد بسیار بالای رمزارزها

پشتیبانی از تعداد بسیار بالای رمزارزها

دنیای کریپتوکارنسی یکی از بازارهای مالی نوظهور محسوب می‌شود که طبیعتا روزانه بر تعداد پروژه‌ها و ارزهای دیجیتال جدید آن افزوده می‌شود، ارزهایی که سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها می‌تواند فرصت‌های سودآوری خوبی را در اختیار معامله‌گران قرار دهد. خوشبختانه صرافی کیف پول من همواره در حال به‌روز کردن لیست ارزهای مورد پشتیبانی خود بوده و شما در این صرافی از این جهت با مشکلی مواجه نخواهید شد.

برخورداری از کیف پول امن و مطمئن

همان طور که از نام این صرافی مشخص است، در این صرافی توجه ویژه‌ای به کیف پول شده و برای تامین امنیت آن از بهترین و به‌روزترین پروتکل‌های امنیتی استفاده شده است. ناگفته نماند که این صرافی برای نگهداری ارزهای دیجیتال در این کیف پول، کارمزد یا مبلغی از شما دریافت نمی‌کند و شما به راحتی می‌توانید پس از خرید ارز دیجیتال تا مدت‌ها آن را در یک کیف پول امن آن هم به صورت کاملا رایگان نگهداری کنید.

خرید ارز از صرافی کیف پول من؛ بهترین روش برای کسب درآمد دلاری

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، صرافی کیف پول من توانسته در کنار صرافی های جهانی نظیر Binance, KuCoin بیش از هر چیزی به برطرف کردن مشکلات و موانع تریدرها تمرکز کرده است و تا اینجای کار نیز به خوبی در این جهت حرکت کرده و بسیاری از مشکلات کاربران ایرانی دنیای کریپتوکارنسی را برطرف کرده است. این صرافی به دلیل برخورداری از رابط کاربری بسیار ساده، سبب شده تا حتی افراد مبتدی و تریدرهایی که چندان آشنایی با نحوه معامله رمزارزها ندارند نیز بتوانند به ترید ارزهای دیجیتال روی آورند. با توجه به امکانات کم نظیر این مجموعه کاملا ایرانی توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال بستری امن برای انجام معاملات رمزارزی خود می‌گردید، حتما به مجموعه کیف پول من سر بزنید و از امکانات بی نظیر آن بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا