💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
همیار ترید

این 5 ارز برای سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال، بهترین هستند!

آموزش صرافی بینگ ایکس

ارز برای سرمایه‌گذاری

عملکرد اخیر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، نشان دهنده این است که بازار خود را برای شروع رقابت صعودی آماده می‌کند. علاوه براین؛ با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین که در اردیبهشت سال 1403 به وقوع می‌پیوندد، تاییدی بر افزایش قیمت و حجم بازار در آینده خواهد بود.

این بهبود اوضاع بازار در مراحل اولیه خود به سر می‌برد و اگر بیت کوین بتواند در محدوده قیمتی 26500 به تثبیت برسد، فرصت را برای رشد آلت کوین ها مهیا خواهد کرد.

آکادمی همیار کریپتو در اینجا سعی دارد با معرفی 5 ارز برای سرمایه گذاری، به شما کمک کند تا سود کنید.

  1. بیت کوین ( BTC)

این ارز در 14s سپتامبر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه ( 26303 دلار) بالاتر رفت که نشان می‌دهد فشار فروش در حال کاهش است. خریداران سعی خواهند کرد از مزیت خود استفاده کنند و BTC را به میانگین متحرک ساده 50 روزه (27295دلار) هدایت کنند. این سطح ممکن است به عنوان یک مانع کوچک عمل کند، اما در صورت غلبه بر آن، قیمت به احتمال زیاد 28143 دلار را خواهد دید.

5 ارز برای سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال

  1. میکر(MKR)

خریداران این ارز در تاریخ 15 سپتامبر قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده 50 روزه (1162 دلار) رساندند که نشان می‌دهد؛ گاو‌ها در تلاش برای تحت کنترل گرفتن اوضاع هستند.

این ارز در مسیر قیمت 1370 دلاری است و در صورت شکست این مقاومت، میکر می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و به سمت 1759 دلار حرکت کند.

آموزش خصوصی فارکس
  1. آوه( AAVE)

آوه در تاریخ 16 سپتامبر به بالاتر از میانگین‌های متحرک صعود کرد. که نشان می‌دهد گاوها تسلط نسبی را برقرار کرده‌اند. گاوها در جدال با خرسهای بازار، سعی می‌کنند قیمت را بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه حفظ کنند. اگر آن‌ها موفق شوند؛ قیمت احتمالا به 70 و در مرحله بعد به 76 دلار خواهد رسید.

 

  1. تورچین(RUNE)

بررسی روند این ارز نشان می‌دهد که خریداران به سمت بازگشت به RUNE هستند. اگر گاوها از مواضع خود کوتاه بیایند و میدان را خالی کنند؛ ممکن است قیمت را تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.62 دلار) کاهش دهد. بالعکس، اگر گاوها به حمایت خود ادامه دهند؛ پیش‌بینی می‌شود روند صعودی جدیدی را به 2.30 دلار و در مرحله بعد 2.8 دلاری به ثبت برساند.

5 ارز برای سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال

  1. رندر(RNDR)

این ارز در 15 سپتامبر میانگین متحرک 50 روزه(1.58) را ثبت کرد. که نشان می‌دهد فشار فروش ممکن است کاهش یابد. میانگین متحرک در آستانه یک متقاطع صعودی قرار دارند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد گاوها حاشیه کمی دارند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه(1.50 دلار) افزایش یابد، نشان دهنده تغییر در احساسات بازار است. این ی‌تواند قیمت را به 1.83 و سپس به 2.20 دلار خواهد رساند.

در صفحه آموزش ارز دیجیتال رایگان، تمام آموزش های لازم برای ورود به بازار ارز دیجیتال را رایگان مشاهده کنید.

 

منبع خبر: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا