💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
کریپتو گیم

بازی سندباکس؛ کسب درآمد از بازی از رویا تا واقعیت!

آموزش صرافی بینگ ایکس

همه ما در زندگی خود با گیم های متعدد رو برو شده یا لااقل انجام این بازی ها را توسط سایر اشخاص دیده و شنیده‌ایم اما به لطف دنیای بلاک چین این بازی ها امروزه محلی برای کسب درآمد سرشار دلاری برای همگان است و در این مقاله به بررسی آموزش کامل یکی از معتبرترین گیم های کریپتویی سندباکس (SAND BOX) می‌پردازیم.

پیش درآمدی بر دنیای گیم های متاورسی

یکی از جذاب ترین مدل های کسب درآمد دلاری در جهان بلاک چین و کریپتو کارنسی، شرکت کردن پلیران در گیم های مبتنی بر NON FUMGIBLE TOKEN (NFT) و دنیای متاورس است. از نمونه گیم های جذاب در حوزه بلاک چین و کریپتو کارنسی، گیم سندباکس (SANDBOX) است که تا الآن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این جت قصد داریم به آموزش کامل گیم سندباکس و 3 مدل کسب درآمد از آن بپردازیم. بازی SAND BOX ارائه دهنده یک چشم‌انداز جدید از به‌ توانایی و امکانات فناوری بلاک چین و کریپتو کارنسی است که توانسته با موفقت ترکیب جهان گیم و دنیای بازارهای مالی غیرمتمرکز (دیفای) را در اکوسیستم تعاملی خود، عملی کند.

گیم سندباکس SANDBOX چیست؟

بازی سندباکس SANDBOX در جهان متاورس، از نمونه این گیم ها است که شامل سه بخش اصلی یک طراح گرافیکی به اسم واکسل Voxel Editor با اسم اختصاری VoxEdit، یک بازار مخصوص معاملات توکن های غیر مثلی به نام  MARKET PLACE و Game Maker است. این گیم به پلیران خود قابلیت منحصر به فرد و خاص برای ساخت، جمع آوری و به اشتراک گذاشتن NFT های 3 بعدی Voxel ارائه می‌دهد. SAND ارز دیجیتال اصلی گیم سندباکس (SAND BOX) است که به جز آن توکن های دیگری مانند ASSET، GEM، LAND، CATALYST در این اکوسیستم ارائه شده است.

رمز ارز SAND یک توکن ERC-20 مبتنی بر شبکه بلاک چین و کریپتو کارنسی اتریوم ERC-20 است که برای انجام نقل و انتقالات و معاملات داخل گیم، به جهت یک رمز ارز و پول معمولی مورد ترید قرار می‌گیرد. پلیران می‌توانند برای کسب این ارز وارد محیط گیم شوند و یا از راه صرافی های ارز دیجیتال، اقدام به خرید آن کنند. علاوه بر این می‌توانند با فروش و معاملات طراحی های خود در قالب NON FUMGIBLE TOKEN، توکن SAND دریافت کنند.

ارز دیجیتال سند باکس (SAND) توسط کیف پول ها و والت های متعددی از جمله کیف پول لجر (Ledger) یا ترزور (Trezor)، کیف پول تراست (Trust Wallet)، کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) و کیف پول مای اِتِر (MyEtherWallet) پشتیبانی می‌شود.

مهم‌ترین قابلیت ها و کاربری های توکن SAND

توکن SAND در اکوسیستم SAND BOX قابلیت ها و کاربری های بسیاری دارد که در این بخش به بررسی باارزش ترین آن‌ها می‌پردازیم.

آموزش خصوصی فارکس

شرکت در اکوسیستم سندباکس (SandBox)

گیمران برای شرکت کردن در گیم‌های متفاوت دنیای SAND BOX، تغییر دادن و شخصی‌سازی کردن آواتار کاراکترهای خود در گیم و یا خرید ابزار و وسایل مورداستفاده در SAND BOX، باید ارزهای SAND را در قبال این NFT ها معامله کنند. علاوه بر این می‌توانند این ارز دیجیتال ها را از راه برنده شدن در گیم ها کسب کنند. اشخاص با خرج کردن توکن SAND، می‌توانند لند ها و دارایی های موردنیاز خود را کسب کنند و یا در بخش استیکینگ آن‌ها را مورداستفاده برای کسب سود ثابت قرار دهند.

حاکمیت

ازآنجایی که توکن SAND یک توکن درون گیم و مخصوص حاکمیت درون گیم نیز محسوب می‌شود، این قابلیت را به دارندگان خود می‌دهد تا در تصمیمات حاکمیتی SAND BOX مشارکت کنند.

استیکینگ

رمز ارز سندباکس (SandBox) به هولدر های خود امکان استیکینگ را می‌دهد که این مورد برای افرادی که گیمر نیستند که دارای زمین مجازی هستند، سود ساز است. اشخاص می‌توانند با استیک کردن ارزهای SAND، میزان بیشتری سود و ارز دیجیتال کسب کنند.

ساختار دریافت سود و استیکینگ

5% از میزان کل معاملات و نقل و انتقال های انجام گرفته از راه ارز دیجیتال SAND باید به طور یکسان و برابر میان پاداش‌های استیکینگ این شبکه و خود شبکه تقسیم شود.

بنیاد و اکوسیستم SAND

نقش بنیاد در اکوسیستم SAND BOX این است که به این اکوسیستم رسیدگی کند. این رسیدگی و پشتیبانی از راه ارائه خدمات مالی با قصد ایجاد انگیزه ساخت و تولید ویدیو و محتوا و افزایش کیفیت گیم صورت می‌گیرد.

قابلیت های ارز دیجیتال SAND BOX

– ارز دیجیتال SAND BOX یکی از جذاب ترین و خاص ترین ارزهای دیجیتال است که در هنگام نوشتن این مقاله (10 ام خرداد 1401) در رتبه 39 قرار داشته است.

– تعداد پلیران این گیم در هر 30 روز به طور میانگین بیش از 1 میلیون نفر است و این امر گواهی دهنده جذابیت گیم سندباکس (SAND BOX) است.

– اشخاص برای داخل شده به جهان گیم SAND BOX به علم و دانش تخصصی و علوم مخصوص و خاصی نیاز ندارند و مدل های کسب درآمد در آن و علاوه بر این قوانین مربوط به گیم، بسیار راحت و برای همگان قابل فهم است.

– گیم SAND BOX یک روش رایگان و عمومی به اسم  VoxEdit دارد که گیمران با استفاده از آن می‌توانند آیتم‌های سه‌بعدی از ساختار NON FUMGIBLE TOKEN را طراحی و بسازند و سپس آن‌ها را وارد محیط گیم SAND BOX کنند.

مشکلات و کمبودهای ارز دیجیتال SAND BOX

برای استیک کردن ارز  SAND، نیاز است که کاربران حتماً وارد گیم شوند و بدون داشتن اکانت گیم نمی‌توانند این امر را انجام دهند.

این گیم فاقد شبکه بلاک چین و کریپتو اختصاصی خود است و وابسته بر بلاک چین و کریپتو کارنسی اتریوم است.

3 مدل کسب درآمد دلاری از گیم سندباکس (SAND BOX)

به طور کلی 3 مدل کسب درآمد از گیم SAND BOX وجود دارد. همان‌طور که گفته شد گیم سندباکس شامل سه حوزه متفاوت Voxedit، MARKET PLACE و Game Maker است که هرکدام از این حوزه ها، به گیمران قابلیت هایی را جهت کسب درآمد دلاری ارائه می‌دهند.

Voxedit

پلیران با استفاده از ابزار Voxedit می‌توانند شروع به طراحی و ساخت عناصر و آیتم های مختلف موجود در گیم کنند و سپس به صورت توکن های NON FUMGIBLE TOKEN با استانداردهای ERC-1115 و ERC-721 آن ها را وارد دنیای SAND BOX کنند.

علاوه بر این پلیر ها در این بخش می‌توانند اقدام به تولید انواع زیورآلات و ابزار وسایل زیباسازی، ساختمان ها، ابزارها، موجودات، کاراکترها و گیاهان کنند. آنها می‌توانند برای کسب درآمد دلاری در  SAND BOX، شروع به فروش و معامله ساخته های خود کنند و یا با شرکت های فعال در این گیم، قراردادهایی ببندند و تحت عنوان طراح NON FUMGIBLE TOKEN سند باکس کار خود را شروع کنند. این مدل برای طراحان گرافیک و اشخاص علاقه مند به هنر بسیار مناسب است.

MARKET PLACE

MARKET PLACE در بازی سندباکس (SandBox) یک بازار برای معامله انواع NFT ها و اموال دیجیتال مرتبط با گیم ازجمله زمین‌ (Land)  یا جم (GEM) است. در واقع بازار  معاملاتی SAND BOX است. در بخش MARKET PLACE پلیر ها می‌توانند دارایی ‌ها و وسایلی را که در Voxedit ساخته اند را NFT کنند و سپس جهت فروش و معامله ارائه دهند؛ بنابراین پلیر ها می‌توانند بدون شرکت کردن در گیم، درآمد خوبی را از معاملات NON FUMGIBLE TOKEN های خود در MARKET PLACE کسب کنند.

Game Maker

Game Maker یا محلی برای ساخت و توسعه گیم، محیطی در گیم SAND BOX است که گیمران می‌توانند اقدام به زیباسازی زمین ها و دارایی خود با استفاده از توکن های NON FUMGIBLE TOKEN دریافت شده یا خریداری شده کنند و آن را به حالت دلخواه خود درآورند.

در صورتی که زمین های متاورسی به خوبی زیباسازی و ساخته شده باشند، می‌توان در MARKET PLACE با ارزش بسیار بالاتر از هزینه اولیه آن‌ها را فروخت. از دیگر مدل های کسب درآمد دلاری در  SAND BOX، ساختمان و زمین ‌سازی و ساخت و طراحی نما و داخلی خانه و زمین است که برای معماران و طراحان دکوراسیون یک روش درآمدی مناسب است.

چگونه می‌توان در گیم سندباکس (SAND BOX) آیتم ها NFT ها را معامله کرد؟

در بازار های NON FUMGIBLE TOKEN بخش مخصوصی به اسم  نقشه زمین های مخصوص  SAND BOX، می‌توان به طور رسمی اقدام به معامله زمین در گیم SAND BOX کرد که مخصوص زمین های درجه اول و گران تر است. برای خرید این زمین ها نیز می‌توان از راه خود اکوسیستم و MARKET PLACE های متفاوت اقدام کرد.

پلیر ها برای خرید یک زمین در SAND BOX احتیاج دارند به یک کیف پول ارز دیجیتال مطمئن هستند که میزان مناسب از 2 ارز دیجیتال اتریوم و SAND در آن داشته باشند.

بعد از انتخاب زمین خود در SAND BOX، کاربران رمز ارزها را به حساب دارنده لند منتقل می‌کنند و درازای آن، لند را دریافت می‌کنند که در قالب توکن های NON FUMGIBLE TOKEN، در کیف پول پلیر ذخیره و نگهداری می‌شود.

جمع‌بندی

در مجموع بازی سندباکس (SandBox) معتبرترین گیم کریپتویی در حال حاضر است که دارای روش های درآمدزایی متعدد است اما نکته مهمی که در مورد این بازی وجود دارد نیازمند سرمایه اولیه بودن این گیم است و همچنین روش های درآمدزایی این گیم محدود به بازی کردن نبوده و بسیار گسترده تر است به نوعی که گیمر ها در عین حال که با طراحی ها کمک به توسعه بازی می‌کنند درآمد جذابی نیز کسب می‌نمایند؛ و در صورت توانایی کافی یکی از بهترین بازی ها برای کسب درآمد است.

چنانچه قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال و شروع خرید و فروش را دارید، اما فرصت کافی یا تخصص لازم برای تحلیل بازار را ندارید، برای سرمایه گذاری موفق در ارزهای دیجیتال می‌توانید از دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال همیار کریپتو استفاده کنید.

این دوره‌ها بر اساس تحلیل بازار و متناسب با نیاز مخاطبان از پایه تا پیشرفته طراحی و بروز می‌شوند. تیم همیار کریپتو برای کمک به علاقه‌مندانی که قصد ورود به این بازار رادارند دوره های آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به‌صورت حضوری در مشهد و غیرحضوری برای علاقه‌مندان در نقاط مختلف کشور در فضای اسکای روم برگزارمی‌کند.

سؤالات متداول

1_محیط کلی گیم سندباکس (SAND BOX) به چه صورت است و چگونه می‌توان قبل از ورود با این بازی آشنا شد؟

این بازی شباهت بسیار به مدل بازی رایگان و غیر درآمدی minecraft دارد و افراد می‌توانند قبل از شروع این بازی اقدام به کسب تجربه در بازی minecraft کنند.

2_هزینه اولیه ورود به گیم سندباکس (SAND BOX) چقدر است؟

بسته به حوزه انتخابی برای ورود متفاوت است و اگر به عنوان طراح ورود کنید هزینه اولیه خاصی مورد نیاز نیست

3_ زمین ها و دارایی ها  و درآمدهای بازی به چه صورت نگهداری و معامله می‌شوند؟

این موارد در کیف پول اشخاص نگهداری و محل معامله همه این ها MARKET PLACE خود بازی و بازار های غیررسمی دیگر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا