💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش آلت کوین ها

بیبی دوج چیست؟ شت کوین یا جم کوین(Baby Doge)

آموزش صرافی بینگ ایکس

بیبی دوج (Baby Doge)، شت کوین یا جم کوین؟ با تیم همیار کریپتو همراه باشید تا پاسخ این سوال را دریافت کنید.

میم کوین‌ها تنها به‌عنوان جوک و شوخی ایجاد شدند و در دنیای واقعی کاربردی خاصی ندارد. بیبی دوج baby doge در تاریخ 9 ژوئن 2021 عرضه و با حمایت رسانه‌ای طرفداران خود در بازار رمزارزها مواجه شد.این میم کوین با هدف غیرمتمرکز بودن و این شعار که می‌خواهد پدرش را با سرعت بالای تراکنش‌ هایش تحت تاثیر قرار دهد، بر زنجیره هوشمند بایننس اسمارت چین قرار گرفت.

بیبی دوج کوین مسیری مشابه دوج کوین را در پیش گرفته است. تنها  در طول یک هفته پس از عرضه، قیمت این ارز دیجیتال بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرد و در حدود یک ماه، حجم بازار آن به 200 میلیون دلار رسید. سازندگان و بنیان گذاران بیبی دوج شناخته شده نیستند،اما این را می‌دانیم که ایلان ماسک یکی از حامیان این رمز ارز می باشد.

عملکرد شبکه بیبی دوج (BabyDoge)

عملکرد شبکه بیبی دوج (BabyDoge)

بیبی دوج (BabyDoge) بر اساس پلتفرم ییلد فارمینگ (Yield Farming) پایه گذاری شده است. این طرح، طرحی هرمی است و کاربر زمانی که با استفاده از این ارز دیجیتال، معامله انجام می‌دهد درصدی از هزینه معامله از کاربر کسر شده و در بین بقیه سرمایه گذاران بیبی دوج (به نسبت سهمی که دارند) تقسیم می‌شود. در نتیجه سرمایه گذاران لایه‌های تحتانی این طرح کوین‌های بیشتری دریافت خواهند کرد.

به عبارتی کارمزد خرید بیبی دوج (Baby Doge) حدودا 10 درصد می‌باشد که 5 درصد آن به کاربرانی که ارز را خریده باشند داده می شود و مابقی برای اداره شبکه دریافت می شود.

هدف بیبی دوج (Baby Doge) چیست؟

هدف اصلی این رمز ارز، رقابت با دوج کوین و بهبود ویژگی‌های عملکردی آن است. بیبی دوج قصد دارد نقاط قوت دوج کوین را حفظ کند و در صدد برطرف کردن نقاط ضعف دوج کوین باشد. همچنین به دنبال یک سیستم هوشمند در معاملات است تا تورم را کنترل کند. به عبارت دیگر بیبی دوج با استفاده از سیستم هوشمند در معاملات خود سعی دارد مشکل تورم در پروژه دوج کوین را کنترل کند.

مزایای بیبی دوج (Baby Doge)

  • ارز دیجیتالی غیر متمرکز
  • دست یابی به پاداش‌های فوری
  • توزیع مجدد هزینه‌های تراکنش به کاربران و در نهایت افزایش ارزش ناشی از توکن سوزی
  • در صدد ارائه لیستی از پیشنهاداتی مانند پلتفرم DEX و NFT

معایب بیبی دوج

بیبی دوج از نظر بنیادی ایراداتی دارد که قبل از سرمایه گذاری در آن باید به نکات زیر توجه کنیم.

آموزش خصوصی فارکس
  • سرمایه زیادی را صرف خرید آن نکنید و با بخش محدودی از سرمایه خود خرید انجام دهید.
  • هدف سرمایه‌گذاری بلندمدت نباشد و با تعیین هدف‌های قیمتی محدود نسبت به خرید و فروش اقدام کنید.

تفاوت دوج کوین و بیبی دوج

سرعت معاملات بیبی دوج بیشتر از دوج کوین است و تشکیل هر بلاک آن 5 ثانیه زمان می برد که این زمان برای دوج کوین 60 ثانیه می‌باشد. از طرفی بیبی دوج از حمایت ایلان ماسک برخوردار است.با این تفاسیر می‌توان گفت احتمال موفقیت دوج کوین پسر بیشتر از دوج کوین پدر خواهد بود.

حمایت ایلان ماسک از بیبی دوج

بیبی دوج (Baby Doge) در چه صرافی هایی لیست شده است؟

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ، امکان خرید و فروش این رمز ارز را مهیا کرده‌ است.

وب سایت رسمی کوینکس نیز اعلام کرده که از 18 ژانویه 2022، واریز، برداشت و معامله جفت ارز بیبی دوج/تتر در این صرافی امکان پذیر است.

آینده بیبی دوج (Baby Doge)

اساتید همیار کریپتو توصیه می‌کنند به دوج کوین دید بلند مدت نداشته باشید زیرا تحلیل دقیقی از آینده آن وجود ندارد اما در کوتاه مدت می‌توانید سود های جذابی کسب کنید.

از طرفی اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید منطقی است کل سرمایه خود را به آن اختصاص ندهید و تنها درصد کمی از سرمایه خود را به خرید بیبی دوج اختصاص دهید.

نتیجه گیری

اگر اهل ترید هستید و قدرت ریسک بالایی دارید می‌توانید درصدی از سرمایه خود را به بیبی دوج (BabyDoge) اختصاص داده و با معاملات کوتاه مدت شروع به کسب سود از این رمزارز کنید.

در حال حاضر جامعه ارزهای دیجیتال به دو بخش تقسیم شده است. گروه اول که بیش از ۳۰۰ هزار نفر هستند، معتقدند بیبی دوج به‌خاطر سیستم استیک هوشمند یکپارچه‌ای که دارد، ارزنده است، و گروه دیگر مخالفت خود را این‌گونه اعلام می‌کنند که این میم کوین هم مانند دیگر هم‌نوعانش به‌خاطر سروصداهای اولیه مورد توجه قرار گرفته و در آینده ا آمدن یک تصویر جدید جذابیت خود را از دست خواهد داد.

سرمایه‌گذاری روی بیبی دوج یا توکن‌هایی مانند آن با ریسک بالایی همراه است. بررسی و تحلیل‌های زیادی درباره دوج کوچک منتشر نشده و از همه مهم‌تر، خودش فرزند یک میم کوین دیگر است. هرچند دوج کوین با استقبال همراه بوده است اما نباید فراموش کرد که این توکن‌ها هیچ فناوری و پشتوانه قوی ندارند و تنها به اظهار نظر دیگران وابسته‌اند.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. توضیحات مفیدی بود.ممنون …من هم این میم کوین رو برای کوتاه مدت باسرمایه کم مناسب میدونم.

  2. اگه میگید برای شوخی و سرگرمی ایجاد شدند برای چی باید روی آنها سرمایه گذاری کرد؟

    1. برخی از افراد علاقه دارند به سرمایه گذاری در شت کوین ،اساتید همیار کریپتو سرمایه گذاری در شت کوین ها را توصیه نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا