💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش صرافی ارز دیجیتال

آموزش ثبت نام و کار با صرافی اوککس (OKX)

آموزش صرافی بینگ ایکس

صرافی اوککس (OKX) سال 2017 در سشیل، یکی از کشورهای آفریقایی، تأسیس شد. این صرافی به طور گسترده برای کاربران در سراسر جهان در دسترس است. صرافی OKX یک انتخاب خوب برای معامله گران ارزهای دیجیتال بوده چرا که کارمزد مبادلات پایینی برای خرید و فروش دارد.

با داشتن یک حساب در OKX، می‌توانید به راحتی با استفاده از کارت، حساب بانکی یا کیف پول موبایلی ارز دیجیتال بخرید. به همین منظور همیار کریپتو برای سهولت مخاطبان به آموزش ثبت‌نام و کار با صرافی اوککس می‌پردازد.

برای کسب سود در بازار کریپتو باید آگاهی و شناخت کامل از آن داشته باشیم، تیم همیار کریپتو برای کمک به علاقه‌مندانی که قصد ورود به این بازار را دارند دوره  آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به‌صورت حضوری و غیرحضوری (وبینار در فضای اسکای روم) طراحی کرده است.

درباره صرافی اوککس

صرافی اوککس، در زمان نوشتن این مقاله جایگاه هجدهم در سایت کوین مارکت کپ قرار داشته و بیش از 5 سال سابقه فعالیت در زمینهٔ رمز ارزها دارد. این صرافی از معاملات تعداد زیادی از رمز ارزها نظیر بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (Litecoin) و ارائه خدمات خریدوفروش بیش از 343 رمز ارز، پشتیبانی می‌کند.

تیم صرافی اوککس،  از بیش از 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت تشکیل‌شده و طبق نظرسنجی‌ها تیم پشتیبانی همواره پاسخگوی سؤالات مشتریان است. اگر شما هم قصد دارید تا به بازار ترید و سرمایه گذاری رمز ارزها وارد شوید، یکی از راه‌ها این است که در یک وب‌سایت خریدوفروش ارزهای دیجیتال، نظیر اوککس حساب باز کرده سپس معاملات ارز دیجیتال خود را شروع کرده و درآمد دلاری کسب کنید.

برای خرید ارز دیجیتال راه‌های زیادی وجود دارد، برای مثال شما می‌توانید به‌راحتی از اوککس، تتر یا USDT خریداری کنید و پس‌ازآن، مقدار تتر مدنظرتان را تبدیل به یکی از رمز ارزها نظیر ETH ,BTC ,DOGE یا سایر ارزهای دیجیتال کنید. این کار را می‌توانید به دو شیوه مختلف انجام دهید یعنی هم معامله کنید و هم در صورت تمایل به سرمایه گذاری خرید انجام داده و رمز ارز خریداری شده را در کیف پول خود نگهداری کنید.

کیف پول های ارزهای دیجیتال، مانند حساب بانکی شما هستند. کیف پول های رمز ارزها انواع مختلفی دارند: 1- می‌تواند یک نرم‌افزار باشد که روی موبایل شما نصب می‌شود 2- یا یک نرم افزار یا افزونه کروم روی سیستم شما باشند و در نهایت 3- یک کیف پول سخت‌افزاری باشد که شما به‌صورت فیزیکی آن را حمل می‌کنید. در هر حال به یکی از این سه شکل کیف پول برای جابه‌جایی و نقل انتقال ارزهای دیجیتال نیاز خواهید داشت.

آموزش خصوصی فارکس

شما می‌توانید نرم‌افزار کیف پول مد نظرتان را روی موبایل خود نصب کنید و پس‌ازآن، برای دریافت ارز دیجیتال خریداری‌شده، آدرس کیف پول خود را در صرافی اوککس وارد کنید تا به‌حساب شما واریز شود.

برای سهولت آموزش در سایت مقالاتی با کیفیت آموزشی بالا راجع به  کیف پول های مطرح و شناخته شده قرار دارد که می‌توانید از طریق لینک‌های مخصوص هر کیف پول ارز دیجیتال از جزئیات آن اطلاع کسب کنید.

صرافی اوککس

ویژگی‌های صرافی اوککس

  • 1- حجم معاملات ۲۴ ساعته در این صرافی بسیار بالا است.
  • 2- وجود نقدینگی بالا در صرافی OKx
  • 3- 721 مارکت مختلف در این صرافی وجود دارد.
  • 4- صرافی OKx از 343 کوین مختلف پشتیبانی می‌کند.
  • 5- در OKx جفت ارزهای محبوب BTC/USDT و ETH/USDT ارائه می‌شوند.
  • 6- امکان تبدیل فیات به ارز دیجیتال و رمز ارز به رمز ارز فراهم است.
  • 7- بلاک چین صرافی OKx دارای توکن بومی OKB Token است.
  • 8- هزینه‌‌های معاملاتی رمز ارز بومی این صرافی (OKB) صفر است.
  • 9- مجهز به معاملات فیوچرز، مارجین، Spot، Swap های دائمی، DeFi، وام‌دهی و ارائه خدمات استخراج
  • 10- مجهز به امکانات منحصربه‌فردی مانند Algo orders و OKx Pool است.

مزایای کار با صرافی اوککس

1- اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

2- پشتیبانی بیش از 300 رمز ارز

3- امکان معامله با دیگر کاربران در بخش تریدر

4- پشتیبانی تیکت و تلفن

معایب صرافی اوککس

1- عدم پشتیبانی از کاربران ایرانی

2- کاربران ایرانی نیازمند تغییر IP از طریق VPN یا VPS هستند.

3- محدودیت میزان انتقال و برداشت وجه

4- صرافی OKx مناسب معامله‌گران تازه‌وارد نیست.

5- نقدینگی کم برای برخی ارزها: در حالی که این صرافی جز صرافی های برتر است اما در ارزهای خاصی، سطح نقدینگی معاملاتی پایینی دارد.

آموزش ثبت‌نام در صرافی اوککس  (OKX)

1- اولین قدم برای ثبت‌نام در پلتفرم OKx و ایجاد حساب کاربری برای کاربران ایرانی تغییر IP از طریق VPS یا VPN است.

2- پس از تغییر IP از طریق لینک مستقیم https://www.okx.com/ وارد سایت صرافی OKx شوید.

3- در این صفحه بر روی Sign up در گوشه بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی اوککس (OKX)

4- درصورتی‌که از قبل حساب کاربری OKx ایجاد کرده باشید می‌توانید از طریق گزینه Login موجود در منوی بالای صفحه، با واردکردن اطلاعات حساب، وارد حساب کاربری خود شوید.

5- برای ثبت‌نام در سایت صرافی، از هر دو روش ایمیل و شماره تلفن همراه برای ایجاد حساب کاربری پشتیبانی می‌شود اما باتوجه به تحریم بودن کشور ایران ما باید از روش ثبت‌نام از طریق ایمیل اقدام کنیم.

6- در کادر اول آدرس ایمیل خود را که به آن دسترسی دارید وارد کنید.

صرافی اوککس

7- سپس یک رمز عبور مناسب متشکل از تعداد کاراکترهای بلند، اعداد، حروف و نمادهای@#$% انتخاب کنید.

8- سعی کنید یک رمز عبور منحصر به فرد انتخاب کرده و پس از یادداشت کردن پسورد در یک جای مطمئن، آن را در مکانی به دور از دسترسی دیگران نگهداری کنید.

9- کد تایید 6 رقمی از طرف سایت صرافی به آدرس ایمیلی که برای ثبت‌ نام از آن استفاده کرده‌اید ارسال می‌شود.

10- کد تائید را در کادر مربوطه وارد کرده و وارد پنل کاربری خود شوید.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی اوککس (OKX)

برای آموزش ثبت نام در صرافی های دیگر می‌توانید از طریق لینک های زیر دامنه اطلاعات خود را افزایش دهید.

مراحل واریز ارز به صرافی اوککس

1- ابتدا از طریق منوی بالای صفحه در پنل کاربری خود گزینه “Assets” را پیداکرده و از طریق آن بر روی گزینه Deposit کلیک کنید.

2- در صفحه جدید کادر مربوط به “Token” نوع ارز دیجیتالی که مایل به واریز آن هستید را انتخاب کنید.

3- پس از انتخاب ارز دیجیتال مدنظر و شبکه واریز آن، در کادر Deposit Address آدرس را کپی کرده و در کیف پول دیجیتالی خود قرار دهید، می‌توانید از اسکن QR Code نیز استفاده کنید.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی اوککس (OKX)

4- توجه کنید که کمتر از ۰.۰۰۰۰۵ BTC واریز انجام ندهید.

5- هم‌چین می‌توانید در قسمت پایین صفحه تاریخچه واریزی‌ها را مشاهده کنید.

نکته: توجه داشته باشید که علاوه بر درست بودن آدرس کیف پول صحیح بودن شبکه انتقال هم بسیار مهم است، درصورتی‌که به‌اشتباه بر روی شبکه دیگری انتقال دهید امکان برگشت وجود ندارد.

مراحل برداشت ارز از صرافی اوککس

1- درصورتی‌که تمایل به برداشت وجه از حساب کاربری OKx خود و انتقال آن به آدرس کیف پول دیگری رادارید، مانند مرحله قبلی ابتدا از طریق منوی بالای صفحه وارد گزینه Assets شده و پس‌ازآن بر روی گزینه Withdraw کلیک کنید.

2- در صفحه جدید در قسمت بالای صفحه گزینه‌های مربوط به مراحل برداشت وجه و در قسمت پایین آن تاریخچه برداشت‌های حساب شما نمایش داده می‌شود.

صرافی اوککس

3- در کادر نخست توکنی که قصد برداشت آن را دارید پیدا کنید.

4- سپس در کادر “Address” آدرس کیف پولی را که قصد انتقال وجه به آن را دارید با دقت وارد کنید.

در صورت انتقال به آدرس اشتباه وجه شما قابل بازگشت نیست.

5- در کار “Address Note” می‌توانید متن دلخواه خود را وارد کنید.

6- در باکس مربوط به “Amount” میزان ارز دیجیتالی که قصد برداشت آن را دارید، وارد کنید، در این قسمت میزان رمز ارز در دسترس نیز به شما نمایش داده می‌شود.

7- در کارد آخر هزینه‌ برداشت به شما نمایش داده می‌شود.

8- با کلیک بر روی گزینه Submit مراحل را تکمیل کنید.

سرمایه‌گذاری در کدام صرافی بهتر است؟

اینکه بخواهید از بین این صرافی‌ها در کدام ثبت‌نام کنید تا حد زیادی به روش معاملاتی شما بستگی دارد. هریک از صرافی‌ها در بخشی از خدمات برتری دارند نسبت به دیگری. صرافی کوکوین در بخش معاملات اسپات بسیار عالی عمل کرده و جایگاه پنجمین صرافی جهان قرار دارد، صرافی OKx به علت حجم سرمایه زیادی که در آن جریان دارد، سومین صرافی برتر جهان در حوزه ارزهای دیجیتال بر اساس حجم معاملات روزانه است، صرافی بای بیت در بخش معاملات فیوچرز عالی عمل کرده و دراین‌بین کیف پول سیف پل چون امکان ترید در دپ بایننس را فراهم می‌کرد بسیار محبوب بود که به‌تازگی این محبوبیت را ازدست‌داده است.

با توجه به الگوریتم امنیتی صرافی بایننس ترید در دپ بایننس در کیف پول سیف پل فقط برای افرادی امکان‌پذیر است که احراز هویت کرده باشند.

در پاسخ به این سؤال که کدام صرافی برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال مناسب است، باید گفت همه صرافی‌ها عالی هستند. شما می‌توانید بر اساس نوع استراتژی معاملاتی و نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

[quform id=”4″ name=”ثبت نام دوره های آموزشی”]

همیار کریپتو به صورت جامع به آموزش فارکس نیز می‌پردازد که شما می‌توانید به صورت حضوری یا غیرحضوری در این دوره کاربردی شرکت کنید. لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به آموزش فارکس در مشهد با ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

صرافی اوککس یکی از گزینه‌ها برای انجام معاملات فیوچرز در صرافی‌های معتبر خارجی است، فعالیت خود را از سال 2014 در سیشل آغاز کرده است. چون فعالیت کاربران ایرانی در آن محدود شده، با استفاده از VPS یا VPN به عبارتی تغییر IP شروع به معامله کنید.

این صرافی از کوین‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و با ارائه خدمات مختلفی مانند معاملات فیوچرز و مارجین، امنیت بالا، اپلیکیشن موبایلی، پشتیبانی از ارز فیات و بسیاری موارد دیگر، به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های دیجیتال تبدیل شده است. حجم عظیم سرمایه‌ای که روزانه در این صرافی در حال گردش است، آن را به سومین صرافی برتر رمز ارزی دنیا بر اساس حجم معاملات روزانه کرده است.

آموزش ثبت‌نام و کار با صرافی اوککس (OKX) به پایان رسید نظرات خود درباره این آموزش را در بخش دیدگاه برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول

اوککس چیست؟

پلتفرم خرید و فروش کوین به صورت آنی در وب سایت است که شما منتظر مشتری نمی‌مانید و با سایت معامله می‌کنید.

هزینه واریز و برداشت در صرافی اوککس

در پلتفرم okx، معامله‌گران مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی واریز نیستند، اما ملزم به پرداخت هزینه برداشت ۰.۰۰۰۵ BTC برای بیت‌کوین، ۰.۰۱ برای ETH و ۰.۱۵ برای Ripple هستند. به طور کلی هزینه‌های برداشت ارز دیجیتال در این صرافی کمی کمتر از سایر صرافی‌ها است.

چه روش های پرداختی در خرید کریپتو پشتیبانی میشود؟

صرافی اوککس بسته به منطقه شما و نوع ارزی که می‌خواهید با آن ارز دیجیتال بخرید، روشهای پرداخت مختلفی را پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. مرسی از توضیحاتتون
    من از این صرافی استفاده نکردم ولی آپشن های خوبی داره حتما امتحانش میکنم

  2. من مقاله رتبه بندی صرافی ها تو سال 2022 رو خوندم، صرافی اوککس از بهترین ها بود.

  3. اوککس خیلی خوبه اما بدیش اینه اگر پولتو بلوکه کنه دیگه برگشتنش خیلی احتمالش کمه متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا