💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
همیار ترید

صندلی مناسب گیم و ترید ارزدیجیتال

آموزش صرافی بینگ ایکس

آیا تابحال با خود فکر کرده اید که صندلی مناسب گیم و ترید چه ویژگی دارد؟ با همیارکریپتو همراه باشید تا به این سوال پاسخ بدهیم.

اگرشما یکی از علاقمندان بازی های ویدیویی و اصطلاحاً گیمرهستید، ساعتهای طولانی را به طور پیوسته در مقابل صفحه نمایش خود سپری می کنید. با توجه به اینکه هر فرد عادی حداقل 8 ساعت از وقت خود را در هر روز خود درمحل کار یا اتاق درس یا بازی سپری میکند پس مجبور است به فکر سلامتی بدن خود باشد زیرا نشستن طولانی مدت به ستون فقرات و سایر اعضای بدن شما آسیبی وارد میکند پس باید از آن جلو گیری شود.

تیم همیارکریپتو علاوه بر برگزاری دوره آموزش ارز دیجیتال و برگزاری دوره های غیر حضوری برای افراد در نقاط مختلف کشور جهت رفاه حال تریدرها به آموزش نکات مهم در رابطه با سلامتی معامله گران هم می پردازد. تیم همیارکریپتو در رسانه آپارات نیز فعالیت دارد و می‌توانید از ویدئو های آموزشی ما در آپارات همیار کریپتو استفاده کنید.

صندلی مناسب گیم و ترید باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

حتما تا به حال افرادی را مشاهده کرده اید که وقتی روی صندلی نشسته اند از یک بالشتک برای پشت کمرشان استفاده کرده اند تا درد کمتری را احساس کنند.

این رفتار به این دلیل است که نشستن روی صندلی مناسب با آرگومونیک بدن آنها نیست. ولی وقتی پشت شما کاملا مماس باپشتی صندلی باشد و شما بتوانید پاهایتان را بصورت موازی روی سطح زمین قرار دهید نشانه استاندارد بودن صندلی از نظر طبی است.

اگر در اثر نشستن طولانی بر روی صندلی های معمولی دچار خستگی مفرط و دردهای اسکلتی و عضلانی هستید، و برای سلامتی خود نیز اهمیت زیادی قائل‌اید، بهتر است از صندلی های گیم استفاده کنید.

صندلی گیم دراولین نگاه شما را مجذوب ظاهر لاکچری خود می‌نماید که بر مبنای اصول ارگونومیک طراحی شده است. بنابراین درهنگام انتخاب مدل صندلی حتما بایستی به پارامتر قد و وزن که در هر مدل تعریف شده است، توجه داشته باشید تا این صندلی بهترین عملکرد را به شما ارائه دهد.

آموزش خصوصی فارکس

اصطلاحات اولیه گیم را در دایرة المعارف کریپتو گیم مطالعه کنید.

صندلی گیم با قابلیت تنظیم اجزاء اصلی، تاثیر به سزایی در بهبود ضریب ایمنی و سلامتی، و نیز احساس رضایت‌مندی شما خواهد داشت و به شما اجازه میدهد تا بدون احساس ناراحتی و خستگی، ساعات متمادی را صرف بهبود مهارت های خود نمایید.

صندلی گیمینگ باید این قابلیت را داشته باشد که بصورت 360 درجه در هر دو طرف راست و چپ بچرخد ممکن است شماوسایل در هر طرف خود داشته باشید که بکار کردن با آنها نیاز دارید.

وجود بالشتک‌های طبی پشت‌سری و گودی کمر موجب افزایش بازه پشتیبانی از شکل طبیعی ستون مهره شده است و قابل استفاده بعنوان صندلی گیمینگ و یا کامپیوتر است، با رنگ طوسی ، نمای لوکس و مدرنی به محیط شما میبخشد.

محبوب ترین برنر های صندلی گیمینگ در بازار به ترتیب الویت عبارتند از برند ریزر، دی ایکس ریسر، مستر، کلا

دوره آموزشی کریپتو گیمر

این صندلی برای چه کسانی مناسب است؟

1) دور کار هستند و در خانه مدت زمان زیادی مجبورند روی صندلی بنشینند.

2) در یک محیط اداری کار می‌کنند و قصد دارند بهره‌وری‌شان را افزایش دهند.

3) مشکلات حرکتی دارند و وقتی روی صندلی می‌نشینند، بدن‌شان به حمایت بیشتری نیاز دارد.

4) به کمردرد‌های مزمن یا شدید مبتلا هستند.

5) می‌خواهند تاجایی‌که می‌شود روی صندلی‌ احساس راحتی کنند.

انواع صندلی مناسب گیم و ترید

در بازار چهار نوع صندلی گیمینگ وجود دارد:

کامپیوتری

اگر به یک صندلی برای پشت میز نیاز دارید و می‌خواهید ساعت‌ها سرگرم کار با کامپیوتر شوید یا بازی‌های کامپیوتری انجام دهید، این نوع صندلی انتخابی عالی برایتان است.

یک صندلی گیمینگ کامپیوتری، دارای پایه چرخدار ۵ ستاره‌ای است. این صندلی‌ها قابلیت چرخیدن دارند و وقتی روی آن نشسته‌اید می‌توانید آزادانه به اطراف‌تان بچرخید.

همچنین صندلی‌های کامپیوتری تکیه‌گاه بلندی دارند و تا گردن‌تان را پوشش می‌دهند. دسته‌های آنها هم بلند است و موقعی‌که مشغول کار با صفحه‌کلید و موس هستید، از مچ‌هایتان مراقبت می‌کنند.

اگر نوعی صندلی می‌خواهید که وقتی مشغول تماشای صفحه نمایش کامپیوترتان هستید مانع از فشار آوردن به گردن و کمرتان شود، صندلی گیمینگ کامپیوتری ایده‌آل است.

کنسولی

محبوب‌ترین صندلی‌های گیمینگ کنسولی، صندلی‌های «راکر» هستند. این صندلی‌ها به شکل حرف لاتین «L»‌اند و از آنجایی‌که پایه‌دار نیستند، آنها را می‌توانید مستقیما روی زمین قرار دهید.

تکیه‌گاه این صندلی‌ها با حرکات گیمر خیلی راحت به عقب و جلو می‌روند و دقیقا به همین دلیل است که به آنها «راکر» گفته می‌شود. این صندلی‌ها شبیه صندلی‌ها راکر (یا گهواره‌ای) هستند.

اگر تنها هدف شما لذت بردن از بازی‌های کنسولی است، فقط باید صندلی‌های گیمینگ کنسولی بخرید. این صندلی‌ها معمولا دارای ویژگی‌های بیشتری مانند پورت USB و بلندگوهایی هستند که به‌راحتی به کنسول متصل می‌شوند.

مسابقه‌ای

صندلی‌های مسابقه‌ای حالت مسابقه را برای گیمر تداعی می‌کنند. این نوع صندلی‌ها پیشرفته‌ترین نوع صندلی‌های گیمینگ به حساب می‌آیند و برای بازی‌های مسابقه‌ای طراحی شده‌اند.

این صندلی‌ها را می‌توان به‌راحتی به «کاکپیت» یا کابینی متصل کرد که تمام لوازم ضروری مانند پدال‌ها، چر‌خ‌دنده‌ها، فرمان و باقی موارد روی آن قرار بگیرند.

کاکپیت در واقع چیزی شبیه اتاقک خلبان است که تمام دستگاه‌های مورد نیاز بازی درون آن قرار می‌گیرند.

گیمرهای حرفه‌ای مسابقات یا افرادی که با جدیت این بازی‌ها را پیگیری می‌کنند، معمولا به سراغ پیشرفته‌ترین صندلی‌های گیمینگ مسابقه‌ای می‌روند که این نوع صندلی‌ها گاهی چندین میلیون تومان ارزش دارند.

بین‌بگ

البته سخت است به این صندلی‌ها به عنوان صندلی‌های گیمینگ فکر کنید اما بسیاری از گیمرها از این صندلی‌ها به‌دلیل نرم و راحت بودنشان استقبال می‌کنند.

این صندلی‌ها به‌طور‌ کلی بزرگ هستند که معمولا با فوم پر می‌شوند و روکش آنها از جنس مایکروفیبر یا چرم جیر است.

صندلی‌های گیمینگ بین‌بگ ویژگی‌های ارگونومیک یا حمایت از کمر و گردن را ندارند اما اگر به‌ دنبال نوعی صندلی هستید که بتواند تمام حالت‌ها و ژست‌های بدن‌تان را هنگام نشستن پشتیبانی کند، این نوع صندلی مناسب‌تان است.

البته به‌دلیل اینکه این صندلی‌ها ویژگی‌های سه مدل صندلی‌گیمینگ قبلی را ندارد، از همه صندلی‌ها ارزان‌تر هستند و با هر بودجه‌ای سازگاری دارند.

مثالی از صندلی مناسب گیم و ترید

در سال 1999، شرکت DXRACER به عنوان تولیدکننده صندلی اتومبیل و صندلی اتومبیل های مسابقه ای فعالیت خود را در ایالات میشیگان آمریکا آغاز نمود.

سپس با همکاری شرکت Jiangyin ،Dexin Auto Parts Chair تولید صندلی و لوازم جانبی در صنعت مبلمان اداری و خانگی را براساس صندلی اتومبیل، آغاز کرد.

در سال 2012 نیز براساس صندلی اتومبیل های F1 صندلی های گیمینگ را به بازار عرضه کرد.

محصولات DXRACER شامل صندلی های گیمینگ، صندلی های اداری و مدیریتی، صندلی های کنسول های بازی، صندلی مخصوص شبیه سازهای رانندگی فورمول 1 و لوازم جانبی می باشد.

صندلی مناسب گیم و ترید

صندلی DXRacer بواسطه عملکرد و ایمنی، خود را بعنوان بهترین صندلی گیمینگ در جهان معرفی نموده است.سری تانک DXRacer برای کاربرانی با قد 185 تا 198 سانتی‌متر و وزن 192 کیلوگرم طراحی شده تا بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.
حداکثر وزن برای کاربر این محصول 204 کیلوگرم و حداکثر قد 201 سانتی‌متر تعیین شده است.

همه مواد و ملزومات به کار رفته در این صندلی از مرغوب‌ترین مواد اولیه موجود است؛ از اسکلت یکپارچه فولادی وتشک و پشتی ساخته شده از فوم گدازش سرد گرفته تا روکش وینیل و چرخک های بدون صدای پلی‌اورتان با قطر 3 اینچ، همگی از بهترین‌ها هستند. روکش چرم مصنوعی وینیل از نوع تنفسی بوده و در اثر نشستن طولانی مدت سبب تعرق و ایجاد حساسیت نمی‌گردد. همچنین فوم سرد به کار رفته در نشیمنگاه و پشتی صندلی، در اثر استفاده دارزمدت تغییر شکل نمی‌دهد.

نوع مکانیزم به کار گرفته شده در این صندلی ساده بوده و قابلیت تاب خوردن جهت رفع خستگی را به شما می دهد و زاویه پشتی آن تا 120 درجه قابل تنظیم است. شیب نشیمنگاه این محصول نیز بین 3 تا 18 درجه متغیر است. یک کمک فنر گازی جهت حرکت نرم و روان تنظیم ارتفاع و پایه پنج شاخه از آلومینیوم یراق‌بندی شده نیز از نقاط قوت این صندلی است.

دسته های عریض این صندلی به منظور محافظت از ساعد و آرنج کاربر دارای پد فوم میباشد و برای راحتی و تسلط کاربر به میزکار، در چهار جهت قابل تنظیم است.

صندلی مناسب گیم و ترید

مراکز خرید صندلی مناسب گیم و ترید در مشهد

اگر قصد خرید صندلی مناسب گیم و ترید در مشهد را دارید میتوانید از نمایندگی های لیو (Live) و نیلپر (Nilper) خرید کنید.

نمایندگی لیو (Live)

آدرس : مشهد، خیابان سناباد _ بین سناباد 11 و 13

مدیریت : قنبری

وب سایت : ghanbaari.ir

نمایندگی نیلپر (Nilper)

نیلپر مشهد nilper در محله سناباد مشهد واقع شده است. این فروشگاه یکی از دوازده فروشگاه مبلمان در محله سناباد مشهد می‌باشد.

آدرس : مشهد، سناباد _ بین سناباد 6 و 9

وب سایت : nilper.center

چنانچه قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال و شروع خرید و فروش را دارید، اما فرصت کافی یا تخصص لازم برای تحلیل بازار را ندارید، برای سرمایه گذاری موفق در ارزهای دیجیتال می‌توانید از دوره های آموزشی ارز دیجیتال همیار کریپتو استفاده کنید.

این دوره‌ها بر اساس تحلیل بازار و متناسب با نیاز مخاطبان از پایه تا پیشرفته طراحی و بروز می‌شوند. تیم همیار کریپتو برای کمک به علاقه‌مندانی که قصد ورود به این بازار رادارند دوره های آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به‌صورت حضوری در مشهد و غیرحضوری برای علاقه مندان در نقاط مختلف کشور در فضای اسکای روم برگزارمی‌کند.

سؤالات متداول

چند نوع صندلی گیمینگ و ترید در بازار وجود دارد؟

کیسه‌ای، چرخ‌دار، زمینی، کنسولی.

صندلی مناسب گیم و ترید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

بهتر است صندلی متناسب با فضای خانه یا محیط کار باشد، ارگونومی و کیفیت ساخت پایه‌ها مقاوم باشد، جنس بدنه و نشیمنگاه صندلی راحت باشد تا موجب خستگی نشود.

صندلی مناسب گیم و ترید باید چه تفاوت‌هایی با دیگر صندلی ها داشته باشد؟

استاندارد بودن صندلی، وارد نکردن آسیب به نقاط بدن، برای نشستن طولانی مدت مناسب باشد و شخصی‌سازی صندلی همه ازعواملی هستند که باعث تفاوت صندلی گیم و ترید با بقیه صندلی‌ها می‌شود.

برندهای برتر صندلی‌های گیم و ترید کدام‌اند؟

برند دی ایکس ریسر (DXRacer) از تنوع بالایی برخوردار است و قیمت مناسبی دارد اما برندهای سکرت لب، ورتاگیر ریسینگ و ریزر هم صندلی مناسب گیم و ترید ارائه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا