💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
کریپتو گیم

آموزش کسب ارز دیجیتال تنها با بازی کردن!

آموزش صرافی بینگ ایکس

آموزش کسب ارز دیجیتال تنها با بازی کردن!

امروزه، تب سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال از هر زمان دیگری بیشتر شده و با وجود نوسانات شدید در بازار کریپتو، باز هم بسیاری از تریدرها و سرمایه گذاران در این بازار حضور دارند و اقدام به سرمایه گذاری و کسب درآمد می‌کنند. در چنین بازاری، روش‌های کسب ارز دیجیتال بسیار متنوع هستند. یکی از جذاب‌ترین راه‌های به دست آوردن ارز دیجیتال، بازی کردن است. بسیاری از گیمرها، با انجام بازی‌های مختلف و قرار دادن ویدیوهای آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، درآمد کسب می‌کردند؛ اما با وجود بازی‌های کریپتویی، شما می‌توانید بدون این کار و تنها با انجام مراحل بازی، ارز دیجیتال به دست آورید.

بازی‌های کریپتویی متعددی وجود دارند و همچنان تعداد آن‌ها رو به افزایش است. برخی از این بازی‌ها نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارند و در طول بازی می‌توانید سرمایه خود را چندین برابر کنید. همچنین، بازی‌های دیگری نیز وجود دارند که بدون نیاز به سرمایه اولیه می‌توانید وارد آن‌ها شده و با عبور از چالش‌ها و شکست دشمنان، ارز دیجیتال کسب کنید. در این گزارش، به طور کامل به معرفی این بازی‌ها و روش‌های کسب درآمد از آن‌ها می‌پردازیم.

به دست آوردن ارز دیجیتال با بازی‌های کریپتویی

بازی کریپتویی،‌ به بازی‌هایی گفته می‌شود که در آن شما با انجام مراحل بازی و یا انجام برخی دیگر از کارها،‌ توکن NFT یا ارز دیجیتال محلی خود بازی را به عنوان جایزه دریافت می‌کنید. این نوع از بازی‌ها به دو نوع رایگان و غیر رایگان تقسیم می‌شوند. در بازی‌های رایگان، شما بدون سرمایه اولیه وارد بازی خواهید شد و با خرید ارز دیجیتال یا توکن محلی بازی و یا انجام چالش‌های مختلف، سرمایه خود را زیادی می‌کنید. در بازی‌های غیر رایگان، برای شروع باید ابتدا مبلغی را برای خرید توکن بازی پرداخت کنید تا به شما اجازه بازی داده شود.

گیمرهایی که در انجام بازی‌های مختلف تجربه دارند، تفاوت چندانی در این بازی‌ها و بازی‌های ویدیویی معمولی نمی‌بینند. مهم‌ترین تفاوت آن‌ها در این است که در یک بازی معمولی، شما با شکست دادن دشمنان خود امتیاز و آیتم‌های مختلفی را به دست می‌آورید؛ اما در بازی‌های کریپتویی، پاداش شما ارز دیجیتال یا توکن‌هایی است که می‌توانید آن‌ها را در بازارهای ارزدیجیتال بفروشید و یا با آن‌ها معامله کنید.

با توجه به تورم و نرخ ارز فیات مانند دلار، یورو و غیره در ایران، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد، به صورت دلاری است. در این زمینه روش‌های بسیاری وجود دارند؛ اما تصور کنید که این درآمد را درحالی که در اوقات فراغت به سر می‌برید و در حال تفریح هستید به دست می‌آورید. بازی‌های کریپتویی چنین قابلیتی را در اختیار کاربرن خود قرار می‌دهند. با بازی در چنین محیط‌هایی، می‌توانید به صورت رایگان NFTهای مختلفی را به دست آورده و با آن‌ها به ترید کردن بپردازید.

روش‌های کسب ارز دیجیتال از بازی

در بازی‌های کریپتویی، شما می‌توانید به دو صورت درون بازی و یا خارج از بازی، اقدام به درآمدزایی کرده و ارز دیجیتال کسب کنید. پاداش‌هایی که در این بازی‌ها به بازیکنان تعلق می‌گیرند، با این دو روش قابل دسترسی هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به حساب کیف پول خود واریز کنید.

آموزش خصوصی فارکس

پاداش درون بازی یا In-Game یکی از روش‌هایی است که تقریبا تمام بازی‌های کریپتویی از آن بهره‌مند هستند. بازیکنان با انجام مراحل مختلف بازی و یا شکست دادن حریفان پاداش‌های خود را در قالب ارز دیجیتال دریافت می‌کنند. پس از این که بازی شما تمام شد، می‌توانید پاداش‌های کسب شده خود را به کیف پول منتقل کنید. در این مورد، باید توجه داشته باشید که کیف پول شما باید به بازی متصل باشد و همچنین شبکه بلاک چین کیف پول و بازی باید یکسان باشند. یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌هایی که به صورت درون بازی و درون برنامه‌ای اقدام به پاداش دادن می‌کند، بازی Light nite x است. در این بازی شما به صورت گروهی با تعدادی از دشمنان و رقبا خود مواجه می‌شوید و باید آن‌ها را شکست دهید. پس از این کار، به عنوان پاداش بیت کوین دریافت خواهید کرد و می‌توانید آن را به کیف پول خود منتقل کنید.

روش دوم کسب ارز دیجیتال در بازی‌های ارز دیجیتال این است که توکن‌ها یا ارزهای دیجیتال مربوط به بازی را خارج از محیط بازی تهیه کنید و در داخل بازی از آن‌ها استفاده کنید. این روش، برای گیمرها بسیار آشناتر خواهد بود؛ زیرا در بازی‌های معمولی، شما می‌توانید با خرید اقلام مختلف، کاراکتر خود را در بازی تقویت کرده و رقبای خود را شکست دهید. در بازی‌های کریپتویی، این روش برای کسب درآمد مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازی‌های متاورسی از جمله این بازی‌ها هستند که می‌توانید توکن محلی آن‌ها در صرافی‌های ارز دیجیتال خریداری کرده و در داخل بازی از آن استفاده کنید و کسب درآمد از دنیای متاورس کنید. بازی دیسنترالند، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های متاورسی است که شما باید خرید توکن آن، می‌توانید در بازی اقدام به خرید زمین یا LAND بکنید. این توکن‌ها، قابل خرید و فروش در بازارهای ارز دیجیتال هستند و می‌توانید با آن اقدام به درآمدزایی و کسب درآمد نیز کنید.

در بازی‌های متاورسی و کریپتویی که با انجام بازی،‌ ارز دیجیتال یا توکن NFT پاداش می‌گیرید، باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید. از جمله این که کیف پول مورد استفاده شما باید با بلاک چین شبکه بازی هماهنگ باشد. از طرف دیگر در این بازی‌ها، از کدگذاری و امنیت بسیار بالایی استفاده می‌شود؛ بنابراین نگران چیترها و کدهای تقلب بازیکنان دیگر نباشید و با اتکا به قابلیت‌های خود رقبا را شکست دهید.

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

بازی‌های کریپتویی و متاورسی که با آن‌ها می‌توانید ارز دیجیتال کسب کنید، بسیار زیاد هستند؛ اما با توجه به وقت و انرژی‌ که قرار است پای این بازی‌ها بگذارید، باید ارزش پاداش به دست آمده را داشته باشد. بازی‌های کریپتویی که با روش‌های In-game یا خارج از بازی پاداش یا درآمدی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرند، زیاد هستند. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بازی کریپتویی Thetan Arena با توکن‌های اختصاصی

بازی تتان آرینا، یکی از بازی‌های کریپتویی است که می‌توانید با استفاده از آن، کسب درآمد داشته باشید. در این بازی، شما می‌توانید آثار هنری و چیزهای دیگر را بسازید و با فروش آن‌ها، توکن جایزه بگیرید. توکن‌های محلی این بازی THC و THG هستند که در ازای انجام برخی از کارها به شما تعلق می‌گیرند. سازندگان این بازی تایوانی هستند که آن را در سال 2021 روانه بازار کردند.

بازی اکسی اینفینیتی Axie infinity؛ یکی از محبوب‌ترین‌ها در دنیا

یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین بازی‌های کریپتویی که می‌توانید با انجام آن درآمد داشته باشید، بازی اکسی اینفینیتی است. این بازی، از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار است و درنتیجه، توکن آن نیز با ارزش خواهد بود. بلاک چین این بازی بر مبنای اتریوم است. بازی اکسی اینفینیتی، جزء بازی‌هایی است که برای شروع آن باید توکن خریداری کنید. در این بازی، شما بایداقدام به خرید ارز اکسی اینفینیتی (AXS) که موجوداتی به نام اکسی هستند کنید و با استفاده از آن‌ها با دشمنان و رقبای خود بجنگید. برای شروع بازی نیز باید حداقل 3 اکسی در اختیار داشته باشید. با شرکت در مبارزات و پیروزی در آن‌ها، شما می‌توانید توکن‌های بسیاری جایزه بگیرید و آن‌ها را با بازیکنان دیگر مبادله کنید. توکن AXS این بازی در صرافی بایننس قابل خرید و فروش است و از اعتبار بالایی برخوردار است.

بازی SANDBOX؛ محبوب و کمی نوستالژی

بازی محبوب Sandbox یکی از بازی‌های معروف حوزه بلاک چین است. این بازی در ابتدا در سال 2012 ارائه شد؛ اما در سال‌های گذشته با تصمیم سازندگان آن، کابران می‌توانند با استفاده از دارایی‌های دیجیتال خود در این بازی شرکت کنند. این بازی، کاربران را به یاد بازی ماینکرافت خواهد انداخت؛ زیرا محیط و فضای بازی بسیار به آن شباهت دارد. توکن بازی سندباکس SAND نام دارد و در صرافی‌ها قابل عرضه است.

بازی‌های بسیار در حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و اقدام به کسب درآمد کنید.

امن‌ترین کیف پول ایرانی برای ذخیره ارز دیجیتال بازی

با توجه به این که بسیاری از کاربران ایرانی و حتی در سرتاسر جهان به بازی‌های متاورسی و کریپتویی روی آورده‌اند، برای ذخیره ارز دیجیتال به دست آمده از بازی و یا خرید ارز دیجیتال و تزریق آن به بازی باید از یک صرافی و کیف پول معتبر استفاده کنید. با توجه به مشکلات و محدودیت‌های زیادی که برای کاربران ایرانی در این مسیر وجود دارد، بهترین انتخاب استفاده از یک صرافی ایرانی است.

در ایران، صرافی‌های متعددی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. صرافی کیف پول من یکی از این صرافی‌ها است که بیش از 1500 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کنید. با انتخاب این صرافی، یک کیف پول اختصاصی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید ارز دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید. ارز بازی‌های مختلف متاورسی مانند دیسنترالند یا سندباکس و غیره در این صرافی قابل خرید و فروش است و کاربران می‌توانند به راحتی آن‌ها خریداری کنند. اگر شما نیز جزء بازیکنان بازی‌های کریپتویی هستید، می‌توانید با مراجعه به صرافی کیف پول من و یا با استفاده از اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال  آن، اقدام به تهیه ارز دیجیتال بازی مورد نظر خود کرده و یا ارز دیجیتال کسب شده را در کیف پول آن ذخیره کنید. برای اطلاعات بیشتر و استفاده از دیگر امکانات این صرافی به سایت یا اپلیکیشن  مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا