💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

نقد و بررسی پراپ تریدینگ fxfinancer برای کاربران ایرانی

آموزش صرافی بینگ ایکس

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه با بهره‌گیری از تخصص خود در دنیای معاملات مالی، بدون آن که روی سرمایه خود ریسک کنید، به تحقق آرزوهای مالی خود یک گام نزدیک‌تر شوید؟ آیا به معامله‌گری در بازارهای مالی علاقه‌مند هستید ولی سرمایه اولیه مناسبی ندارید؟ دارید اما می‌خواهید از تجربه و تخصص شرکت‌های پراپ تریدینگ بهره برید؟ اگر پاسختان بله است،پس این محتوا مناسب شماست.

در این مقاله، ما قصد داریم تا یکی از وب‌سایت‌های پراپ تریدینگ با نام fxfinancer را معرفی کنیم و با دقت آن را نقد و بررسی کنیم. پراپ fxfinancer با ارائه خدمات معاملات مالی و مشاوره‌های تجاری در دنیای مالی شناخته می‌شود. ما با بررسی عمیق و کامل پلن‌های معاملاتی و آموزش نحوه ثبت نام، واریز و برداشت به صورت تصویری در این وب‌سایت، راهنمای شما هستیم تا بدانید این سایت یک فرصت کم نظیر برای موفقیت در دنیای معاملات در بازارهای مالی هست یا خیر.

نهایتاً اگر هنوز یک تریدر حرفه‌ای نیستید گول تبلیغات هیچ شرکت پراپ تریدینگ را نخورید و به هیچ عنوان سرمایه خود را برای خرید اکانت پراپ هدر ندهید؛ زیرا آن را از دست خواهید داد.

پس با ما همراه باشید و با نگاهی دقیق‌تر به پلن‌های معاملاتی پراپ تریدینگ fxfinancer، در مسیر رسیدن به اهداف مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.

با مراجعه به وبسایت همیار کریپتو و استفاده از آموزش‌ ارز دیجیتال رایگان می‌توانید در حوزه ی معاملات ارز دیجیتال و ترید فعالیت کنید و درآمد داشته باشید. این آموزش‌ها اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا در این حوزه مهارت‌های لازم را بدست آورید.

پراپ تریدینگ چیست؟

شرکت‌های تأمین سرمایه که دارایی بسیار زیادی دارند (چند صد میلیون دلار) به دنبال تریدرهای حرفه‌ای برای انجام ترید با بخشی از این سرمایه و کسب سود می‌گردند. این شرکت‌ها یکسری پلن درآمدی دارند که تریدرها باید خریداری کرده و شرایط و اهداف موجود در آن پلن را در زمان‌های مقرر انجام داده و نهایتاً پاداش خود را دریافت کنند.

هدف این محتوا توضیح پراپ تریدینگ نیست و اگر اطلاعات بیشتری در این حوزه نیاز دارید به مقاله «پراپ تریدینگ چیست؟ » مراجعه کنید.

آموزش خصوصی فارکس

آموزش ثبت نام در پراپ تریدینگ fxfinancer

شرکت پراپ تریدینگ fxfinancer یکی از بهترین شرکت‌ها در حوزه پراپ تریدینگ و خدمات مربوط به آن است. در ادامه به آموزش ثبت نام در پراپ تریدینگ fxfinancer می‌پردازیم.

گام اول: ابتدا باید وارد سایت شوید که از طریق لینک زیر می‌توانید اقدام کنید.

https://t-area.fxfinancer.com/register

گام دوم: باید اطلاعات شخصی خود را به‌درستی وارد کنید.

  • Username یک نام کاربری منحصربه‌فرد انتخاب کنید
  • Full Name نام کامل خود را بنویسید
  • Email Address آدرس ایمیل امن خود را وارد کنید.
  • Phone Number شماره تماس خود را وارد کنید.
  • Password یک رمز عبور سخت شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، اعداد و علائمی مانند%^&*# برای خود انتخاب کنید.
  • Confirm Password مجدداً پسورد را وارد کنید
  • Country کشور محل سکونت را وارد کنید.
  • Referral ID در صورت تمایل کد معرف خود را وارد کنید.
  • Captcha در این قسمت گزینه I’m not a robot را انتخاب کرده و سپس تیک موافقت با شرایط سیاست‌مداری را انتخاب کنید.

پراپ تریدینگ fxfinancer

دقت کنید که تمامی اطلاعات را صحیح وارد کنید زیرا اگر اطلاعات اشتباه، تقلب کردن و … انجام دهید، شرکت حق بستن اکانت شما را دارد.

نهایتاً روی دکمه آبی رنگ register بزنید تا ثبت نام شما در شرکت پراپ تریدینگ fxfinancer کامل شود.

کار با سایت پراپ تریدینگ fxfinancer

پس از ورود به پنل کاربری خود، می‌توانید فعالیت دلخواه خود را در سایت پراپ تریدینگ fxfinancer شروع کنید. برای این کار روی سه خط در سمت راست بالا کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود. طبق تصویر زیر می‌توانید به پلن‌های مختلف برای خرید، واریز وجه یا برداشت و … دسترسی داشته باشید.

پراپ تریدینگ fxfinancer

خرید پلن در پراپ fxfinancer.com

جهت خرید پلن در پراپ تریدینگ fxfinancer ابتدا طبق توضیحات قبلی وارد بخش داشبورد شده و گزینه Buy a Plan را کلیک کرده تا پلن‌های مختلف برای شما باز شود.

پراپ تریدینگ fxfinancer

دقت کنید هر شرکت پراپ تریدینگ با یکسری بروکر مختلف همکاری دارد و شما باید از بین بروکرهای موجود یکی را انتخاب کنید؛ بنابراین یکی از بروکرهای مناسب را انتخاب کنید. در اینجا ما برای مثال ICMarkets را انتخاب کردیم.

پراپ تریدینگ fxfinancer | انتخاب بروکر برای ترید

در تصویر زیر لیست بروکرهای شرکت پراپ تریدینگ fxfinancer را مشاهده می‌کنید.

پراپ تریدینگ fxfinancer | لیست بروکر های پراپ تریدینگ fxfinancer

در گام بعدی باید پلن خود ر ا انتخاب کنید. پس از انتخاب می‌توانید ویژگی‌های پلنی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده کنید. برای مثال پلن Advanced $298 را انتخاب کردیم.

پراپ تریدینگ fxfinancer

با توجه به شرایط و میزان تسلط خودتان از بازار ارز دیجیتال آموزش ببینید، توصیه ما آموزش خصوصی ارز دیجیتال است. در همیار کریپتو محتوای آموزشی کاملاً مناسب با سطح علم شما و زمان خالی شما به صورت حضوری و غیرحضوری قابل ارائه است.

پراپ fxfinancer و انواع پلن ها در FXFINANCER

شرکت پراپ تریدینگ fxfinancer به‌طور کلی دارای سه پلن 1- پلن با چلنج، 2- پلن یک ماهه بدون چلنج (پلن فوری) و 3- پلن دائم بدون چلنج برای خرید و ترید در آن است.

انواع پلن در پراپ تریدینگ fxfinancer

پلن با چلنج

اولین نکته برای تاییده گرفتن از سمت شرکت fxfinancer به‌عنوان یک تریدر باید بتوانید چالش‌هایی که برای شما در نظر گرفته‌اند را پشت سر بگذارید.

دو چالش در این پلن وجود دارد. در اولین مرحله باید در 30 روز حداقل 8 درصد سود کسب کنید. دقت کنید اگر شما تنها با یک معامله به 8 درصد سود برسید قابل قبول نیست و یعنی تعداد روزهای معاملاتی شما باید حداقل 10 روز باشد.

در دومین مرحله باید در طی 30 روز به درصد سود از کل حساب برسید و بازهم حداقل باید 7 روز معاملاتی داشته باشید و اگر زودتر از این 7 روز به این میزان سود برسید قابل قبول نیست. شرکت‌های پراپ تریدینگ این شرایط را قرار می‌دهند که افرادی که مدیریت سرمایه را رعایت می‌کنند را جذب کنند.

از طرفی در هر دو مرحله میزان ضرر روزانه شما نباید بیشتر از 5 درصد و کلاً حداکثر ضرر حساب نباید بیشتر از 10 درصد شود. در غیر این صورت پلن خریداری‌شده عملاً از بین می‌رود و مجدد باید پلن جدیدی تهیه کنید. اگر بتوانید این شرایط را با موفقیت پشت سر بگذارید. به‌عنوان یک تریدر دور کار در این شرکت انتخاب‌شده و از میزان سود حاصله ناشی از معامله کردن 80 درصد برای شما و 20 درصد برای شرکت خواهد بود.

حال اگر بتوانید این شرایط را تا 3 ماه پشت سرهم انجام دهید جزو تریدرهای VIP شناخته شده و میزان 90 درصد از سودهای معاملات را دریافت خواهید کرد.

همان‌طور که گفته شد، 30 روز زمان دارید به میزان سودی که شرکت تعیین کرده است که به آن برسید، دست یابید. اگر بیشتر از 30 روز زمان ببرد باید منتظر تاییده گرفتن از سمت شرکت باشید ولی اگر کمتر از 30 روز به هدف مشخص شده برسید، این مرحله را پشت سر گذاشته‌اید.

اگر موفق به گذراندن این شرایط شدید، می‌توانید حسابی تا سقف 100.000 دلار را انتخاب کرده و ترید در این حساب را شروع کنید.

پلن یک ماهه بدون چلنج

به این دلیل به این پلن، پلن بدون چالش گفته می‌شود که نیازی به گذراندن دوره ندارد. در پلن یک ماهه بدون چلنج، حداقل روز معاملاتی 10 روز بوده و پس از آنکه به سود ۱۰ درصدی رسیدید می‌توانید درخواست برداشت کنید. البته همیشه میزان کل ضرر (drawdown) برای  سایت پراپ تریدینگ مهم است میزان ضرر روزانه نباید بیش از 4 درصد و میزان ضرر کل حساب هم نباید بیش از 8 درصد باشد.

میزان سود تقسیمی در این پلن 50 – 50 است.

پلن دائم بدون چلنج

در این پلن اهداف سود 8 و 5 درصدی وجود نداشته و می‌توانید به‌طور نامحدود سود بگیرید از طرفی سقف حساب‌ها در این پلن 500.000 دلار است و می‌توانید عضو VIP سایت شوید ولی همچنان حداکثر ضرر روزانه 4 درصدی و حداکثر ضرر کلی 8 درصدی وجود دارد.

نحوه واریز به پراپ تریدینگ fxfinancer

برای واریز وجه به سایت پراپ تریدینگ fxfinancer باید از قسمت داشبورد گزینه Deposit را انتخاب کنید.

پراپ تریدینگ fxfinancer

در بخش  Enter Amount میزان وجه واریزی را انتخاب می‌کنیم و در کادر نوع واریزی که اینجا تتر انتخاب‌شده است را وارد می‌کنید سپس گزینه Procced to Payment  را کلیک کنید.

پراپ fxfinancer

در گام بعدی صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که در آن آدرس کیف پول واریزی را نشان می‌دهد. باید از کیف پولتان به این آدرس وجه را انتقال دهید. نهایتاً از تراکنشی که انجام داده‌اید یک اسکرین شات گرفته در قسمت انتخاب فایل سایت آپلود کرده و برای شرکت ارسال نمایید.

برداشت از پراپ تریدینگ fxfinancer

یکی از ویژگی‌های مثبت سایت‌های پراپ تریدینگ برداشت آسان است؛ یعنی نیازی نیست که نگرانی بابت تحریم‌ها و دور زدن آن داشته باشید. به راحتی با استفاده از تتر می‌توانید درآمد دلاری خود را برداشت کنید. برای برداشت میزان سود حاصل از معاملات از پراپ تریدینگ fxfinancer بازهم باید به قسمت داشبورد خود مراجعه کنید و گزینه Withdraw را انتخاب کنید.

پراپ تریدینگ fxfinancer

در ادامه سایت پراپ تریدینگ fxfinancer برای آنکه امنیت بیشتری حسابتان داشته باشد از شما می‌خواهد مجدد رمز عبور خود را وارد کنید.

در گام بعدی نوع برداشت را انتخاب می‌کنیم که برای ما ایرانی‌ها برداشت تتری آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش است.

نهایتاً در پنجره بعدی، در کادر اول (Enter Amount) میزان وجه را انتخاب کنید. در کادر دوم باید کدی که به ایمیلتان ارسال شده است را وارد کنید (برای دریافت کد دکمه Request OTP را بزنید) و نهایتاً در کادر سوم آدرس کیف پول تتر با شبکه TRC20 را وارد کنید.

پراپ تریدینگ fxfinancer

توصیه همیار کریپتو برای انتخاب پلن پراپ تریدینگ

تا اینجا ما متوجه شدیم که شرکت های پراپ تریدینگ، سرمایه‌ای مناسب را در اختیار معامله گران قرار می‌دهند اما سؤال اینجاست که آیا همه باید در چالش‌های پراپ تریدینگ شرکت کنند؟ لطفاً قبل از خرید اکانت از هر شرکت پراپ تریدینگ عوامل زیر را در نظر بگیرید.

1- اولین قدم ترید با سرمایه خودتان است، حتی اگر کم باشد؛

شما ابتدا باید توانسته باشید که با سرمایه کم خود به صورت مستمر سود از بازار فارکس کسب کنید. اگر هنوز نتوانسته‌اید که در یک ماه به اندازه 10 درصد حساب خود سود کنید، قطعاً از پس چالش‌های شرکت های پراپ تریدینگ بر نمی‌آیید.

2- با حساب‌های کوچک شروع کنید؛

پس از آنکه توانستید با حساب خود به سود برسید و قصد خرید حساب‌های پراپ تریدینگ را داشتید، باید آن حسابی از شرکت پراپ تریدینگ را انتخاب کنید که کمترین قیمت را دارد؛ زیرا اولین تجربه شماست و احتمال از دست رفتن حساب پراپ تریدینگ زیاد است.

3- اکانت‌هایی را برای خرید انتخاب کنید که محدودیت زمانی ندارند؛

اصولاً اکانت‌های پراپ در چالش اول دارای محدودیت یک ماهه و در چالش دوم دارای محدودیت دو ماهه هستند. با این حال شرکت‌هایی هستند که اکانت بدون محدودیت زمانی برای پاس کردن چالش را ارائه می‌دهند.

4- مدیریت سرمایه را رعایت کنید؛

در اکثر حساب‌های پراپ شما در طول یک روز حداکثر می‌توانید 5 درصد ضرر کرده و به طور کلی تقریباً 10 درصد از کل حساب ضرر شود. در این صورت حساب از شما گرفته خواهد شد؛ بنابراین مدیریت سرمایه بسیار مهم است. توصیه می‌شود در هر معامله بیش از 5/0 درصد کل حساب ریسک نکنید.

برای مثال اگر یک حساب پراپ 5000 دلاری خرید کرده‌اید باید مدیریت ریسک را طوری تنظیم کنید که اگر حد ضرر شما در معامله خورد فقط 25 دلار از حساب وارد ضرر شود.

نهایتاً اگر هنوز یک تریدر حرفه‌ای نیستید گول تبلیغات هیچ شرکت پراپ تریدینگ را نخورید و به هیچ عنوان سرمایه خود را برای خرید اکانت پراپ هدر ندهید؛ زیرا آن را از دست خواهید داد.

جمع بندی

در این مقاله ما یک سفر جامع به دنیای سایت پراپ تریدینگ fxfinancer داشتیم. با ارائه اطلاعات کامل در مورد امکانات و خدمات ارائه شده توسط این وب‌سایت، شما اکنون باید بهتر از همیشه آگاهی داشته باشید که آیا fxfinancer می‌تواند یک شریک معتبر و موثر در مسیر معاملات مالی شما باشد یا خیر.

در این محتوا به صورت تصویری راجع به نحوه ثبت نام و واریز و برداشت تتری را توضیح دادیم. در پایان، تصمیم نهایی در مورد کار با fxfinancer به شما برعهده است. ما امیدواریم که این مقاله به شما به عنوان معامله گران و سرمایه‌گذاران مالی کمک کرده باشد تا تصمیم مناسبی در مسیر دستیابی به اهداف مالی خود بگیرید.

سؤالات متداول

آیا شرکت fxfinancer به ایرانیان خدمات مالی می‌دهد؟

بله. در حال حاضر شرکت تأمین سرمایه fxfinancer به ایرانیان خدمات داده و از طریق تتر می‌توانید واریز و برداشت خود را انجام دهید.

آیا شرکت پراپ fxfinancer اکانت رایگان دارد؟

خیر، شرکت پراپ fxfinancer هیچ حساب دمو یا حساب رایگانی داشته و برای فعالیت در آن باید یکی از حساب‌های پراپ fxfinancer را خریداری کنید.

برای شروع کدام حساب پراپ fxfinancer را انتخاب کنیم؟

بهترین حساب برای شروع ترید در پراپ تریدینگ fxfinancer یا هر شرکت پراپ تریدینگ دیگر خرید ارزان‌ترین اکانت است تا در صورت از دست رفتن آن ضرر زیادی به شما وارد نشود.

بهترین مدیریت سرمایه برای حساب پراپ چیست؟

برای شروع کار بهتر است حداکثر مقدار ریسک در هر معامله تنها نیم درصد از کل حساب باشد. تا اگر چند معامله ضرر ده پشت سرهم داشتید، حساب پراپ‌تان از دست نرود.

آیا همه می‌توانند اکانت پراپ fxfinancer را خریداری کنند؟

بله. حتی افرادی که هیچ اطلاعاتی از بازار فارکس ندارند می‌توانند اکانت ها هر شرکت پراپ تریدینگ را خریداری کنند، اما این‌گونه خرید بسیار اشتباه است؛ زیرا برای فعالیت و ترید در شرکت های پراپ تریدینگ ابتدا باید به یک تریدر حرفه‌ای در بازار فارکس تبدیل شده باشید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای حسن زاده
    خیلی ممنون از این اطلاعات خیلی گشتم که این آموزش رو پیدا کنم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا