💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

انتخاب صرافی ارز دیجیتال خوب

آموزش صرافی بینگ ایکس

نمی توان انکار کرد که ارزهای رمزپایه یک نیروی اصلی در دنیای سرمایه گذاری امروزی هستند. در طی چندین سال گذشته، آنچه که به عنوان یک پروژه فناوری تجربی با جذابیت خاص آغاز شد، به یک روند عظیم و جهانی با پتانسیل سود قابل توجه برای سرمایه گذاران تبدیل شد.

برای سرمایه‌گذارانی که تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند، بزرگی فضا می‌تواند دلهره‌آور باشد. هزاران ارز دیجیتال وجود دارد که هر ماه تعداد بیشتری از آنها اضافه می شود.

فراتر از آن، سرمایه گذاران باید تصمیمات دیگری نیز در مورد نحوه سرمایه گذاری بگیرند، از جمله نحوه ذخیره دارایی های دیجیتال خود.

سرمایه گذاران باید به طور اساسی ارزیابی کنند که کجا و چگونه در ارزهای رمزپایه تراکنش انجام دهند، و اینکه آیا قرار دادن توکن هایی که به شما علاقه دارند ارزش آن را دارد یا خیر.

به عنوان مثال، اگر ALGO (Algorand) را در Coinbase خریداری کنید و سهام را انتخاب کنید، جوایز ALGO بیشتری با تقریباً 6.0٪ APY دریافت خواهید کرد.

محبوب‌ترین و ساده‌ترین راه خرید، فروش و سهام‌داری دارایی‌های دیجیتال از طریق ارز دیجیتال یا صرافی ارز دیجیتال است. ساده به نظر می رسد؟

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال مناسب می تواند تاثیر قابل توجهی بر موفقیت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال شما داشته باشد.

آموزش خصوصی فارکس

انتخاب صرافی ارز دیجیتال

1. محتاط باشید

اولین چیزی که هنگام جستجوی صرافی‌های ارز دیجیتال باید به خاطر داشته باشید و هنگام در نظر گرفتن هر جنبه‌ای از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال این است که کلاهبرداری‌ها وجود دارند و می‌توانند تاثیر بسیار واقعی بر سرمایه‌گذاران فردی داشته باشند.

Mt. Gox، یکی از اولین صرافی های ارز دیجیتال و یکی از محبوب ترین، سقوط کرد. دیگران هک شده اند یا به شکل دیگری ساخته شده اند.

چگونه می توان مطمئن شد که یک صرافی ارز دیجیتال خاص خدمات قانونی ارائه می دهد؟

  1.  به دنبال آدرس فیزیکی مرتبط با صرافی باشید. اگر آدرسی به راحتی در دسترس نیست، نباید از صرافی استفاده کنید. دلایل زیادی برای این وجود دارد. اولاً، شفافیت نشانه مشروعیت است.
  2. بدون اینکه بدانید پایه اصلی معاملات در کجا قرار دارد، شما درک خوبی از پیامدهای قانونی سرمایه گذاری خود نخواهید داشت.
  3. اگر حساب شما هک شود، رسیدگی به این مسائل با صرافی و هر تنظیم کننده ای که ممکن است لازم باشد در صورت داشتن یک آدرس فیزیکی برای خود صرافی، بسیار ساده تر است.

2. تحقیقات خود را انجام دهید

وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال و صرافی ها می شود، شهرت مهم است.

حتی قبل از ایجاد یک حساب کاربری (که باید سطح بالایی از اعتماد را نشان دهد، زیرا مستلزم انتقال اطلاعات خصوصی از انواع مختلف توسط کاربر) است، برای بررسی کامل مبادله مورد نظر وقت بگذارید.

سایر کاربران در مورد صرافی چه می گویند؟

بورس در مورد خودش چه می گوید؟ آیا در گذشته مسائل امنیتی وجود داشته است؟ اگر چنین است، آن صرافی چگونه این مشکلات را برطرف کرده است؟

در جستجوی خود، عمیقاً حفاری کنید. به دنبال داستان های منفی بالقوه ای باشید که تیم توسعه صرافی نمی خواهد مشتریان بالقوه آن ها را ببینند.

3. انتخاب صرافی با امنیت بالاتر

هرچه ایجاد یک حساب کاربری در یک صرافی خاص سخت تر باشد، بهتر است.

اگر ایجاد یک حساب کاربری بسیار آسان است، این نشان می‌دهد که صرافی چندان قابل اعتماد نیست.

اگر دارایی های دیجیتال شما ناگهان ناپدید شوند، چه اتفاقی می افتد؟ در این موارد ممکن است زمان بسیار سخت تری برای ردیابی و بازیابی پول خود داشته باشید.

صرف نظر از صرافی ای که انتخاب می کنید، ایده خوبی است که اکثریت دارایی های دیجیتال خود را در یک سرویس ذخیره سازی آفلاین مانند کیف پول سرد نگه دارید، که اغلب حتی گزینه ای برای کوین های شرط بندی شده است.

صرافی ها باید همین کار را با دارایی های خود که برای نقدینگی مورد نیاز نیستند، انجام دهند.

انتخاب صرافی ارز دیجیتال خوب

4. مراقب هزینه و کارمزد باشید

شما از میان صرافی‌های بالقوه غربال کرده‌اید و برخی از آنها را پیدا کرده‌اید که به نظر می‌رسد شهرت بسیار خوبی دارند، تاریخچه‌ای درخشان در مورد امنیت دارند و هیچ پیش‌زمینه‌ای از هک یا کلاهبرداری ندارند.

این یک شروع عالی است، اما اکنون باید در نظر بگیرید که هر صرافی چگونه بر سرمایه گذاری روزانه شما تأثیر می گذارد.

دو عامل اصلی که صرافی های مختلف را متمایز می کند، کارمزد و جفت ارزی است که آنها ارائه می دهند.

اکثر مبادلات شامل نوعی کارمزد برای تراکنش‌های شما می‌شوند.

اینها می توانند بر اساس اندازه تراکنش باشند، یا ممکن است به سطح فعالیت شما وابسته باشند، یا در برخی موارد، ممکن است به همه این عوامل بی ارتباط باشند.

در مورد کارمزدها بیاموزید و در نظر بگیرید که چگونه بر سرمایه گذاری شما بر اساس سبک شما تأثیر می گذارد.

آیا قصد دارید به شدت فعال باشید و هر روز برخی از تراکنش ها را انجام دهید؟

اگر چنین است، شاید تبادلی با کارمزد کمتر برای هر تراکنش در نظر بگیرید.

اگر در حال بررسی تراکنش اتر هستید، باید از هزینه هایی که باید بپردازید که با انواع مختلف تراکنش مرتبط است، آگاه باشید.

یکی دیگر از نکات مهم جفت ارزهای دیجیتالی است که صرافی شما ارائه می دهد.

کوین‌بیس، یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین صرافی‌های جهان، تنها گزینش نسبتا کمی از ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود ارائه می‌کند.

اگر به دنبال آلت کوین های مبهم هستید، ممکن است بخواهید nv جای دیگری بگردید.

اگرچه Coinbase در زمینه امنیت، تجربه کاربری و غیره بسیار عالی در نظر گرفته می شود.

مطمئن شوید که به خاطر دارید که روش های سرمایه گذاری خودتان چگونه با ویژگی ها (و محدودیت ها) هر صرافی که ممکن است استفاده کنید مرتبط است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا