💎دریافت مشاوره رایگان در زمینه سرمایه گذاری

کلیک کنید
آموزش خصوصی ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال

آموزش واچ لیست در کوین مارکت کپ

آموزش صرافی بینگ ایکس

اگر می‌خواهید در بازارهای مالی موفق شوید و سود کسب کنید پیشنهاد بزرگان این حوزه داشتن استراتژی اصولی است، استراتژی که صحیح باشد و کاربر به آن متعهد باشد. داشتن واچ لیست یکی از استراتژی‌هایی است که تریدرها از آن استفاده می‌کنند. این واچ لیست همان فهرست ارزهایی است فرد زیر نظر دارد تا در نقطه مناسب وارد معامله شود. ما در همیار کرپیتو در این نوشتار قصد داریم به آموزش واچ لیست در کوین مارکت کپ بپردازیم. با ما همراه باشید.

واچ لیست چیست؟

واچ لیست به انگلیسی watch list در لغت به معنای «فهرست تماشا» است که خب کاربرد این کلمه از معنایش کاملا مشخث است و از آنجایی که کلمه «واچ لیست» بیشتر استفاده میشود و مصطلح‌تر است. ماهم از به جای فهرست تماشا از واچ لیست استفاده می‌کنیم.

واچ لیست کریپتوکارنسی، لیست ارزهایی را در خود جای می‌دهد که احتمال می‌دهیم رخدادهای مهمی مثل کاهش یا افزایش قیمت را پیش رو داشته باشند. ساخت واچ لیست به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا در یک بخش شخصی (واچ لیست) بتوانند ارزهای موردنظر را رصد و تحلیل کنند.

واچ لیست در لغت‌نامه، فهرستی از افراد یا چیزهایی است که احتمال حرکات و تغییرات محسوس داشته و تحت نظر هستند.

معامله‌گران ممکن است فهرستی از ده‌ها یا صدها ارز دیجیتال را زیر نظر داشته باشند و حرکات آن ها را بررسی می‌کنند تا آگاهانه‌تر به معاملات ورود کنند. به‌عبارت‌دیگر، افراد واچ لیست را رصد می‌کند و منتظر می‌ماند تا قیمت به نقطه‌های موردنظر برسد سپس وارد معامله شوند. در واچ لیست ها امکان اضافه کردن، حذف کردن و ویرایش کردن هر تعداد رمز ارز وجود دارد.

اگر زمانتان بسیار محدود است یا نمی‌توانید وقتتان را با کلاس‌های عمومی تطبیق دهید تدریس خصوصی ارز دیجیتال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آموزش واچ لیست در کوین مارکت کپ

یکی از سایت‌های برتر در حوزه ارزهای دیجیتال Coin Market Cap است. این سایت در زمینه اطلاع رسانی درباره رمز ارزهای مختلف فعالیت دارد و تمام خدماتش را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با همیار کریپتو همراه باشید تا آموزش واچ لیست در کوین مارکت کپ را یاد بگیرید.

آموزش خصوصی فارکس

1- برای ساخت واچ لیست در کوین مارکت کپ ابتدا وارد سایت https://coinmarketcap.com شوید.

2- یک اکانت برای خود بسازید.

3- اگر در کوین مارکت کپ حساب کاربری دارید، از قسمت Log In وارد اکانت خود شوید.

ارز دیجیتال

4- اگر حساب کاربری ندارید، از قسمت Sign Up وارد شوید و آدرس ایمیل و پسورد مورد نظر خود را وارد کنید.

کریپتو کارنسی

5- معما داده شده را حل کنید.

6- پیغامی برای شما ظاهر می‌شود، مبنی بر این که یک ایمیل تایید برای شما ارسال شده است.

7- پس از باز کردن ایمیل، بر روی Login Now کلیک کنید و از سایت کوین مارکت کپ بر روی Watchlist کلیک کنید.

کوین مارکت کپ

8- از قسمت Add Coin می‌توانید کوین های موردنظر را به واچ لیست خود اضافه کنید.

در قسمت More شما می‌توانید واچ لیست خود را ویرایش کنید، حذف کنید، از آن کپی بگیرید و آن را به صورت عمومی برای دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. تا بتوانند کوین های واچ لیست شما را ببیند.

چنانچه قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، اما فرصت کافی یا تخصص لازم برای تحلیل بازار را ندارید، برای سرمایه گذاری موفق در ارزهای دیجیتال و در امان ماندن از کلاه‌برداران و شکارچیان ارز دیجیتال می‌توانید از آموزش کریپتو به‌صورت حضوری در مشهد و غیرحضوری در مجموعه همیار کریپتو استفاده کنید.

کوین مارکت کپ

در قسمت Customize شما می‌توانید آیتم های قیمت، تغییرات قیمت و ارزش بازار را طبق خواسته خود تغیردهید.

آموزش واچ لیست در کوین مارکت کپ

در قسمت Share شما می‌توانید لینک واچ لیست خود را برای افرادی که تمایل به دنبال کردن شما دارند ارسال کنید، توجه داشته باشید این قابلیت برای واچ لیست های Public (به معنای عمومی) فعال است.

در قسمت Fallowing شما می‌توانید واچ لیست هایی که دنبال می‌کنید را ببینید.

در قسمت Popular واچ لیست های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن ها را دنبال کنید و ارزهایی که در واچ لیست آنهاست را بررسی کنید.

آموزش واچ لیست در کوین مارکت کپ

در این قسمت شما می‌توانید واچ لیست های خود را ببینید و واچ لیست های جدیدی اضافه کنید.

آموزش واچ لیست در کوین مارکت کپ

جمع‌بندی

دنیای کریپتوکارنسی به یکی از مباحث ترند سال های اخیر تبدیل شده است. وب سایت های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای به روز بودن در این حوزه از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این سایت ها که کار با آن ساده بوده و از طرفی سایتی بسیار دقیق هست، وب سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) است. کوین مارکت کپ جزییات تمام رمز ارزهایی را که می‌توان مبادله کرد، را ارائه می‌دهد. برای اینکه یک جفت ارز و پلتفرم صرافی خاصی در کوین مارکت کپ فهرست شوند، باید ابتدا توسط تیم این وب سایت تأیید شوند.

محتوای آموزشی در همیار کریپتو بر اساس تحلیل بازار و متناسب با نیاز مخاطبان از پایه تا پیشرفته طراحی و بروز می‌شوند. تیم همیار کریپتو برای کمک به علاقه‌مندانی که قصد ورود به این بازار را دارند آموزش ارز دیجیتال در مشهد را به‌صورت حضوری در مشهد و غیرحضوری برای علاقه‌مندان در نقاط مختلف کشور در فضای اسکای روم برگزار می‌کند.

اگر این آموزش برای شما مفید بود دیدگاهتون رو برای ما ارسال کنید.

سؤالات متداول

چگونه وارد سایت کوین مارکت کپ شوم و اکانت بسازم؟ 

شما می‌توانید از طریق مرورگرهای اینترنتی آدرس coinmarketcap.com را سرچ کرده و وارد سایت شوید. لینک سایت coinmarketcap در متن مقاله آورده شده است سپس طبق مراحل گفته شده در ابتدای مقاله حساب کاربری ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. خیلی خوب بود من چند وقته با این سایت آشنا هستم ولی ثبت نام و واچ لیست درست کردن رو اینجا آموزش دیدم ممنون

  2. سلام خداقوت..چقدر جالب که مامیتونیم از گزینه یpopular استفاده کنیم ولیست واچ لیست بقیه رو به عنوان نمونه ببینیم…خیلی خوب میشه که از واچ لیست افراد حرفه ای بتونیم کمک بگیریم بخصوص وقتی اماتور هستیم

    1. سلام، خدا قوت
      داشتن واچ لیست خوب خیلی کمک کننده‌س مخصوصا وقتی واسه افراد حرفه‌ای باشه اما شما به این امر به تنهایی اکتفا نکنید و حتما برای ورود به معاملات طبق استراتژی تون عمل کنید.

  3. واچ لیست درواقع لیست ارزهایی است که احتمال می دهیم که رخداد های مهمی مثل کاهش یا افزایش قیمت داشته باشند. ایا محدودیتی برای تعداد ارز های مورد بررسی در واچ لیست هست؟

    1. خیر محدودیتی نیست اما توصیه میشه زیاد واچ لیستتون شلوغ نباشه.

  4. بسیار عالی بود و این سایت یک سایت کاملی است و در ضمن میشه از این سایت بهتر رمزهارو رصد کرد

    1. ممنون از شما
      بله دقیقا یک سایت خوب برای رصد ارزهای دیجیتال هست

  5. این مقاله ساده وروان ومفیدبود برای بنده تکمیل آموزش مقاله سایت کوین مارکت کپ بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا