💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتالآموزش فارکس

آموزش پرایس اکشن آلفونسو مورنو (Alfonso Moreno)

آموزش صرافی بینگ ایکس

سبک معاملاتی پرایس اکشن آلفونسو، یکی از روش‌های رایج با بازدهی بالا در بازارهای مالی است. در این سبک ما قادر خواهیم بود تا به طور دقیق مناطق سفارش‌های بزرگ را که توسط بازار گردانان و مؤسسات مالی ایجاد شده‌اند را مشخص کنیم تا هم‌زمان با آن‌ها وارد معامله شویم. به‌این‌ترتیب معاملات ما دارای کمترین حد ضرر و بیشترین حد سود خواهد بود.

از جذابیت‌های این سبک شناخت کامل تمام ساختار بازار همراه با دیدگاهی درست به مارکت خواهد بود که با این دید درست و شناخت صحیح اقدام به معامله می‌کنیم. این امر باعث می‌شود ما در معاملات خود از معاملات خلاف روند یا نادرستی که باعث ضررهای سنگین می‌شود، همیشه به دور باشیم.

در این مطلب از همیار کریپتو با ما همراه باشید. تا این سبک شگفت‌انگیز را به خوبی بشناسید و برای انجام معاملات سودساز از آن استفاده کنید.

ما در همیارکریپتو به صورت کامل آموزش پرایس اکشن ال بروکس و آموزش پرایس اکشن ICT و آموزش پرایس اکشن RTM را کامل آموزش دادیم تا شما را با دید بالاتری انتخاب کنید و انتخاب درستی برای استراتژی خودتان داشته باشید.

آلفونسو کیست؟

یکی از بزرگ‌ترین تریدرهای حال حاضر دنیا که در ابتدای هر امری خود را به این صورت معرفی می‌نماید:

“اسم من آلفونسو مورنو است. من یک معامله‌گر تمام وقت، متخصص تحلیل فنی و مؤسس انجمن معاملات آنلاین عرضه و تقاضا با روش بخر و بگذر (معامله را ست و فراموش‌کن – تأسیس در اکتبر 2013 ) هستم.

من در بازارهای جهانی تنها با استفاده از عدم تعادل عرضه و تقاضا معامله کرده‌ و این روش رو که مختص به خودم است طی سال‌ها گسترشش داده‌ام.

آموزش خصوصی فارکس

این روش به شما کمک می‌کنه تا نقطه عطف هر بازاری رو پیدا کنید؛ جایی که معامله‌گرهای حرفه‌ای یا وابسته به سازمان‌ها برای معامله خود برنامه‌ریزی می‌کنن.

در طول زندگی‌ام (احتمالاً مثل همه‌ی شما) کارهای زیادی انجام دادم. من معلم رقص سالسا، میزدار، طراح سایت و یک عکاس بوده‌ام.

این‌طور به نظر میرسه که بیشتر این شغل‌ها به هم مرتبط نیستند اما یک وجه اشتراک دارند؛ همه شون این امکان رو فراهم کردند که کارهای مورد علاقه‌ام رو انجام بدم.

معامله‌گری چیزی نیست که عاشقش باشم اما بهم کمک می‌کنه تا بتونم علایقم رو دنبال کنم.
مثل هر معامله‌گر دیگه‌ای، منم تقریباً همه‌ی مراحل رو از سر گذروندم.
از معامله روزانه و اسکالپینگ گرفته تا اضافه کردن نشونه‌های رنگارنگ و اندیکاتورهای تأخیری به نمودارهام که باعث می‌شدند، نمودار شمعیم به سختی قابل دیدن باشه. برای همین پرایس اکشن آلفونسو رو ایجاد کردم.”

 

و آقای آلفونسو اینطوری صحبت‌هاشون ادامه میدند که:

“یک معلم سابق رقص و عکاس چطور میتونه به شما ترید و اقتصاد آموزش بده؟ خب، چرا نتونه؟

این خیلی ساده است. من سال‌های زیادی رو به تنهایی، صرف مطالعه‌ی نمودارها کردم و به یک مجموعه قوانین برخوردم که به درکم از نحوه‌ی عملکرد بازار کمک کردند.
برای معامله‌گر بودن، لازم نیست که یه بانکدار باشید یا مدرک دکترای اقتصاد گرفته باشید.
درواقع، ممکنه اون‌ها نقطه ضعف هم به حساب بیان چون در اون‌صورت ذهنتون از دانش و اصولی پر میشه که برای معامله و پول در آوردن از راه خرید و فروش توی بازار، واقعاً به دردتون نمی‌خورند.
زمان و تجربه به همه‌ی ما کمک می‌کنه تا در کارهامون پیشرفت کنیم. من در سال‌هایی که معامله‌گر بودم بسیار رشد و پیشرفت کردم.
پیشرفت تدریجی به من کمک کرد تا متوجه بشم معامله در تایم فریم بلند مدت همون چیزیه که با شخصیت من جور در میآد.
یعنی معاملات در تایم فریم پایین جواب نمی‌ده؟ نه اصلاً این‌طور نیست.
این به معنیه که من اوقات فراغت بیشتری دارم تا با خانواده و دوستانم به‌اندازه‌ی کافی وقت بگذرونم.

پول لازمه، اما عنصر ضروری زندگی نیست. یه عالمه پول و یک شغل خوب خیلی کمک‌کننده‌اند ولی لزوماً شما رو انسان خوشحال‌تری نمی‌کنند.
چرا ما یه عالمه پول، خونه‌ی بزرگ و یه ماشین خوب می‌خوایم؟
برای اینکه به همسایه و دوستامون پزش رو بدیم؟ احساس خوبی داشته باشیم و نَفسِمون رو سیر کنیم؟
من کنترل نفسم رو دارم، و برای اینکه معامله‌گر و آدم بهتری بشم به این دلایل نیازی ندارم.”

خب دوستان بریم یه جمع بندی کلی از صحبت‌های آقای آلفونسو داشته باشیم؛

یکی از مواردی که او را نسبت به سایر تریدرها جذاب‌تر می‌کند، شروع از صفر و بدون آموزش است. همچنین شخصیت درست و قابل اعتماد اوست. چیزی که امروزه بسیاری از فعالان بازارهای مالی در ایران درگیر آن هستند.

باورهای آلفونسو چیست؟

یکی از پایه‌ای‌ترین باورهایی که آلفونسو همیشه داشته و روی آن تأکید دارد، این است که:

برای معامله‌گر بودن، لازم نیست که یک بانکدار باشید یا مدرک دکترای اقتصاد گرفته باشید.

دلیل او برای این باور این است که انسان‌ها نیازمند به اطلاعات فراوان جانبی برای معامله در بازارهای مالی نیستند و شناخت تمام دنیای اقتصاد یا مطلع بودن از تمام وضعیت اقتصادی، شرط موفقیت در بازارهای مالی نیست. تمام آنچه مورد نیاز ماست بر روی چارت نمایان خواهد بود.

ما در همیار کریپتو دوره پرایس اکشن پیشرفته را در قالب آموزش خصوصی ارز دیجیتال در مشهد آموزش می دهیم که در آن سبک آلفونسو نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

اصول اولیه سبک پرایس اکشن آلفونسو

سبک ترید پرایس اکشن آلفونسو دارای چندین اصول اولیه مهم بوده که رعایت این اصول شرط موفقیت در این سبک هست. در ادامه این اصول را باهم بررسی می‌کنیم:

۱_همراهی با روند

ترید هم جهت با روند: عملاً ترید در جهت قدرت بازار و عدم ریسک بالا هنگام معامله است، اکثر معامله گران به ترید هم جهت با روند باور داشته و آن را یکی از اصلی‌ترین عوامل کسب سود در بازارهای مالی می‌دانند. هر چند که در ستاپ‌های معاملاتی آلفونسو، چند ستاپ ترید در خلاف جهت روند وجود دارد؛ اما آنچه با قدرت اصلی بازار یعنی همان روند معاملاتی، همراهی کند، در نهایت پیروز بازار خواهد بود.

۲_ترید بر اساس عرضه و تقاضا

سبک معاملاتی آلفونسو، معامله‌گری بر اساس 1- عرضه و تقاضا و 2- نواحی عدم وجود تعادل میان این دو (منظور عرضه و تقاضا) است و عملاً در این سبک، مطابق ذات اصلی پرایس اکشن، هیچ اندیکاتوری در چارت نداریم و با یک چارت خالی، درعین‌حال بسیار کارآمد روبه‌رو هستیم.

این سبک بر اساس ۴ ناحیه اصلی پس از امواج مهم قیمتی است. همچنین نحوه مشخص کردن نواحی و نوع قدرت آن بستگی به امواج پیش از آن نواحی دارد که در ادامه به تفصیل بررسی می‌کنیم:

 

1_rally base rally

بدین معناست که قیمت پس از یک موج صعودی، یک محدوده مهم حمایت و مقاومتی ساخته و علاوه بر آن از محدوده مذکور با یک موج صعودی دیگر گذر کرده است.پرایس اکشن آلفونسو مورنو

2_drop base drop

به این معناست که قیمت پس از یک ریزش و ساخت یک محدوده مهم حمایت و مقاومتی یک راند ریزش دیگر نیز داشته است.

آموزش پرایس اکشن آلفونسو مورنو

3_rally base drop

یکی از حالات و اتفاقات پرکاربرد بوده که به معنای صعود قیمت و سپس ساخت یک محدوده بسیار مهم هست. این مورد معمولاً در ادامه وجود یک موج ریزشی خواهد بود.

پرایس اکشن آلفونسو

4_drop base rally

محدوده مهم و پرکاربرد دیگر که قیمت پس از یک موج ریزشی ساخته و پس‌ازآن یک موج صعود شکل می‌دهد.

لازم به ذکر است که هر ۴ محدوده مذکور پایه و اساس اصلی معاملات در سیستم پرایس اکشن آلفونسو است اما موارد فرعی دیگری همچون رفتار کندل‌ها در حوالی این مناطق و نحوه ورود و خروج و پولبک به این مناطق و…. که در ویدیو به طور کامل‌تر بررسی شده نیز دارای اهمیت بوده و باعث ارزشمندی حرکات امواج قیمتی می‌شود.

محدوده های حمایت و مقاومت در سبک آلفونسو

این محدوده‌ها همان‌طور که گفته شد، همان base های ساخته شده پس از امواج قیمتی است اما لازم به ذکر است که تمام این محدوده‌ها مورد نظر نبوده و فقط ۲ طرف محدوده از نوک شادوها تا بدنه کندل باید تعیین شود. برای شناخت بهتر نحوه مشخص کردن محدوده‌های معاملاتی سبک آلفونسو پیشنهاد ما مشاهده دقیق و کامل ویدیو آموزش این سبک معاملاتی است.

 

همیار کریپتو

یکی از صرافی های معتبری که برای اسپات و فیوچرز میتوانید با خیال راحت در آن حساب باز کنید صرافی بینگ ایکس Bingx هست. می‌توانید برای آشنایی با این صرافی آموزش صفر تا صد صرافی بینگ ایکس را حتما ببینید.

استراتژی آلفونسو

استراتژی معاملاتی آلفونسو مورنو در درجه اول حول محور تحلیل پرایس اکشن می‌چرخد که شامل بررسی حرکت قیمت در نمودار بدون تکیه بر اندیکاتورها است. در اینجا برخی از عناصر کلیدی استراتژی معاملاتی آلفونسو را بیان می‌کنیم که به خوبی بتوانید از این روش بهره ببرید.

شناسایی جهت بازار: قبل از ورود به معامله، آلفونسو ابتدا تعیین می‌کند که آیا روند کلی بازار صعودی، نزولی یا خنثی است. او چندین تایم فریم را تجزیه‌وتحلیل کرده تا درک بهتری از تصویر بزرگ‌تر (جهت کلی بازار) به دست آورد و روند غالب را تأیید کند.

سطوح حمایت/مقاومت را بیابید: این‌ها نواحی حیاتی در نمودار هستند که قیمت قبلاً با مقاومت (سقف) یا حمایت (کف) مواجه شده است و باعث می‌شود جهت روند معکوس شود. آلفونسو به این سطوح توجه زیادی می‌کند زیرا آن‌ها اغلب به‌عنوان مانع یا سکوی پرتاب برای تغییرات قیمت در آینده عمل می‌کنند.

به دنبال الگوهای کندل استیک باشید: کندل استیک‌ها اطلاعات ارزشمندی در مورد احساسات بازار ارائه می‌دهند، مانند اینکه آیا خریداران بازار را کنترل می‌کنند یا فروشندگان؟ احساسات در بازار زیاد است یا معاملات منطقی انجام می‌شود؟ آلفونسو قبل از انجام هر معامله، ساختارهای کندل استیک مانند دوجی، چکش را به دقت بررسی می‌کند.

سبک پرایس اکشن آلفونسو در کدام بازار ها کاربرد دارد؟

یکی از سؤالات پرتکراری که تریدرها می‌پرسند آن است که «سبک معاملاتی آلفونسو برای ترید در کدام بازار کاربرد دارد و قابل استفاده است؟» در پاسخ باید گفت: این سبک برای تمامی بازارهایی مالی و نمادهایی که دارای نقدینگی کافی هستند، مناسب است.

مثلاً می‌توان در بازار فارکس، ارز دیجیتال و بورس داخلی و خارجی از این سبک برای تحلیل دارایی‌ها و نمادها استفاده کرد.

البته اگر بخواهیم از لحاظ تایم فریم سبک معاملاتی آلفونسو را بررسی کنیم باید بگوییم: از بین سه تایم فریم بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت (اسکلپینگ)، این سبک بیشتر برای معاملات بلند مدت و میان مدت مناسب است. در واقع خود آقای آلفونسو برای ترید ابتدا سه تایم فریم را بررسی می‌کند.

1- تایم فریم هفتگی (که به آن تایم فریم تحلیل گفته می‌شود.) سپس به بررسی 2- تایم فریم دیلی (تایم فریم پترن – تشخیص الگوهای قیمتی و … در این تایم فریم انجام می‌شود.) می‌پردازید. نهایتاً 3- در تایم فریم چهار ساعته (تایم فریم ورود) محدوده و قیمت مناسب برای ورود را پیدا کرده و معامله خرید یا فروش خود را باز می‌کند.

البته افرادی هستند که با استفاده از همین سبک معاملاتی آلفونسو معاملات میان مدت انجام می‌دهند یعنی از سه تایم فریم روزانه، چهارساعته و یک ساعته برای تحلیل، تشخیص الگوها و نهایتاً ورود به معامله استفاده می‌کنند.

عرضه و تقاضا به سبک آلفونسو

در چارچوب استراتژی معاملاتی آلفونسو، عرضه و تقاضا عوامل کلیدی هستند که بر قیمت دارایی‌های مالی تأثیر می‌گذارند. عرضه به مقدار یک دارایی در دسترس برای فروش اشاره دارد، درحالی‌که تقاضا به تمایل خریداران برای خرید یک دارایی خاص اشاره دارد.

زمانی که تقاضا برای یک دارایی زیاد و عرضه کم باشد، قیمت آن تمایل به افزایش خواهد داشت. برعکس، زمانی که تقاضا برای یک دارایی کم و عرضه زیاد باشد، قیمت آن کاهش می‌یابد.

پرایس اکشن آلفونسو از این مفهوم عرضه و تقاضا برای شناسایی نقاط ورود بالقوه برای معاملات استفاده می‌کند.

با تجزیه‌وتحلیل نمودارها و شناسایی مناطقی که در آن عدم تعادل عرضه یا تقاضا وجود دارد، او می‌تواند تغییرات در احساسات بازار را پیش‌بینی کند و بر اساس آن پوزیشن باز کند. به‌عنوان‌مثال، اگر شواهدی از فشار خرید قوی (تقاضا) در یک سطح معین در نمودار ببیند، ممکن است با این انتظار که قیمت به حرکت بالاتر ادامه دهد، وارد یک معامله خرید (Buy) شود.

از طرف دیگر، اگر فشار فروش (عرضه) قابل‌توجهی را در سطح دیگری مشاهده کند، ممکن است معامله فروش (Sell) را باز کند و انتظار داشته باشد قیمت کاهش خواهد یافت. آلفونسو با گنجاندن این اصول در رویکرد معامله‌گری خود، به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی آن دسته از حرکات بازار است که از تغییرات در پویایی عرضه و تقاضا ناشی می‌شود.

کتاب پرایس اکشن آلفونسو مورنو با عنوان set & forget

Set & Forget یک روش معاملاتی محبوب است که توسط آلفونسو مورنو توسعه یافته است. کتاب ست اند فورگت توضیحات مفصلی در مورد نحوه استفاده از تحلیل پرایس اکشن برای انجام معاملات سودآور بدون نیاز به نظارت مداوم بر بازارها ارائه می‌دهد. در ادامه چند مفهوم کلیدی که در این کتاب بحث شده است را بیان خواهیم کرد.

تحلیل پرایس اکشن اصولی

این بخش شامل مطالعه حرکت قیمت در نمودار بدون در نظر گرفتن هیچ شاخص تکنیکالی خواهد بود. این روش بیشتر بر روی کندل استیک، سطوح حمایت/مقاومت و سایر نشانه های بصری برای تعیین جهت بازار و نقاط بالقوه ورود/خروج تمرکز دارد.

استراتژی  set & forget

همانطور که از نام استراتژی set & forget پیداست، این استراتژی شامل تنظیم یک معامله (Set) بر اساس شرایط خاص و پس از قرار دادن تارگت و حد ضرر، فراموش کردن (Forget) آن معامله است؛ یعنی به معامله و بازار اجازه دهید که راه خودش را طی کند (بدون نظارت مداوم – مانیتورینگ معامله).

ایده این روش آن است که به جای تلاش برای ترید در تایم فریم‌های پایین و کسب سودهای اندک در یک روز، حرکات بزرگ‌تر را در یک دوره طولانی‌تر رصد کنید.

مدیریت ریسک

یکی از اجزای حیاتی ترید موفق مدیریت ریسک است که باید برای آن برنامه داشته باشید. مدیریت ریسک شامل تعریف قوانین واضح برای ورود و خروج از معاملات و همچنین مدیریت حجم معامله برای به حداقل رساندن ضرر است. آلفونسو بر اهمیت مدیریت صحیح ریسک در سراسر کتاب تأکید می‌کند.

طرز فکر

آلفونسو همچنین به جنبه‌های روان‌شناختی ترید اشاره می‌کند. شما به عنوان یک ترید باید و باید

1- منظم باشید،

2- صبر داشته باشید

3- اعتمادبه‌نفس کافی برای آنکه فقط طبق استراتژی‌تان ترید کنید داشته باشید.

همچنین آلفونسو در کل کتاب خوانندگان را تشویق می‌کند که همیشه ذهنیتی برنده داشته باشند و سعی کنند با کنترل احساسات در دام‌های رایج مانند ترس و طمع نیفتند.

ترکیب کدام سبک معاملاتی با پرایس اکشن آلفونسو می‌تواند این سبک را بهینه کند؟

بالاخره ممکن است هر سبک معاملاتی یکسری ضعف‌هایی داشته باشد و زمانی که آن را با دیگر سبک‌ها اقدام کنیم، بتوان نتیجه‌ی بهتری کسب کرد. در ادامه چند سبک مشابه ولی تکمیل کننده برای سبک معاملاتی آلفونسو معرفی می‌کنیم.

1- سبک معاملاتی ال بروکس: نقطه قوت سبک ال بروکس تأکید روی کندل‌ها است؛ بنابراین با کم این سبک شما می‌توانید کندل استیک و الگوهای کندلی را بهتر شناخته و با ترکیب با سبک آلفونسو معاملات بهتری داشته باشید.

2- سبک معاملاتی وایکوف: در این سبک معاملاتی ساختار چرخه‌های بازار را درک کرده و می‌توانیم با کمک آن‌ها جهت روند را بهتر تشخیص دهیم.

3- سبک ICT و مارک فیشر (ACD): در سبک ICT به سشن‌های معاملاتی توجه ویژه‌ای می‌شود.

4- سبک RTM: درک کلی بهتر و عمیق‌تر (مفهومی‌تر) به چارت معاملاتی

5- هیچ کدام!: یک ضرب‌المثل معروف هست که مطمئناً شنیدید و میگه: کلاغ اومد راه رفتن کبک یاد بگیره، راه رفتن خودشم یادش رفت. حالا تو بازارهای مالی هم همینه. ممکنه نقطه ورود برای معامله خرید در یک سبک معاملاتی، نقطه فروش در یک سبک معاملاتی دیگر باشد.

منظورم این است که با یادگرفتن سطحی، تعداد زیادی سبک‌های مختلف تنها ممکنه خودتون رو بیشتر گیج کنید و نتونید روند بازار به درستی تشخیص دهید.

سعی کنید روی یک سبک معاملاتی که کاملاً مسلط شده، سپس استراتژی که یاد گرفتید را بک تست بگیرید، در دمو دقیقاً امتحان کنید… و سعی کنید نقاط ضعفش را پیدا کنید. در این زمان می‌توانید از سایر سبک‌های معاملاتی نیز کمک بگیرید.

میتوانید برای آموزش بیشتر در بازار ارز دیجیتال آموزش ارز دیجیتال در تهران و آموزش ارز دیجیتال در مشهد را انتخاب کنید و برای ورود به بازار بزرگ کریپتوکارنسی آماده شوید.

جمع بندی

در مجموع سبک آلفونسو یکی از سبک‌هایی است که با ترکیب رفتارشناسی قیمت و ۴ محدوده پرایس اکشنی خاص خود معاملات جذابی را رقم می‌زند. آنچه باعث جذابیت این سبک می‌شود سادگی و سود سازی آن است. در کنار این امر فراموش نکنیم که عموماً سبک معاملاتی آلفونسو در تایم فریم‌های بالاتر بهتر تر عمل کرده و کاربرد خاصی در معاملات تایم پایین و اسکلپینگ ندارد.

ما در همیار کریپتو آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به‌صورت حضوری و برای دیگر شهرها به‌صورت آنلاین در فضای اسکای روم برگزار می‌کنیم. آموزش ارز دیجیتال از صفر تا صد بوده و به دو شکل آموزش در دوره عمومی VIP و تدریس خصوصی انجام می‌شود.

دنیای ارزهای دیجیتال و گسترش روزافزون آن بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. اولین قدم برای شروع معاملات در بازار مالی ارز دیجیتال انتخاب یک صرافی مطمئن است. صرافی BingX یکی از صرافی‌های معتبر با امکانات عالی برای انجام معاملات است.

صرافی بینگ ایکس که یک پلتفرم برای معاملات ارز دیجیتال است در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این صرافی تمام خدمات معاملاتی در بازار ارز دیجیتال شامل خدمات معاملاتی اسپات، مشتقات، فیوچرز و کپی تریدینگ را به بیش از ۱۰۰ کشور در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. برای آموزش میتوانید آموزش صرافی بینگ ایکس همیارکریپتو را انتخاب کنید.

آموزش ارز دیجیتال در مشهد

سوالات متداول

ساختار کلی سبک پرایس اکشن آلفونسو چگونه است؟

بر اساس بررسی مناطق عدم تعادل عرضه و تقاضا و و رود در جهت روند برنده

علت اهمیت سبک پرایس اکشن آلفونسو چیست؟

علت این امر پرایس اکشن و رفتار شناسی خالص قیمت بودن و عدم وجود روش های اندیکاتوری و تاخیری است.

نواحی مهم در سبک پرایس اکشن آلفونسو نشان دهنده چیست؟

این نواحی نشان دهنده عدم تعادل عرضه و تقاضا و ورود یا خروج پول های سنگین از بازار است.

آلفونسو مورنو چگونه از عمل قیمت در معاملات خود استفاده می کند؟

آلفونسو از تجزیه و تحلیل پرایس اکشن برای شناسایی روندهای بازار، مکان یابی مناطق حمایت و مقاومت کلیدی و شناسایی فرصت‌های تجاری بالقوه استفاده می کند. او تاکید زیادی بر درک روانشناسی نهفته در پشت حرکت قیمت دارد و استراتژی های خود را بر این اساس تطبیق می دهد.

آیا هر کسی می تواند روش‌های پرایس اکشن آلفونسو را یاد بگیرد؟

بله، هر کسی می تواند با تمرین و تلاش کافی، تکنیک‌های پرایس اکشن آلفونسو را بیاموزد. با این حال، این روش نیاز به درک کامل مفاهیم پایه ترید، آشنایی با الگوهای نمودارهای مختلف و توانایی به کارگیری موثر آنها در سناریوهای دنیای واقعی دارد. در این بین آموزش‌های همیار کریپتو هم در کنار شما خواهد بود.

آیا استراتژی اکشن قیمت آلفونسو برای همه انواع بازارها و تایم فریم ها جواب می دهد؟

در حالی که تکنیک‌های پرایس اکشن آلفونسو در بازارها و بازه‌های زمانی مختلف مؤثر بوده است، عملکرد آن‌ها با توجه به شرایط خاص می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین، ضروری است که رویکرد خود را با توجه به ویژگی های هر بازار تنظیم کنید و استراتژی های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا