💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش بروکرها

لیست پلتفرم های بروکر اپوفایننس + مقایسه و مزایا معایب

آموزش صرافی بینگ ایکس

پلت‌فرم‌‌ها درواقع نرم‌افزاری هستند که می‌توانند معاملات و فعالیت‌های بازارهای مالی را تجزیه‌وتحلیل کنند، ریسک مرتبط با فرصت‌های معاملاتی را ارزیابی کنند و در نهایت سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را برای باز کردن، بستن و مدیریت موقعیت‌های بازار کمک کنند. این پلت‌فرم‌ها می‌توانند به معامله‌گران کمک کنند تا به طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سرمایه‌گذاری دسترسی داشته‌باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند ابزارهای معاملاتی قوی، منابع تحقیقاتی را نیز ارائه دهند. در بین برنامه‌های مختلف، پلتفرم های بروکر اپوفایننس که شامل متاتریدر 4، متاتریدر 5، سوشال ترید اپوفایننس و cTreader است، کاربردهای زیادی دارند.

پلت‌فرم چیست؟

یک پلت‌فرم در اصل دروازه شما به بازارهای مالی جهانی است. بروکر اپوفایننس از بهترین پلت‌فرم‌ها استفاده می‌کند و سفارشات معاملاتی شما را به بقیه بازار هدایت می‌کند. شما پس از ورود و ثبت‌نام در این کارگزاری از این اطمینان داشته‌باشید که بهترین پلتفرم های بروکر اپوفایننس در اختیار شما قرار می‌گیرد. این برنامه‌ها برای اجرای سفارشات معاملاتی و سهولت دسترسی به بازارهای مالی جهانی ضروری است.

انواع پلتفرم های بروکر اپوفایننس چیست؟

انواع مختلفی از پلت‌فرم‌ها در بازارهای مالی مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی چند مورد آن‌ها کاربرد بیش‌تری نسبت به بقیه دارد. برنامه‌های سوشال ترید اپوفایننس، MetaTrader 4، MetaTrader 5، cTrader از پلتفرم های بروکر اپوفایننس شناخته می‌شوند. در ادامه با جزئیات کاربردی آن‌ها آشنا می‌شوید.

متاتریدر 4

MT4 یک پلت‌فرم معاملاتی است که در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت متاکوتز توسعه یافته است. این پلت‌فرم بیش‌تر برای معاملات فارکس شناخته می‌شود که بروکر اپوفایننس نیز از آن پشتیبانی می‌کند. مانند بیش‌تر پلت‌فرم‌های معاملاتی آنلاین، MT4 به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا نمودارها را مشاهده کنند، قیمت‌های واقعی را دنبال کنند و سفارش‌های خود را در کارگزاری اپوفایننس ثبت کنند.

ویژگی‌های کاربردی MT4

متاتریدر 4 یکی از کاربردی‌ترین پلتفرم ‌های بروکر اپوفایننس شناخته می‌شود. این برنامه نمودار حرکت قیمت و ابزارهای مالی مختلف را در بازه‌های زمانی و قالب‌های مختلف نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند ظاهر و ویژگی‌های نمودارها را سفارشی‌سازی کنند و از شاخص‌های فنی و اشیاء گرافیکی مختلف برای انجام تجزیه‌وتحلیل فنی بهره ببرند. شما به‌عنوان یک معامله‌گر اپوفایننس می‌توانید ابعاد و مکان پنجره‌های نموداری را تغییر دهید و آن‌ها را مطابق با نیازهای معاملاتی خود مرتب کنید. همچنین می‌توانید از میانبرهای صفحه‌کلید یا دکمه‌های نوار ابزار برای انجام عملیات مختلف بر روی پلت‌فرم استفاده کنید. با کمک این میانبرها می‌توانید بزرگ‌نمایی، پیمایش، جابجایی، تغییر نوع نمودار یا انتخاب دوره نمودار را به راحتی انجام دهید. در ضمن این برنامه 9 تایم فریم استاندارد را ارائه می‌دهد.

متاتریدر 4 از چه نوع نمودارهایی پشتیبانی می‌کند؟

این پلت‌فرم از نمودارهای زیر پشتیبانی می‌کند. شما به‌عنوان یک معامله‌گر می‌توانید مطابق با سلیقه و نیاز خود، انواع مختلف آن‌ها را انتخاب کنید.
نمودار میله‌ای
این نمودار حرکات قیمت را به‌صورت دنباله‌ای از میله‌ها نشان می‌دهد که هر کدام نشان‌دهنده قیمت‌های open، بالا، پایین و close در یک دوره خاص است. با توجه به این‌که قیمت مربوط به close، بالاتر یا پایین‌تر از قیمت open باشد، میله‌ها متفاوت هستند. نمودار میله‌ای می‌تواند جزئیات بیش‌تری را در مورد نوسانات قیمت نسبت به نمودار خطی نشان دهد، اما ممکن است کم‌تر از نمودار شمعی واضح باشد.
نمودار کندل استیک
این نمودار حرکات قیمت را به‌صورت دنباله‌ای از کندل‌ها نشان می‌دهد که هر کدام نمایان‌گر قیمت‌های open، بالا، پایین و close در یک دوره خاص هستند. شمعدان‌ها دارای بدنه و سایه هستند که به ترتیب تفاوت قیمت باز و بسته شدن قیمت و سقف و کف‌های روند قیمت را نشان می‌دهند. رنگ شمعدان‌ها بسته به این‌که قیمت close از قیمت open بیش‌تر یا کم‌تر باشد، متفاوت است. نمودار شمعی موجود در پلت‌فرم متاتریدر 4 می‌تواند جزئیات بیش‌تری در مورد نوسانات قیمت نسبت به نمودار خطی نشان دهد و تشخیص الگوها و روندها نسبت به نمودار میله‌ای آسان‌تر باشد.

آموزش خصوصی فارکس

نمودار خطی

این نمودار حرکات قیمت را به‌صورت یک خط شکسته نمایش می‌دهد. نمودار خطی می‌تواند جهت کلی و نرمی حرکات قیمت را نشان دهد، اما جزئیات نوسانات قیمت را نشان نمی‌دهد. با این حال برخی از کاربران ترجیح می‌دهند از این نوع نمودار موجود در متاتریدر 4 استفاده کنند.

متاتریدر 5

MT5یک پلت‌فرم معاملاتی پرکاربرد است که امکان معاملات فارکس، سهام و آتی را می‌دهد. این برنامه مانند اکثر پلت‌فرم‌های معاملاتی آنلاین به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را از بازار به‌دست آورند. متاتریدر 5 به‌عنوان یکی از پلت‌فرم‌های بروکر اپوفایننس نقش مثبتی در پیش‌برد معاملات معامله‌گران دارد.

ویژگی‌های کاربردی متاتریدر 5

این پلت‌فرم قابلیت‌های متنوعی دارد که نیازهای معاملاتی شما را پشتیبانی می‌کند. امکانات این پلت‌فرم شامل ابزارهای تحلیلی و معاملاتی است. در این برنامه می‌توانید از انواع ربات‌ها استفاده کنید و سرعت و عمل‌کرد معاملاتی خود را بالا ببرید. همچنین متاتریدر 5 شامل یک آزمون‌گر استراتژی چند رشته‌ای است که انتقال وجه بین حساب‌ها را آسان می‌کند و یک سیستم پیام‌رسان دارد که شما را از ا

خبار و وقایع بازار مطلع می‌کند.
سوشال ترید اپوفایننس
پلتفرم سوشال ترید اپوفایننس به شما کمک می‌کند تا حرفه‌ای شوید و مانند معامله‌گران باتجربه عمل کنید. پلت‌فرم نوآورانه اپوفایننس به شما این اجازه را می‌دهد تا از تجربه معامله‌گران برتر بازار بهره‌مند شوید. شما با دنبال کردن و کپی کردن معاملات آن‌ها، می‌توانید سودهای خوبی کسب کنید. با این پلت‌فرم شما می‌توانید به نتایج موفقیت‌آمیزی دست پیدا کنید.
سوشال ترید اپوفایننس در جایگاه یکی از بهترین‌های پلتفرم های بروکر اپوفایننس قرار می‌گیرد. اگر دوست دارید از این برنامه استفاده کنید، باید این موضوع را بدانید که از طریق آن می‌توانید به تجربیات معامله‌گران موفق دسترسی داشته‌باشید و معاملات آن‌ها را در حساب خودتان کپی کنید. شک نکنید که این یک فرصت باورنکردنی برای کسب سود پایدار در بازار است.
cTrader
این پلت‌فرم کاربردی و مفید، دارای قابلیت‌های فراوانی است که استفاده از آن معاملات شما را به موفقیت نزدیک‌تر می‌کند. در ادامه با کاربردهای بیش‌تر این برنامه آشنا می‌شوید.
cTrader Trade
cTrader یک پلت‌فرم معاملاتی پیشرو برای فارکس و CFD است که ابزارهای نموداری غنی، انواع سفارشات پیشرفته، قیمت‌گذاری سطح دوم و ورود و اجرای سریع را ارائه می‌دهد. با رابط کاربری شگفت‌انگیز، به تکنولوژی پشتیبانی پیشرفته‌ای متصل است و در دسکتاپ، وب و دستگاه‌های تلفن همراه قابل دسترس است.

 

cTrader Copy

cTrader Copy به هر معامله‌گری این امکان را می‌دهد تا به یک ارائه‌دهنده استراتژی تبدیل شوند. اگر شما نیز این قابلیت را در خود می‌بینید، به راحتی می‌توانید به این جمع بپیوندید و استراتژی معاملاتی خود را به اشتراک بگذارید. سایر معامله‌گران می‌توانند استراتژی‌های موجود را جستجو و کپی کنند و از سرمایه‌گذاری خود لذت ببرند.

cTrader Automate

cTrader Automate یک راه‌حل قدرت‌مند و مفید است که به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا ربات‌ها و شاخص‌های سفارشی معاملاتی خود را توسعه دهند. همچنین این اجازه را دارند تا استراتژی‌های معاملاتی خود را خودکار کنند و طبق آن پوزیشن‌های خود را انتخاب کنند. همچنین معامله‌گران می‌توانند از API مدرن C# cTrader برای نوشتن کد در محیط توسعه یافته یک‌پارچه استفاده کنند و ربات‌ها و شاخص‌های سفارشی خود را آزمایش و بهینه‌سازی کنند.

cTrader Open API

برنامه‌های معاملاتی خود را با استفاده از Open API cTrader بسازید. این یک API رایگان، امن و عمومی برای همه است. همچنین توسعه‌دهندگان می‌توانند از تکنولوژی‌های موجود cTrader برای ساخت برنامه‌های وب، تلفن همراه یا دسکتاپ خود استفاده کنند. در ضمن این امکان برای آن‌ها وجود دارد که از آن برنامه‌ها برای معامله در هر حساب cTrader خود استفاده کنند.

cTrader FIX API

cTrader رابط معاملاتی FIX API استاندارد خود را به کاربران ارائه می‌دهد. برای استفاده از این امکانات، هیچ هزینه، تعهد یا مدیریت اضافه‌ای برای دسترسی لازم نیست. امکانات FIX برای پاسخ‌گویی به نیازهای معامله‌گران خرده‌فروشی طراحی شده‌اند و در حساب‌های آن‌ها سازگار است.

cTrader Web

cTrader Web دسترسی سریع و آسان به تمام ویژگی‌های cTrader را از هر مرورگری فراهم می‌کند. این راه‌حل بدون نیاز به نصب در دسترس است و یک راه دسترسی آسان محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند با سیستم عامل‌های مختلف ویندوز، مک یا لینوکس از آن استفاده کنند.

cTrader Mobile

به راحتی می‌توانید برنامه cTrader را روی تلفن همراه خود نصب کنید و تمام قابلیت‌های این برنامه را در گوشی خود پیاده‌سازی کنید.
پلتفرم‌ها درواقع نرم‌افزارهایی هستند که می‌توانند با تحلیل، ارزیابی و امکان انجام معاملات و فعالیت‌های مختلف به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در بازار مالی کمک کنند. این برنامه‌ها می‌توانند دسترسی به گزینه‌های مختلف معاملاتی و سرمایه‌گذاری را فراهم کنند. پلتفرم های بروکر اپوفایننس ابزارها و قابلیت‌های کاربردی دارند که انجام و مدیریت معاملات را آسان‌تر می‌کنند. پلت‌فرم‌های MetaTrader 4، MetaTrader 5، Social Trade Opofinance و cTreader از پلت‌فرم‌های معروف بروکر اپوفایننس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا