💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال و نحوه استفاده از آن از صفر تا سود 1402

آموزش صرافی بینگ ایکس

آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال یا سایر بازارهای مالی یک ابزار بسیار مهم برای آن دسته از افرادی است که امکان تحلیل را نداشته ولی می‌خواهند در این بازارها موفق شوند. تجربه ما در طی سال‌های آموزشی نشان می‌دهد که افرادی که عضو کانال‌های سیگنال می‌شوند یکسری اشتباهات رایج و تکراری دارند.

مثلاً مدیریت سرمایه بلد نبود و با آنکه مجموع سیگنال‌های ارائه شده سودآور است، به دلیل عدم رعایت مدیریت سرمایه، یکسری از افراد ضرر می‌کنند؛ یا آنکه سیگنال در سود رفته ولی چون شخص برای معامله خود حد ضرر نگذاشته، از طرفی با تریلینگ استاپ هم آشنا نبود، نهایتاً معامله را با ضرر بسته!

در همیار کریپتو، برای ما ارتقاء سطح آگاهی معامله‌گران را در حوزه ترید و بازارهای مالی اهمیت دارد؛ بنابراین، این دوره ارزشمند به نام “کریپتو سیگنال” به عنوان یک هدیه به همه کاربران کانال‌های سیگنالمان ارائه می‌دهیم. امید داریم که این دوره به شما کمک خواهد کرد تا حداکثر بهره‌وری را از سیگنال‌های ارائه شده برده و به توانمندی‌های لازم برای موفقیت در بازارهای مالی دست پیدا کنید.

با مراجعه به وبسایت همیار کریپتو و استفاده از آموزش‌ ارز دیجیتال رایگان می‌توانید در حوزه ی معاملات ارز دیجیتال و ترید فعالیت کنید و درآمد داشته باشید. این آموزش‌ها اطلاعات مفید و کاربردی در زمینه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا در این حوزه مهارت‌های لازم را بدست آورید.

آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال

آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت: طبق تجربه‌ای که در طی چند سال آموزشی‌مان داشتیم، افرادی که عضو کانال سیگنال می‌شدند (حالا هر کانال سیگنالی؛ اعم از ارز دیجیتال، بورس یا فارکس) برای باز کردن معامله با سیگنال‌های داده شده داخل کانال مشکل داشتند.

مثلاً خیلیا از پایه نمیدونستند چجوری توی محیط بازارهای مالی ترید کنند یا نحوه مدیریت سرمایه و … رو بلد نبودند.

به طور کلی افرادی که عضو کانال سیگنال می‌شوند به دو دسته 1- افراد مبتدی که هنوز با مفاهیم بازار ارز دیجیتال آشنایی ندارند و برای ترید نیاز به کمک گرفتن از یک منبع معتبر دارند و 2- افرادی که تحلیل گری را آموزش دیده‌اند اما زمان کافی برای تجلیل گری بازار ارز دیجیتال نداشته و اما می‌خواهند از پتانسیل کسب درآمد دلاری این بازار بهره‌مند شوند.

آموزش خصوصی فارکس

حالا این آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال درسته که به صورت تخصصی درباره بازار ارز دیجیتال صحبت میکنه اما از کلیت مفاهیم آموزشی اون مثل مدیریت سرمایه و روانشناسی می‌توان در بازارهای دیگه مثل بازار بورس و بازار فارکس هم استفاده کرد؛ یعنی اگر عضو کانال سیگنال با رویکرد بورس و فارکس هم باشید باز هم این دوره آموزش سیگنال گیری واستون کاربرد داره.

کانال سیگنال اسپات و فیوچرز ارز دیجیتال و کانال سیگنال فارکس ما داریم که میتوانید استفاده کنید.

دوره کریپتو سیگنال ارز دیجیتال

شما برای عضویت در هر کانال سیگنالی، باید هزینه کرده و حق اشتراکش رو تهیه کنید. حالا حیف نیست که نتونید از سیگنال‌ها و اطلاعات داخل کانال بهترین بهره‌برداری رو داشته باشید؟ ما توی دوره کریپتو سیگنال بهت آموزش میدیم که بهترین نحوه استفاده از هر کانال سیگنالی چیه؟ میخوای بدونی چجوری؟ در ادامه توضیح دادیم.

آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال

1- تکنیکال مقدماتی

بهت تکنیکال مقدماتی رو آموزش میدیم: چرا؟ چون تو باید با نوع کندل‌ها آشنا باشی تا ببینی که اون کندلی که در لحظه گرفتن سیگنال، داره شکل میگیره، آیا سیگنال تائید میکنه یا نه؟ این‌طوری خودت میتونی یکسری از سیگنال‌هایی که احتمال رد شدنشون بالاتر هست رو شناسایی کنی…

2- آموزش پرایس اکشن

از طرفی یاد میگیری که خود چارت رو هم یک نگاه کلی بندازی و وضعیت تکنیکالی رو خیلی کوتاه و سریع بررسی کنی. تو این حالت ممکنه با تحلیل‌هات به این نتیجه بررسی که وضعیت بازار و نماد خوبه و این‌طوری بتونی سریع‌تر وارد معامله بشی و عملاً میزان سودی که میگیری رو افزایش بدی. برای آموزش پرایس اکشن شما آموزش پرایس اکشن ال بروکس و آموزش پرایس اکشن RTM و آموزش پرایس اکشن ICT داشته باشید.

3- مدیریت سرمایه

این مورد حتی از دو عنوان قبلی مهمتره؟ میدونی خیلی وقتا ما دو یا سه تا از سیگنال‌های یک کانال می‌گیریم و بلافاصله به سود خیلی خوبی می‌رسیم و همین باعث میشه طمع کنیم و سیگنال بعدی رو با حجم بالاتر یا اهرم معاملاتی بیشتر وارد شیم تو این حالت همین سیگنال آخر میتونه به حد ضرر بخوره و کل سود شما رو بگیره و حتی سرمایه رو وارد ضرر کنه.

یک حالت دیگه هم هست که افراد تعداد زیادی سیگنال میگیرن و باز نمیتونن درست مدیریت کنن…

4- روانشناسی بازار

تو برای گرفتن بهترین نتیجه سیگنال‌های هر کانال سیگنالی باید با روانشناسی بازار و شخصی آشنا باشی تا درگیر احساسات نشی و بتونی منطقی توی بازار عمل کنی.

5- لایو ترید

و نهایتاً مهم‌ترین فاکتور که این دوره کریپتو سیگنال ارز دیجیتال رو بسیار ارزشمند میتونه و تبدیل میکنه به یک تافته جدا بافته، همین ترید لایو هست. توی آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال ما ترید لایو انجام خواهیم داد تا بتونی شرایط باز کردن معامله، مدیریت معامله و … رو ببینی و تجربه کنی تا بازهم بتونی واسه خودت سودهای دلاری مستمر ایجاد کنی.

6- دو جلسه مشاوره رایگان

خب تا مرحله پنجم شما سیگنال گرفتن رو یاد میگیری اما حمایت ما اینجا تموم نمیشه و واست یک سوپرایز ویژه داریم و اونم دو جلسه مشاوره رایگان هست. توی این دو جلسه اصلاً تو بیا و ایراد بگیر بگو چرا این پوزیشن رو گرفتید؟! چرا این‌طوری تحلیل کردید و هر سؤال دیگه‌ای که اصلاً خودت توی ذهنت داری.

چرا که ما می‌خوابیم بهت به این بهانه، اون فوت کوزه‌گری رو یاد بدیم. تا اگر تازه‌کاری و قصد داری خودت یک زمانی مستقل بشی و تریدهای خودت انجام بدی، همیشه به این و اون وابسته نباشی و بتونی خودت واسه خودت ماهیگیری کنی.

7- آموزش فوت‌وفن‌های دو صرافی ارز دیجیتال

علاوه بر تمامی که مواردی که توضیح داده شد، بهت آموزش میدیم که چجوری بیشترین بهره‌وری رو از دو صرافی ارز دیجیتال که یکی از اون ها صرافی بینگ ایکس هست، ببری. مثلاً صرافی بینگ ایکس یکسری فوت‌وفن‌ها، آفرها یا خدمات داره و هر چند وقت یکبار در اختیار شما قرار میده که خیلیا ازش بی‌خبرند.

ما اینجاییم تا شما بتونید بیشترین بهره‌وری رو از هر امکاناتی ببرید. اگر میخوای به طور جامع و کامل یاد بگیری که چجوری از این صرافی استفاده کنی، اصلا چجوری ثبت نام کنی و توش معامله کنی بیا به صفحه آموزش صرافی بینگ ایکس. اینجا برات از صفر تا صدشو گفتم.

 

جمع بندی

آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال برای افرادی که قصد ترید با سیگنال‌های کانال‌های مختلف را دارند، بسیار کاربردی و عملی خواهد بود. در این دوره عملی و پرمحتوا، شما نه تنها با نحوه‌ی درست استفاده از هر نوع سیگنالی آشنا می‌شوید، بلکه آموزش‌های لازم و کاربردی تکنیکال، مدیریت سرمایه و روانشناسی را به صورت تخصصی و خلاصه خواهید دید. همچنین با مشاهده لایو‌ تریدها و تطبیق سیگنال‌ها با شرایط بازار، شما یاد خواهید گرفت که چگونه حداکثر سود را از هر سیگنال گرفته و در عین حال کمترین ضرر را تجربه کنید.

اگر پیشتر تجربه‌ای از عضویت در کانال‌های سیگنال دهی داشته‌اید و نتوانسته‌اید سود کافی کسب کنید، یکی از دلایل اصلی این موضوع ناشی از عدم آگاهی از نحوه‌ی استفاده صحیح از سیگنال‌ها بوده است. اکنون، با دستیابی به اطلاعات و مهارت‌های لازم، شما می‌توانید با اطمینان کردن به کانال‌های سیگنال دهی معتبر و سودده، برای خود درآمد دلاری ایجاد کنید.

سؤالات متداول

آیا سیگنال‌های ارائه شده در کانال‌های سیگنال همیشه سودآور هستند؟

– خیر، مطمئن باشید هیچ کانال سیگنالی وجود ندارد که تمام سیگنال‌های ارائه شده در آن سودآور باشد.

چگونه می‌توانم یک سیگنال از کانال سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنم؟

– برای دریافت یک سیگنال از کانال سیگنال ارز دیجیتال، ابتدا باید عضو کانال شوید. عموماً این کار با عضویت در وب‌سایت یا پلتفرم مربوط به کانال انجام می‌شود. سپس شما به طور دوره‌ای سیگنال‌ها و تحلیل‌های معاملاتی را دریافت خواهید کرد.

چگونه مطمئن شوم که سیگنال ارز دیجیتال معتبری را دریافت کرده‌ام؟

– اطمینان از اعتبار سیگنال‌های ارائه شده از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین راه برای مطمئن شدن از اعتبار سیگنال‌ها انجام تحقیقات و بررسی کانال و منبع ارائه‌دهنده سیگنال‌ها است. همچنین، اعتبار سیگنال‌ها می‌تواند توسط تجربه شما در تریدینگ تائید شود.

چگونه سیگنال داده شده را در پلتفرم معاملاتی خود انجام دهدم؟

– برای اجرای یک سیگنال، شما باید دستورالعمل‌های معاملاتی موجود در سیگنال را دنبال کنید. همچنین مطمئن شوید که دقیقاً دستورالعمل‌های معاملاتی را دنبال کرده و مدیریت ریسک را هم در نظر گرفته‌اید. علاوه بر این می‌توانید از دوره هدیه “کریپتو سیگنال” استفاده کنید.

آیا می‌توانم به عنوان یک معامله‌گر مبتدی از سیگنال‌ها استفاده کنم؟

– بله، اگر معامله‌گر مبتدی هستید بازهم می‌توانید از کانال سیگنال‌ها استفاده کنید؛ اما مهم است که به آموزش و تحلیل بازار ارز دیجیتال اختصاصی پرداخته و مهارت‌های لازم برای تریدینگ را به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا