💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

5 ارز دیجیتال هوش مصنوعی برتر در سال ۲۰۲۳

آموزش صرافی بینگ ایکس

در ماه‌های گذشته اخبار مربوط به هوش مصنوعی بسیار داغ بوده و همه از قابلیت‌های این فناوری شگفت‌زده شده‌اند که در رأس آن‌ها نام OpenAI و Chatgpt شنیده می‌‌شود. هوش مصنوعی قابلیت‌هایی را در اختیار ما قرار می‌‌دهد که بتوانیم با کمک آن تصمیم‌های بهتر و مؤثرتر بگیریم و همچنین بادید بازتری به جهان بنگریم.

حال تلفیق بلاک چین و هوش مصنوعی و ایجاد ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی برای طرف‌داران این حوزه بسیار جالب شده که این امر باعث رشد قیمت ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی شده است. در مقاله «5 ارز دیجیتال هوش مصنوعی برتر در سال ۲۰۲۳» به معرفی توکن هوش مصنوعی و کاربردهای آن می‌‌پردازیم. همیار کریپتو همراه شما در بازارهای مالی

منظور از ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟

به ارزهای دیجیتالی که بر بستر بلاک چین‌هایی که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، ساخته می‌‌شوند، توکن هوش مصنوعی یا همان ارز دیجیتال هوش مصنوعی گفته می‌‌شود. پروژه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی انعطاف‌پذیری بالایی دارند چرا که خود هوش مصنوعی قابلیت‌های بسیار زیادی دارد.

توکن‌های هوش مصنوعی می‌تواند کاربردهای مختلفی در حوزه‌های بازارهای غیرمتمرکز، Web3، بازی‌ها و … داشته باشند. هوش مصنوعی یکی از ابزارهای دستیابی پروژه‌های بلاک چین به اهداف خاص خودش است. برای مثال در پروژه «Dash 2 Trade» از هوش مصنوعی برای تشخیص احساسات افراد نسبت به ارزهای دیجیتال خاص در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر استفاده می‌کند.

رمز ارز هوش مصنوعی

توکن هوش مصنوعی چیست؟

در ادامه مقاله قصد داریم برترین توکن‌های هوش مصنوعی که با احتمال زیاد در سال 2023 رشد خواهند کرد را به شما معرفی کنیم. ازآنجایی‌که برای خرید هر ارز دیجیتالی نیاز است حداقل اطلاعات اولیه را راجع به آن داشته باشید، درباره معروف‌ترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی توضیحاتی را خدمتتان ارائه می‌دهیم.

اما قبل از آن یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم، در کانال سیگنال ارز دیجیتال همیار کریپتو تمامی‌ خدمات شامل تحلیل ارزهای مختلف و سیگنال‌ها کاملاً رایگان در اختیار همراهان قرار می‌‌گیرد. برآیند و عملکرد گلی این کانال را می‌توانید در صفحه مربوط و خود کانال مشاهده کنید و ببینید که سودآور بوده است؛ بنابراین این فرصت را غنیمت شمارده و به خانواده همیار کریپتو بپیوندید.

آموزش خصوصی فارکس

توکن هوش مصنوعی گراف

ارز هوش مصنوعی گراف (The Graph) جز بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی است. وظیفه پروژه گراف آن است که برای توسعه قراردادهای هوشمند، یک لایه نمایه‌سازی (Indexing) ایجاد کند. یک توسعه‌دهنده را تصور کنید که برای ساخت یا توسعه پروژه‌های خاص نیاز به داده دارد. در این موقعیت پروژه گراف کارساز است. پروژه گراف طبق نیاز توسعه‌دهنده از بلاک چین‌های مختلف داده‌های مورد نیاز را جمع آوری کرده و در اختیار توسعه‌دهنده قرار می‌دهد.

نماد توکن پروژه گراف «GRT» است و یکی دیگر از کاربردهای توکن هوش مصنوعی گراف، امکان پرس‌وجو در شبکه اتریوم است. این کاربرد باعث می‌‌شود که کاربران با کمک این پلتفرم APIهایی با طبقه‌بندی اطلاعات خاص (در هر موضوعی) و ساختن زیرگراف‌ها (Sub-Graph) (مطابق با همان طبقه‌بندی) برای مقاصد خود ایجاد کنند.

تصور کنید شما قصد دسترسی به اطلاعات صرافی غیرمتمرکز پنکیک سوآپ، در اپلیکیشن خود دارید. برای این کار راه‌های پیچیده؛ مانند کدنویسی وجود دارد؛ اما اگر بخواهیم این کار را برای چند اپلیکیشن هم‌زمان انجام دهیم، زمان‌بر خواهد بود حجم داده‌های بسیار زیاد می‌‌شود.

یکی از روش‌های ساده آن است که از زیرگراف استفاده کنید. در این حالت با ارجاع یک زیرگراف به سایت خود امکان تحقیق و بررسی اطلاعات صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ برای مخاطبان شما سایت فراهم خواهد شد.

توکن هوش مصنوعی

ارز دیجیتال هوش مصنوعی Ocean Protocol

ارز دیجیتال هوش مصنوعی اوشن پروتکل (Ocean Protocol) با نماد «OCEAN» شناخته می‌‌شود که یک اکوسیستم است که به‌عنوان ابزاری برای خریدوفروش داده‌ها استفاده می‌‌شود.

از دیگر کاربردهای این پلتفرم و توکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یک توکن OCEAN، یک توکن حاکمیت است و برای استیکینگ ارز دیجیتال کاربرد دارد.

این پلتفرم به افراد عادی و شغل‌های مختلف این امکان را می‌دهد تا اطلاعات خود را در پلتفرم ارزش‌گذاری کرده و کسب درآمد کنند. این امر برای مصرف‌کننده و تامیم کننده داده درآمد ایجاد می‌‌کند.

ایجاد درآمد برای ناشران داده؛ در دنیای امروزی، به دلیل تعداد بسیار زیاد سایت‌ها و محتوای کپی، دسترسی به منابع داده و اطلاعات قابل‌اعتماد (هر نوع داده و اطلاعات) دشوار است. ارز دیجیتال هوش مصنوعی اوشن این امکان را برای ناشران داده فراهم ساخته تا در دسترس قرار دادن داده‌های قابل استناد بتوانند درآمد داشته باشند. از طرفی تمامی‌ اقشار جامعه که به داده‌های مختلف نیاز دارند؛ مانند محققان و تحلیلگران داده یا هر شخص دیگری امکان دستیابی به داده‌های صحیح برایشان فراهم می‌‌شود.

امکان فروش مجدد داده؛ محققی را تصور کنید که داده مدنظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده کرده است. حال می‌تواند مجدد آن داده را در پروتکل اوشن به فروش بگذارد.

نحوه کسب درآمد هولدرها؛ ازآنجایی‌که افراد استیک کننده توکن OCEAN نقش تامیم کننده استخر نقدینگی پلتفرم را دارند، بخشی از کارمزدهای این پلتفرم به‌عنوان پاداش به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

آموزش ارز دیجیتال در مشهد همیار کریپتو برای علاقه‌مندان به این حوزه به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود. با شرکت در این آموزش‌ها و استفاده از خدماتی مانند پشتیبانی، دورهمی های کریپتویی، در ابتدا مفاهیم را به طور کامل یاد گرفته و سپس دانش و مهارت ارز دیجیتال خود را می‌توانید به‌روز کنید.

رمز ارز هوش مصنوعی Fetch

توکن هوش مصنوعی Fetch یک پلتفرم برای یادگیری و متصل ساختن شبکه‌های دیگر به هم است. اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم با کمک ارز دیجیتال فچ می‌توان دستگاه‌های اینترنت اشیا یا IOT را به هم متصل کرد و امکان یادگیری برای آن‌ها ایجاد کرد. نام نماد این توکن FET بوده و در فوریه سال 2019 به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شد.

هدف رمز ارز هوش مصنوعی فچ آن است که کارهایی که سیستم‌های متمرکز به‌طور روزانه انجام می‌دهند، به‌طور غیرمتمرکز و متن باز انجام شود. این اتفاق شامل تمامی کارها از رزرواسیون هتل و تحویل داده‌ها گرفته تا توسعه مدل‌های آب و هوایی.

توکن هوش مصنوعی سینگولاریتی نت

می‌توان گفت توکن هوش مصنوعی سینگولاریتی نت (SingularityNET) یک بازار برای سرویس‌های هوش مصنوعی بوده و برای کاربران خود امکان ایجاد، اشتراک‌گذاری و کسب درآمد را فراهم ساخته است. این پروژه در سال 2017 رونمایی شد و در عرضه اولیه خود 36 میلیون دلار جمع‌آوری کرد، توکن این پروژه «AGIX» نام دارد.

ربات هوش مصنوعی «سوفیا» (Sophia) توسط تیم سازنده ارز دیجیتال هوش مصنوعی سینگولاریتی نت ساخته و عرضه شده است که گویاترین ربات هوش مصنوعی در دنیا شناخته می‌‌شود و یکی از اهداف این پروژه آن است که «سوفیا» بتواند به طور کامل زبان انسان را درک کند.

اشخاصی که قصد توسعه‌دادن هوش مصنوعی را دارند می‌توانند از توکن «AGIX» استفاده کرده و از این پلتفرم برای انتشار و فروش ابزارهای هوش مصنوعی خود همچنین ارزیابی عملکرد کلی پروژه خود استفاده کنند.

یکی دیگر از کاربردهای توکن سینگولاریتی نت آن است که به فروشندگان امکان فروش ابزارها و اطلاعات خود را داد از طرفی به خریداران امکان بررسی سرویس‌ها قبل از خرید را می‌دهد تا خریدار مطمئن شود که آیا ابزاری که قصد خرید آن را دارد، مناسب اهداف او هست یا خیر.

 

ارز دیجیتال هوش مصنوعی SingularityNET

مزایای استفاده از ارز دیجیتال هوش مصنوعی

ارز دیجیتال AI یکسری تفاوت با ارزهای دیجیتال که تا الآن می‌شناختیم دارند که نوع کاربرد رمز ارز AI یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. کاربرانی که از کوسن‌های هوش مصنوعی استفاده می‌‌کنند می‌توانند از پلتفرم AI آن‌ها نیز استفاده کرده و مثلاً یک برنامه هوش مصنوعی بسازند. کاربری را تصور کنید که با کمک بلاک چین هوش مصنوعی الگوریتمی‌ را ایجاد کند که بتواند بهترین نوع سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه، ترید خودکار و … را پیشنهاد داده یا به طور خودکار اجرا نماید.

دومین مزیت ارز دیجیتال هوش مصنوعی آن است که امنیت بیشتری دارد؛ چراکه رمز ارز هوش مصنوعی از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌‌کند و همین امر موجب می‌‌شود در برابر حملات سایبری و مخرب کمتر آسیب‌پذیر باشند.

مزیت بعدی ارز دیجیتال هوش مصنوعی استفاده از آن‌ها در بازارها و شبکه‌های غیرمتمرکز است تا کاربران بتوانند به‌راحتی رمزارزهای هوش مصنوعی خود را به‌راحتی با سرعت بیشتری مبادله کرده یا منتقل کنند.

اگر به هر دلیل نمیتوانید در کلاس های حضوری شرکت کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمت تدریس خصوصی ارز دیجیتال است. در این طرح مباحث آموزشی و زمان برگزاری جلسات مطابق با نیاز دانشجو منعطف خواهد بود.

هوش مصنوعی و بلاک چین

جمع بندی

هوش مصنوعی یک از ابزارهای قدرتمندی است که در اختیار انسان‌ها قرار گرفته است و به ما کمک می‌کند تا بتوانیم با سرعت چندین برابری بتوانیم در راستای اهدافمان قدم‌های صحیح برداریم. در گذشته تنها یکسری ربات به‌عنوان هوش مصنوعی معرفی و شناخته‌شده بودند اما اکنون با تلفیق هوش مصنوعی و بلاک چین طیف عملکرد آن بسیار گسترده شده است.

در مقاله «5 ارز دیجیتال هوش مصنوعی برتر در سال ۲۰۲۳» به تعریف توکن هوش مصنوعی، کاربرد و مزایای آن و معرفی توکن‌های برتر هوش مصنوعی پرداختیم.

در آپارات همیار کریپتو می‌توانید از به جدیدترین اطلاعات درباره تغییرات صرافی یا خبرهای متاورس و … به طور رایگان دسترسی پیدا کنید.

سؤالات متداول

آیا باید روی ارز دیجیتال هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرد؟

هوش مصنوعی در آینده یکی از نقش‌های اساسی در زندگی انسان‌ها ایفا خواهد کرد. حال بهتر است امروز بهترین توکن‌های آن را بشناسیم و روی آن‌ها سرمایه گذاری کنیم.

بهترین صرافی برای ترید در ارز دیجیتال کدام است؟

صرافی BingX باتوجه به خدمات و نرخ پایین کارمزدی که دارد، بهترین انتخاب برای انجام معاملات در بازار ارز دیجیتال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا