💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
کریپتو گیم

کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال

آموزش صرافی بینگ ایکس

در این مقاله به بررسی جامع و کامل راه‌های نوین کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال فارغ از راه‌های قدیمی همچون ایردراپ پرداخته و با این روش‌ها می‌توانید گاهی در ماه تا 400 دلار کسب درآمد نمایید پس اصلاً این راه‌ها و قسمت بعدی این مقاله را از دست ندهید.

پیش درآمدی بر کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال

این حقیقت که معامله در کریپتو کارنسی دارای احتمال سود و زیان بسیاری است، یک حقیقت کاملاً طبیعی است که گاهی خیلی از اشخاص این مورد را جدی نمی‌گیرند. بااین‌وجود، روش‌هایی وجود دارد که امکان این امر رادارید بدون به ریسک انداختن دارایی خود، امکان کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال را داشته باشید.

در این متن به ارائه تعدادی از راه‌های نوین به دست آوردن دلار رایگان از ارز دیجیتال می‌پردازد که کوشش موردنیاز آن در برابر جوایز‌ ممکنه با توجه به نرخ روزافزون دلار جذاب هست

پیش‌ازاین امر که به انواع روش‌های بدون هزینه به دست آوردن کریپتو کارنسی بپردازیم، نیاز است که مقداری به معنای بدون هزینه بودن در این بخش بپردازیم، زیرا ذات دنیای کریپتو ساده و بدون ریان بودن است.

در اصل هیچ‌چیز رایگان در دنیا حقیقی وجود ندارد. به معنای دیگر باید برای موردی که به دست می‌آوریم هزینه پرداخت. پس شما اگر باور کنید که هر پروژه یا شخصی قرار است کریپتو کارنسی بدون هیچ هزینه را بدون هیچ کوششی به شما بدهد، بسیار ساده‌لوح هستید.

این طرز اشتباه فکر کردن می‌تواند شمارا در معرض شیادانی قرار دهد که موقعیت‌هایی را پیشنهاد می‌دهند که انقدر جذب‌کننده است تا شمارا گول بزند. یک نمونه مثال برای این موارد دزدی‌ها این است که تعداد X ارز دیجیتال را برای من ارسال کنید و من چند برابر برای شما ارسال خواهم کرد.»

همچنین به این مورد هم باید خاطرنشان کنیم که تعدادی از روش‌های رایگان به دست آوردن کریپتو کارنسی نیز وجود دارد که قابل‌قبول و آزمون شده هستند. آن‌ها موقعیت‌های حقیقی برای به دست آوردن کریپتو کارنسی هستند، اما بااین‌وجود، اصطلاح بدون هزینه با این تفکر است که شما همیشه زمان پرارزش خود را در مقابل دریافت جوایز کریپتو کارنسی به‌طرف مقابل خواهید کرد، فقط ممکن است به‌طورمعمول آن را تشخیص ندهید.

آموزش خصوصی فارکس

زمان همان دارایی اصلی است، بنابراین تماشای یک فیلم یا تیزر، کلیک کردن بر روی یک بخش ساده یا صحبت با رسانه‌های اجتماعی ارزش زمانی دارد که ممکن است از تفکر و دیدگاه ما پنهان بماند.

دادن اطلاعات شخصی مانند email یا مدارک هویتی یا محل زندگی نیز به همین صورت است؛ و به جهت به دست آوردن درآمد از توجه شماست، اما برای به دست آوردن آن، جوایزی در مقابل کمی به شما می‌دهد اما ارزش دلاری ان در کشور ما بالاتر هست.

کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال

راه‌های رایگان به دست آوردن کریپتو کارنسی

یاد بگیر و درآمد کسب کن

یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون هزینه به دست آوردن کریپتو کارنسی درازای آموزش یک ارز دیجیتال جدید است. این‌یک اکوسیستم برد هر 2 طرف است زیرا توان دانشی خود و همچنین حجم اطلاعات در مورد ارز دیجیتال خود را بیشتر می‌کنید اما لازم به ذکر است که در بالا بیان شد، یک هزینه برای کسب آن وجود دارد.

یک کریپتو کارنسی جدید می‌خواهد در معرض تماشا قرار بگیرد، همچنین بخشی از دارایی را برای هر شخصی که خواهان به تماشای فیلم کوتاهی است که موارد قابلیت آن‌ها را توضیح می‌دهد، می‌پردازد، سپس کاربر به یک آزمون ساده جواب می‌دهد تا مقداری از آن دارایی را به دست آوردن کند.

سیستم آموزش کوین بیس

کوین بیس یکی از خاص‌ترین مدل‌های دیده‌شده از این قابلیت را ارائه می‌دهد که به‌طور کاملاً عالی توانایی را برای به دست آوردن مقدار کمی از کریپتو کارنسی جدید ارائه می‌دهد، آن‌هم فقط با تماشای فیلم‌های کوچک‌تر از 2 دقیقه و جواب دادن به یک سؤال ساده.

شما برای این امر نیاز خواهید داشت: یک حساب وریفای شده کوین بیس

میزان کوشش: معمولی

برای شرکت در سیستم کوین بیس و کسب درآمد ان به یک حساب وریفای شده احتیاج دارید که به معنای دادن مدارک هویتی و اقامتی است. این موضوع کمی طول می‌کشد و هزینه‌های دیگری نیز دارد، زیرا اگر مدارکتان در دست افراد نادرست قرار بگیرد، می‌تواند از آن‌ها برای ارتکاب هر جرمی علیه شما استفاده کند.

این فرآیند فوری نیست زیرا کوین بیس بر مبنای سیستم‌های انتظار این اکوسیستم را اجرا می‌کند و با توجه به جذابیت آن، قبول اسناد ممکن است زمان ببرد. این نکته را نیز داشته باشید و مطمئن شوید که کشور ما در لیست محدودیت آن‌ها قرار دارد. وقتی‌که فرآیند حقیقی تماشای فیلم‌ها را تأیید کردید، جواب دادن به سؤال و دریافت دلار بسیار جذاب و زیبا است.

حجم جوایز: معمولی

هنگامی‌که سیستم وریفای را تمام کردید، به‌جز سیستم‌های انتظار دیگر، هیچ مانع دیگری برای حرکت شما در این راه وجود ندارد،

همچنین این روش قابلیت دیگری هم دارد و آن اینکه کوین‌های لیست شده در کوین بیس افزایش تقاضا را کسب می‌کنند. این بدان معنی است که با گذر زمان، کوین‌ بیس جوایزی را به دست آورده است. اگر هر مسابقه را تا انتها کامل کرده بودید، گاهی حتی این امکان را داشتید بیش از 400 دلار کریپتو کارنسی رایگان به دست آورید.

سیستم کوین مارکت کپ

سایت کوین مارکت کپ کلاً همین کار صرافی کوین بیس را با عنوان CMC Earn ارائه کرده است. این مرکز در سال 2020 توسط مجموعه بایننش تملیک شد و اکثر فیلم‌ها (که بخش بزرگی از درآمد بود) به جهت ارتقاء تبلیغ برای بایننس از CMC حذف شد که بخش مهمی از موقعیت‌های خاص برای به دست آوردن کریپتو رایگان است.

آنچه شما برای به دست آوردن کریپتو کارنسی رایگان لازم خواهید داشت:

یک اکانت وریفای شده در بایننس

یک اکانت کوین مارکت کپ

میزان کوشش: بسیار زیاد

کوشش موردنیاز برای CMC Earn زیادتر از کوین بیس است زیرا باید دو اکانت متفاوت ایجاد کنید. یکی با کوین مارکت کپ برای مسابقه و دیگری با بایننس برای ارائه آدرس دریافت که ارز دیجیتال بدان واریز شود.

این سیستم خیلی جذاب نیست، زیرا سیستم کوین ‌بیس، تأیید سریع مبنی بر صحیح بودن جواب‌هایتان یا اینکه ممکن است هیچ‌چیز، دریافت نکنید.

میزان جوایز: بسیار کم

در مقابل با کوین ‌بیس، دارایی که می‌توانید به دست آورید بسیار کم و سیستم کاملاً غیرمنطقی است، علل الاصول هیچ اطمینانی در مورد اینکه آیا واقعاً چیزی به دست آورده‌اید و چه زمانی به کیفتان می‌رسد وجود ندارد.

 

CASH BACK CARDS

یکی از جذاب‌ترین روش‌های رایگان به دست آوردن کریپتو کارنسی، از روش cash back کارت‌هایی (کش بک) است که به شما توانایی می‌دهد موجودی کریپتو کارنسی یا ارز دیجیتال خود را خرج کنید. زیبایی این کار برای به دست آوردن کریپتو کارنسی رایگان این موردِ که شما هیچ‌چیز در خرید خود را متفاوت نمی‌کنید، بلکه جوایزی برای خرید کردن را، به حداکثر می‌رسانید.

در توضیح cash back باید گفت مانند کارت‌های بانکی، cash back کارت‌ها نیز به اعضا خود این امکان را می‌دهد تا با هر خریدوفروش انجام‌شده بخشی از هزینه داده‌شده را به‌صورت جوایز دریافت کنند که بین 1 تا 8 درصد است.

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

وریفای حساب خود را تأیید کنید.

خواهان دریافت کارت فیزیکی یا مجازی شوید

یک نرم‌افزار موبایل نصب کنید

بازار کارت‌های cash back کریپتو همیشه در حال بیشتر شدن است و توسعه‌دهندگان مختلف قابلیت متفاوتی را در پیش‌گرفته‌اند. برخی از وب‌سایت‌های سیستم Cashback به‌طورکلی شامل:

بلاکفای

کوین بیس

نکسو

میزان کوشش: معمولی

کوشش برای به دست آوردن درآمد از کارت‌های cash back کریپتو کارنسی بیشتر از پیش انجام می‌شود. شما باید یک سیستم درخواست را برای این امر کامل کنید و اغلب مدت زیادی صبر را تجربه نمایید زیرا این نوع جوایز بسیار جذاب شده است.

شما همچنین ممکن است نیاز به واریز و استیکینگ داشته باشید، (معمولاً در یک کریپتو کارنسی). مقدار کش بک نقدی که می‌توانید به دست آورید بستگی به حجم Staking شما دارد.

بااین‌وجود، وقتی‌که یک کارت دارید و دارایی خود را تعیین می‌کنید، این سیستم ساده می‌شود. فقط به‌اندازه‌ای که برای هزینه باکارت مجاز هستید هزینه کنید و جوایز را دریافت کنید.

میزان جوایز: بسیار متفاوت

جوایز کارت‌های cash back یا کریپتو بازپرداخت را فقط می‌توان به‌صورت متفاوت توصیف کرد زیرا به میزان دارایی بستگی دارد. همچنین لازم به ذکر است با ارائه یک استیکینگ، سرمایه خود را به خطر می‌اندازید به دلیل امکان افت ارزش ارز استیک شده، به خاطر داشته باشید که هیچ‌گاه چیزی رایگان نیست و به‌طورکلی این دارایی‌ها با میزان دوره مشخص قفل می‌شوند، بنابراین ممکن است افت قابل‌توجهی در ارزش ارز تجربه کنید که هرگونه کش بک کسب‌شده را از بین می‌برد.

همچنین، ممکن است ارزش ارز شما به میزان قابل‌توجهی رشد یابد و علاوه بر جوایز cash back و هر قابلیت دیگری که همراه با دارایی باشد، یک امتیاز اضافی را نیز به همراه خواهد داشت. این امتیاز اغلب می‌تواند موارد زیر باشد:

دسترسی به مکان‌های VIP در فرودگاه‌ها

تخفیف در فروشگاه‌هایی مانند آمازون و نتفلیکس

تخفیف‌های کارمزد

کارت‌های cash back در هنگام معاملات

بخش از عظیم‌ترین تغییرات فروشندگان کوچک در سال‌های اخیر، رشد بسیار سایت‌های مربوط به تخفیف و به‌خصوص کوپن‌های تخفیفی است. فروشندگان کوچک هزینه‌های خرید خود را به‌جای سیستم‌های بازاریابی قدیمی مانند تبلیغات تلویزیون، به سمت جوایز دادن به مشتری تغییر داده‌اند.

کریپتو از سیستم مشابهی پیروی می‌کند، پس فرصت‌های بسیاری برای به دست آوردن کریپتو کارنسی رایگان در شاپ ها و خریدهای آنلاین شما وجود دارد.

cash back در لولی

لولی یک فروشندگان کوچک آنلاین با شعب بسیار متمرکز در ایالات‌متحده است که به شما امکان می‌دهد هنگام شاپ از هر یک از فروشندگان کوچک لیست شده در سیستم آن‌ها، cash back کریپتو کارنسی دریافت کنید.

آنچه شما لازم خواهید داشت:

افزونه مرورگر لولی را برای خود دانلود کنید.

یک والت لولی ایجاد کنید تا بتوانند جوایز کریپتویی شمارا به آن منتقل کنند.

یک حساب بروکر موجود برای تبدیل دارایی به دلار داشته باشید.

منتظر بمانید تا جوایز اختصاص داده شود که قابلیت پرداخت مجدد را فراهم می‌کند.

ساکنِ ایالات‌متحده باشید یا به سیستم انتظار بپیوندید.

cash back در پی

پی سیستم مشابه با لولی دارد و به افراد ایالات‌متحده این قابلیت را می‌دهد که با شاپ از بیش از 8000 فروشنده کوچک آنلاین، cash back به ارز دیجیتال یا دلار آمریکا به دست آوردن کنند. می‌توانید به کارت‌های هدیه یا پی ‌پال پول ارسال کنید و حتی سیستم‌های ارجاعی خود را به اشتراک بگذارید تا به ازای هر هزینه‌ای از طریق سیستم‌های مشترک خود، کش بک دلاری کنید.

آنچه شما برای این کار نیاز خواهید داشت:

اپلیکیشن Pei را بارگیری کنید و کارت‌های نقدی/اعتباری را اتصال دهید

همچنین، افزونه مخصوص را دانلود کنید.

منتظر بمانید تا جوایز اختصاص داده شود که امکان کش بک را فراهم می‌کند.

برای برداشت جوایز با ارز دیجیتال یا استفاده از gift کارت، یک اکانت paypal  داشته باشید.

در آمریکا باشید.

میزان کوشش: کم

کوشش موردنیاز برای به دست آوردن کریپتو کارنسی رایگان از طریق لولی یا پی درواقع بسیار کم است. دانلود اپلیکیشن مخصوص نسبتاً بی‌اهمیت است و درواقع همان‌طور که شاپ و خرید می‌کنید به‌طورمعمول کار می‌کند.

اگر هیچ تجربه پیشینی درزمینهٔ ارز دیجیتال ندارید، ممکن است در صورت خواست خودتان نیاز به داشتن یک اکانت صرافی داشته باشید تا بتوانید راهی برای تبدیل کریپتو کارنسی خود و به دست آوردن دلار داشته باشید، در غیر این صورت می‌توانید گیفت کارت‌های بیت ‌کوین بگیرید یا یک اکانت paypal موجود را متصل کنید.

میزان جوایز: معمولی

سطح ارز دیجیتال رایگانی که می‌توانید از لولی به دست آورید به میزان معامله شما در شبکه آن مغازه پشتیبانی شده سیستم لولی بستگی دارد. به‌عنوان نمونه، در مورد کالایی که بدون توجه به آن می‌خریدید، می‌تواند بازده خوبی را در سراسر مناسبت‌های خاص ارائه دهد، بنابراین نسبت کوشش/جوایز نسبتاً پایین است اما بسیار قابل‌قبول.

اگر واقعاً می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید، لینک‌های رفرال خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، هرچند آن‌ها به‌احتمال‌زیاد می‌خواهند خودشان از این مزایا لذت ببرند.

جمع‌بندی

درمجموع از میان راه‌های بیان‌شده برای کسب درآمد ارز دیجیتال رایگان در این مقاله به‌جز مواردی که اختصاص به اقامت در کشورهای خارجی دارند می‌توانید با احراز هویت‌های فیک اقدام به کسب درآمد از این راه‌ها نمایید چراکه اغلب این راه‌های نوین نیاز به احراز هویت دارند اما فراموش نکنید این کار ریسک بالایی دارد و هرگز دارایی در حساب با احراز هویت فیک نبرید و دارایی کسب‌شده را سریع‌تر خارج نمایید.

 

سؤالات متداول

1_ در چه سایت‌هایی با پاسخ به سؤالات می‌توان کسب درآمد نمود؟

در حال حاضر سایت‌های بسیاری است اما معتبرترین ان کوین بیس هست

2_آیا انجام این کارها ریسکی به همراه دارد؟

خیر ریسکی ندارد و تنها ریسک ان این است که به‌اشتباه انجام داده کار را و زمان شما اتلاف گردد.

3_ چه راه‌های دیگری برای افراد داخل ایران جهت کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال هست؟

منتظر قسمت‌های بعدی این مقاله با کلی راه‌های جذاب دیگر باشید

4_آیا این کار نیاز به هیچ سرمایه اولیه‌ای دارد؟

به‌طورکلی خیر اما بعضی مواقع مثل سیستم کش بک گفته‌شده در مقاله سرمایه اولیه موردنیاز همان مبالغ خریدوفروش خود شماست.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. در زمان های اضافی و بیکاری شرکت کنین خوبه گاهی ممکنه سود ساز باشه اما زندگیتونو پاش نذارین اصلا راه اصلی درامدتون نباشه فقط درآمد اضافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا