💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

بهترین صرافی خرید تتر کدام است؟

آموزش صرافی بینگ ایکس

بهترین صرافی خرید تتر کدام است؟ معتبر – ارزان – فوری

با توجه به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، دسترسی کاربران ایرانی به صرافی‌های معتبر خارجی ارز دیجیتال محدود است. به همین دلیل، صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی نقش مهمی در خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال در ایران ایفا می‌کنند.

در این مقاله از تیم همیار کریپتو، به بررسی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید تتر در ایران می‌پردازیم. برای انتخاب بهترین صرافی برای خرید تتر، عوامل مختلفی مانند امنیت، کارمزد، تنوع روش‌های پرداخت و پشتیبانی باید در نظر گرفته شود.

بهترین صرافی برای خرید تتر در ایران

تتر (USDT) یک رمز ارز با قیمت ثابت بوده که ارزش آن به دلار آمریکا وابسته است. این ارز یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال در جهان است و به عنوان یک استیبل کوین (stablecoin) برای حفظ ارزش دارایی‌ها در بازارهای پر نوسان ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

در حال حاضر، دو صرافی ارز دیجیتال بیت پین و نوبیتکس به عنوان بهترین صرافی‌های خرید تتر در ایران شناخته می‌شوند. این دو صرافی از نظر ویژگی‌ها، امکانات و امنیت در سطح بالایی قرار دارند و توانسته‌اند اعتماد کاربران ایرانی را جلب کنند.

خرید تتر فوری از صرافی بیت پین

صرافی بیت پین یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر در ایران است. این صرافی با ارائه خدماتی متنوع و کاربرپسند، توانسته است در مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران تبدیل شود. برای خرید تتر از صرافی بیت پین باید ثبت نام کنید. در صورت ثبت نام از طریق لینک زیر می‌توانید از تخفیف کارمزد در معاملات خود بهره‌مند شوید.

ثبت نام در صرافی بیت پین

بعد از تکمیل ثبت نام در صرافی بیت پین می‌توانید در دو بازار معامله آسان و معامله تتر را خرید کنید. در ادامه هر دو روش توضیح داده خواهد شد.

آموزش خصوصی فارکس

خرید تتر ارزان

قبل از خرید تتر بهتر است این بخش که مربوط به تجربه کار با صرافی‌های ایرانی می‌شود را بخوانید:

در هر صرافی ارز دیجیتال ایرانی که قرار دارید در بخش معاملات فوری (معاملات آسان یا هر عبارتی مشابه به آن) شما در حال معامله مستقیم با خود صرافی هستید؛ بنابراین مجبورید ارز دیجیتال را در اینجا تتر با قیمت بیشتری نسبت به قیمت معمول بخرید و با قیمت کمتری نسبت به قیمت معمول بفروشید.

به همین دلیل توصیه ما آن است که از بخش معاملات حرفه‌ای (معامله – اسم‌ها در هر صرافی متفاوت است) استفاده کنید. در این قسمت شما با یک شخص دیگری مانند خودتان در حال معامله هستید بنابراین قیمت خرید و فروش شما منطقی‌تر خواهد بود.

آموزش خرید فوری تتر از صرافی بیت پین

برای خرید فوری تتر وارد سایت صرافی بیت پین شوید، سپس از طریق گزینه «واریز» وسط صفحه به اندازه مد نظر حساب کاربری بیت پین خود را شارژ کنید. نحوه ثبت نام و واریز وجه به صرافی بیت پین در مقاله « صرافی بیت پین Bitpin : نحوه ثبت نام و راهنمای جامع تصویری» به صورت جامع توضیح داده شده است.

1- پس از واریز وجه، مطابق با تصویر از نوار بالایی یا از وسط صفحه گزینه “خرید آسان” را انتخاب کنید…

 

بهترین صرافی خرید تتر کدام است؟

 

بهترین صرافی خرید تتر کدام است؟ نوبیتکس و بیت پین

2- در صفحه جدید ابتدا نوع رمز ارز تتر را انتخاب کنید، سپس موجودی مد نظر برای خرید تتر را در کادر «مبلغ کل» وارد کنید. در کادر بعدی به طور خودکار مقدار تتری که امکان خرید آن با مقدار موجودی شما وجود دارد نوشته می‌شود.

بهترین صرافی خرید تتر

 

شما می‌توانید از قسمت «قیمت» قیمتی که در حال خرید تتر هستید را مشخص کنید. همان‌طور که توضیح داده شد، قیمت 51337 ریال برای خرید تتر (در زمان نوشتن این مقاله) واقعاً بالاست و بهتر است از بخش معامله برای خرید تتر اقدام نمایید.

خرید تتر از صرافی نوبیتکس

یکی دیگر از صرافی‌های مورد اعتماد برای خرید تتر صرافی نوبیتکس است. برای ثبت نام و خرید تتر در صرافی نوبتکس می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید تا شامل تخفیف در کارمزدهای معاملاتی شوید.

ثبت نام در صرافی نوبیتکس

خرید تتر بدون احراز هویت

آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟ بله. اگر نیاز فوری برای خرید تتر دارید و نمی‌توانید منتظر تائید شدن فرایند احراز هویت بمانید، می‌توانید از پلتفرم‌هایی مانند تتانکس، علی بابا، پی ام ایکس و … استفاده کنید. این پلتفرم‌ها از شما برای خرید و فروش تتر هیچ مدرک شناسنایی نمی‌خواهند.

توجه: همیار کریپتو معتبر بودن یا نبودن پلتفرم‌های معرفی شده برای خرید تتر را تائید یا رد نمی‌کند.

البته همیشه و همیشه باید امنیت پلتفرمی که در حال ترید در آن هستید را در نظر بگیرید. شاید پلتفرم‌های زیادی باشند که امکان خرید و فروش تتر را بدون احراز هویت برای شما فراهم سازند اما تنها هدف آن‌ها کلاهبرداری باشد!اولین اولویت برای فعالیت در بازارهای مالی آن است که سرمایه اولیه را حفظ کنیم به همین دلیل ما در همیار کریپتو به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آنکه خرید تتر با خیال آسوده و امن داشته باشید از صرافی‌های معتبر مانند بیت پین یا نوبیتکس استفاده کنید.

بعد از خرید تتر برای معاملات خودتان میتوانید با صرافی بینگ ایکس معاملات اسپات و فیوچرز انجام دهید و برای شروع میتوانید آموزش صرافی بینگ ایکس همیارکریپتو ببینید.

خرید تتر بهتر است یا دلار؟

تصمیم‌گیری در مورد اینکه خرید تتر بهتر است یا دلار، به اهداف و شرایط شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک دارایی با قابلیت انتقال سریع و آسان، امنیت بیشتر و کارمزد انتقال بسیار کم هستید، خرید تتر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ اما اگر به دنبال یک دارایی با پذیرش گسترده، ثبات بیشتر و حمایت قانونی آمریکا هستید، خرید دلار می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد.

بهترین سایت برای خرید تتر

انتخاب بهترین سایت برای خرید تتر در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به موارد 1- تنوع روش‌های خرید و فروش 2- قیمت مناسب 3- سرعت بالای تسویه حساب، 4- رابط کاربری ساده و کاربرپسند و مهم‌ترین عامل 5- امنیت اشاره کرد که صرافی‌های معرفی شده در این مقاله تمامی این ویژگی‌ها را دارا هستند.

نکته مهم برای خرید ارزهای دیجیتال این است که باید از استراتژی DCA پیش ببرید تا بهترین سرمایه گذاری در ارز دیحیتال داشته باشیذ.

جمع بندی

در این مقاله نحوه خرید فوری تتر و خرید ارزان تتر به صورت کامل توضیح داده شد. در نهایت باید گفت برای انتخاب بهترین صرافی برای خرید تتر در ایران دو عامل 1- امنیت و 2- کارمزد کم معاملاتی از مهم‌ترین فارکتورها هستند. برای آنکه خرید ارزان تتر داشته باشید توصیه می‌کنیم با سایر کاربران حاضر در صرافی به خرید و فروش تتر بپردازید و حتماً و حتماً از صرافی‌های ارز دیجیتال امن مانند بیت پین و نوبیتکس برای انجام دادن معاملات خود استفاده کنید.

بدانید: کارمزد انتقال تتر در شبکه های مختلف

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام و وقت بخیر .
    مقاله ای بسیار خوبی بود با خوندش متوجه شدم صرافی بیت پین صرافی خوبی برای انجام کار با آن است چون امنیت بالایی دارد و همچنین پشتیبانی 24ساعته دارد که هر تایم پاسخگو هستند .در کل مقاله ای کاملی برای راهنمایی در این زمینه بود.

  2. سلام خدمت تیم موفق همیار کریپتو
    عالی بود این مقاله چون کنار این مقاله ویدیو آموزشی قرار دارد که کار با صرافی در آن آموزشش داده شده است که من با دیدن این ویدیو کامل یاد گرفتم چطور با صرافی بیت پین چطور کار کنم تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا