💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

آموزش صرافی بینگ ایکس

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه و ترید

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر نوسان است که فرصت‌های زیادی را برای کسب سود روزانه برای معامله‌گران فراهم می‌کند. با این حال، انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه یک کار چالش‌برانگیز است.

به طور خلاصه مهم‌ترین عوامل مؤثر در انتخاب ارز دیجیتال برای سود روزانه شامل موارد 1- نوسان قیمتی، 2- حجم معاملات و 3- مارکت کپ آن ارز دیجیتال است.

در واقع ارزهای دیجیتالی که نوسان قیمت بالایی دارند، فرصت‌های بیشتری را برای کسب سود روزانه فراهم می‌کنند. از طرفی ارزهای دیجیتالی که حجم معاملات بالایی دارند، نقد شوندگی بیشتری دارند و می‌توانید به راحتی آن‌ها را بخرید و بفروشید.

همچنین برای آنکه احتمال دست‌کاری قیمت در یک ارز دیجیتال کاهش یابد بهتر است، رمز ارزهایی را برای ترید انتخاب کنید که مارکت کپ یا همان ارزش معاملاتی بالایی دارند.

در این مقاله از تیم همیار کریپتو ، به بررسی عواملی که باید هنگام انتخاب ارز دیجیتال برای سود روزانه در نظر بگیرید، خواهیم پرداخت. همچنین، تعدادی از ارزهای دیجیتال را که می‌توانند برای معاملات روزانه مناسب باشند، معرفی خواهیم کرد.

بهترین ارز برای ترید ساعتی

ترید ساعتی چیست؟ ترید ساعتی ارز دیجیتال یکی از روش‌های معامله در این بازار است که در آن معامله‌گر چندین بار در روز اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌کند.

در این روش معاملاتی معمولاً معامله گر در تایم فریم‌های 4 ساعته، 1 ساعته و 15 دقیقه‌ای به بررسی قیمت ارز دیجیتال پرداخته و معاملاتی خود را در یک روز آغاز و در همان روز به پایان می‌رساند.

آموزش خصوصی فارکس

ترید ساعتی یک روش معاملاتی پر ریسک است که می‌تواند سودهای زیادی را برای معامله‌گران ریسک‌پذیر به همراه داشته باشد. انتخاب ارز مناسب برای ترید ساعتی اهمیت زیادی دارد و عوامل مختلفی مانند نوسانات قیمتی، حجم معاملاتی و روند کلی بازار در این انتخاب نقش دارند.

تجربه چند ساله ما در بازار ارز دیجیتال آن است که: تریدری که قصد انجام ترید ساعتی دارد باید به مهارت تحلیل تکنیکال، مدیریت سرمایه کاملاً مسلط باشد از طرفی اعتمادبه‌نفس انجام معاملات سریع را هم داشته باشد. اینکار به دلیل کوتاه مدت بودن معاملات ترید لحظه‌ای، اهمیت زیادی دارد.

 

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید ساعتی

بیت کوین (BTC): بیت کوین با ارزش‌ترین ارز دیجیتال در جهان است و نوسانات قیمتی زیادی دارد.

اتریوم (ETH): اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان بوده و دارای یک اکوسیستم توسعه‌یافته است.

ریپل (XRP): ریپل یک ارز دیجیتال سریع و مقیاس‌پذیر است.

آوالانچ (AVAX): آوالانچ یک رمز ارز با مقیاس‌پذیری بالا بوده که مناسب ترید ساعتی است.

البته، این تنها چند نمونه از ارزهای دیجیتالی هستند که می‌توانند برای معاملات روزانه مناسب باشند. هنگام انتخاب ارز دیجیتال برای سود روزانه، باید تحقیقات خود را انجام دهید و ارزی را انتخاب کنید که با استراتژی معاملاتی شما مطابقت داشته باشد.

بهترین ارز برای نوسان گیری لحظه‌ای

نوسان گیری لحظه‌ای در ارز دیجیتال، یک روش ترید است که در آن معامله گر سعی می‌کند با استفاده از نوسانات قیمتی کوتاه مدت، سود دلاری کسب کند. این نوع نوسان گیری معمولاً بر روی ارزهای دیجیتالی با نوسانات قیمتی زیاد انجام می‌شود.

برای آنکه بخواهید به صورت لحظه‌ای نوسان گیری کنید باید ارزهای دیجیتالی را پیدا کنید که علاوه بر آنکه نوسان قیمتی زیادی دارند، از حجم معاملاتی بالایی هم برخوردارند؛ یعنی خریدار و فروشنده برای ترید در آن‌ها زیاد است.

این دو آیتم در کنار هم باعث می‌شود تا راحت‌تر و دقیق‌تر آینده قیمتی رمز ارز را تحلیل و پیش بینی کنید، از طرفی بتوانید روندهای قیمتی خوبی را پیدا کرده و از آن‌ها برای کسب درآمد دلاری بهره ببرید.

 

 ارز دیجیتال برای ترید روزانه

در ادامه بهترین رمز ارزهایی که برای نوسان گیری روزانه مناسب هستند را معرفی کرده‌ایم ( برای نقطه ورود و خروج کم ریسک باید آموزش ببینید)

شیبا اینو (SHIB)
شیبا اینو یک میم کوین است که در سال 2020 ایجاد شد. این ارز دیجیتال به دلیل نوسانات قیمتی زیاد خود، به سرعت محبوب شد و در سال 2021، رشد قیمتی زیادی را تجربه کرد.

دوج کوین (DOGE)
دوج کوین نیز یک میم کوین است که در سال 2013 ایجاد شد. این ارز دیجیتال نیز به دلیل نوسانات قیمتی زیاد خود، محبوبیت زیادی دارد.

سولانا (SOL)
سولانا یک شبکه بلاکچینی است که به سرعت در حال رشد است. این شبکه به دلیل سرعت و کارایی بالای خود، مورد توجه بسیاری از توسعه دهندگان قرار گرفته است.

ترون (TRX)
ترون یک شبکه بلاکچینی است که توسط جاستین سان، یکی از بنیان‌گذاران بیت تورنت، ایجاد شد. این شبکه به دلیل تمرکز خود بر محتوای دیجیتال، محبوبیت زیادی دارد.

بایننس کوین (BNB)
بایننس کوین توکن بومی صرافی بایننس است. این توکن به دلیل حجم معاملات بالای صرافی بایننس، ارزش زیادی دارد.

نکات مهم برای دریافت سود روزانه از ارزهای دیجیتال

آگاهی از عوامل مؤثر در نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال: قبل از شروع معاملات روزانه، باید عوامل مؤثر در نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال را به خوبی بشناسید. این عوامل شامل اخبار و رویدادهای اقتصادی، اخبار و رویدادهای مرتبط با ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال هستند.

تسلط کامل بر تحلیل تکنیکال

شما باید سریع بازار را از لحاظ تکنیکالی تحلیل کنید و برای اینکار نیاز به تسلط زیادی بر استراتژی معاملاتی خود دارید.

مدیریت سرمایه

مدیریت سرمایه یکی از مهم‌ترین اصول معاملات ارزهای دیجیتال است. همیشه باید مقداری سرمایه را برای مواقع ضروری کنار بگذارید.

صبر و حوصله

کسب سود روزانه از ارزهای دیجیتال به مهارت و تجربه نیاز دارد. باید صبور باشید و از انجام معاملات احساسی خودداری کنید.با گذراندن دوره های آموزش ارز دیجیتال در مشهد و رعایت این نکات می‌توانید شانس خود را برای کسب سود روزانه از ارزهای دیجیتال افزایش دهید.

در آموزش ارز دیجیتال در مشهد و تهران و …. مدیریت سرمایه و تحلیل تکنیکال که میتوانید به صورت جامع آموزش ببینید و با آموزش صرافی بینگ ایکس معاملات خود را انجام دهید.

پرسودترین ارز دیجیتال امروز

برای مشاهده و بررسی نوسان‌های پرسودترین ارز دیجیتال امروز کافی است که سایت کوین مارکت coinmarketcap مراجعه کرده و با کلیک کردن روی 24h% پرسودترین ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بدانید: آموزش سایت کوین مارکت کپ 

با همیار کریپتو آینده را امروز تحلیل کن …

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر
    من با استفاده از این مقاله فهمیدم بهترین ارز روزانه چه ارزی است و چه تایمی باید اونو بخرم و ویا بفروشم و اطلاعاتم نسبت به قبل و نسبت
    به خریدو فروش ارز ها بیشتر شد و تشکر میکنم

  2. سلام و عرض ادب
    من با مطالعه این مقاله مهم ترین ارز ها در بازار ارز دیجیتال یاد گرفتم و اطلاعات بیشتری نسبت به این ارز ها دریافت کردم و از همیار کریپتو بابت این مقاله کامل تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا